VestMar97 725 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 13 minutter siden skrev Torres: Onkel Blaa har ønsket kjernen velkommen idag, men klubben prøver å åpne ølteltet en halvtime tidligere, altså klokken 14.30, for de som ikke orker trøndere. Det vil si. Alle til ølteltet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 På 2.6.2023 den 10.45 skrev Heisveisdyret: Debatten om norsk tribunekultur er litt i vinden i mediene om dagen, så da ønsker jeg å ta opp noe jeg synes ikke funker hos oss. Søkte litt inni forumet her og kan ikke se at det har vært noe nylig debatt om bruken av trommer. Tråden jeg fant hvor det sist ble diskutert var i 2009. Ønsker å dele mitt synspunkt på bruk av trommer: det er bare irriterende. Jeg klarer ikke å se formålet med det bortsett fra å irritere. Hvis jeg ser en stabæk-kamp på TV skrur jeg som regel lyden av eller kraftig ned, litt på grunn av kommentatorene og, men primært pga. trommene. Er jeg på kamp, så er det like irriterende og bygger ikke opp stemningen for min del. Det tar meg tvert i mot litt ut av kampen. Jeg synes det er synd at et så unødvendig element er blitt dratt inn på tribunen vår – vi er ikke akkurat den gule muren, så trommen kommer veldig tydelig frem og sangene ender i bakgrunnen. Jeg ble egentlig litt overrasket og kanskje litt skuffet første gang jeg hørte SS hadde trommer, for vi har tidligere på 2000-tallet (som jeg kan huske) vært veldig tydelig på at trommer er dritt. Hvis flertallet støtter trommer, så får jeg akseptere det, men ønsker allikevel å uttrykke irritasjonen min over trommer. Kommer an på trommisen! Han øverst på hovis eier ikke rytmesans og ødelegger faktisk når man drar i gang sang. På support har jeg ikke noe i mot det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 Har vi tromme på hovis og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 På 2.6.2023 den 10.45 skrev Heisveisdyret: Debatten om norsk tribunekultur er litt i vinden i mediene om dagen, så da ønsker jeg å ta opp noe jeg synes ikke funker hos oss. Søkte litt inni forumet her og kan ikke se at det har vært noe nylig debatt om bruken av trommer. Tråden jeg fant hvor det sist ble diskutert var i 2009. Ønsker å dele mitt synspunkt på bruk av trommer: det er bare irriterende. Jeg klarer ikke å se formålet med det bortsett fra å irritere. Hvis jeg ser en stabæk-kamp på TV skrur jeg som regel lyden av eller kraftig ned, litt på grunn av kommentatorene og, men primært pga. trommene. Er jeg på kamp, så er det like irriterende og bygger ikke opp stemningen for min del. Det tar meg tvert i mot litt ut av kampen. Jeg synes det er synd at et så unødvendig element er blitt dratt inn på tribunen vår – vi er ikke akkurat den gule muren, så trommen kommer veldig tydelig frem og sangene ender i bakgrunnen. Jeg ble egentlig litt overrasket og kanskje litt skuffet første gang jeg hørte SS hadde trommer, for vi har tidligere på 2000-tallet (som jeg kan huske) vært veldig tydelig på at trommer er dritt. Hvis flertallet støtter trommer, så får jeg akseptere det, men ønsker allikevel å uttrykke irritasjonen min over trommer. Det trykket vi klarer og lage på tromme låtene er vi ikke i nærheten på de uten. Og for den kommende generasjonen tror jeg tromme er tiltrekkende til feltet, og det er lettere jo fler vi er til å holde takten. Nå har vi brukt det siden 2017/18 og det funker ypperlig synes jeg. Synes også vi har en god fordeling på sanger med/uten tromme. Tromme er kommet for å bli! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 641 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2023 10/10. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 6 minutter siden skrev rykkinn: 10/10. https://www.tv2.no/sport/fotball/stabaeks-supportergruppe-med-brev-til-nff-dere-dreper-fotballen/15810145/ 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 Manglet dommerne som hvetfall ikke skjønner noenting, ikke engang fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 2 timer siden skrev rykkinn: 10/10. Beste er at Monitor ikke en gang er på, når Moen skal ut å vurdere! NFF har en egen mann til å styre «Var» skjermen, totalt inkompetent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 11. Juni 2023 Del Skrevet 11. Juni 2023 7 timer siden skrev duckster: Han øverst på hovis eier ikke rytmesans og ødelegger faktisk når man drar i gang sang. Støttes. Har irritert meg i evigheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 13. Juni 2023 Del Skrevet 13. Juni 2023 På 11.6.2023 den 22.17 skrev Fjodor: Støttes. Har irritert meg i evigheter. Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats. Slikt må vi tåle om det er samme tromma vi snakker om! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 13. Juni 2023 Del Skrevet 13. Juni 2023 1 time siden skrev Wilmar: Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats. Slikt må vi tåle om det er samme tromma vi snakker om! En dag styret han hele SS! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 13. Juni 2023 Del Skrevet 13. Juni 2023 4 timer siden skrev Wilmar: Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats. Slikt må vi tåle om det er samme tromma vi snakker om! Hehe ja, det var også rimelig katastrofe. Forøvrig var trøkket på Hovis mot slutten av Enga-kampen noe av det beste jeg har opplevd, lydnivået var helt enormt. Skulle bare et par røde kort til for at det oppstod litt passion! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 13. Juni 2023 Del Skrevet 13. Juni 2023 1 time siden skrev Fjodor: Hehe ja, det var også rimelig katastrofe. Forøvrig var trøkket på Hovis mot slutten av Enga-kampen noe av det beste jeg har opplevd, lydnivået var helt enormt. Skulle bare et par røde kort til for at det oppstod litt passion! Får gjøre det i hver kamp, ikke noe spennende å spille med like mange mann som andre laget når man kan ha to mindre.. Litt som vi for lenge siden lå under med to mål mot Lyn to ganger (nesten?) på rappen, for så å snu til 3-2 / 2-3 seier - de trengte litt forsprang for at kampen skulle bli spennende. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 14. Juni 2023 Del Skrevet 14. Juni 2023 På 13.6.2023 den 17.06 skrev Wilmar: Høyt og midt på hovis satt det et barn med tromme mot Enga. Katastofal tromming - men herlig innsats. Slikt må vi tåle om det er samme tromma vi snakker om! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 341 Del Skrevet 15. Juni 2023 Del Skrevet 15. Juni 2023 På 9.6.2023 den 16.46 skrev rykkinn: Bare å kjøpe stickers i containeren på søndag! Jo flere som har stickers, jo bedre er det! 😎 Dette skal jeg få fiksa ved anledning! Når det er sagt, har noen gjort en meget god jobb med merkene som var på Bekkestua. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 16. Juni 2023 Del Skrevet 16. Juni 2023 12 timer siden skrev 1369: Dette skal jeg få fiksa ved anledning! Når det er sagt, har noen gjort en meget god jobb med merkene som var på Bekkestua. Minus de som henger på målene på kunstgresset på Nadderud.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 16. Juni 2023 Del Skrevet 16. Juni 2023 På 14.6.2023 den 20.11 skrev Posse: Fy f...kan vi få trompet i tillegg til tromme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Juni 2023 Del Skrevet 16. Juni 2023 2 timer siden skrev boie: Fy f...kan vi få trompet i tillegg til tromme? Rune Tribune stiller sikkert med trompet og vikinghjelm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Bra trøkk fra feltet idag! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 641 Del Skrevet 20. August 2023 Del Skrevet 20. August 2023 Ble $$ hørt via TV-en idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. August 2023 https://x.com/stvg1899/status/1693311248480236026?s=46&t=DyMstY1-lDH_e9-BtkKEmQ 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 915 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2023 Takk til alle i dag! Veldig bra trøkk til tider. Dessverre går det som vanlig ikke veien på banen… men vi skal være med på tribunen UANSETT. Fem ekstremt viktige kamper på rad og rekke nå, alt kan skje i dem. Mange artige borteturer igjen som dere kan melde dere på her: https://medlem.stabaek.no/trips Legger ved et bilde før dagens kamp. Klapp på skulderen til tribunegruppen! 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 3. September 2023 Del Skrevet 3. September 2023 Klasse idag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. September 2023 Finnes det noen grunn til ikke å joine de tre siste langturene? Aafk - Stabæk. Lørdag 23.09.23, overnattingstur. RBK - Stabæk. Søndag 22.10.23, dagstur. Haugesund - Stabæk. Søndag 03.12.23, overnattingstur for flyreisende, dagstur for bussfolkene. Det er bare å melde seg på SS-bussen eller bestille flybilletter, først som sist. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 9. September 2023 Del Skrevet 9. September 2023 Påmeldt alle 5 bortekamper. Dette blir en høst man må få med seg! Vi har fikset en bug i påmeldingen i årets tur til Ålesund, fortsatt noen plasser igjen! Det er 6 poeng det spilles om! Husker dere sist gang det var viktig match der? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 På 9.9.2023 den 15.49 skrev Slum: Finnes det noen grunn til ikke å joine de tre siste langturene? Aafk - Stabæk. Lørdag 23.09.23, overnattingstur. RBK - Stabæk. Søndag 22.10.23, dagstur. Haugesund - Stabæk. Søndag 03.12.23, overnattingstur. Det er bare å melde seg på SS-bussen eller bestille flybilletter, først som sist. Det renner inn med meldinger fra folk som ønsker å bli lagt til de tre turgruppene på WhatsApp. Dette kan bli en legendarisk borteturhøst. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. September 2023 Enorm stemning sist mot Brann! Alle syng med, og vis spillerne at vi setter pris på bidraget til TIFO-gruppa! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Jævlig bra i dag, hørte såvidt Brann i dag. Det er her vi bør ligge ut sesongen for å hjelpe gutta til fornyet plass. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 681 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September 2023 Satt på pressetribunen og var mektig imponert! Sleit å høre selv fløyta fra dommeren. Holder det oppe hele matchen. Imponerte meg også han som ledet synginga. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 915 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2023 Takk for en fantastisk tur til Ålesund! Resultatet var ikke det vi håpet, men utenfor banen var vi ekstremt gode. Er blitt laget en liten reisevideo fra turen, med både bilder og videoer! Anbefaler å ta en titt! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå