Torres 4 096 Del Skrevet 12. April 2023 Del Skrevet 12. April 2023 Tja, vi har jo også en tromme som skal gjøre at det er enklere å holde takt og tempo. Men jeg kan prøve å stelle meg lenger ut på siden neste gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2023 Synes det var veldig bra stemning på premieren og noe av det bedre som har vært på lenge. Skjerfene ble brukt bra, sangene ble sunget høyt og bra og hoppingen bra. Til syngingen og hoppingen på sidene av feltet så kunne det godt kunne vært en eller flere som snur seg mot fansen som står bakerst eller på siden. Trenger nødvendigvis ikke stå helt forrerst ved gjerdet men kan godt stå noen rader bak så lenge folk oppfatter disse. Ellers så kunne det vært veldig kult med megafon på større kampadager. Pyro, tifo og sang 10/10 eller 12/10. Veldig optimistisk på sesongen. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. April 2023 SS tallene har økt betraktelig de siste timene. Det nærmer seg utsolgt. La oss fylle feltet til semifinalen og lage en vanvittig ramme for gutta! 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 13. April 2023 Del Skrevet 13. April 2023 Når var sist ståfeltet var utsolgt? Sykt bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2023 Semien har nå passert antallet som var på serieåpningen, og stadig tikker det oppover 🙂 Det vil nok vokse inn på nabofeltet i denne kampen. Vi får være flinke til å pakke folk sammen, om et par sesonger er det safe stand, bølgebrytere og metall på alle kanter - dette er en av de gjenværende mulighetene til å gnikke litt kjøtt på hoppesangene. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. April 2023 Er det et norsk flagg som er malt på jeg ser? Flaggskjending bør vi holde oss for gode til.. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Klasse på bortefeltet i går! Er det en ting vi er gode til så er det å trøkke godt til, selv når vi «bare» er 54 stk i Bodø. Bare å glede seg til flere borteturer med SS! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Helt greit oppmøte på feltet i dag, men dessverre ganske lavt lydnivå. Her må vi opp flere hakk på onsdag mot Brann. Sang, flagg og skjerf blir viktig for å hjelpe gutta på banen. Enorm viktighet på kampen og da MÅ vi levere. Dette kan gi en god opplevelse til alle, som trekker fler tilskuere senere. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 23. April 2023 Del Skrevet 23. April 2023 1 time siden skrev Jørg1: Helt greit oppmøte på feltet i dag, men dessverre ganske lavt lydnivå. Her må vi opp flere hakk på onsdag mot Brann. Sang, flagg og skjerf blir viktig for å hjelpe gutta på banen. Enorm viktighet på kampen og da MÅ vi levere. Dette kan gi en god opplevelse til alle, som trekker fler tilskuere senere. Savner at vi holder sangene gående en lengre periode og ikke gir oss etter 1 runde. Det er viktig for stemningen på feltet at vi holder det gående 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Tips fra oss på Hovis: Når Hovis kjører «Stabæk, klapp-klapp-klapp»; det er jo ikke DA dere trenger å dra i gang en sang…Da jobber vi jo mot hverandre! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Deilige bilder. Hele gjengen hopper! 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 26. April 2023 Del Skrevet 26. April 2023 Bedre innsats fra tribunen enn på banen i dag. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Trist at kampen skulle ende sånn, men enormt av $$ idag. Supportene til Brann skrytes opp i skyene av kommentatorer ved kampslutt mens vaffanculo og Forza Stabæk er det man hører👏 Om ikke banespillet trakk tilskuere til fremtidige kamper idag, gjorde nok tribune-innsatsen det. 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 26. April 2023 Del Skrevet 26. April 2023 Fantastisk gøy på feltet idag!! Synd med ræv resultat, men herregud så glad jeg er i SS! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 26. April 2023 Del Skrevet 26. April 2023 Veldig morsomt at man klarte å holde på ropene i dag. Og med styrke også. Faen så hes jeg allerede er og kommer til å være en god stund, men det er så verdt det. Spillerne satte helt tydelig pris på det, så får vi håpe det inspirerer til mer fandenivoldskhet på banen fremover. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2023 Alle sammen kan gi seg en god klapp på skuldra! Vi leverer som bare det i dag. La oss fortsette gjennom sesongen! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 26. April 2023 Del Skrevet 26. April 2023 Det er bare å bygge videre på dagens meget sterke prestasjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2023 Stod med gåsehud flere ganger, spesielt innledningsvis. Jævlig skuffet over laget igår, men jeg er enda stoltere av det vi fikk til på tribunen. Herregud, for en gjeng!!! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2023 Hadde likt å se flere videoer av SS på kamper. Personlig så gir dette meg sykt mye, for eks ErikErkik sin post fra brann kampen, samt video fra KFUM kampen i fjor. Husk at kidsa nå om dagen lever på telefonen. Video av hvor ekstremt god stemning det kan bli på feltet tenker jeg kan være ett godt rekruteringsmiddel 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 29. April 2023 Del Skrevet 29. April 2023 6 minutter siden skrev Larzza: Hadde likt å se flere videoer av SS på kamper. Personlig så gir dette meg sykt mye, for eks ErikErkik sin post fra brann kampen, samt video fra KFUM kampen i fjor. Husk at kidsa nå om dagen lever på telefonen. Video av hvor ekstremt god stemning det kan bli på feltet tenker jeg kan være ett godt rekruteringsmiddel Helt enig! En start på dette er at vi hadde et go pro kamera mot feltet, plassert ved spillerbenken. Ikke sett gjennom alt enda, men er nok mye som kan brukes. I tillegg var Red ant (filmbyrå) tilstede under kampen og filma en del. Planen er at dette skal brukes videre i promoteringen:) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Del Skrevet 29. April 2023 Del Skrevet 29. April 2023 3 minutes ago, Jørg1 said: Helt enig! En start på dette er at vi hadde et go pro kamera mot feltet, plassert ved spillerbenken. Ikke sett gjennom alt enda, men er nok mye som kan brukes. I tillegg var Red ant (filmbyrå) tilstede under kampen og filma en del. Planen er at dette skal brukes videre i promoteringen:) Det er jo helt nydelig! Sånt må ut! En kid fra bekkestua kan for eks finne vestfronten på Instagram og se 400 folk hoppe opp og ned i evig stemning og deretter bestemme seg for å dra på neste kamp! Sånn vi bygger 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2023 SAS er rå idag! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2023 Beste jeg har opplevd noensinne. 93:50 og seier i Molde. Har vært med på mye, men denne er helt klart nummer 1. En drøm! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. April 2023 Del Skrevet 30. April 2023 12 minutter siden skrev Peter: Beste jeg har opplevd noensinne. 93:50 og seier i Molde. Har vært med på mye, men denne er helt klart nummer 1. En drøm! Yes! Jeg sliter med å finne noe som overgår denne. Kanskje 11. september 2002? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. April 2023 Del Skrevet 30. April 2023 1 time siden skrev Slum: Yes! Jeg sliter med å finne noe som overgår denne. Kanskje 11. september 2002? Den kan misforstås Slum. Skjedde ting i verden den dagen også utenfor Ullevaal stadion… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 30. April 2023 Del Skrevet 30. April 2023 Det var vel i 2001? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 30. April 2023 Del Skrevet 30. April 2023 6-1 på Lerkendal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 1. Mai 2023 Del Skrevet 1. Mai 2023 Ble nevnt i sendingen før vif-lsk at Ham-Kam og et par andre også vil få tildelt en hel kortside, hvorfor burde ikke vi ha det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 1. Mai 2023 Del Skrevet 1. Mai 2023 9 minutter siden skrev sacrebleu: Ble nevnt i sendingen før vif-lsk at Ham-Kam og et par andre også vil få tildelt en hel kortside, hvorfor burde ikke vi ha det? Vi er vel realistisk sett ikke noe mer enn 1500 maks vil jeg tippe på intility. Kortsiden tar vel 3000..? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 1. Mai 2023 Del Skrevet 1. Mai 2023 Vi bør klare å fylle feltet på 900 før vi får hele kortsida ja. Men vi har vært der før, så vidt jeg kan se var vi nesten 1300 borte mot Enga i 2006 eller noe. Litt medgang og hjelp fra resten av norsk fotball på opptur kan gi oss mye. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå