Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2023 29 minutter siden skrev Nøfyse: Jeg vet ikke dette sikkert på noen som helst måte, men for meg høres "jævla smarting"-forklaringen ut som et klassisk eksempel på hvor upålitelige vitneutsagn kan være. Med tanke på hvor få i umiddelbar nærhet som kan bekrefte denne forklaringen, høres det mest ut som noe en velmenende person egentlig bare har foreslått som en mulig forklaring på en potensiell misforståelse og så har det blitt plukket opp av noen få andre som egentlig ikke hørte noe slikt rop. Om noe sånt faktisk hadde blitt ropt så hadde det gjerne vært langt bredere enighet om det og ikke bare spekulasjoner. Uansett: Takk til Posse og alle andre som tok skikkelig tak i saken! Det er noen som har sagt dette. Vi vet ikke om det er sagt på spøk eller ikke. Derfor har vi heller ikke tillagt det mye vekt. Men enn så lenge har vi snakket med nesten 360° av området rundt feltet og ingen andre enn Brice har hørt det som skal ha blitt sagt. Og dette ville utløst alle alarmer hos de fleste som overhører det. Dette er omtrent så langt vi kommer i denne etterforskningen. Så har vi forsikret Brice og Mush om at vi følger opp alt så godt vi kan. Vi er allerede kastet under bussen i kampsendingen og i overskriftene. Men uansett hvor dritt dette er for oss nå, husk at det er mange som ikke får leilighet, jobb eller muligheter på grunn av navn, utseende og opprinnelse. La oss praktisere likeverd i de store linjene, så går verden fremover. Vi er privilegerte som får glede oss over et nesten-nedrykk. Ses på Intility om en uke. 73 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. November 2023 Del Skrevet 6. November 2023 Er det ikke flere mikrofoner i området der Brice mener dette skal ha skjedd som må ha fanget opp hva enn som ble sagt? Hva sier TV2? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2023 1 time siden skrev boie: Er det ikke flere mikrofoner i området der Brice mener dette skal ha skjedd som må ha fanget opp hva enn som ble sagt? Hva sier TV2? Lydspor mikses sammen og det er ikke mulig å isolere dem, men jeg har hentet ut 1. omg fra Mediabank og gått igjennom en del. Det er et par områder jeg skal sende til en lydtekniker for å rense opp og prøve å høre tydeligere. Etter noen titalls gjennomlyttinger på studiomonitorene mine så hører man at det er noen som roper noe under en reprise. Men det ligner ikke på det Brice har beskrevet, det er andre vokaler og flere stavelser. Jeg får sett mer på det etter jobb i kveld. 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 6. November 2023 Del Skrevet 6. November 2023 Jeg synes også at både klubbens og SSs oppfølging av dette var helt super. Viktig å vise at vi tar dette på alvor - altfor lett å gå rett i skyttergraven og si at ingen sa noe som helst rasistisk, avvise at det er et problem osv. Terningkast 6 rett og slett. Samtidig synes jeg Brice må utfordres litt på hva han faktisk hørte. I VG sier han at "Jeg hører de roper masse dritt. Jeg trenger ikke gjenta hva de sa. Det skal selvfølgelig ikke skje, men det skjer gang på gang. Det er på tide å gjøre noe med det." Ropte vi virkelig "masse dritt" til ham? Eller mener han generelt at tilskuere på kamper i ES roper masse dritt? Hevder Glimt-spiller ble rasehetset på Nadderud: – Helt sjokkerende - VG 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 6. November 2023 Del Skrevet 6. November 2023 36 minutter siden skrev Drosselmeyer: Jeg synes også at både klubbens og SSs oppfølging av dette var helt super. Viktig å vise at vi tar dette på alvor - altfor lett å gå rett i skyttergraven og si at ingen sa noe som helst rasistisk, avvise at det er et problem osv. Terningkast 6 rett og slett. Dette! Jeg sendte en mail til NISO med et forsøk på å nominere Posse (evt Support) til NISOs antirasismepris, men det var visstnok for sent. Uansett, det arbeidet som legges ned her er imponerende, og bør få fortjent omtale. Ikke nødvendigvis for at det skal komme positiv omtale av Stabæk, support og enkeltpersoner, men for å vise andre supporterklubber at det er en riktig måte å gjøre dette på. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 6. November 2023 Del Skrevet 6. November 2023 NFF går ikke videre med rasismesaken på Nadderud - VG 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Meget bra jobba i dag dere! Fantastisk bortefelt! 64 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 12. November 2023 Del Skrevet 12. November 2023 Utrolig gøy idag!! Stolt over å være STB 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 12. November 2023 Del Skrevet 12. November 2023 Bra på SS-feltet i dag. Savner sangene «Jeg er faen meg så flott…» og «Jeg er en klysete pappagutt». Har SS sluttet med dem? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 12. November 2023 Del Skrevet 12. November 2023 Budstikke "Publikum best i skjebnekamp" 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Vi satte 898 som hovedmål angående antall solgte på bortefeltet (opprinnelig felt). Vi endte opp med hele 1635 stk på bortefeltet. Det er så enormt. For en opplevelse på tribunen i dag. Tusen takk til alle som bidro. Vi skal sammen kjempe inn ny Eliteseriekontrakt. Ses 26. november hjemme mot Sandefjord. 52 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. November 2023 Del Skrevet 12. November 2023 Hva skjer med at det, for ente gang ikke er mikrofon ved SS feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Vinge til Budstikka: Det som gjorde meg mest overrasket er at jeg ikke hørte forskjell på Østblokka og Stabæk Support. Jeg synes nesten jeg hørte Stabæk-supporterne mer. 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2023 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2023 For et magisk felt i går. Stolt over å være en del av denne gjengen. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RagnhildS 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2023 Første gang med Stabæk Support siden bortekampen på Hamar i 2008. For en opplevelse! Ble tatt så godt i mot av folk rundt. Fantastisk stemning gjennom hele kampen. Jeg fikk nytt mot. 54 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. November 2023 Fra en VIF-supporter: 42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. November 2023 Da jeg var ganske liten... På søndag bærer vi alle små blaa til stadion på våre skuldre. Så mange ganger har slitne joggesko tråkket asfalt, grus og bortgjemte små stier på vei til Nadderud. Fra hver sin kan kom de, bygdas unge og voksne, mens stadig flere kledd i den samme blaafargen gav anerkjennende nikk og sluttet seg til strømmen. Nadderuds tribuner, der vi deler våre sterkeste opplevelser. Vi vokste opp med dette, og våre unge arver tradisjonen. I gode og dårlige tider. Det viktigste er ikke at vi alltid vinner, men at vi alltid gjør det sammen. De unge har blitt voksne. Flere har fått egne små blaa i hus. Små blaa som gleder seg til å se på Stabæk sammen. Vi møtes på Bekkestua Torg kl 16:00. Vi stiller med mer enn nok skuldre for barna som vil. Alle små får flagg. Så går vi sammen til stadion til enda en av de utrolig viktige kampene vi kanskje vil huske for resten av livet. Når: søndag 26. november kl 16:00 Hvor: Bekkestua torg 48 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 20. November 2023 Del Skrevet 20. November 2023 Dette er bra. Hadde allerede bestemt meg for å ta med to. Det kommer til å bli et "husker du da vi"-øyeblikk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 183 Del Skrevet 20. November 2023 Del Skrevet 20. November 2023 skulle gjerne rukket corteon men flyet lander sent så er ikke på bekkestua før kvart over 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. November 2023 Del Skrevet 20. November 2023 11 minutter siden skrev Stian1359: skulle gjerne rukket corteon men flyet lander sent så er ikke på bekkestua før kvart over 4 #joggesko 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 21. November 2023 Del Skrevet 21. November 2023 12 timer siden skrev Posse: Da jeg var ganske liten... På søndag bærer vi alle små blaa til stadion på våre skuldre. Så mange ganger har slitne joggesko tråkket asfalt, grus og bortgjemte små stier på vei til Nadderud. Fra hver sin kan kom de, bygdas unge og voksne, mens stadig flere kledd i den samme blaafargen gav anerkjennende nikk og sluttet seg til strømmen. Nadderuds tribuner, der vi deler våre sterkeste opplevelser. Vi vokste opp med dette, og våre unge arver tradisjonen. I gode og dårlige tider. Det viktigste er ikke at vi alltid vinner, men at vi alltid gjør det sammen. De unge har blitt voksne. Flere har fått egne små blaa i hus. Små blaa som gleder seg til å se på Stabæk sammen. Vi møtes på Bekkestua Torg kl 16:00. Vi stiller med mer enn nok skuldre for barna som vil. Alle små får flagg. Så går vi sammen til stadion til enda en av de utrolig viktige kampene vi kanskje vil huske for resten av livet. Når: søndag 26. november kl 16:00 Hvor: Bekkestua torg Gjenoppleve denne på søndag 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Gøy på match idag med smekkfullt felt og ypperlig resultat! Men, hva skjer med at folk på ytterkanten er så off-beat? Har vi begynt å synge kanon??? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 «Lyd per supporter» idag var vel årsverste.. tror off-beaten kommer av at det var minst 40 personer som stod helt i midten av feltet og holdt fullstendig kjeft. Forsangerne gjør en fantastisk jobb - som alltid. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Tror nok det var mange nye på feltet som ikke kunne sangene, og en forsanger som ikke hørte de andre forsangerne, men rått oppmøte! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Det var fantastisk å se og høre dere via TV2 Play, høyt og tydelig! Er det forresten noen av dere som reiser til Haugesund med fly? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eriksen 84 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Skal ikke til Haugesund, men vurderer å stå med Tromsøfansen på intility og evt. kle meg ut som fiskesame for anledningen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 9 minutter siden skrev Eriksen: Skal ikke til Haugesund, men vurderer å stå med Tromsøfansen på intility og evt. kle meg ut som fiskesame for anledningen. Lykke til, feltet der har vært utsolgt i 1 uke allerede! Og de får ikke flere billetter av VIF! lest at noen smarte sjeler har kjøpt billett på delen til østblokka! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 1 time siden skrev blaasoldat: lest at noen smarte sjeler har kjøpt billett på delen til østblokka! https://x.com/MariusHelgaa/status/1729220636566855944?s=20 "Og stemmen min tar de aldri". Antagelig ikke. Men med voldspotensialet hos den gjengen der, behøver det ikke ende godt likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2023 Posse VG 🔥 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Mo0zgM/upresist-om-pyroteknikk-paa-norske-fotballkamper 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå