Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Maggs:

Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid?

Var du på kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forferdelig dårlig lyd på sendingen.  Hørte lite fra tribunen og banen.  Det lille vi hørte over han kråka som kommenterte var i alle fall $$

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster det egentlig for Tv2 å flytte en mikrofon forran feltet?

er under en hver kritikk av tv2, hva de leverer av stemning fra Nadderud om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev blaasoldat:

Hvor mye koster det egentlig for Tv2 å flytte en mikrofon forran feltet?

er under en hver kritikk av tv2, hva de leverer av stemning fra Nadderud om dagen.

Jeg har vært i kontakt med TV2 Play, ang lyden fra publikum, at den må opp, og lavere på kommentator Robin Haugen. Så da får vi se om det skjer noe i løpet av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

48 minutter siden skrev h1912:

Jeg har vært i kontakt med TV2 Play, ang lyden fra publikum, at den må opp, og lavere på kommentator Robin Haugen. Så da får vi se om det skjer noe i løpet av kampen.

Mer lyd fra TV2 nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovisfolk tåler ikke at support sier ifra idag? Verste prestasjonen i moderne tid, og man skal ikke få si ifra? Dette blir to fine år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uakseptabelt av både spillere og trenere. Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Stb_nostalgi:

Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting.

Da tenker jeg det forteller fryktelig mye om ambisjonene man har. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev Stb_nostalgi:

Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. 

Heat of the moment?

Alle kjenner på tomheten. Hvordan var det mulig osv. Men ikke overdramatiser det! Man kan feks sammenlikne det mot da vi var på det aller, aller høyeste vi har vært. Cupfinalen 2008. At det laget klarte å rote bort cupseieren på Ullevaal er egentlig ufattelig. Men da gikk ting på skinner ellers. Nå er vi i en motgangsperiode, og da er det så alt for lett å rope om skandaler. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev Stb_nostalgi:

Uakseptabelt av både spillere og trenere. Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting.

Hos meg er 8-1 tapet mot Brann i Bergen i mai 2001 i samme kategori, og det sier litt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne cupfinalen og gårsdagen.. enga hadde jo egentlig et ganske allright lag. Igår møtte vi et nyopprykket oboslag, og slipper inn 5(!!!) mål på 30 minutter. 100% det pinligste som er levert så lenge jeg har fulgt med. Hvor er den offentlige beklagelsen fra alle som var involvert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller har SS helt sluttet å lage/synge spillerspesifikke sanger? Er det i såfall noen grunn til det? Ingen kritikk, bare genuint nysgjerrig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Fjodor:

Er det bare meg eller har SS helt sluttet å lage/synge spillerspesifikke sanger? Er det i såfall noen grunn til det? Ingen kritikk, bare genuint nysgjerrig.

Mye rotasjon i spillergruppa kanskje? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig tror jeg at spillere kan bli veldig motivert av å høre eget navn fra tribunen. Trenger ikke være mer enn et enkelt rop

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mer liv fra $$
  • Opprett ny...