Offside 4 954 Del Skrevet 25. Mai 2015 Del Skrevet 25. Mai 2015 Vakkert! Såeh... Ja. Vi har jo litt å være stolte av, da 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2015 Vi hadde en god kamp på tribunen mot Vålerenga, her er en stemningsfilm fra Ullevål: 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 30. Mai 2015 Del Skrevet 30. Mai 2015 Burde komme flere stemningsvideoer i løpet av sesongen, denne var bare konge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 17. Juni 2015 Del Skrevet 17. Juni 2015 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? kanari kommer sikkert til å si at dette har de gjort leeeenge før oss neste gang vi får grunn til å gjøre det Kan bli lenge til neste gang nå. 7500 kroner i bot for skotrikset mot Enga. SYKT!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 17. Juni 2015 Del Skrevet 17. Juni 2015 Seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 17. Juni 2015 Del Skrevet 17. Juni 2015 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? kanari kommer sikkert til å si at dette har de gjort leeeenge før oss neste gang vi får grunn til å gjøre det Kan bli lenge til neste gang nå. 7500 kroner i bot for skotrikset mot Enga. SYKT!! Unnskyld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. Juni 2015 Del Skrevet 17. Juni 2015 Er det bare meg, eller så vi et glimt av det gode gamle skotrikset fra Åråsen på tv2 nå? kanari kommer sikkert til å si at dette har de gjort leeeenge før oss neste gang vi får grunn til å gjøre det Kan bli lenge til neste gang nå. 7500 kroner i bot for skotrikset mot Enga. SYKT!! Unnskyld? Haha, nissene i doms- og sanksjonsutvalget kjører på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 17. Juni 2015 Del Skrevet 17. Juni 2015 I tillegg har boten havnet hos han ene duden som var så uheldig å få skoen sin inn på gressmatta (men fortsatt utenfor banen) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juni 2015 En liten video med fokus på liv og røre på tribunen! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 484 Del Skrevet 16. August 2015 (endret) Del Skrevet 16. August 2015 (endret) På hovedtribunen har vi ikke hørt $$ en eneste gang i 1 omgang! Ikke bare spillerne som sover hittil! Endret 16. August 2015 av blaasoldat 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 16. August 2015 Del Skrevet 16. August 2015 Får høre bedre etter da 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 16. August 2015 Del Skrevet 16. August 2015 Saklig å sitte på hovis og klage på SS. Får dra opp medlemskortet og bidra neste gang istedenfor kanskje? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 16. August 2015 Del Skrevet 16. August 2015 Bedre nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 484 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2015 Saklig å sitte på hovis og klage på SS. Får dra opp medlemskortet og bidra neste gang istedenfor kanskje? Konstruktiv kritikk er ikke helt din ting eller? Må være lov å si ifra når det er like labert på feltet som på banen, og det er ikke bare sånn at jeg mener det! Var mange som nevnte det rundt meg ihvertfall. Bedre å ta til seg at det var labert nivå, enn å gå til motangrep Torres. Just saying 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 16. August 2015 Del Skrevet 16. August 2015 Bedre nå? Ble vesentlig bedre i 2.omgang naturlig nok. Hjalp jo litt at kanari sluttet å synge etterhvert. For ikke å glemme den helvetes trommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 16. August 2015 Del Skrevet 16. August 2015 Hørte iallfall SS veldig godt på TV! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Saklig å sitte på hovis og klage på SS. Får dra opp medlemskortet og bidra neste gang istedenfor kanskje? Konstruktiv kritikk er ikke helt din ting eller? Må være lov å si ifra når det er like labert på feltet som på banen, og det er ikke bare sånn at jeg mener det! Var mange som nevnte det rundt meg ihvertfall. Bedre å ta til seg at det var labert nivå, enn å gå til motangrep Torres. Just saying Er vel mer et hint om at det finnes folk som prioriterer å sitte på hovis fremfor å stå på feltet og bidra Men men, folk er forskjellige 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Premier League-stemning, sier Diomande til VG om tribunelivet på Nadderud med et stort glis om munnen. http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/stabaek-helten-mener-bradley-tryllet-i-pausen/a/23506603/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Jeg vil tippe hovedårsaken til at vi ikke hørtes særlig godt var at vi druknet i lsk rett og slett. Det var helt ok hos oss, men tromma og volumet der overøvet oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. September 2015 Fikk denne meldingen i inboxen på twitter "Melding fra Rosenborgsupportere som satt nært Stabækfansen i går; Berget det blaa er de beste norske bortefansen på Lerkendal sålangt i år." Ja jeg har gikk beskjed om at det er Stabæk support og ikke Berget det Blaa 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 15. September 2015 (endret) Del Skrevet 15. September 2015 (endret) Edit: feil post Endret 15. September 2015 av HenkeBoss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 15. September 2015 Del Skrevet 15. September 2015 Fikk denne meldingen i inboxen på twitter "Melding fra Rosenborgsupportere som satt nært Stabækfansen i går; Berget det blaa er de beste norske bortefansen på Lerkendal sålangt i år." Ja jeg har gikk beskjed om at det er Stabæk support og ikke Berget det Blaa Fint om du sender den til TV2-sporten v/Jesper Mathiesen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 15. September 2015 Del Skrevet 15. September 2015 Flere som har gitt samme tilbakemelding faktisk. Synes vi lagde bra trøkk i første omgang, men at det ikke var like bra i andre. Iallefall hyppigheten på sanger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September 2015 Godkjent bortefølge i helgen! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 18. September 2015 Del Skrevet 18. September 2015 Jeg trenger minst én person som kan hjelpe til med tifojobbing nå! Vææær så snill. Pm. for info! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 På en dag med et så deilig overtidsmål tåler man forhåpentlig litt kritikk også. 1. I dag synes jeg vi var ganske gode på kvantitet (i betydning av det ble sunget ofte). 2. Men vi var langt fra gode på kvalitet (trøkket vi klarer å levere når vi synger, samt hvor lenge vi klarer å holde sanger i gang). Og jeg har tenkt å ta for meg en spesifikk del av feltet: bakerste rad. Jeg står litt bak midten på feltet, og hører bakerste rad godt, enten det småprates eller trøkkes til på sangene. I dag var det mye prat, og begredelig lite trøkk, derfra. Er du ny på feltet, og kanskje ganske ung også, så er det greit om du er litt usikker og ønsker å bli litt vant før du drar på skikkelig. Men hvis du har vært med siden forkortelsen var BdB, så er det ikke noe som heter "jeg er for gammel" eller "jeg har bidratt mye før". Syng for faen! Hvis du har legeerklæring på at du ikke tåler å synge/rope, så kan du vel i det minste holde kjeft når resten av feltet prøver å synge. Husk: det er ikke forsangers jobb å få folk til å synge, men å få alle oss som faktisk vil til å synge samme sang samtidig. Disclaimer: hvis akkurat du sto på bakerste rad, og faktisk bidro i dag, så veit du at det ikke er akkurat deg jeg snakker om, hvertfall hvis du etter å ha tenkt deg om er helt sikker på at du faktisk sang med i dag. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Hmmmm. Jeg må innrømme at jeg kanskje ikke var "up to my usual standard" i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Hmmmm. Jeg må innrømme at jeg kanskje ikke var "up to my usual standard" i dag. Du er fargeblind og dermed unnskyldt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. September 2015 Del Skrevet 20. September 2015 Hmmmm. Jeg må innrømme at jeg kanskje ikke var "up to my usual standard" i dag. Du er fargeblind og dermed unnskyldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2015 Må være sykt å se tromsø med grønne striper 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå