fexter 4 399 Del Skrevet 2. Mai 2023 Del Skrevet 2. Mai 2023 Noe man burde fått til på Nadderud. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 957 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 2023 Se og hør på dette a dere! Ny mulighet på Nadderud søndag 17:00! IMG_7013.MOV 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 7. Mai 2023 Del Skrevet 7. Mai 2023 Håper på et godt trøkk i dag og variasjon i sangene i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 13. Mai 2023 Del Skrevet 13. Mai 2023 Håper å få tilbake Pippi-låten på Nadderud i år🙏🏻 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Mektig bortefelt i dag!! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 16. Mai 2023 Del Skrevet 16. Mai 2023 7 minutter siden skrev Sortebillen: Mektig bortefelt i dag!! Høres godt ut på tv også! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Dette er vakkert og gir troen for resten av sesongen. 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Bortefeltet idag er det største jeg har vært med på. Blir litt lite variasjoner på sangene, men mye fordi det er vanskelig å ta tak i alle på sanger med lange tekster og mindre futt. Fryktelig vanskelig å få med alle fra start, som forsanger, så jeg/vi går for sanger som jeg vet det er enkelt å komme inn i, og med noe kortere tekst. Jeg er helt sinnsykt imponert uansett, dette er det kuleste jeg har opplevd på tribunen noengang, til tross for stortap. Samtlige kan gi seg selv en klapp på skulderen og gå med hevet hode imorgen!! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2023 Dette gir tro på resten av livet! received_786519959848122.mp4 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brann2 15 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2023 Beste bortefølget på stadion på lang tid. Kudos! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 17. Mai 2023 Del Skrevet 17. Mai 2023 Stolt av å se gjengen som tok turen til Brann. Gir meg troen for resten av sesongen. Godt levert. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2023 Bortefeltet utsolgt nå til VIF-kampen, viktig at vi mobiliserer og fyller opp nok selv til å gi dem litt motstand! Og så får vi håpe at klubben fortsetter med streng linje når det kommer til bortelagseffekter på hovis... 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2023 8 timer siden skrev Petter: Bortefeltet utsolgt nå til VIF-kampen, viktig at vi mobiliserer og fyller opp nok selv til å gi dem litt motstand! Og så får vi håpe at klubben fortsetter med streng linje når det kommer til bortelagseffekter på hovis... Dessverre kommer det nok ikke til å skje. Jeg sitter selv på hovis. Da jeg gikk inn der på hjemmekampen mot Aalesund, så jeg flere Aalesund-supportere som også hadde billetter til hovis, hvor det tøt ut oransje skjerf, trøyer ol. fra vesker, under jakker ol. Våre gamle og for lengst pensjonerte vakter ga fullstendig blaffen. Eller de turte kanskje ikke påpeke bruddet. Ikke vet jeg. Da Aalesund-folkene sa til vaktene at de ikke ville ta frem deres supporter-effekter i løpet av kampen, sa våre vakter at da var det greit. (Men hvorfor i all verden skulle de da i det hele tatt ta med seg supporter-effektene inn på tribunen?) Det samme vil helt sikkert skje mot vif. Mot det laget vil det (dessverre) helt sikkert komme inn hundrevis av deres egne supportere på hovis. Jeg håper proffe Securitas-vakter vil håndtere dette problemet mye bedre enn våre pensjonist-vakter. Det samme skjedde for en del år tilbake. Da ble vif-folket på hovis, etter litt små-bråk, flyttet litt ut på kanten, mot kunstgressbanen. Men det er jo egentlig helt håpløst. Vi er for snille, for bløte, for myke, for u-profesjonelle, for glad i billettinntekter eller hva vet jeg. Vi slår alt for lite hardt ned på den type supporter-adferd inne blant våre egne. Hva med et kurs i å være harde i klypa!?! Men jeg er redd vi er for dannet - for faen! 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2023 Støttes at vi mobiliserer til vif hjemme. Hadde vært gøy å sunget ut klanen og sendt de hjem med skam. Dette er stormatch hva gjelder tribuneliv. Mobilen i lommen, skjerfet på og syng for gutta. Slummen over elven skal synges ut og beslås. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabaek12 1 Del Skrevet 24. Mai 2023 Del Skrevet 24. Mai 2023 Er det noen som var der som tok noen bilder eller videoer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mai 2023 Magisk på feltet i dag. Kudos til forsangere store som små og alle på feltet. Det er her nivået må være! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 29. Mai 2023 Del Skrevet 29. Mai 2023 3 timer siden skrev fexter: Magisk på feltet i dag. Kudos til forsangere store som små og alle på feltet. Det er her nivået må være! Jeg elske at «Vi er de Blaa og mørkeblaa» ble sunget med trykk på slutten! Min desiderte favoritt! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 2023 Et solid høydepunkt var da junior dro i gang Vaffanculo. Sees på søndag til LSK away. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heisveisdyret 202 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2023 Debatten om norsk tribunekultur er litt i vinden i mediene om dagen, så da ønsker jeg å ta opp noe jeg synes ikke funker hos oss. Søkte litt inni forumet her og kan ikke se at det har vært noe nylig debatt om bruken av trommer. Tråden jeg fant hvor det sist ble diskutert var i 2009. Ønsker å dele mitt synspunkt på bruk av trommer: det er bare irriterende. Jeg klarer ikke å se formålet med det bortsett fra å irritere. Hvis jeg ser en stabæk-kamp på TV skrur jeg som regel lyden av eller kraftig ned, litt på grunn av kommentatorene og, men primært pga. trommene. Er jeg på kamp, så er det like irriterende og bygger ikke opp stemningen for min del. Det tar meg tvert i mot litt ut av kampen. Jeg synes det er synd at et så unødvendig element er blitt dratt inn på tribunen vår – vi er ikke akkurat den gule muren, så trommen kommer veldig tydelig frem og sangene ender i bakgrunnen. Jeg ble egentlig litt overrasket og kanskje litt skuffet første gang jeg hørte SS hadde trommer, for vi har tidligere på 2000-tallet (som jeg kan huske) vært veldig tydelig på at trommer er dritt. Hvis flertallet støtter trommer, så får jeg akseptere det, men ønsker allikevel å uttrykke irritasjonen min over trommer. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 957 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni 2023 Takk for i dag alle sammen! Ganske bra oppmøte og sang i dag. Vi er gode når vi gidder. Ses mot RBK om en uke. Bilde: Joakim Miøen, Medieansvarlig i klubben. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni 2023 Meget solid levert idag 🙌 Og dagens mann på Twitter er Robin; «3-1 tap, men de største vinnerne idag er de som slipper å bli igjen i Lillestrøm. Tenk å faktisk bo her, stakkars tapere.» 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 5. Juni 2023 Del Skrevet 5. Juni 2023 14 timer siden skrev Tom Bruaset: Meget solid levert idag 🙌 Og dagens mann på Twitter er Robin; «3-1 tap, men de største vinnerne idag er de som slipper å bli igjen i Lillestrøm. Tenk å faktisk bo her, stakkars tapere.» Tar de seierne jeg kan få! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 Hyggelig med økning i antall medlemmer nå. Hvor mange medlemmer er vi i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 48 minutter siden skrev fexter: Hyggelig med økning i antall medlemmer nå. Hvor mange medlemmer er vi i dag? 490, så regner med at vi ender over 500 for året for første gang siden 2019. Var 440 i fjor, har ligget rundt 480 årene før der. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 Jeg var overbevist om at medlemskapet mitt fornyet seg automatisk, jeg. Nuvel. 491 nå. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 710 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 På søndag skal Bredde for første gang ha felles sommeravslutning (på Kiwibanen), som avsluttes med å se RBK matchen. Bredde har kjøpt/fått 350 billetter på Stabæk Tribunen (ved siden av $$ feltet) til sine spillere. Etter hva jeg har sett og hørt blir det flust av potensielle blaa hjerter der. En ypperlig anledning til å "rekruttere" fremtidige medlemmer og/eller øke det generelle tilskuertallet på Nadderud. En god opplevelse kan være starten på et langt liv i blatt 💙. Satser på at gutta på banen rundspiller trønderne og bidrar til god stemning. 50 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 9. Juni 2023 Del Skrevet 9. Juni 2023 På 7.6.2023 den 10.44 skrev SuperDungeonMaster: Jeg var overbevist om at medlemskapet mitt fornyet seg automatisk, jeg. Nuvel. 491 nå. det trodde jeg og, så nå er det enda en til innmeldt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 9. Juni 2023 Del Skrevet 9. Juni 2023 Observerte en del Vålerenga-klistremerker på Bekkestua stasjon i dag, spesielt nedgangen til banen mot Kolsås. Kanskje dette kan rettes opp i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 761 Del Skrevet 9. Juni 2023 Del Skrevet 9. Juni 2023 4 timer siden skrev 1369: Observerte en del Vålerenga-klistremerker på Bekkestua stasjon i dag, spesielt nedgangen til banen mot Kolsås. Kanskje dette kan rettes opp i Bare å kjøpe stickers i containeren på søndag! Jo flere som har stickers, jo bedre er det! 😎 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 Onkel Blaa har ønsket kjernen velkommen idag, men klubben prøver å åpne ølteltet en halvtime tidligere, altså klokken 14.30, for de som ikke orker trøndere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå