Gå til innhold

Mer liv fra $$

Harald
 Del

Anbefalte innlegg

Da Aafk scoret var det flere rundt meg som ikke fikk dette med seg før speakeren annonserte det, fordi de var så opptatt av å småsnakke. Ikke bra.

Da Aafk scoret var det VELDIG mange som ikke fikk det med seg, de var opptatt med tribuneras. Kan noen forklare meg poenget med det?? Skjønner ikke helt relevansen til fotballkampen, som ihvertfall jeg er der for å se.

Jeg plages forsåvidt ikke av det personlig, men det må da være kjipt å gå glipp av scoringer (selv om det er motstanderen som scorer) fordi man er mer opptatt av å dytte sidemannen ned i betongen?

Litt anarki må vi ha. dessuten - hvem bryr seg om å se Aafk score? Bedre timing av tribuneras er ikke mulig å få.

Lenge leve stabæk motherfuckingblackdeathcommandodevilskullfacekillers!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da Aafk scoret var det VELDIG mange som ikke fikk det med seg, de var opptatt med tribuneras. Kan noen forklare meg poenget med det?? Skjønner ikke helt relevansen til fotballkampen, som ihvertfall jeg er der for å se.

Jeg plages forsåvidt ikke av det personlig, men det må da være kjipt å gå glipp av scoringer (selv om det er motstanderen som scorer) fordi man er mer opptatt av å dytte sidemannen ned i betongen?

Det er gøy

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men noen av de folkene som holder på må ikke bli så ville av seg at det går utover de som ikke er med på det... Så noen som ikke så veldig komfortable ut der de holdt på å dette 2-3 rader nedover...

Bra synging idag forresten! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da Aafk scoret var det flere rundt meg som ikke fikk dette med seg før speakeren annonserte det, fordi de var så opptatt av å småsnakke. Ikke bra.

Wall of death... stabæk blackdeathcommandoskullfacekillers sin favorittsyssel.

Og det mest latterlige vi noen gang har gjort.

Skjønner ikke hvorfor det skal gjøres bare fordi noen får benn i buksa fordi de opplevde det på en superultrablackmettalllllkonsert for ørten år siden..

Men det var nå bare min mening da..

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mel: Og hvis nesa di er lang

Jeg er faen meg så flott

når jeg kler meg opp i blått

gi meg øl, gi meg sigg

så blir kampen ekstra digg

og hvis morra di er mann

kan hun bli med neste gang

for vi er Bæææærumspøbler på turné!

Elsker den sangen!

Og den ble "faen meg så flott" når vi kombinerte med: "Lalalalala.. Vi er Bærumsbødler på turné"-sangen

Det er "Bærumsbødler", ikke sant? Eller er det "Bærumspøbler"? Jeg vet at det også er mange som velger varianten "Bærumsbønder"

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faen meg så flott

gi meg øl, gi meg sigg

og hvis morra di er mann

Elsker den sangen!

Og den "faen meg så flott" når vi kombinerte med: "Lalalalala.. Vi er Bærumsbødler på turné"-sangen

Enig. Jeg har den på hjernen hele tiden! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faen meg så flott

gi meg øl, gi meg sigg

og hvis morra di er mann

Elsker den sangen!

Og den ble "faen meg så flott" når vi kombinerte med: "Lalalalala.. Vi er Bærumsbødler på turné"-sangen

Det er "Bærumsbødler", ikke sant? Eller er det "Bærumspøbler"? Jeg vet at det også er mange som velger varianten "Bærumsbønder"

Lenge hørte jeg "Bønner" fra andres munner, men det syntes jeg var litt motsigende, så jeg valgte etter hvert "Bærumsønner", men når den nye sangen kom, så sa jeg pøbler, men bødler høres jo også riktig ut... Kan vi få en avklaring på det her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge hørte jeg "Bønner" fra andres munner, men det syntes jeg var litt motsigende, så jeg valgte etter hvert "Bærumsønner", men når den nye sangen kom, så sa jeg pøbler, men bødler høres jo også riktig ut... Kan vi få en avklaring på det her?

Ja. Pøbler er visst riktigst

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sang høyt igår! men det er håpløst når forsangere står både foran og bak og starter på forskjellige sanger.. vis de bak i det hele tatt var forsangere..

Har det at volumet ble litt kompakt igår noe med at det er tak? Så fall gleder jeg meg til kamper i FA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 784

Vi sang høyt igår! men det er håpløst når forsangere står både foran og bak og starter på forskjellige sanger.. vis de bak i det hele tatt var forsangere..

De bak var ikke forsangere, bortsett fra msp som i en liten periode stod langt oppe. Synd at disse folkene ikke tar hintet og overlater forsangerjobben til de som kan det.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen det er jo ikke så lett da

Men du stod jo nederst??

Alz og undertegnede prøvde å snu oss mot anders når vi dro igang nedenfra ihvertfall.

Gleder meg til alle skjønner den nye sangen, den burde vi klare å synge sammenhengende 10 minutter ++

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du stod jo nederst??

Alz og undertegnede prøvde å snu oss mot anders når vi dro igang nedenfra ihvertfall.

Gleder meg til alle skjønner den nye sangen, den burde vi klare å synge sammenhengende 10 minutter ++

sto øverst i 20 min og rota det til litt også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du stod jo nederst??

Hvis jeg får komme med en PERSONLIG mening. (I den grad det er mulig)

Jeg syntes det er fantastisk kjedelig å synge en og samme sang veldig lenge. Spesiellt når ikke kampbildet er av slik karrakter at det faller seg naturlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes det er fantastisk kjedelig å synge en og samme sang veldig lenge. Spesiellt når ikke kampbildet er av slik karrakter at det faller seg naturlig.

Kan til dels være enig, men det er jo ikke så ofte det skjer. Problemet er heller at vi av og til prøver å sette rekord i å synge flest mulig sanger på kortest mulig tid. Særlig når vi er så mange som på søndag (og med mange som ikke står og synger på hjemmekampene, som meg), så tar det tid før alle får med seg hvilken sang vi synger, og da er det litt dumt å stoppe å synge sangen etter to gjentakelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan til dels være enig, men det er jo ikke så ofte det skjer. Problemet er heller at vi av og til prøver å sette rekord i å synge flest mulig sanger på kortest mulig tid. Særlig når vi er så mange som på søndag (og med mange som ikke står og synger på hjemmekampene, som meg), så tar det tid før alle får med seg hvilken sang vi synger, og da er det litt dumt å stoppe å synge sangen etter to gjentakelser.

Hør hør, gratulerer med dagen, velbekomme, vær så god og takk skal du ha! Her peker du på et av hovedproblemene våre. VI har blitt norgesmestere i å kutte ut sangen i det øyeblikk alle har fått med seg hva som synges og blir med selv. Det er viktig å "holde sangen litt". Vi ser det spesielt på "flere mål, Stabæk", der vi synger høyere og høyere jo flere repetisjoner vi tar, gjerne med litt oppildning fra noen av forsangerne eller andre rutte folk..

Flere repetisjoner ja takk!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør hør! forøvrig var ikke stadionfolka i fredrikstad vennligheten selv heller, for å si det slik.... tror det kunne ha blitt relativt mye bedre hvis vi hadde fått litt mer ''albuerom''...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for at vi til neste hjemmekamp inviterer folkene i guiness rekorbok, så klinker vi til å synger alle sangene vi har så kjapt som mulig, nå har ikke det å synge fort vært noe problem tidligere i år så regner med det skal gå greit.

Hva bør vi klare det på? 1 minutt og 29 sekunder?

Og selvfølgelig skal det klappes så fort som overhodet mulig også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det at volumet ble litt kompakt igår noe med at det er tak? Så fall gleder jeg meg til kamper i FA

Jeg stod bak og er enig at det ble dratt i gang en del bakfra. Men det var helt greit de første 20 minuttene, før noen av forsangerene kom. Etter det så kan jeg være enig at det ble litt tull i starten, men etterhvert var det kun forsangerene som dro i gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte ikke noe til dere, men det har jo sammenheng med at jeg sto øverst på PH-feltet. Til tider bra med rørelse der borte iallefall, og så noen ganger armer i været. PH var så ræva man kan forvente seg med 3-0 tap, men vi gjorde hvertfall et tappert forsøk, og holdt koken oppe ganske bra etter 3-0 scoringa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte ikke noe til dere, men det har jo sammenheng med at jeg sto øverst på PH-feltet. Til tider bra med rørelse der borte iallefall, og så noen ganger armer i været. PH var så ræva man kan forvente seg med 3-0 tap, men vi gjorde hvertfall et tappert forsøk, og holdt koken oppe ganske bra etter 3-0 scoringa.

Jeg skal love deg at folk på nærmere tribuner hørte oss. Det var mange i Fredrikstad som lot seg imponere i går. Ikke glem at mange er nærmest indoktrinert til å tro at "Stabæk egentlig ikke har supportere", og dermed ble passe overrasket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal love deg at folk på nærmere tribuner hørte oss. Det var mange i Fredrikstad som lot seg imponere i går. Ikke glem at mange er nærmest indoktrinert til å tro at "Stabæk egentlig ikke har supportere", og dermed ble passe overrasket.

Men du vet like godt som meg at når man står på et felt hvor det synges nesten uavbrutt, hører du ikke en dritt fra motstanderen. Hvis de ikke synger som et helvette da, og er en del folk. Men visuelt lot jeg meg imponere, noe som kanskje også ble bedre ved hjelp av antallet (som sikkert også har sammenheng med tabellsituasjonen, uten at jeg mener at de trofaste hadde vært like mye med som de er nå).

Endret av escobar
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du vet like godt som meg at når man står på et felt hvor det synges nesten uavbrutt, hører du ikke en dritt fra motstanderen. Hvis de ikke synger som et helvette da, og er en del folk. Men visuelt lot jeg meg imponere, noe som kanskje også ble bedre ved hjelp av antallet (som sikkert også har sammenheng med tabellsituasjonen, uten at jeg mener at de trofaste hadde vært like mye med som de er nå).

Så, så, jeg er selvsagt klar over at man generelt ikke hører mye på motsatt side. Vi hørte fra vår side nesten ikke et pip fra plankehaugen, som jo er temmelig mange. Mitt poeng var egentlig bare å understreke at vi ble både hørt og lagt merke til av mange på Fredrikstad stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
  • Opprett ny...