Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 1 time siden skrev joffen: Helt overlegent med Support på hovis! Kanonbra! Og stor kred til forsangerne. Hørte noen 10-11 åringer på sykkel etter kampen synge; «vi er Stabæk fra Bærum…» God opplæring! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 602 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Jeg tror $$ på "hovis-siden" i to sesonger kan være helt gull for $tabæk $upport. Skikkelig trøkk som smitter over på resten av hovis, og noe jeg har savnet en stund. Ganske kult når når vi ropte og fikk ekko tilbake, selv om man ekko betyr tomme tribuner på andre siden. Mange som humrer av den. For en festdag for laget og rekruttering til $$! To år til med dette så må man mangedoble $$-feltet. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Imponert over oppmøte i dag, og fy flate så bra trøkk det var fra dere! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Det blir bra lyd under det store overbygde taket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 17 timer siden skrev blaasoldat: Var det det de sang? Du spurte "hva står det for" og jeg svarte på det... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 7 timer siden skrev h1912: Du spurte "hva står det for" og jeg svarte på det... Nei jeg siterte hva de sang! Men glemte «»! Om du ser tv sendingen så er det kun det de synger i hele 2 omgang, som overdøver $$! Derav spm til Posse om grunnen var at mikrofonen på feltet ble ødelagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 17 minutter siden skrev blaasoldat: Nei jeg siterte hva de sang! Men glemte «»! Om du ser tv sendingen så er det kun det de synger i hele 2 omgang, som overdøver $$! Derav spm til Posse om grunnen var at mikrofonen på feltet ble ødelagt! Jeg så ingen mikrofon foran feltet til $$, men kan jo være jeg ble blendet ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 11 minutter siden skrev JonasM: Jeg så ingen mikrofon foran feltet til $$, men kan jo være jeg ble blendet ... Var veldig god lyd på feltet i første omgang, men andre omgang ble en overdøvet av noen få stemmer som hadde 1 kanskje 2 kamprop i 2 omgangen! Kudos til forsangerne for å dra i gang mange av de gode gamle ropene igår! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Plassering av mikrofoner og hvordan de skrus får vi neppe gjort noe med, men synger vi høyt får vi i hvert fall lyden til å bære over banen. Det grelleste eksempelet så langt denne sesongen er hvordan produksjonen på Intility fikk 900 bortesupportere på et pakket felt til å høres ut som 50 pers med 3 små jenter på første rad. Det er nesten imponerende. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai Billettene til Lyn 16. Mai ryker fort. 80 billetter igjen på feltet nå! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai 48 minutter siden skrev Jørg1: Billettene til Lyn 16. Mai ryker fort. 80 billetter igjen på feltet nå! 50 nå 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Noen som vet hvor mange billetter Lyn har fått til kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai 8 minutter siden skrev Schnellfahrer: Noen som vet hvor mange billetter Lyn har fått til kampen? Rundt 1400. Hele motsatt langside, uten 300 og 301 som rives snart pga byggingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 7. Mai Del Skrevet 7. Mai Litt rart å stenge tribuner fordi de rives "snart", etter min mening. Så lenge de står er de vel helt fine. Fin seksjon å ha med små barn på, pga solforhold og god plass 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 7. Mai Del Skrevet 7. Mai 6 minutter siden skrev 1369: Litt rart å stenge tribuner fordi de rives "snart", etter min mening. Så lenge de står er de vel helt fine. Fin seksjon å ha med små barn på, pga solforhold og god plass Enig, perfekt barnetribune, men den var tungsolgt tidligere, og så tett på bortesupporterne tror jeg ikke de hadde tjent mye på å holde den åpen(sett bort fra de to(?) kampene bortelaget hadde greid å selge dem ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Herlig! Vi har solgt ut feltet vårt, 9 dager før 16.mai kampen mot Lyn! 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai Info ang i morgen. Lagt ut på Instastory også! Full gass hele kampen i morgen 🔥 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Sjeldent har Hovis sett bedre ut. Well done lads. 👍 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Har noen bilder av tifo i dag? Vanskelig å se når man står under den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 31 minutter siden skrev Larzza: Har noen bilder av tifo i dag? Vanskelig å se når man står under den Eller bak den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Eller inni den 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 8 timer siden skrev Torres: 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Fy f… så bra SS er i år. Ikke bare på tribunen, men 24/7. Inkluderende på tur, på Blaa og ellers når jeg møter noen. Faen så bra «gjeng», gutter som jenter… 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 61 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 18. Mai Del Skrevet 18. Mai På 16.5.2024 den 21.08 skrev Larzza: Har noen bilder av tifo i dag? Vanskelig å se når man står under den Mulig et rart spørsmål, men er det muligheter for å kjøpe denne? Gitt at pengene går tilbake til Tifo-laging💙 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
macca 18 Del Skrevet 18. Mai Del Skrevet 18. Mai 3 hours ago, sacrebleu said: Mulig et rart spørsmål, men er det muligheter for å kjøpe denne? Gitt at pengene går tilbake til Tifo-laging💙 Budrunde? Jeg starter på 300kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Myrann 1 Del Skrevet 18. Mai Del Skrevet 18. Mai 4 minutter siden skrev macca: Budrunde? Jeg starter på 300kr Høyner til 500kr 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 18. Mai Del Skrevet 18. Mai usikker på legaliteten, men om denne fås på en t-skjorte tror jeg det blir Norges raskeste utsolgte noensinne 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai Tiforapport - Stabæk-Lyn 16. mai. Etter å ha brukt en del timer på å sy og streke opp var vi mange som deltok på å male. Denne gjengen fortjener en stor kudos, og takk til alle sammen. I tillegg til denne ønsket vi å farge Nadderud blaa og vi hadde kjøpt inn 75 røykgranater. Alt vi gjør på tribunen er for å gire opp spillerne og vise at vi støtter dem uansett resultat. Spillerne gjør det tydelig at de ønsker denne støtten, og de forteller stadig vekk hvor viktig vi er for dem. Dette innebærer oppmøte, sang, flagging og tifo. Det har vært en solid start på hjemme- og bortebane så langt i år, og dette skal vi holde oppe. Arbeid som dette koster penger, og vi trenger deres støtte. Maling, stoff, pensler o.l er dyrt! Ved å vippse en valgfri sum til 807456 er du med i å støtte vårt arbeid på tribunen. Alle bidrag betyr mye! Sammen løfter vi Stabæk mot toppen! Bilder: @Nicholas.Noreng 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå