Gå til innhold

Mer liv fra $$

Harald
 Del

Anbefalte innlegg

13 minutter siden skrev Torres:

Onkel Blaa har ønsket kjernen velkommen idag, men klubben prøver å åpne ølteltet en halvtime tidligere, altså klokken 14.30, for de som ikke orker trøndere. 

Det vil si. Alle til ølteltet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 2.6.2023 den 10.45 skrev Heisveisdyret:

Debatten om norsk tribunekultur er litt i vinden i mediene om dagen, så da ønsker jeg å ta opp noe jeg synes ikke funker hos oss.

Søkte litt inni forumet her og kan ikke se at det har vært noe nylig debatt om bruken av trommer. Tråden jeg fant hvor det sist ble diskutert var i 2009. Ønsker å dele mitt synspunkt på bruk av trommer: det er bare irriterende. Jeg klarer ikke å se formålet med det bortsett fra å irritere. Hvis jeg ser en stabæk-kamp på TV skrur jeg som regel lyden av eller kraftig ned, litt på grunn av kommentatorene og, men primært pga. trommene. Er jeg på kamp, så er det like irriterende og bygger ikke opp stemningen for min del. Det tar meg tvert i mot litt ut av kampen.

Jeg synes det er synd at et så unødvendig element er blitt dratt inn på tribunen vår – vi er ikke akkurat den gule muren, så trommen kommer veldig tydelig frem og sangene ender i bakgrunnen.

Jeg ble egentlig litt overrasket og kanskje litt skuffet første gang jeg hørte SS hadde trommer, for vi har tidligere på 2000-tallet (som jeg kan huske) vært veldig tydelig på at trommer er dritt.

Hvis flertallet støtter trommer, så får jeg akseptere det, men ønsker allikevel å uttrykke irritasjonen min over trommer.

Kommer an på trommisen! Han øverst på hovis eier ikke rytmesans og ødelegger faktisk når man drar i gang sang. På support har jeg ikke noe i mot det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 2.6.2023 den 10.45 skrev Heisveisdyret:

Debatten om norsk tribunekultur er litt i vinden i mediene om dagen, så da ønsker jeg å ta opp noe jeg synes ikke funker hos oss.

Søkte litt inni forumet her og kan ikke se at det har vært noe nylig debatt om bruken av trommer. Tråden jeg fant hvor det sist ble diskutert var i 2009. Ønsker å dele mitt synspunkt på bruk av trommer: det er bare irriterende. Jeg klarer ikke å se formålet med det bortsett fra å irritere. Hvis jeg ser en stabæk-kamp på TV skrur jeg som regel lyden av eller kraftig ned, litt på grunn av kommentatorene og, men primært pga. trommene. Er jeg på kamp, så er det like irriterende og bygger ikke opp stemningen for min del. Det tar meg tvert i mot litt ut av kampen.

Jeg synes det er synd at et så unødvendig element er blitt dratt inn på tribunen vår – vi er ikke akkurat den gule muren, så trommen kommer veldig tydelig frem og sangene ender i bakgrunnen.

Jeg ble egentlig litt overrasket og kanskje litt skuffet første gang jeg hørte SS hadde trommer, for vi har tidligere på 2000-tallet (som jeg kan huske) vært veldig tydelig på at trommer er dritt.

Hvis flertallet støtter trommer, så får jeg akseptere det, men ønsker allikevel å uttrykke irritasjonen min over trommer.

Det trykket vi klarer og lage på tromme låtene er vi ikke i nærheten på de uten. Og for den kommende generasjonen tror jeg tromme er tiltrekkende til feltet, og det er lettere jo fler vi er til å holde takten. Nå har vi brukt det siden 2017/18 og det funker ypperlig synes jeg. Synes også vi har en god fordeling på sanger med/uten tromme. Tromme er kommet for å bli! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 11.6.2023 den 22.17 skrev Fjodor:

Støttes. Har irritert meg i evigheter.

Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats.
Slikt må vi tåle om det er samme tromma vi snakker om!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Wilmar:

Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats.

En dag styret han hele SS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Wilmar:

Hehe ja, det var også rimelig katastrofe. Forøvrig var trøkket på Hovis mot slutten av Enga-kampen noe av det beste jeg har opplevd, lydnivået var helt enormt. Skulle bare et par røde kort til for at det oppstod litt passion! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Fjodor:

Hehe ja, det var også rimelig katastrofe. Forøvrig var trøkket på Hovis mot slutten av Enga-kampen noe av det beste jeg har opplevd, lydnivået var helt enormt. Skulle bare et par røde kort til for at det oppstod litt passion! :)

Får gjøre det i hver kamp, ikke noe spennende å spille med like mange mann som andre laget når man kan ha to mindre..  Litt som vi for lenge siden lå under med to mål mot Lyn to ganger (nesten?) på rappen, for så å snu til 3-2 / 2-3 seier - de trengte litt forsprang for at kampen skulle bli spennende. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 13.6.2023 den 17.06 skrev Wilmar:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.6.2023 den 16.46 skrev rykkinn:

Bare å kjøpe stickers i containeren på søndag! Jo flere som har stickers, jo bedre er det! 😎

Dette skal jeg få fiksa ved anledning! Når det er sagt, har noen gjort en meget god jobb med merkene som var på Bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev 1369:

Dette skal jeg få fiksa ved anledning! Når det er sagt, har noen gjort en meget god jobb med merkene som var på Bekkestua.

Minus de som henger på målene på kunstgresset på Nadderud.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Påmeldt alle 5 bortekamper. Dette blir en høst man må få med seg!

Vi har fikset en bug i påmeldingen i årets tur til Ålesund, fortsatt noen plasser igjen! Det er 6 poeng det spilles om! Husker dere sist gang det var viktig match der? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
  • Opprett ny...