Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes også at både klubbens og SSs oppfølging av dette var helt super. Viktig å vise at vi tar dette på alvor - altfor lett å gå rett i skyttergraven og si at ingen sa noe som helst rasistisk, avvise at det er et problem osv. Terningkast 6 rett og slett.

Samtidig synes jeg Brice må utfordres litt på hva han faktisk hørte. I VG sier han at "Jeg hører de roper masse dritt. Jeg trenger ikke gjenta hva de sa. Det skal selvfølgelig ikke skje, men det skjer gang på gang. Det er på tide å gjøre noe med det." Ropte vi virkelig "masse dritt" til ham? Eller mener han generelt at tilskuere på kamper i ES roper masse dritt? 

Hevder Glimt-spiller ble rasehetset på Nadderud: – Helt sjokkerende - VG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Jeg synes også at både klubbens og SSs oppfølging av dette var helt super. Viktig å vise at vi tar dette på alvor - altfor lett å gå rett i skyttergraven og si at ingen sa noe som helst rasistisk, avvise at det er et problem osv. Terningkast 6 rett og slett.

Dette! 

Jeg sendte en mail til NISO med et forsøk på å nominere Posse (evt Support) til NISOs antirasismepris, men det var visstnok for sent. Uansett, det arbeidet som legges ned her er imponerende, og bør få fortjent omtale. Ikke nødvendigvis for at det skal komme positiv omtale av Stabæk, support og enkeltpersoner, men for å vise andre supporterklubber at det er en riktig måte å gjøre dette på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev Posse:
56801c8d-af75-de65-16cd-712258ad5a55.jpe

Da jeg var ganske liten...

På søndag bærer vi alle små blaa til stadion på våre skuldre. 

Så mange ganger har slitne joggesko tråkket asfalt, grus og bortgjemte små stier på vei til Nadderud. Fra hver sin kan kom de, bygdas unge og voksne, mens stadig flere kledd i den samme blaafargen gav anerkjennende nikk og sluttet seg til strømmen. Nadderuds tribuner, der vi deler våre sterkeste opplevelser.

Vi vokste opp med dette, og våre unge arver tradisjonen. I gode og dårlige tider. Det viktigste er ikke at vi alltid vinner, men at vi alltid gjør det sammen. De unge har blitt voksne. Flere har fått egne små blaa i hus. Små blaa som gleder seg til å se på Stabæk sammen. 

Vi møtes på Bekkestua Torg kl 16:00. Vi stiller med mer enn nok skuldre for barna som vil. Alle små får flagg. Så går vi sammen til stadion til enda en av de utrolig viktige kampene vi kanskje vil huske for resten av livet. 

Når: søndag 26. november kl 16:00

Hvor: Bekkestua torg

Gjenoppleve denne på søndag 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

«Lyd per supporter» idag var vel årsverste.. tror off-beaten kommer av at det var minst 40 personer som stod helt i midten av feltet og holdt fullstendig kjeft. Forsangerne gjør en fantastisk jobb - som alltid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Eriksen:

Skal ikke til Haugesund, men vurderer å stå med Tromsøfansen på intility og evt. kle meg ut som fiskesame for anledningen. 

Lykke til, feltet der har vært utsolgt i 1 uke allerede! Og de får ikke flere billetter av VIF!

lest at noen smarte sjeler har kjøpt billett på delen til østblokka! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev blaasoldat:

lest at noen smarte sjeler har kjøpt billett på delen til østblokka! 

https://x.com/MariusHelgaa/status/1729220636566855944?s=20

"Og stemmen min tar de aldri". Antagelig ikke. Men med voldspotensialet hos den gjengen der, behøver det ikke ende godt likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mer liv fra $$
  • Opprett ny...