knutta 1 872 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2015 Mer liv er kanskje feil post... Men hva skjer før seriestart? I fjor var magisk. Jeg satt på Hovis og var sjokkert. var det beste jeg har sett noensinne og satt virkelig standarden for hele sesongen. Jeg betalte mine få kroner som var til overs etter den magiske 10'er og var ikke skuffet. Tvert imot; IMPONERT! Hva trenger dere i år? Ideer?penger? entusiasme? si hva det er og det vil skje!!!! 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Mer liv er kanskje feil post... Men hva skjer før seriestart? I fjor var magisk. Jeg satt på Hovis og var sjokkert. var det beste jeg har sett noensinne og satt virkelig standarden for hele sesongen. Jeg betalte mine få kroner som var til overs etter den magiske 10'er og var ikke skuffet. Tvert imot; IMPONERT! Hva trenger dere i år? Ideer?penger? entusiasme? si hva det er og det vil skje!!!! Vi trenger alltid ideer og entusiasme Ideer kan sendes til styret2015@stabaek.no, entusiasmen tar vi på tribunen! Vi jobber med et opplegg til seriestarten, naturlig nok. Til dette trenger vi denne gangen aktiv deltakelse fra alle på feltet, så blir det dritbra. Det vil bli delt ut informasjon rett i forkant, så satser vi på å sette standarden i år også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Det blir aktiviteter både for store og små før kampen i form av hoppeslott, uteservering, Jeg håper det er snakk om ett hoppeslott for de små og ett hoppeslott med uteservering (inneservering blir det vel?) for de store. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Blir vel høvla nord og ned nå, men kan ikke la være å spørre; sang dere mindre i dag enn ellers, eller var det bare jeg som var for opphengt i kampen? Er det mulig å få ut et bilde av tifo, for oss som henger for lenge på Blaa? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Slutt med å henge for lenge på Blaa før kamp. Jeg slenger ut noen flere bilder i morgen tidlig. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 7. April 2015 Del Skrevet 7. April 2015 Bilder er lagt ut her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152830745411801.1073741831.171085766800&type=1 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 7. April 2015 Del Skrevet 7. April 2015 Finnes det noen video av tifoen fra igår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 9. April 2015 Del Skrevet 9. April 2015 Filmet med mobil fra hovis, så det er jo ikke mye å skryte av, men bedre enn ikke noe trim.5B34ABCD-ED17-46F4-B5CB-93C465870EE8.MOV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 9. April 2015 Del Skrevet 9. April 2015 Er nok like greit å slippe å se video av det der. Bedre lykke neste gang. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Vi har noe til dere! I 20 år har vi hatt vår plass i toppen av norsk fotball, og vi har skaffa et lite opplag med skjerf inspirert av Stabækhistoriens ulike epoker. Vi selger disse på Blaa Dag på Bekkestua, lørdag 11. april fra klokken 11:00-14:00!OG, vi trekker ut ett av hvert skjerf blant alle som kommenterer på dette bildet på Facebook med "GI MEG!" etterfulgt av hvilket skjerf du vil ha! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Vi har noe til dere! I 20 år har vi hatt vår plass i toppen av norsk fotball, og vi har skaffa et lite opplag med skjerf inspirert av Stabækhistoriens ulike epoker. Vi selger disse på Blaa Dag på Bekkestua, lørdag 11. april fra klokken 11:00-14:00! OG, vi trekker ut ett av hvert skjerf blant alle som kommenterer på dette bildet på Facebook med "GI MEG!" etterfulgt av hvilket skjerf du vil ha! Sinnsykt fett, spess det lyse! Bra jobba! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. April 2015 (endret) Del Skrevet 10. April 2015 (endret) Vi har noe til dere! I 20 år har vi hatt vår plass i toppen av norsk fotball, og vi har skaffa et lite opplag med skjerf inspirert av Stabækhistoriens ulike epoker. Vi selger disse på Blaa Dag på Bekkestua, lørdag 11. april fra klokken 11:00-14:00! OG, vi trekker ut ett av hvert skjerf blant alle som kommenterer på dette bildet på Facebook med "GI MEG!" etterfulgt av hvilket skjerf du vil ha! Kult, dette skal jeg kjøpe. Regner med at dere har fått tillatelsen fra Idrettsforeningen om å få bruke den gamle Stabæk-logoen. Endret 10. April 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Vi har noe til dere! I 20 år har vi hatt vår plass i toppen av norsk fotball, og vi har skaffa et lite opplag med skjerf inspirert av Stabækhistoriens ulike epoker. Vi selger disse på Blaa Dag på Bekkestua, lørdag 11. april fra klokken 11:00-14:00! OG, vi trekker ut ett av hvert skjerf blant alle som kommenterer på dette bildet på Facebook med "GI MEG!" etterfulgt av hvilket skjerf du vil ha! Kult, dette skal jeg kjøpe. Regner med at dere har fått tillatelsen fra Idrettsforeningen om å få bruke den gamle Stabæk-logoen. Vi satser på tilgivelse fremfor tillatelse, mot at vi bringer idrettsforeningens navn og logo frem i lyset hver kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Vi har noe til dere! I 20 år har vi hatt vår plass i toppen av norsk fotball, og vi har skaffa et lite opplag med skjerf inspirert av Stabækhistoriens ulike epoker. Vi selger disse på Blaa Dag på Bekkestua, lørdag 11. april fra klokken 11:00-14:00! OG, vi trekker ut ett av hvert skjerf blant alle som kommenterer på dette bildet på Facebook med "GI MEG!" etterfulgt av hvilket skjerf du vil ha! Sinnsykt fett, spess det lyse! Bra jobba! Hvorfor har vi ikke en bortedrakt i disse fargene?? Vakkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Faen at jeg bor så langt unna... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 Faen at jeg bor så langt unna... Du kan jo skrive "GI MEG!" på Facebook og håpe at de som trekker ut en vinner er litt partiske til fordel for entusiastiske supportere som har for lang reisevei til å få kjøpt et skjerf selv på Blaa Dag på Bekkestua. Litt korrupt trekning må da være greit når det tross alt bare handler om et skjerf som de som bor i nærområdet kan kjøpe selv om de vil. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 10. April 2015 Del Skrevet 10. April 2015 kan man kjøpe ved senere annledning om man ikke har mulighet til å være der imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai 2015 Helt legendarisk god steming på tribunen i går! Bra jobba folkens! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Helt legendarisk god steming på tribunen i går! Bra jobba folkens! Double that! Helt fantastisk stemning i går! HJEMMEBANE (klappklappklapp). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Og gjett om vi har fin video av det a! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Satt oppe litt bak til venstre, og det var hjemmebanestemmning! fantastisk jobbet av de som var der! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Jeg må berømme forsangerne som backet hverandre opp hele tiden slik at vi kunne holde ropene i gang lengre. Det var skikkelig bra trøkk i går! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 10. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2015 (endret) Om det var et større opplag av det lyse retroskjerfet er det mulig jeg hadde måttet gjøre en allerede lubben skjerfsamling enda mer omfangsrik. For jeg regner med det er utsolgt? Endret 10. Mai 2015 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Jepp, alle 30 utsolgt. Det er noen få igjen av det med grønne tupper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai 2015 De lyseblå skjerfene ble solgt så fort at det har blitt vurdert å ta inn et ekstra opplag av dem. Hvis mange nok er interessert. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 12. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2015 (endret) Første og beste tråd: Stabæk på topp? Endret 12. Mai 2015 av Chr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 337 Del Skrevet 14. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2015 (endret) De lyseblå skjerfene ble solgt så fort at det har blitt vurdert å ta inn et ekstra opplag av dem. Hvis mange nok er interessert. Jeg er i alle fall interessert! Har dere allerede tatt en beslutning om det blir et ekstra opplag av de lyseblå skjerfene? Endret 14. Mai 2015 av LEVERKUSEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2015 Del opplevelsen! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 20. Mai 2015 Del Skrevet 20. Mai 2015 Dette gjelder vel mer generelt. Men er det på tide å dempe volumet på hymnen litt? Prøve å synGe mer selv? Den går jo så inni helvete høyt at man blir døv på Hovis hvertfall. Vesentlig fetere å synge selv med den som litt mer bakgrunnstone 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mai 2015 Såeh... Ja. Vi har jo litt å være stolte av, da 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå