SAU 3 485 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Håpløst på tribunen idag. Dere hørtes godt på TV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Håpløst på tribunen idag. ??????? Unnskyld, brukbar innsats på tribunen, men håpløse forsangere. På Sumo eide dere tribunen da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Alle vi som så kampen her i Danmark var imponert over hvor bra vi hørte SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Alle vi som så kampen her i Danmark var imponert over hvor bra vi hørte SS. Vi i Spania også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Alle vi som så kampen her i Danmark var imponert over hvor bra vi hørte SS. Vi i Spania også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Alle vi som så kampen her i Danmark var imponert over hvor bra vi hørte SS. Vi i Spania også! I Polen også 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Alle vi som så kampen her i Danmark var imponert over hvor bra vi hørte SS. Vi i Spania også! I Polen også I påskefjellet også=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 17. April 2011 Del Skrevet 17. April 2011 Det var litt kaotisk føler jeg. Sikkert 10 forskjellige folk som prøvde å dra igang, flere ganger to stykker som starter forskjellige sanger samtidig. Tror det er noe av det Slum tenker på. Og trøkket faller betraktelig når vi synger den samme sangen i flere minutter i strekk. Men når Potter holdt på i første omgang var det sykt moro. Den ene sangen gikk inn i den neste hele tiden, og det var aldri stille. PS: Vi snakket litt med dommerne på flyplassen på vei hjem. De var imponert over $$, og hadde hørt oss hele kampen. Også flere av vaktene rundt oss mente vi dominerte tribunekampen. (Ikke at det skal så fryktelig mye til mot tornekrattet) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Knall stemning i bussen på hjem tross tap.. Barne-tv og retro på høyt nivå!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Jeg har vondt i hele kroppen, men var verdt det, LÆTT! Takk for nok en konge-tur. Eva Britt <3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Blir en finfin dag på jobb dette. Ingen stemme, øyelokk tyngre enn Marit Christensen, og hodet fullt av et knippe Thorbjørn Egner-låter. Takk Inferno... Men tross tap og blåmandag, det var verdt det denne gangen også. Som vi så passende sang etter kampen: "Vi var i hvert fall heldig med været, ja vi var heldig med været, heldig med været, ja vi var heldig med været..." Et par nye fjes i går også. Kult! Håper dere dukker opp igjen! Når det gjelder synginga syns jeg vi var på høyden i første omgang, og vi leverer ganske så bra innsats. Andre omgang derimot er ganske svak fra vår side, i hvert fall frem til målene. Men det var vanskelig å synge i går. Vindkast og regn som blir piska mot oss tar en del av lyden, og gjør det også tungt å flagge. I tillegg til at været gjør at feltet blir alt for spredt når flere (naturlig nok)søker ly under tak. I andre omgang er feltet enda mer spredt enn i første, og det bidrar nok til en litt kaotisk gruppe der flere forsøker å starte sanger i munnen på hverandre. Men selv om trykket er ganske svakt i andre omgang er vi uansett brukbart flinke til å synge hele kampen igjennom nesten uten stans. Forøvrig liker jeg at Gogol-låta er sunget inn. Den ble sunget mye på bussen og i første omgang, og jeg syns den funker jævlig bra. Vi er i hvert fall nå 50 som kan den. Så Anders: det er bare å dra den i gang hjemme mot Fredrikstad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Ingen sak å være bedre enn krattet i går. Vi hadde 4-5 vifteflagg gående hele tida, selv om det var tungt. Selv om stadion tømmes og tavla viser tap, føler jeg meg som en vinner etter en kamp med SS. Bra folkens! Forøvrig legendarisk busstur hjem, jeg trodde aldri jeg kunne disse gamle sangene. Bra initiativ av dirigent Haugnes. Og aller sist gikk Mortimer og runka i et lokk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Etter den første halvtimen av kampen i reprise på Sumo kan man trygt si at vi dominerte på tribunen. Vi høres kanskje ikke sånn voldsomt kraftig ut, men det er jaggu bedre enn Krattet som har et lydnivå på rundt 30dB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April 2011 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April 2011 Jeg må først og fremst beklage at jeg har hatt ekstremt mye og gjøre i det siste, og dermed kommer usedvanlig sent inn i debatten. Det har vært mye snakk om de "10-12" og jeg synes det er på tide at noen får satt ansiktet sitt på disse. Jeg var definitivt en av de "10-12" og angrer ikke et milligram den dag i dag. Før jeg forteller dere hvorfor, skal jeg ta dere tilbake til en annen episode som skjedde en kald vårdag, 6. april 2008. Ca. kl. 18.59 ble det dratt opp et banner på Stabæk Support sitt felt med påskriften "Greed is a sin. Sinners go to hell". Jeg var en av de første til å gå offentlig ut og kritisere $$ for denne situasjonen blant annet i form av et blogginnlegg jeg skrev på stabak.no. "Hadde jeg visst hva det stod skulle jeg personlig løpt ned og revet banneret i filler" skrev jeg da. Jeg var forbannet! I april 2008 hadde jeg ikke vært medlem i Stabæk Support i mer enn et lite år. Og jeg hadde ikke vært jevnlig på Stabæk-kamper i mer enn et år. Jeg var ikke erfaren, og selv om jeg elsket å gå Stabæk-kamp, brant jeg ikke like mye for Stabæk som det jeg gjør idag. Når vi to og et halvt år senere, 31. oktober 2010, kom utfor en lignende situasjon, den berømte JJ-saken, stod jeg på andre siden. Det var jeg som snudde "Livstidskontrakt til Jönsson"-banneret opp-ned og strakk ut langefingeren mot JJ. Litt impulsivt, men likevel nøye gjennommtenkt. Og jeg angrer ikke. Ikke et sekund. Ikke et milligram. Jeg var forbanna på JJ, men hadde bestemt meg for å la det ligge. På en betingelse. At ingen hyllet Jönsson. De 50-100 som faktisk hyllet Jönsson er det få som har snakket om. Og at dette kan ha vært en utløsende faktor for de "10-12" er det ingen som har nevnt. Men det var det. Denne oktoberkvelden på Telenor Arena var jeg definitivt blitt en mye mer erfaren Stabæk-supporter enn hva jeg var i april 2008. Jeg hadde opparbeidet meg et brennende engasjement og kjærlighetsforhold til fotballklubben Stabæk. Jeg var på innsiden nå, jeg så hvordan vi hadde blitt sveket og jeg hadde også forstått hvorfor $$ lagde "Greed is a sin"-banneret i april to år før. Noe annet som er viktig å merke seg er "Livstidskontrakt til Jönsson"-banneret. For hvor fikk jeg det fra? Jo, som en del av dere vet så lagde jeg det selv. Jeg lagde det for å hylle min favorittrener. En trener jeg var stolt av og en trener jeg var glad i. Få har hyllet Jönsson så mye som meg. At jeg valgte å hetse han den siste dagen i oktober i fjor, betyr på ingen måte at jeg har glemt alt det gode han gjorde for Stabæk. Hvis du ser på det fulle bildet har jeg hyllet Jönsson mange tusen ganger mer enn jeg har hetset han. At det er det sistnevnte som får medieoppmerksomhet får TV2 ta ansvar for, selv om jeg definitivt forstår at det ble sånn. Igjen må jeg beklage at jeg kom inn i diskusjonen først etter at den egentlig var avsluttet, men jeg føler at det var nødvendig at dere også får høre hva de berømte "10-12" tenker. Avslutningsvis vil jeg si at jeg godt kan forstå hvorfor folk er forbanna og ønsker å melde seg ut, jeg var også inne på tanken i april 2008. Heldigvis valgte jeg å fortsette i Stabæk Support og etterhvert som jeg har opparbeidet meg mer erfaring har jeg opparbeidet meg forståelse og med det byttet side. Jeg er overbevist om at flere av dere som nå vurderer å melde dere ut eller til og med har gjort det, ville endret mening hvis dere kom tettere på $$ og tettere på Stabæk. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 20. April 2011 Del Skrevet 20. April 2011 Hi five Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. April 2011 Del Skrevet 20. April 2011 Kudos, JF. Du gjorde hva svært mange mente var på sin plass. Ikke glem den utrolig pinlige "avskjedstalen" der "man" presterte å kalle en av klubbens største svikere gjennom alle tider for en "hedersmann". Samtidig har man latt storheter som Kjølø, Stenersen mfl. måtte forlate klubben uten så mye som en notis på stadion. Håndteringen av JJ-affæren vinteren 2009 og hele 2010 er i etterpåklokskapens grelle lys noe av det mest klønete klubbledelsen har gjort. Det gjør ikke saken bedre at mange av oss, selv riksdekkende media avslørte hva som lå i kortene allerede ved årsskiftet 2009/2010. Får håpe man har lært av dette. Nå er heldigvis svinepelsen i gang med å torpedere RBK til hele nasjonens forlystelse. Ååååå det er så jævlig deilig! Håper noen tar seg bryet med å lage en målkavalkade MOT RBK og legger ut på youtube så vi kan kose oss i mange år framover. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Bra trøkk i dag! Ekstremt mye bedre enn mot enga. Trodde jeg skulle svime av et par ganger, mange netter med Trysil-fylla i påsken gjør ikke godt for en 24 år gammel kropp. Merker plutselig at det er noen år siden man var russ og tålte ukevis med rall og fyll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Bra trøkk i dag! Ekstremt mye bedre enn mot enga. Kudos til Anders C i dag. Godt jobbet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pit 5 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Trøkket bra flere ganger i dag. Kasteropene med junior support for eksempel. Bra jobbing av forsangerne som fikk med størsteparten av feltet. Synes også megafonen alltid bør være med, viktig at man hører forsanger godt. Skuffende innsats av Supras Fredrikstad, ikke mye å høre fra dem. Fyrte de en blinker, eller så jeg feil?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? Yupp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Skuffende innsats av Supras Fredrikstad, ikke mye å høre fra dem. Fyrte de en blinker, eller så jeg feil?? Du så nok ikke feil. Vil forresten legge til at jeg liker den nye sangen, men at tekst og melodi bør legges på forsiden før neste hjemmekamp. En del stod der som spørsmålstegn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Vil forresten legge til at jeg liker den nye sangen, men at tekst og melodi bør legges på forsiden før neste hjemmekamp. En del stod der som spørsmålstegn. Det enkleste er vel å gå igjennom teksten raskt en gang før sangen dras igang. Blir lettere for de som ikke kan den da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Det kan jo være en ide å legge ut flyers med teksten også? Det er vel gjort med hell før.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Tusen takk til alle dere som synger og skaper stemning for oss som er nødt til å se kampene på sumo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. April 2011 Del Skrevet 26. April 2011 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? kanari kommer sikkert til å si at dette har de gjort leeeenge før oss neste gang vi får grunn til å gjøre det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Jeg vil prøve en "Poznan" en gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2011 (endret) Jeg vil prøve en "Poznan" en gang... Vi kan kjøre "Overalt fra nord til sør" med ryggen til banen hvis matchen er skikkelig kjedelig. Endret 14. Mai 2011 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 19. Mai 2011 Del Skrevet 19. Mai 2011 Kudos til gutta i Skien! Lager mye lyd i forhold til Oddrane! Det er VI som er Stb!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 19. Mai 2011 Del Skrevet 19. Mai 2011 Liten tvil om hvem som var best på tribunen! Utrolig bra av de som tok turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå