@ringo 22 160 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 4 timer siden skrev Hanse: SS skal ha cred for hvordan vi fremstår igjennom hele kampen til tross for problemene på banen. Naturlig at det kommer litt frustrasjon med en gang kampen blåses av og synes det er kjipt at vi får følgende tilbakemeldinger: Wangberg uttaler at spillerne spiller med høye skuldre pga SS sin negativitet Thor Lange kjefter på SS for å komme med kommentarer etter kampslutt. Dette kommer fra hans mens han står på flagget vårt noe som er en relativt stor synd i seg selv. Så lenge man støtter laget såpass bra igjennom hele kampen så bør man tåle litt frustrasjon etter kampen. Ja utvilsomt - hold kjeft og spill bedre! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 300 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 6 timer siden skrev Hanse: SS skal ha cred for hvordan vi fremstår igjennom hele kampen til tross for problemene på banen. Naturlig at det kommer litt frustrasjon med en gang kampen blåses av og synes det er kjipt at vi får følgende tilbakemeldinger: Wangberg uttaler at spillerne spiller med høye skuldre pga SS sin negativitet Thor Lange kjefter på SS for å komme med kommentarer etter kampslutt. Dette kommer fra hans mens han står på flagget vårt noe som er en relativt stor synd i seg selv. Så lenge man støtter laget såpass bra igjennom hele kampen så bør man tåle litt frustrasjon etter kampen. Barnehage-tendenser. Foreslår at gutta får tilsendt en video av Jokke Perssons intervju etter den legendariske taklingen hans. Det er ikke sånn at man er totalt beskyttet mot kritikk ute i den virkelige verden heller, så gutta får se på det som trening til de blir voksne og får seg en ordentlig jobb. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 Disse uttalelsene fra spillerne vitner om en spillerstall som er ute å sykler. De har nok hatt et litt for stort selvbilde som har møtt realitetene hard og brutalt. Sånn går det dessverre når man forteller internt hvor gode vi er uten korreksjoner fra de som styrer og steller. Dette er jo noe alle foreldre har prøvd med egne barn. Å så fin tegningen var. La oss håpe det er noen voksne hjemme. Kom gjerne med forslag til hvem det er. Sliter med å finne navnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 386 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 7 timer siden skrev Hanse: Wangberg uttaler at spillerne spiller med høye skuldre pga SS sin negativitet Thor Lange kjefter på SS for å komme med kommentarer etter kampslutt. Dette kommer fra hans mens han står på flagget vårt noe som er en relativt stor synd i seg selv. Jo mer jeg tenker over reaksjonen til Wangberg og Lange, jo mer rystet blir jeg.. Er det virkelig sant at det var slik? Kjeftet på sine egne trofaste supportere? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Jeg er fremdeles provosert av «vi må stå sammen om dette». Når de slipper inn mål etter 1min etter å ha fått DEN innmarsjen av Support.. Jeg ville vært så jævlig flau som midtstopper da. Jeg mistet rett og slett ekstremt mye respekt for Wangberg - dessverre. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 7 timer siden skrev Hanse: SS skal ha cred for hvordan vi fremstår igjennom hele kampen til tross for problemene på banen. Naturlig at det kommer litt frustrasjon med en gang kampen blåses av og synes det er kjipt at vi får følgende tilbakemeldinger: Wangberg uttaler at spillerne spiller med høye skuldre pga SS sin negativitet Thor Lange kjefter på SS for å komme med kommentarer etter kampslutt. Dette kommer fra hans mens han står på flagget vårt noe som er en relativt stor synd i seg selv. Så lenge man støtter laget såpass bra igjennom hele kampen så bør man tåle litt frustrasjon etter kampen. Kjefta Thor Lange? Eller var det misforståelser? Jeg gjorde opptak fra sidelinja mandag, og var på vei bort for å filme sekvensen hvor spillerne takker Support, og Thor var ikke bevisst på hva han stod på. Jeg tolket det som om noen reagerte på at han stod på flagget, som han selv ikke var bevisst på, slik at han mistolket tilrop helt annerledes. Alt jeg har på opptaket er at han roper "hei", ikke noen andre kommentarer enn det. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 44 minutter siden skrev s-simen: Jeg er fremdeles provosert av «vi må stå sammen om dette». Når de slipper inn mål etter 1min etter å ha fått DEN innmarsjen av Support.. Jeg ville vært så jævlig flau som midtstopper da. Jeg mistet rett og slett ekstremt mye respekt for Wangberg - dessverre. Hva mener du med at det provoserer vi må stå sammen? Føler du at det er spillere som motarbeider klubben, eller ikke vil klubbens beste? For hvis de spillerne ønsker å vinne og vi ønsker at de skal vinne føler jeg vi har en viss felles interesse.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 1 time siden skrev Nr14: Dette er jo noe alle foreldre har prøvd med egne barn. Å så fin tegningen var. Alle vet at barn har behov for å høre at de er talentløse og at de må skjerpe seg om de ikke skal ende opp som uteliggere. Selv synes jeg det var for jæ** å gå rundt på 17. mai. Er det virkelig ingen foreldre som har baller nok til å fortelle drittungene at korpsspillingen deres høres får bussralling fra fotballsupportere til å høres ut som Sølvguttene? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 1 time siden skrev s-simen: Jeg er fremdeles provosert av «vi må stå sammen om dette». Når de slipper inn mål etter 1min etter å ha fått DEN innmarsjen av Support.. Jeg ville vært så jævlig flau som midtstopper da. Jeg mistet rett og slett ekstremt mye respekt for Wangberg - dessverre. Unge Kjønø sa etter kampen at Stabæk ble satt ut av det aggressive presset til Grorud. Vanvittig å se rutinerte karer som Wangberg, Næss, Krogstad ikke oppfatte dette og respondere med energi 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 18. Mai 2022 Del Skrevet 18. Mai 2022 1 time siden skrev odd: Hva mener du med at det provoserer vi må stå sammen? Føler du at det er spillere som motarbeider klubben, eller ikke vil klubbens beste? For hvis de spillerne ønsker å vinne og vi ønsker at de skal vinne føler jeg vi har en viss felles interesse.. Når han sier til oss "vi må stå sammen om dette", og det oppfattes som om det sies på en anklagende måte, som om vi ikke gjør vår del, så er det ganske provoserende, ja. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Rett etter kamp så er det - om enn ikke så lenge - helt stille fra bortsett fra to stykker som roper gjentatte ganger at Kjønø er en idiot fordi han har henda i lomma under kamp. Det ble påpekt fra tribunen hvor tåpelig form for kritikk akkurat dét er, og det er da i den konteksten Wangberg sier at vi må stå sammen. Klarer ikke se at han på noen som helst måte skal mene at Support ikke bidrar. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2022 Konteksten er vel strengt tatt 1-1 hjemme mot Grorud, 16. mai, med enorm støtte fra Support, 6. plass på tabellen, (mye) drittkjedelig fotball, ett mål på hjemmebane, og tydeligvis sleivkommentarer fra to supportere - men greit. Jeg oppfattet det som en fullstendig malplassert tordentale mot entusiastiske supportere som virkelig har stilt opp i år. Jeg berømmer alle spillerne som står skolerett med halen mellom bena og blikket i bakken foran oss - men reaksjonen til Wangberg (og Lange) provoserte meg (såpass at jeg er på etternavn). Har sikkert glemt det til neste kamp, men humøret mitt har ukessykluser - og denne uken er jeg forbanna på Wangberg. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 484 Del Skrevet 19. Mai 2022 Del Skrevet 19. Mai 2022 21 timer siden skrev Hanse: SS skal ha cred for hvordan vi fremstår igjennom hele kampen til tross for problemene på banen. Naturlig at det kommer litt frustrasjon med en gang kampen blåses av og synes det er kjipt at vi får følgende tilbakemeldinger: Wangberg uttaler at spillerne spiller med høye skuldre pga SS sin negativitet Thor Lange kjefter på SS for å komme med kommentarer etter kampslutt. Dette kommer fra hans mens han står på flagget vårt noe som er en relativt stor synd i seg selv. Så lenge man støtter laget såpass bra igjennom hele kampen så bør man tåle litt frustrasjon etter kampen. Jeg var ikke til stede, men ble dette sagt i ett intervju eller dirkete til de oppmøtte supporterene? Eller er det bare din/andres oppfatning av hva som faktisk ble sagt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 19. Mai 2022 Del Skrevet 19. Mai 2022 Kan man se det som at Wangberg rett og slett er ærlig, uten å ta det som kritikk eller sutring? Synes det stemmer med det jeg ser på banen. Flere av spillerne ser nettopp ut som om de spiller ned altfor høye skuldre, og er mulig det er mye av grunnen til at de nøler eller roter det til i avgjørende situasjoner. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 19. Mai 2022 Del Skrevet 19. Mai 2022 40 minutter siden skrev blaasoldat: Jeg var ikke til stede, men ble dette sagt i ett intervju eller dirkete til de oppmøtte supporterene? Eller er det bare din/andres oppfatning av hva som faktisk ble sagt? Det ble sagt i "kampens hete" da spillerne var bortom ståtribunenetter kampen. det skal sies at dette er min og flere sin tolkning av det som ble sagt og hvordan vi oppfattet det så det kan godt være at det var ment annerledes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai 2022 Men for å hoppe til positive ting: Utrolig deilig med så mange på ståtribunen! Og ikke minst da dere satte i gang applaus i det 16. minutt, hvor til og med noen av Grorud-supporterne klappet med. Et par screenshots fra filming vi gjorde på sidelinja under matchen: 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 22. Mai 2022 Del Skrevet 22. Mai 2022 Bortebane er hjemmebane! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mai 2022 Nye stickers har ankommet fra Ukraina. Ble en litt mer hjemmelaga variant denne gangen. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 24. Mai 2022 Del Skrevet 24. Mai 2022 1 time siden skrev Trusty: Nye stickers har ankommet fra Ukraina. Ble en litt mer hjemmelaga variant denne gangen. Mer av dette, i alle størrelser og fasonger! På forhånd takk! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juni 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juni 2022 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Support var vel det eneste som gjorde dagens kamp severdig! Oppmøte+trøkk+synging gjennom hele kampen👌👌👌 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 9. Juli 2022 Del Skrevet 9. Juli 2022 Hun er forelsket i Stabæk åh - åh - åh * forledket i Stabæk åh åh åh *2 Hun er forelsket i Stabæk og ikke i meg (Forelsket i læreren) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stephanois_ 371 Del Skrevet 10. Juli 2022 Del Skrevet 10. Juli 2022 7 timer siden skrev Herman.: Hun er forelsket i Stabæk åh - åh - åh * forledket i Stabæk åh åh åh *2 Hun er forelsket i Stabæk og ikke i meg (Forelsket i læreren) Kult!! Tenker du at man skal bruke tromme sammen med «åh åh åh»? Kan bli effektfullt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Juli 2022 Del Skrevet 10. Juli 2022 Ja, og rangle. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Flaut lite lyd fra SS! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Sitter ikke de på bussen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 Deilig trøkk på feltet! Sees på søndag 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Var det en som ble kastet ut fra feltet i dag? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 29 minutter siden skrev Anders C: Var det en som ble kastet ut fra feltet i dag? Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 31 minutter siden skrev SAU: Ja Gikk på bena denne gangen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August 2022 Oppmøteplikt for alle som har muligheten til å komme på kampen søndag. Forza STB! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå