Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva. Da hadde JEG blitt flau ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Alle suger kukk sangen ble vel prøvd dratt i gang, men det skjedde ikke noe. Liker heller ikke Gøy På Landet, kan godt kutte ut den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 vi sang mor og far er søsken, ikke det du sier. gi fler eksempler på sanger vi har tatt fra artige klanen Det var vel stort sett det, men mer enn nok i mine øyne. Altså, jeg er kanskje rart skrudd sammen, men hets i seg selv gjør meg ikke så mye. Men jeg får vondt i kroppen og blir trist av høre Klans-kultur spre seg. Det var egentlig agendaen. Pluss at jeg blir irritert over å bli stigmatisert som rasist. Godt planta på venstressiden som jeg er, finner jeg meg ikke i sånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Må si meg enig i noe av det Dropkick M(urphys?) skriver. Jeg synes det er flaut å stå blandt Stabæksupportere som drar i gang sanger som er tatt fra Klanen. "Mor og far er søsken" og "Gøy på landet". Selv om sistnevnte ble sunget av Bærget det Blaa i 1995 og 1996 er det ingen grunn til å ta den tilbake. Men værst av alt - "Alle suger kuk-sangen", kan dere være så snille og kutte ut denne sangen èn gang for alle? Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva. Se der. Èn med litt kultur jo! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Kultur er for deg å kaste ballen til helvete, sitte på ræva og hytte med nevene til stabæk supporterne, og gå på motstander forumet dagen etter å komme emd kritikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Kjære Kåre. Takker deg hjertligst for utvist engasjement. En og en halv time, og 13 poster på forumet til ett lag du åpenbart har sterke aversjoner mot er intet mindre enn imponerende. Riktig bruk av engasjement kan faktisk ha en betydning. Her er jeg imidlertid redd det ikke vil hjelpe hverken den ene eller andre veien. Lykke til med resten av sesongen både til deg og Doncaster. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva. Episoden i går plagde ihvertfall ikke meg i det hele tatt. Vi ledet jo.. Men hadde du gjort dette hvis vi lå under og klokka jobber for motstanderen? I så fall tviler jeg på at du hadde høstet like mye applaus som vedkommende på Briskeby i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Kultur er for deg å kaste ballen til helvete, sitte på ræva og hytte med nevene til stabæk supporterne, og gå på motstander forumet dagen etter å komme emd kritikk? Tja, jeg trives bedre med det, ennå hoppe rundt med pannebånd og hoppe og sprette rundt som ei jente på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Kultur er for deg å kaste ballen til helvete, sitte på ræva og hytte med nevene til stabæk supporterne, og gå på motstander forumet dagen etter å komme emd kritikk? Tja, jeg trives bedre med det, ennå hoppe rundt med pannebånd og hoppe og sprette rundt som ei jente på tribunen. Hva har hodeplagg med saken å gjøre egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Hva har hodeplagg med saken å gjøre egentlig? At det ser latterlig ut, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Bruker ikke pannebånd. Ser enda latterligere ut enn å sitte på ræva og støtte laget med Ham Kam 2 ganger løpet av kampen. Ikke alle blir sittende på setet når det blir mål;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Må si meg enig i noe av det Dropkick M(urphys?) skriver. Jeg synes det er flaut å stå blandt Stabæksupportere som drar i gang sanger som er tatt fra Klanen. Akkurat det kan du jo løse enkelt ved å kjøpe billett på hovis når vi spiller borte også! (sorry, klarte ikke å la være) Selvfølgelig er det teit å stjele sanger/melodier men finnes det egentlig en melodi blandt norske supporterklubber som ikke brukes av en annen? Alle suger kukk sangen var det vel bare noen få som prøvde på og døde fort ut. Den er jeg enig i at er latterlig. Ellers ble det litt vel mye hetsing av hjemmelaget igår. Ellers synes jeg det er artig at en skinna fyr skaper engasjement hos så mange hjemmefans som heller ville følge med på han enn å se på kampen, synes det var ganske festlig. Men men, sånn kan det gikk når man tar buss med juniorsupport og ikke har andre venner en flaska. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. April 2008 (endret) Del Skrevet 28. April 2008 (endret) Må si meg enig i noe av det Dropkick M(urphys?) skriver. Jeg synes det er flaut å stå blandt Stabæksupportere som drar i gang sanger som er tatt fra Klanen. "Mor og far er søsken" og "Gøy på landet". Selv om sistnevnte ble sunget av Bærget det Blaa i 1995 og 1996 er det ingen grunn til å ta den tilbake. Men værst av alt - "Alle suger kuk-sangen", kan dere være så snille og kutte ut denne sangen èn gang for alle? Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva. Enig! Jeg vet at det er en del her som driter i at andre supporterklubber har samme sanger som oss, men for å være helt ærlig er det urteit å synge det samme som klanen o.l. Jeg ønsker at vi skal synge det vi har snekret selv, og "gøy på landet" er ikke midt i blinken da. Prøv å vær litt mer kritiske til hva dere synger... f.eks "jobbe, jobbe, joooobbeee" er miniputtlag tendenser, det samme er "porselen, porselen, porselen" og "møkkadommer, klapp, klapp klapp". Vi vokser kolosalt i størrelse, og da er det viktig med fokus på kvaliteten på ståplass. Når det er sagt så ligger det enormt med potensiale i nye, yngre medlemmer, som foredles kamp for kamp. Det er nettopp derfor det er så viktig å være bevisst på hva vi driver med. Endret 28. April 2008 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Bruker ikke pannebånd. Ser enda latterligere ut enn å sitte på ræva og støtte laget med Ham Kam 2 ganger løpet av kampen. Ikke alle blir sittende på setet når det blir mål;) Jeg har da heller aldri påstått at jeg er vill, sprø og crazy juletre-supporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Så du er blant de som dyrker slossing? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Bruker ikke pannebånd. Ser enda latterligere ut enn å sitte på ræva og støtte laget med Ham Kam 2 ganger løpet av kampen. Ikke alle blir sittende på setet når det blir mål;) Jeg har da heller aldri påstått at jeg er vill, sprø og crazy juletre-supporter. Kan noen banne denne dropkick eller? Begynner å bli lei av å høre om dine innsigelser, poenget ditt er notert for lenge siden. Tipper de fleste her driter i hva du har på deg på match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Må si meg enig i noe av det Dropkick M(urphys?) skriver. Jeg synes det er flaut å stå blandt Stabæksupportere som drar i gang sanger som er tatt fra Klanen. "Mor og far er søsken" og "Gøy på landet". Selv om sistnevnte ble sunget av Bærget det Blaa i 1995 og 1996 er det ingen grunn til å ta den tilbake. Men værst av alt - "Alle suger kuk-sangen", kan dere være så snille og kutte ut denne sangen èn gang for alle? Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva. Enig! Jeg vet at det er en del her som driter i at andre supporterklubber har samme sanger som oss, men for å være helt ærlig er det urteit å synge det samme som klanen o.l. Jeg ønsker at vi skal synge det vi har snekret selv, og "gøy på landet" er ikke midt i blinken da. Prøv å vær litt mer kritiske til hva dere synger... f.eks "jobbe, jobbe, joooobbeee" er miniputtlag tendenser, det samme er "porselen, porselen, porselen" og "møkkadommer, klapp, klapp klapp". Vi vokser kolosalt i størrelse, og da er det viktig med fokus på kvaliteten på ståplass. Når det er sagt så ligger det enormt med potensiale i nye, yngre medlemmer, som foredles kamp for kamp. Det er nettopp derfor det er så viktig å være bevisst på hva vi driver med. Bra skrevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Begynner å bli lei av å høre om dine innsigelser, poenget ditt er notert for lenge siden. Tipper de fleste her driter i hva du har på deg på match. en illsint kamma supporter gjør jo bare starten på uka myye morsommere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Gi meg eksempler på melodier (hvis dere har noen i det hele tatt) som ikke brukes av noen andre. På forhånd takk. Alle kopierer melodier. Mer horete er det å stjele hele dritten. Hørtes faen meg ut som om dere hadde leid inn Klanen i går. Takker og bukker for den. Med andre ord, vi var best på tribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Takker og bukker for den. Med andre ord, vi var best på tribunen Dere mener med andre ord at Klanen fortsatt er bra? Hjelpes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Uffda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Uffda. Jeg er egentlig mest sjokkert over at du ikke klarer å quote ordentlig, selv på 20. forsøket. Og ja, klanen synger ihvertfall.. Heller dem enn dere. Mye heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dropkick_M 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Uffda. Jeg er egentlig mest sjokkert over at du ikke klarer å quote ordentlig, selv på 20. forsøket. Og ja, klanen synger ihvertfall.. Heller dem enn dere. Mye heller. Ja, folk som ikke quoter skikkelig i diskusjonsforum sliter fælt i dagens samfunn. Klanen synger? Tja. 5-6 ganger per kamp, kanskje. Og slett ikke i motgang. Til å være ørten tusen medlemmer, er de ræva i mine øyne. Men det er ikke noe enestående ved det, ihvertfall ikke hjemme. Folk har en tendens til å sleppe seg mer løs på bortebane med et par pils i kroppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 dette er rettogslett den feteste mandagen på lenge. så mye piss som er skrevet av en grisebonde fra Hamar, gi den mannen en medalje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Uffda. Jeg er egentlig mest sjokkert over at du ikke klarer å quote ordentlig, selv på 20. forsøket. Og ja, klanen synger ihvertfall.. Heller dem enn dere. Mye heller. Ja, folk som ikke quoter skikkelig i diskusjonsforum sliter fælt i dagens samfunn. Klanen synger? Tja. 5-6 ganger per kamp, kanskje. Og slett ikke i motgang. Til å være ørten tusen medlemmer, er de ræva i mine øyne. Men det er ikke noe enestående ved det, ihvertfall ikke hjemme. Folk har en tendens til å sleppe seg mer løs på bortebane med et par pils i kroppen. Hvordan vet du så mye om Klanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Klanen er ikke noe forbilde for oss. Jeg er helt enig i at forholdet mellom kvantitet/kvalitet i klanen er rævva. Kan ikke du gjøres oss og deg selv en tjeneste ved å ta dette på klanens forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Ja, folk som ikke quoter skikkelig i diskusjonsforum sliter fælt i dagens samfunn. Klanen synger? Tja. 5-6 ganger per kamp, kanskje. Og slett ikke i motgang. Til å være ørten tusen medlemmer, er de ræva i mine øyne. Men det er ikke noe enestående ved det, ihvertfall ikke hjemme. Folk har en tendens til å sleppe seg mer løs på bortebane med et par pils i kroppen. 1: En ting er de som ikke quoter i det hele tatt, men du prøver og da blir det rot.. 2: Klanen er et forbilde fordi de er ørten tusen og jo de synger også...Om jeg eller noen andre her liker dem er en helt annen sak, noe jeg tviler på. 3:At du i det hele tatt klarer å skylde på at dere spiller hjemme er en bragd i seg selv...Hjemmebane skal være en fordel, men for all del Kamma er et møkkalag, med møkkabane, møkkasupportere og har ingen ting i TL å gjøre. Så skjønner forsåvidt at dere ikke er såå ivrige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Bruker ikke pannebånd. Ser enda latterligere ut enn å sitte på ræva og støtte laget med Ham Kam 2 ganger løpet av kampen. Ikke alle blir sittende på setet når det blir mål;) Pannebånd er sjef! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 potter inlegget ditt var pro! og jeg personlig er litt imponert over klanen, me all den motgangen de har hatt.. har ikke akkurat vært stabile. Jeg syns ikke vi skal kopiere dem jeg heller men at de kommer på kamp etter kamp selv om resultatet i de fleste tilfeller uteblir er sterkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 potter inlegget ditt var pro! og jeg personlig er litt imponert over klanen, me all den motgangen de har hatt.. har ikke akkurat vært stabile. Jeg syns ikke vi skal kopiere dem jeg heller men at de kommer på kamp etter kamp selv om resultatet i de fleste tilfeller uteblir er sterkt. Så vidt jeg husker stemte ikke det i fjor - i første hjemmekamp, mot oss, var det nesten 20 000 på Ullevaal. Etterhvert som det utviklet seg dårlig kom de ned i under 10 000. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå