blaasoldat 8 475 Del Skrevet 30. Oktober 2023 Del Skrevet 30. Oktober 2023 4 timer siden skrev Posse: Det som heller skjedde var vel at vi ble holdt litt igjen inne på puben, for at ikke det skulle bli avreise samtidig med de lokale. Noe jeg i hvert fall tenker er helt fint. Det er digg med eskorte når de bare hjelper oss å komme raskt inn og ut av stadionområdet. Mye bedre det! Ble da en uheldig uttalelse i sendingen med Andre ord! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Ikke vårt stolteste øyeblikk, det her... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Sinnssykt skuffende. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Rasisme? Det er faen meg ikke greit! Ut med pakket! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Fyf….. Håper vedkommende utestenges for alltid. Direkte flaut og skammelig 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Forbanna idiot! Det er ca 24 timer siden Bakenga ble hyllet for videoen der han tar opp det at ingen stopper de som kommer med dritt. La oss se hva supportergruppen er laget av. For NOEN vet... 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Få gjøken ut. Bannlyst på livstid, helst. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Totalt uakseptabelt, ødelegger så enormt mye for oss. Ekskludering i minst fem år, dette MÅ lukes ut en gang for alle. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Slutt med det rasisttullet. Er dere barn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Om dette stemmer.. Sjokkerende og flaut 😔 Her må det ryddes og utestenges ASAP. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Pust med magen! Ingen har hørt det, hverken vakter, benken eller vi som står på tribunen. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Som @elaang skriver har ingen hørt noenting, rasisme er absolutt ikke greit, men anklager om det er faktisk ikke veldig mye bedre. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 I lys av det som skrives fra @elaang og @Torres burde klubben sørge for å få utlevert lydsporene til TV2 og gå grundig gjennom. Snakker man med Wembangomo burde det være veldig lett å snevre inn tidsrommet som må sjekkes til et halvminutt som må sjekkes. Det aller beste er om det fanges opp en lyd som kan forklare hva som ble hørt, men som egentlig var noe annet ("dommerbytte"). Hvis det ikke finnes noe som helst er det i det minste en indisie, men det vil alltid være ord mot ord. Og hvis noen andre skulle ha hørt noe, håper jeg de har guts nok til å si fra. Det vil ikke gjøre det mindre pinling om "ingen" har hørt noe, for så at det finnes lydspor som sier noe annet. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 39 minutter siden skrev Torres: Som @elaang skriver har ingen hørt noenting, rasisme er absolutt ikke greit, men anklager om det er faktisk ikke veldig mye bedre. Vi gjør som @elaang skriver, altså puster med magen. Dette er forhåpentligvis en misforståelse, der noen har ropt "smarting" og andre har oppfattet noe annet. Om så ikke er tilfelle, håper jeg den skyldige blir tatt/står frem og tar sin straff. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Jeg har snakket med Brice etter kampen og styret satte himmel og jord i bevegelse hele andre omgang. Han mener at han hører noe rasistisk i forbindelse med innkast der Bakenga fikk ballen i hodet. Vi har snakket med spillere, støtteapparatet, fjerdedommer, PSS, innspillingsleder, frivillige, folk foran og bak på 4 ulike tribuneseksjoner og gått igjennom kampsendingen, og vi har ikke funnet noen som har hørt noe. Vi har uansett forsikret Brice personlig om at vi tar dette på største alvor og gjør det vi kan for å følge det opp. Gul markering er personer vi har snakket med. Ingen av dem har hørt noe. Jeg håper det er en misforståelse. Det er ikke bra for noen parter at det blir hengende uløst i lufta. Det er noen som sier de har hørt noen kommentere "jævla smarting", så det kan være noe slikt som ble misforstått. 64 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 13 minutter siden skrev Posse: Jeg har snakket med Brice etter kampen og styret satte himmel og jord i bevegelse hele andre omgang. Han mener at han hører noe rasistisk i forbindelse med innkast der Bakenga fikk ballen i hodet. Vi har snakket med spillere, støtteapparatet, fjerdedommer, PSS, innspillingsleder, frivillige, folk foran og bak på 4 ulike tribuneseksjoner og gått igjennom kampsendingen, og vi har ikke funnet noen som har hørt noe. Vi har uansett forsikret Brice personlig om at vi tar dette på største alvor og gjør det vi kan for å følge det opp. Gul markering er personer vi har snakket med. Ingen av dem har hørt noe. Jeg håper det er en misforståelse. Det er ikke bra for noen parter at det blir hengende uløst i lufta. Det er noen som sier de har hørt noen kommentere "jævla smarting", så det kan være noe slikt som ble misforstått. Alle nettaviser , for utenom tv2 og budstikka så klart, har tatt med det du skriver her, som en del av sine nyhetssaker! Håper en finner ut av dette! Enten om det er sant, misforståelse eller ikke! En slik hendelse skader ikke bare hele klubben, supportergruppen! Men viktigst av alt: arbeidet Mush gjør! (ser den at Tv2 har endret sin artikkel) Da er det kun Budstikka som vanlig som ikke henger med i svingene https://www.tv2.no/sport/bradley-og-bakenga-snakket-til-supportere-etter-angivelige-rasistiske-tilrop-sjokkerende/16193632/ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Er det noen jeg stoler på håndterer denne saken på en korrekt måte så er det @Posse! 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Et forslag kan være å finne ut hvem som ropte «jævla smarting», og se vedkommende dypt inn i øynene… Burde være en smal sak å stå frem (til styret) etter å ha ropt det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Måten Posse og resten av SS-styret opptrådte etter anklagene står til terningkast seks. Så vidt jeg har fått med meg har de sjekket med spillere, benken, trenerapparatet, presse- og kamerafolk, SS-vakter, klubbvakter, PPS, Røde kors, fjerdemann og absolutt alle på SS-feltet. Ingen av dem har hørt det samme som Bodø-spilleren sier han hørte. Det kom også frem at Bodø-spilleren først sa i fra til dommeren ti minutter etter at det angivelse rasistiske utbruddet hadde skjedd. Husker 2003(?) hvor klubben fikk bot etter at supporterne angivelig hadde rop «Dommer-fitte», men faktum var at det ble ropt «Dommer-bytte». Gjetter på at det i dag kun ble ropt «Jævla smarting». 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Den situasjonen skjedde jo rett foran der jeg sto på feltet. Hørte heller ikke noe «jævla smarting». Kan han ha tolket «ut med pakket» som rasistisk? Og 10 min senere har det blitt «jævla svarting» i hans hode? Uansett 99% sikkert at han har misforstått. Noen av oss ville ha hørt noe. Her har ingen hørt noe som helst. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Kudos til Posse & co! Kjetil Knutsen ga også ros til både supportere og klubben i intervjuet etter kampen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Kudos til Posse og co for håndteringen av saken. Det var rimelig kjapt på banen med å spørre folk på tribunene, spillere og andre involverte. Godt håndtert. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 3 timer siden skrev Fjodor: Sinnssykt skuffende. …og dertil sinnssykt lettende å høre hvor alvorlig dette har blitt tatt og hvor utrolig bra jobb klubben har gjort her. Atter en gang stolt av å være Stabæksupporter. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Nå får vi i det minste dekning på TV2 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Grei sak fra tv2 dette, flott løst av Bakenga. Og ikke minst av styret, klubben og andre. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Sinnsykt pinlig. Uansett om det ble sagt "jævla s......." eller "jævla smarting" har den personen ødelagt omdømmet til Stabæk Support for denne sesongen. Den skyldige må stå frem og si unnskyld til medsupportere, spillere innvolvert og klubbene (Stabæk og Bodø-Glimt). Utrolig synd at dette skjer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 1 time siden skrev Henrik: Den situasjonen skjedde jo rett foran der jeg sto på feltet. Hørte heller ikke noe «jævla smarting». Kan han ha tolket «ut med pakket» som rasistisk? Og 10 min senere har det blitt «jævla svarting» i hans hode? Uansett 99% sikkert at han har misforstått. Noen av oss ville ha hørt noe. Her har ingen hørt noe som helst. «Ut med pakket» er uansett jævla lite taktisk å rope til ham - det kan veldig fort bli en del høns av sånt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 53 minutter siden skrev flamingo: Sinnsykt pinlig. Uansett om det ble sagt "jævla s......." eller "jævla smarting" har den personen ødelagt omdømmet til Stabæk Support for denne sesongen. Den skyldige må stå frem og si unnskyld til medsupportere, spillere innvolvert og klubbene (Stabæk og Bodø-Glimt). Utrolig synd at dette skjer. Stå frem og «ha ødelagt» etter å ha sagt jævla smarting? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 1 time siden skrev flamingo: Sinnsykt pinlig. Uansett om det ble sagt "jævla s......." eller "jævla smarting" har den personen ødelagt omdømmet til Stabæk Support for denne sesongen. Den skyldige må stå frem og si unnskyld til medsupportere, spillere innvolvert og klubbene (Stabæk og Bodø-Glimt). Utrolig synd at dette skjer. Takket være innsatsen fra Posse med flere kan klubben nå finne ut av dette i ro og mak uten et samlet hylekor av norske sportsjournalister som står utenfor Nadderud og skriker «korsfest korsfest!». La oss puste med magen litt til. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 5. November 2023 Del Skrevet 5. November 2023 Jeg vet ikke dette sikkert på noen som helst måte, men for meg høres "jævla smarting"-forklaringen ut som et klassisk eksempel på hvor upålitelige vitneutsagn kan være. Med tanke på hvor få i umiddelbar nærhet som kan bekrefte denne forklaringen, høres det mest ut som noe en velmenende person egentlig bare har foreslått som en mulig forklaring på en potensiell misforståelse og så har det blitt plukket opp av noen få andre som egentlig ikke hørte noe slikt rop. Om noe sånt faktisk hadde blitt ropt så hadde det gjerne vært langt bredere enighet om det og ikke bare spekulasjoner. Uansett: Takk til Posse og alle andre som tok skikkelig tak i saken! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå