Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg legger meg flat og sier herved opp sjefstillingen i $$. Skal prøve å la være og ikke blande meg inn i diskusjoner som dette. Usaklige innlegg skal jeg prøve å ikke gjenta. Skjønner godt hva dere mener om nye fyrer som er litt for bråkjekke, tar beslutninger for seg selv og leker sjef. Tar hintet og skal prøve å tenke før innleggene kommer svart på hvit.

Sorry! (håper "diskusjonen" kan glemmes nå)

Endret av Ulle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Noen ganger lurer jeg på om det er små rumpetroll som skriver innlegg her på forumet. De siste sidene i denne tråden er jo bare fjas, fjas og atter fjas.

Mvh Sjefen Over Alle Sjefer i SS

Håper tømmermennene spiller deg et skikkelig puss når du leser dette! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Noen ganger lurer jeg på om det er små rumpetroll som skriver innlegg her på forumet. De siste sidene i denne tråden er jo bare fjas, fjas og atter fjas.

Jøss! Det jeg egentlig mente var; GOD JUL!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss! Det jeg egentlig mente var; GOD JUL!

Veldig bra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser disse dødsveggene deres blir jeg så utrolig glad for at jeg valgte å bytte til hovis. Hva skjedde med å se på kampen som utspiller seg på banen mens man synger og støtter laget egentlig? Er det ut nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser disse dødsveggene deres blir jeg så utrolig glad for at jeg valgte å bytte til hovis. Hva skjedde med å se på kampen som utspiller seg på banen mens man synger og støtter laget egentlig? Er det ut nå?

Når jeg leser det du skriver blir jeg utrolig glad for at du sitter på hovis. Synger du mye på hovis? Helt tåpelig å blande seg inn i en diskusjon du ikke er en del av.

Blir litt som om jeg skulle blande meg inn i diskusjonen om hvorvidt man skal røyke eller ikke røyke på hovis.. Siden jeg ikke sitter der, driter jeg i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjornh: Hvordan kan andres flatfyll hindre DEG i å følge med på kampen?

Ved at noen står helt oppe i trynet på meg og babler nonsens, uten egentlig å være ubehagelige. Jeg synes ikke det skapes en veldig god stemning av å be dem dra til helvete så jeg får se kampen i fred...

Alternativt at de står bak meg og sparker meg i beina for å få "litt mere liv"....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal folk innse at ståplass er et sted hvor man utagerer og at dette er et sted hvor det skalværelitt takhøyde??

Jeg liker ikke wall of death elller den versjonen av 10,9,8 som vihar endt opp med, og argumenterer derfor mot dette. Det som forundrer meg er ikke at folk som ulle er keen på å utagere, men at noen her inne ønsker at ståplass skal være koselig og jovialt. Ta opp problemene deres med folk ansikt til ansikt - det funker fett for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på svensk tv her om dagen, ett program om supporterklubben til Basel ifra sveits tror jeg det er..

Forsangeren ba alle sette seg ned og være stille, så ropte de noen rop, kunne f.eks vært "beste laget: STABÆK" to-tre ganger også reiste de seg opp og hoppet rundt (en litt rolig versjon av 10-9-8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på svensk tv her om dagen, ett program om supporterklubben til Basel ifra sveits tror jeg det er..

Forsangeren ba alle sette seg ned og være stille, så ropte de noen rop, kunne f.eks vært "beste laget: STABÆK" to-tre ganger også reiste de seg opp og hoppet rundt (en litt rolig versjon av 10-9-8)

så absolutt, det ser fett ut! lyn og lsk er vel de som har det i norge..

hvis den blir innført istedet for 10-9-8 skremmer vi kanskje ikke bort andre som vil til ståplass og kose seg..

God Jul

Endret av magnuss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den blir innført istedet for 10-9-8 skremmer vi kanskje ikke bort andre som vil til ståplass og kose seg..

God Jul

Mener folk seriøst at de vet om noen som ikke tør å bli med i SS fordi det ralles på ståplass? vet ikke om jeg skal le eller grine..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul

Mener folk seriøst at de vet om noen som ikke tør å bli med i SS fordi det ralles på ståplass? vet ikke om jeg skal le eller grine..

Vet ikke om du mente mitt eller magnuss sitt innlegg, men 10-9-8 funker, etter min mening vis man tar det rolig og ikke dytter folk i ryggen..

Magnuss sitt innlegg var nok skrevet med en god dose ironi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror wall of death vil egne seg bedre på en tribune med litt mer plass enn den vi har i dag. Slik det er nå må mange mennesker flytte på seg for å gjøre plass til den, og jeg skjønner faktisk at endel syns det er kjipt. På Fornebu vil det forhåpentligvis bli bedre plass sånn at de som ønsker mer fysisk utskeielse på tribunen kan stå f. eks. på de nederste radene..

Hva gjelder 10-9-8 har den jo utviklet seg fra kose-dulting til en sang(?) der folk kan få utløp for sine undertrykte ønsker om å utøve all sin maksuline muskelstyrke og få adrenalinet til å bruse. Dritfett for noen, mindre moro for andre. Hva med å gå tilbake til kose-dulting? Så slipper man sure miner, beinbrudd, overtråkk, tenner som ryker og meniskskader. Sangen i sin nåværende form er ihvertfall langt unna dens opprinnelige..

Og når ble ansiennitet en viktig faktor på ståplass? Ikke at jeg er enig i Ulles utsagn, men han må da få lov å mene det selvom han ikke har like mange år på baken som stående supporter som mange andre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig i det du sier Anders, det må være lov å si sin mening selvom man er relativt ny.... Også enig i det som sies om 10-9-8, i utgangspunktet en dritfet sang, men synes dyttingen har tatt noe overhånd.. hvis vi bare hadde klart å roet den ned til det nivået som er ment kan det blir bra igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange medlemmer er det blitt i SS nå egentlig?? noen som har oversikt over evt. hvor mange ståplasser som er tilgjengelig?

Vi rundet 1100 medlemmer i 2007 (vi var ca. 600 i 2006), og i 2008 skal vi bli enda noen fler. Vi er på god vei til å selge ut feltet vårt for sesongkort. Det som er veldig gledelig at det er mange unge folk som strømmer til.

En av de viktigste oppgavene i år, er å sørge for massivt trøkk og bra synging på tribunen, noe vi skal ta med oss videre inn på Fornebu Arena, der vi forhåpentligvis blir sykt mange. Det blir utfordrene og gøy.

Kom på årsmøtet til Stabæk Support nå i januar (invitasjon kommer snart). Der vil du få vite alt som har med tall å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi mer plass på tribunen(flere plasser altså!) i 2008 enn i 2007? Syntes det ble veldig trangt!

Vi har ordnet oss mer plass. Vi utvider mot nadderud skole. Men det blir fortsatt trangt og godt, forhåpentligvis.

Håper at mange har lyst til å hjelpe til med å skru ned seter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte.

Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år?

Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus?

Ehhh. Tror ikke det gitt.

Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt.

Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet.

Stakars deg. Får håpe du ikke får for vondt hvis en hodeløs tulling prikker deg på armen... At en voksen mann sutrer over litt uskyldig moro fatter jeg ikke. Er dette et SÅ stort problem for deg?

Sutring? Jeg har en mening om at det er en latterlig ting å gjøre, enda mer latterlig å beordre folk til å ikke kunne stå i midten av feltet i tilfelle wall of death skulle komme i løpet av kampen. Du kan gjerne kalle det sutring for min del.

Hvis det var det eneste du hadde å svare med kunne du likesågodt latt være.

Jeg kan også sutre en del over at mange som klager på 10, 9, 8 synes wall of death er helt greit.

Forøvrig, hvor kommer dette med prikke på armen inn i bildet? Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at om du eller en annen hadde kommet løpende og truffet meg i ansiktet med såpass kraft at jeg hadde fått vondt ( som det gjerne blir når man løper ) mens jeg står å følger med kampen, så ville det fått konsekvenser for den som traff meg.

Men vi kan jo si det sånn, at for hver wall of death så kan vi dra i gang 10, 9, 8 3-4 ganger. De som ikke liker det kan jo bare kjøpe seg sesongkort på hovis eller noe.

Nå kan jo enkelte kritisere begge deler og si det ikke har noe med kampen, supportersanger og ståplass å gjøre i det hele tatt. Men ved 10, 9, 8 har man ihvertfall ansiktet vendt mot banen. Ser ikke noe grunn til å snu seg bort fra kampen og gå glipp av en scoring for å stange hodet ihverandre.

Men for all del, vi kan jo bare stå stille, synge veigar stenersen ved frispark og opptre enda mer latterlig.

Skål.

:blink:

"Jeg kan også sutre en del over at mange som klager på wall of death synes 10, 9, 8 er helt greit."

Dette er jo faen meg diskusjon bare for diskusjonens egen skyld.

Eller er du bare i litt dårlig humør for tida?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harryfolket kårer beste bortefølge på Gamle Gress

Merkelig at ikke vi ligger høyere, vi som kjørte den überfete Wall of death..

6. Stabæk Support

$$ er noen søte små troll. På Facebook annonserte bæringer med forsinket russefeiring og andre småjenter at de skulle lage furore i Drammen med fyrverkeri, bluss, røyk og andre farligheter. Vi så ikke så mye som en fyrstikk. Men det er faktisk endel ivrige tribuneslitere blant bæringene og det redder i stor grad prestasjonen på Marienlyst. Sangene er litt som kongen av texmex, Freddy Fender. Har du hørt en - har du liksom hørt alle. Oppmøte burde kanskje vært bedre denne lørdagen i strålende solskinn når klubben spiller om sølvmedalje. Stabæk Support leverer som forventet. Ikke dårlig og ikke imponerende.

Er vel opptil flere faktafeil her uansett.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de fortsatt trenger å riste av seg resultatet... Det ble ganske opplagt etterhvert at det ikke ville være noen god idé med bluss i Drammen, og tatt i betraktning av at de visste om at vi kom er det neimen liten tvil om hvem som ringte Onkel og sladra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mer liv fra $$
  • Opprett ny...