Fanatico 418 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Håper på litt mer videomateriale av feltet vårt og tribunelivet i 2024. Spesielt fra de store kampene hvor vi mobiliserer. Utrolig synd at det finnes så lite videomateriale av feltene våre borte mot Vålerenga, Rosenborg og Brann. Ikke ment som kritikk, men tror det er verdt å bruke litt penger/ressurser på dette. IKAROS har en 13 minutter lang video av Østblokka fra da de møtte oss. I tillegg til NITTENTRETTEN sin video og Innsiden. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 4 timer siden skrev Fanatico: Håper på litt mer videomateriale av feltet vårt og tribunelivet i 2024. Spesielt fra de store kampene hvor vi mobiliserer. Utrolig synd at det finnes så lite videomateriale av feltene våre borte mot Vålerenga, Rosenborg og Brann. Ikke ment som kritikk, men tror det er verdt å bruke litt penger/ressurser på dette. IKAROS har en 13 minutter lang video av Østblokka fra da de møtte oss. I tillegg til NITTENTRETTEN sin video og Innsiden. Forza Tromsø bruker også mye tid på det, som igjen brukes til rekruttering av nye medlemmer, via div sosiale medier! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 21 minutter siden skrev blaasoldat: Forza Tromsø bruker også mye tid på det, som igjen brukes til rekruttering av nye medlemmer, via div sosiale medier! Savner også flere «YouTube-videoer» med gira musikk og scoringer fra forskjellige vinkler. Viktig for å selge inn produktet også til ungdomsgenerasjonen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. Januar Del Skrevet 16. Januar @rykkinn På tide å gjennopplive promovideoene fra 2022 og få de opp og frem i 2024. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 16. Januar Del Skrevet 16. Januar 1 time siden skrev fexter: @rykkinn På tide å gjennopplive promovideoene fra 2022 og få de opp og frem i 2024. Joa, lite motiverende når seertallet var såppas lite på videoene. Fullt fokus på stickers fra min side nå😎 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar På 16.1.2024 den 12.40 skrev rykkinn: Joa, lite motiverende når seertallet var såppas lite på videoene. Fullt fokus på stickers fra min side nå😎 Lager du dem i story-format skal vi nok få opp de tallene! På YouTube blir det litt begrenset trafikk, alle barna sitter og ser på Prebz & Dennis 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 7 timer siden skrev Posse: Lager du dem i story-format skal vi nok få opp de tallene! På YouTube blir det litt begrenset trafikk, alle barna sitter og ser på Prebz & Dennis Hva med en youtube-kanal? Stickrz & Posse, som livestreamer når de spiller Larry 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Dét hadde jeg sett på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
macca 18 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar On 1/15/2024 at 3:31 PM, Fanatico said: Håper på litt mer videomateriale av feltet vårt og tribunelivet i 2024. Spesielt fra de store kampene hvor vi mobiliserer. Utrolig synd at det finnes så lite videomateriale av feltene våre borte mot Vålerenga, Rosenborg og Brann. Ikke ment som kritikk, men tror det er verdt å bruke litt penger/ressurser på dette. IKAROS har en 13 minutter lang video av Østblokka fra da de møtte oss. I tillegg til NITTENTRETTEN sin video og Innsiden. Har en kompis som er god på video og er lite interessert i fotball så står gjerne med ryggen til kampen og filmer SS, er det mulig å få han inn på stadion og hvem tar han/jeg kontakt med? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Takk til alle som møtte opp i Ålesund! Bryne hjemme på lørdag! 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Kult at dere kombinerte besøket med litt revisjon og rådgivning også. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April Har sikkert vært dårlig til å lete, men har en 2,5 åring som vil se/høre den sangen om da jeg var liten! (Han kan den så klart utenat) Ligger den ute på noen plattform? Burde nesten samlet en liten film portefølje fra feltet! Hadde i hvertfall fått min lille til å høre sangene om og om igjen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April 12 minutter siden skrev blaasoldat: Har sikkert vært dårlig til å lete, men har en 2,5 åring som vil se/høre den sangen om da jeg var liten! (Han kan den så klart utenat) Ligger den ute på noen plattform? Burde nesten samlet en liten film portefølje fra feltet! Hadde i hvertfall fått min lille til å høre sangene om og om igjen! Ligger noen tribunesanger på denne linken: Sjekk ut tiden: 0:35. Er det den du mener? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April 13 minutter siden skrev rykkinn: Ligger noen tribunesanger på denne linken: Sjekk ut tiden: 0:35. Er det den du mener? Nydelig takk. Akuratt den ja! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 12. April Del Skrevet 12. April Og jeg får faen ikke kork på Fantaen min, en gang? For et nisselueland vi her blitt. https://www.nrk.no/sport/rystende-scener-i-saudi-arabia_-tidligere-aalesund-spiss-pisket-av-tilskuer-1.16841057 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Se på den gjengen her a! 67 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April Akkurat nå skrev Jørg1: Se på den gjengen her a! Vakkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April 6 minutter siden skrev Jørg1: Se på den gjengen her a! Fantastisk! Strålende av @msp 📣 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April – Stabæk Support er alt for oss. Det er en gruppe som forstår hva det betyr når alle i klubben og supporterne er sammen om noe. Når vi kikker opp og ser dem der på tribunen, betyr det så mye for oss, sier Bradley. https://www.budstikka.no/midtstopperen-ble-matchvinner-det-var-sa-deilig/s/5-55-1685671 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April Hei! Vi er flere som savner mange gode gamle supporter-rop. Håper disse kommer tilbake snart. Eventuelt, hvorfor synges ikke disse lenger? 1. «Jeg er faen meg så flott….» 2. «Vi hater bønder og fattig folk…» 3. «Sånn klapper Enga, og enga klapper sånn…» 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 16 timer siden skrev flamingo: Hei! Vi er flere som savner mange gode gamle supporter-rop. Håper disse kommer tilbake snart. Eventuelt, hvorfor synges ikke disse lenger? 1. «Jeg er faen meg så flott….» 2. «Vi hater bønder og fattig folk…» 3. «Sånn klapper Enga, og enga klapper sånn…» Støttes!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jibb 128 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April På 19.4.2024 den 21.29 skrev flamingo: Hei! + "Hater slummen over elva! (ja) Vi er stabæks tolvte mann.." 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April 1 time siden skrev jibb: + "Hater slummen over elva! (ja) Vi er stabæks tolvte mann.." Støttes! Der fikk jeg den på hjernen... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Herlig trøkk! Sprengte mikrofonene på kampsendingen! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Helt overlegent med Support på hovis! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 16 minutter siden skrev Posse: Herlig trøkk! Sprengte mikrofonene på kampsendingen! Derfor lyden på $$ forsvant og K I L, hva står det for Kongsvinger Kongsvinger …. Tok over 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 14 minutter siden skrev blaasoldat: Derfor lyden på $$ forsvant og K I L, hva står det for Kongsvinger Kongsvinger …. Tok over Kongsvinger Idretts Lag (KIL) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Hvorfor tok det nesten 30 år før de kom til det riktige hjemmet sitt. Dette er rett og slett gull. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Finfint trøkk i kampsendinga også! 20240504_172038.mp4 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 39 minutter siden skrev h1912: Kongsvinger Idretts Lag (KIL) Var det det de sang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå