enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Det er så mye som truer validiteten av en sånn undersøkelse at det blir meningsløst, om ikke misvisende. Det er mange som ikke bruker forumet, og det finnes ikke grunn til å anta at de som er det faktisk er et representativt utvalg, ettersom det ikke er tilfeldig hvem som er her. For det andre har vi ikke mulighet til å sjekke at de som deltar faktisk er medlemmer. Tror denne argumentasjonen fort virker mot sin hensikt. Du har nok et poeng, i at en slik avstemning ikke vil si spesielt mye, verken om hva flertallet i $ mener, eller hva som vil være best å gjøre. Men jo mer du "nekter" en avstemning, jo viktigere gjør du den. Jeg holdt på å skrive at det ikke var fordi jeg fryktet resultatet. Jeg føler meg ganske sikker på at flertallet av den stemmende minoriteten, av den forumbrukende minoriteten av $$, ville stemt nei. Uansett hva jeg måtte mene, synes jeg det blir feil å ta noen avgjørelse på feil grunnlag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Må ikke glemme cheerleading, det bare MÅ vi ha!! Tar med neste år, skader ikke å prøve - selv om det ikke gikk sist. Flott! Har hørt at du ser sinnsykt bra ut i miniskjørt og trang genser, så dette kan bli bra! Hyggelig å høre! Tipper det er Rich som har sladret.. Kan opptre i bursdagen din også, send meg en MP. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Trommer gjør stemningen monotooooon. Se på Åråsen, umulig å vite om kampen går bra eller dårlig for Lillestrøm, for den jævla trommen dundrer uansett. Stemningen på tribunen kommer an på kampen, ellers blir man vel mer opptatt av trommen enn av kamputviklingen, og det synes ikke jeg er noe gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Trommer gjør stemningen monotooooon. Se på Åråsen, umulig å vite om kampen går bra eller dårlig for Lillestrøm, for den jævla trommen dundrer uansett. Stemningen på tribunen kommer an på kampen, ellers blir man vel mer opptatt av trommen enn av kamputviklingen, og det synes ikke jeg er noe gøy. Så hvis vi ligger under, så skal vi lage dårlig stemning? Personlig så synes jeg at kanarifansen er ledende på supportersiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Husk også på at dette med tromme er noe spillerne ønsker seg. Flere ganger har jeg fått beskjed om at spillerne gjerne ser at vi får oss tromme. Stabæk har derfor også sagt seg villige til å dekke regningen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Trommer gjør stemningen monotooooon. Se på Åråsen, umulig å vite om kampen går bra eller dårlig for Lillestrøm, for den jævla trommen dundrer uansett. Stemningen på tribunen kommer an på kampen, ellers blir man vel mer opptatt av trommen enn av kamputviklingen, og det synes ikke jeg er noe gøy. Ja, vi skal slakte kanari fansen for at de faktisk holder det gående i 90 minutter. Har du ikke lagt merke til lydtoppene de i tillegg har i løpet av kampen? Det du egentlig skriver er at vi skal synge mindre når laget spiller dårlig? Som supporter er det jo da man skal stå fram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Det at vi synger ut mot resten av stadion vil også ha svært mye å si for at man ikke bare hører dunking, men synging. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 9. November 2009 (endret) Del Skrevet 9. November 2009 (endret) Slakter ikke Kanari-fansen, men mener de har en form for support som jeg ikke liker, og der skylder jeg på trommene. Da liker jeg Brann- stadion bedre, nettopp fordi man har stemningstopper som preges av kampbildet fremfor en tromme som slår i samme takt uansett- hele kampen. Men å støtte laget i tykt og tynt og sånn er jo noe annet, for det synes jeg også er viktig. Men fotball er lidenskap, øyeblikket, å være forbanna og jublende glad- derfor mener jeg en tromme truer noe av dette. Endret 9. November 2009 av fornuften Fikset quote Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Slakter ikke Kanari-fansen, men mener de har en form for support som jeg ikke liker, og der skylder jeg på trommene. Da liker jeg Brann- stadion bedre, nettopp fordi man har stemningstopper som preges av kampbildet fremfor en tromme som slår i samme takt uansett- hele kampen. Stemningsmessig, Åråsen vs Brann stadion; Åråsen ANYDAY! Håper en dag at vi kan støtte stabæk like bra som kanari støtter lsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Ja, vi skal slakte kanari fansen for at de faktisk holder det gående i 90 minutter. Har du ikke lagt merke til lydtoppene de i tillegg har i løpet av kampen? Det du egentlig skriver er at vi skal synge mindre når laget spiller dårlig? Som supporter er det jo da man skal stå fram. Slakter ikke Kanari-fansen, men mener de har en form for support som jeg ikke liker, og der skylder jeg på trommene. Da liker jeg Brann- stadion bedre, nettopp fordi man har stemningstopper som preges av kampbildet fremfor en tromme som slår i samme takt uansett- hele kampen. Men å støtte laget i tykt og tynt og sånn er jo noe annet, for det synes jeg også er viktig. Men fotball er lidenskap, øyeblikket, å være forbanna og jublende glad- derfor mener jeg en tromme truer noe av dette. Brann stadion har et publikum som kun synger i medgang, og piper i motgang. På bortebane er de blant de aller svakeste på å faktisk lage liv. Hvorfor sier du at tromma skal gå i samme takt hele kampen? Her handler det i første omgang om at man kanskje har 3-4 sanger, og det er selvsagt (om det trengs teskje) ikke snakk om å bare "Stabæk, bombombom, Stabæk, bombombom." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 9. November 2009 (endret) Del Skrevet 9. November 2009 (endret) Ja, vi skal slakte kanari fansen for at de faktisk holder det gående i 90 minutter. Har du ikke lagt merke til lydtoppene de i tillegg har i løpet av kampen? Det du egentlig skriver er at vi skal synge mindre når laget spiller dårlig? Som supporter er det jo da man skal stå fram. Slakter ikke Kanari-fansen, men mener de har en form for support som jeg ikke liker, og der skylder jeg på trommene. Da liker jeg Brann- stadion bedre, nettopp fordi man har stemningstopper som preges av kampbildet fremfor en tromme som slår i samme takt uansett- hele kampen. Men å støtte laget i tykt og tynt og sånn er jo noe annet, for det synes jeg også er viktig. Men fotball er lidenskap, øyeblikket, å være forbanna og jublende glad- derfor mener jeg en tromme truer noe av dette. Brann stadion har et publikum som kun synger i medgang, og piper i motgang. På bortebane er de blant de aller svakeste på å faktisk lage liv. Hvorfor sier du at tromma skal gå i samme takt hele kampen? Her handler det i første omgang om at man kanskje har 3-4 sanger, og det er selvsagt (om det trengs teskje) ikke snakk om å bare "Stabæk, bombombom, Stabæk, bombombom." Mitt inntrykk er at de lagene hvor supporterne har trommer, slår veldig mye på denne, som vel kanskje er meningen med å ha den der. Kanarifansen en hel omgang låter omtrent slik: åhh Lillestrøm boom boom, Lillstrøm, Lillestrøm, Lillestrøm boom, boom, boom osv. Veldig kjedelig. Hvis Stabæk- supprt skal anskaffe tromme, mener jeg det er viktig at den i alle fall ikke brukes for mye, slik at vi ikke faller i kanari- fella. Derfor er jeg lettet over at det bare er snakk om tre /fire sanger. Jeg er uansett, og prinsipielt kritisk til trommer og annet leketøy på tribunen. Endret 9. November 2009 av fornuften Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Husk også på at dette med tromme er noe spillerne ønsker seg. Flere ganger har jeg fått beskjed om at spillerne gjerne ser at vi får oss tromme. Stabæk har derfor også sagt seg villige til å dekke regningen.. Jeg kan gå med på tromme, men ikke fordi spillerne vil høre tromme i løpet av kampen. Det synes jeg er en ganske dårlig grunn. Da er det langt viktigere hvilken stemning en tromme vil skape hos de knappe 1000 på felt J og de knappe 10000 på resten av arenaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Husk også på at dette med tromme er noe spillerne ønsker seg. Flere ganger har jeg fått beskjed om at spillerne gjerne ser at vi får oss tromme. Stabæk har derfor også sagt seg villige til å dekke regningen.. Jeg kan gå med på tromme, men ikke fordi spillerne vil høre tromme i løpet av kampen. Det synes jeg er en ganske dårlig grunn. Da er det langt viktigere hvilken stemning en tromme vil skape hos de knappe 1000 på felt J og de knappe 10000 på resten av arenaen. Det er bare et ekstra moment i vurderingen. Vi er der for å støtte laget, så om de ønsker det er det da ikke feil å ta hensyn til det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Se på klanen da, og drit i bataljonen og kanaris. De klarer da å synge både høyt,samlet OG man hører hva de sier, uten at bombombombombommelom kommer i tide og utide. At man bruker lydinstrumenter når man er få for å virke større, som f.eks i håndballen,skjønner jeg, men ikke på en fotballstadion. Det som er av små sangproblemer tror jeg forsvinner når gammel som ny SS'er bare blir vant til lydbilde bak mål der og får litt bedre trening i å synge sammen. Ble jo bra på nadderudfeltet mot slutten når vi ble utvidet der,så hvorfor skal man ikke klare å venne seg til TA også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Se på klanen da, og drit i bataljonen og kanaris. De klarer da å synge både høyt,samlet OG man hører hva de sier, uten at bombombombombommelom kommer i tide og utide.At man bruker lydinstrumenter når man er få for å virke større, som f.eks i håndballen,skjønner jeg, men ikke på en fotballstadion. Det som er av små sangproblemer tror jeg forsvinner når gammel som ny SS'er bare blir vant til lydbilde bak mål der og får litt bedre trening i å synge sammen. Ble jo bra på nadderudfeltet mot slutten når vi ble utvidet der,så hvorfor skal man ikke klare å venne seg til TA også? Nå har jo faktisk klanen en pågående diskusjon om tromme! Hender ganske ofte på vif-kamper at det er 2-3 sanger gående samtidig. De har bra lydtopper, men ellers så er det vel lite vi kan hente fra klanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Som Chriss sier så er Klanen i ferd med å gjennomgå den samme diskusjonen som oss, og de sliter voldsomt med kanon akkurat slik vi gjorde på gamle feltet på Nadderud. Litt av problemet er at lyden rekker dårlig sidelengs på TA, derfor kan det være bra å ha en ekstra metronom til å holde takten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Husk også på at dette med tromme er noe spillerne ønsker seg. Flere ganger har jeg fått beskjed om at spillerne gjerne ser at vi får oss tromme. Stabæk har derfor også sagt seg villige til å dekke regningen.. Jeg kan gå med på tromme, men ikke fordi spillerne vil høre tromme i løpet av kampen. Det synes jeg er en ganske dårlig grunn. Da er det langt viktigere hvilken stemning en tromme vil skape hos de knappe 1000 på felt J og de knappe 10000 på resten av arenaen. Det er bare et ekstra moment i vurderingen. Vi er der for å støtte laget, så om de ønsker det er det da ikke feil å ta hensyn til det? Det er ikke om å gjøre å gjøre det motsatte av hva gutta på banen vil, men det bør heller ikke veie tungt. Omtrent like tungt som en avstemning her inne på forumet. Klart vi er der for å støtte laget/klubben, men det er nå engang de betalte gutta utpå der også. Om vi jobber mest for dem, eller om de jobber mest for oss er vel mest et filosofisk spørsmål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Interessant at det menes på klansforumet at de er for få syngende til man har behov for tromme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 tromme, lavt, for å holde takten og slutte sangene likt er en god ting hvis vi klarer å få det til. Trommer vi for lavt, så hører ingen det og da mister det effekt. Trommer vi høyt nok til at det høres, med den plasseringen vi har, kommer det til å høres veldig veldig godt over hele stadion. Hvis man tenker på han ene tjukkasen fra oddrane som sto og dæljet løs på stortrommen sin i våres, så ble vi, hele SS, overdøvet av ham alene. Ikke at jeg tror trommen skal brukes sånn, men det sier litt om hvor godt dette bærer. Det er ikke bare de sure trompetene som gjør korpsmusikk til en pine. Håper uansett dette blir avklart temmelig fort. Hvis det blir tromme vurderer jeg sterkt sesongkort et annet sted på arenaen, utstyrt med øreklokker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Klanen har jo blitt passert av både Kanari fansen og kjernen en høy gang i hva som angår stemning på kamper. Plankehaugen det året de fikk ha en dedikert forsanger med erfaring fra BBB går også utenpå dagens klanen. At klanen også vurderer tromme nå sier vel litt om hvilken vei supporterkulturen er i ferd med å gå. Mange ser til england og får reisning av å tenke på stemningen der, mens de som virkelig har lykkes de siste årene har sett mot andre land og andre kulturer. For min egen del er det ikke tvil om at kanari og kjernen har tatt mange steg i riktig retning, mens klanen har tatt sjumilssteget feil vei. Ingen stemningsskapere i Norge ser til klanen for å finne ut hvordan man skal lage best mulig stemning. Mulig vi er for få til at en tromme får den effekten den skal ha, men det kan vi ikke si før vi faktisk har prøvd i to-tre kamper med over 10000 på tribunene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Klanen har blitt dårligere fordi Vålerenga har blitt dårligere. Akkurat som SS har bitt bedre fordi Stabæk har blitt bedre. VIF har 16 seire på 41 hjemmekamper i TL de siste tre sesongene mot Stabæks 28. Tar laget syvmilssteg bakover tar fort også supporterne det. Klanen på en fullsatt hjemmebane med et lag som kjemper i toppen knuser Kjernen og Kanari. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Husk også på at dette med tromme er noe spillerne ønsker seg. Flere ganger har jeg fått beskjed om at spillerne gjerne ser at vi får oss tromme. Stabæk har derfor også sagt seg villige til å dekke regningen.. Nå vet ikke jeg hva spillerne egentlig ønsker, men det jeg vet at de beskjeder vi har fått om trommer kommer fra Ingo og Tom Schelvan, tross alt. Og selv om jeg setter pris på de gutta, så lener jeg meg ikke stort på hva de mener om supporterkultur, heller tvert imot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Jaja, jeg kommer uansett til å kjøpe en tromme og prøve. Så nå kan dere bare glede dere til sesongstart 2010. Pass på at du skaffer den største og dypeste basstromma som tenkes kan. Basslyden vil supplere, ikke overdøve synging og klapping slik fisletrommer gjør. Ad trommedebatten: Hvorfor i all verden argumenteres det mot trommer ved å bruke argumentet at da vil vi tromme i hjel sanger, være som glimt etc. Det finnes da ingen i SS som ønsker dette? Tromme vil ikke bli noe hvemsomhelst styrer, og skal ikke brukes i utide, det er da alle skjønt enige om. Og jeg tror jeg har de fleste som etterhvert er blitt pro trommer med meg på at vi kaster tromma hvis det viser seg unødvendig eller å virke mot sin hensikt, som er å få bedre takt og mer trøkk på synginga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Denne er helt ram, i forhold til vanlige roperter: Sykt mye lyd, lang batterikapasitet (6 timer +) og den koster mindre enn en god tromme... (1500,-). Mikrofon og lader følger med. Kan festes til stativ, holdes i hånden, eller i bærestropp. Løp og kjøp! Den vi har nå høres ut som Ikea Kunderadio Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Ad trommedebatten: Hvorfor i all verden argumenteres det mot trommer ved å bruke argumentet at da vil vi tromme i hjel sanger, være som glimt etc. Det finnes da ingen i SS som ønsker dette? Tromme vil ikke bli noe hvemsomhelst styrer, og skal ikke brukes i utide, det er da alle skjønt enige om. Og jeg tror jeg har de fleste som etterhvert er blitt pro trommer med meg på at vi kaster tromma hvis det viser seg unødvendig eller å virke mot sin hensikt, som er å få bedre takt og mer trøkk på synginga. Jeg kan sitere en fram Klansforumet om kanari: Den sesongen de innførte tromme var de ekstremt flinke til å bruke tromma på noen få sanger, bevisste på å ikke bruke den "sånn som Bodø/Glimt bruker tromme", flinke til å ha trommeslagere som ikke var overdrevent interessert i å slå mest mulig, og KFL var gode til å la forskjellige deler av publikum bidra i hva som skulle synges. De to neste sesongene var de på sitt beste/mest bråkete, og brukte tromma videre som i første sesong, men de begynte nok å bli veldig klar over at de i storkamper (kanskje mest av alt mot oss, Rosenborg og Brann) skulle redusere antall sanger, og det skulle brukes flere trommesanger. Dette virket, og de fikk et voldsomt trøkk og momentum, spesielt når spillet gikk deres vei. Men så: Sesongene deretter har de glemt hvordan det var å synge uten tromme, de bruker den til og med på verste Glimt-vis til å hjelpe takta på "Fugla! klapp-klapp-klapp", og har blitt så avhengige av tromma at det bare skal to teite Vålerenga-jenter til for å få hele Kanari-Fansen til å holde kjeft. ... Registrerer nå at Sarp har brukt tromma på SAMTLIGE sanger så langt i opprykkskampen mot KIL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Yes, og dette må vi selvsagt unngå for enhver pris. Men vi kan ikke la være å selge kniver fordi noen dreper hverandre med kniv. Å bruke tromme på "henning Hauger klappetiklapp" er helt uaktuelt, osv. Men vi henter nå sanger fra søreuropa hvor de aktuelle sangene styres tempomessig med tromme. Jeg er i hvert fall av dem som frustreres over synging i kanon og sanger som går fortere og fortere ogfortereogfortereogfortereogdørut i hver eneste kamp. Feltet vårt er så stort at vi ikke klarer å håndtere det slik vi også strevde med på Nadderud i 08. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Ad trommedebatten: Hvorfor i all verden argumenteres det mot trommer ved å bruke argumentet at da vil vi tromme i hjel sanger, være som glimt etc. Det finnes da ingen i SS som ønsker dette? Tromme vil ikke bli noe hvemsomhelst styrer, og skal ikke brukes i utide, det er da alle skjønt enige om. Og jeg tror jeg har de fleste som etterhvert er blitt pro trommer med meg på at vi kaster tromma hvis det viser seg unødvendig eller å virke mot sin hensikt, som er å få bedre takt og mer trøkk på synginga. Jeg kan sitere en fram Klansforumet om kanari: Den sesongen de innførte tromme var de ekstremt flinke til å bruke tromma på noen få sanger, bevisste på å ikke bruke den "sånn som Bodø/Glimt bruker tromme", flinke til å ha trommeslagere som ikke var overdrevent interessert i å slå mest mulig, og KFL var gode til å la forskjellige deler av publikum bidra i hva som skulle synges. De to neste sesongene var de på sitt beste/mest bråkete, og brukte tromma videre som i første sesong, men de begynte nok å bli veldig klar over at de i storkamper (kanskje mest av alt mot oss, Rosenborg og Brann) skulle redusere antall sanger, og det skulle brukes flere trommesanger. Dette virket, og de fikk et voldsomt trøkk og momentum, spesielt når spillet gikk deres vei. Men så: Sesongene deretter har de glemt hvordan det var å synge uten tromme, de bruker den til og med på verste Glimt-vis til å hjelpe takta på "Fugla! klapp-klapp-klapp", og har blitt så avhengige av tromma at det bare skal to teite Vålerenga-jenter til for å få hele Kanari-Fansen til å holde kjeft. ... Registrerer nå at Sarp har brukt tromma på SAMTLIGE sanger så langt i opprykkskampen mot KIL. Det gjorde Kullebunn også. Det beror på én person, han som står med tromma. Og der har jeg full tillit til at Forsanger vil dosere dette i fornuftige doser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Som Chriss sier så er Klanen i ferd med å gjennomgå den samme diskusjonen som oss, og de sliter voldsomt med kanon akkurat slik vi gjorde på gamle feltet på Nadderud. Litt av problemet er at lyden rekker dårlig sidelengs på TA, derfor kan det være bra å ha en ekstra metronom til å holde takten. Klanen er heldige. De synger jo kun i medgang og sliter dermed kun med kanon i 30% av tiden. Vi derimot... Men ingen ting slår, alle opp med henda, klapp klapp klappklappklapp klappklappklappklapp Stabæk. Jr. Support føler de blir truffet av en vegg hver gang vi tar den. Klapping (i takt) er mao konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Trommer gjør stemningen monotooooon. Se på Åråsen, umulig å vite om kampen går bra eller dårlig for Lillestrøm, for den jævla trommen dundrer uansett. Stemningen på tribunen kommer an på kampen, ellers blir man vel mer opptatt av trommen enn av kamputviklingen, og det synes ikke jeg er noe gøy. Du kan stort sett trygt gå ut fra at kampen går dårlig for Lillestrøm. Er nok ikke ofte du tar feil da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 9. November 2009 Del Skrevet 9. November 2009 Trommefansen burde sette på NRK2 i dette øyeblikk, Sarpsborg - Kongsvinger. Høres neimen ikke bra ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå