Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mai 4 minutter siden skrev Jørg1: Tiforapport - Stabæk-Lyn 16. mai. Etter å ha brukt en del timer på å sy og streke opp var vi mange som deltok på å male. Denne gjengen fortjener en stor kudos, og takk til alle sammen. I tillegg til denne ønsket vi å farge Nadderud blaa og vi hadde kjøpt inn 75 røykgranater. Alt vi gjør på tribunen er for å gire opp spillerne og vise at vi støtter dem uansett resultat. Spillerne gjør det tydelig at de ønsker denne støtten, og de forteller stadig vekk hvor viktig vi er for dem. Dette innebærer oppmøte, sang, flagging og tifo. Det har vært en solid start på hjemme- og bortebane så langt i år, og dette skal vi holde oppe. Arbeid som dette koster penger, og vi trenger deres støtte. Maling, stoff, pensler o.l er dyrt! Ved å vippse en valgfri sum til 807456 er du med i å støtte vårt arbeid på tribunen. Alle bidrag betyr mye! Sammen løfter vi Stabæk mot toppen! Bilder: @Nicholas.Noreng Vippset til 807456 💙 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev Maggs: Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid? Var du på kampen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev Yassine: Var du på kampen? Ja 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 1 minutt siden skrev Maggs: Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid? Her stiller vi med buss, mange studenter har tatt turen i eksamensperiode og vi taper 3-0. Hva forventer du? Vi fikk til mye bra sang, med noen topper. Dabba av siste 15 minuttene, men ellers var det ganske bra. 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev Maggs: Ja Kanskje en idé å bidra selv før du kritiserer de som bruker over 20 timer av arbeidsdagen på å få servert 3-0 tap mot Ranheim. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nokah 105 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 1 minutt siden skrev Maggs: Ja Burde kanskje bidratt litt mer da. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 18 minutter siden skrev Jørg1: Her stiller vi med buss, mange studenter har tatt turen i eksamensperiode og vi taper 3-0. Hva forventer du? Vi fikk til mye bra sang, med noen topper. Dabba av siste 15 minuttene, men ellers var det ganske bra. Spot on. Regner med at alle på bussen i dag har tatt fri fra jobb for å støtte gutta. Vi prøver alltid vårt beste, og det er ikke like lett å holde sangene når det er flere studenter som sliter med tekst/takt. Det er greit med konstruktiv kritikk, men å melde at dette er noe av det dårligste av SS på lenge er sykt å mene. Det er for eksempel mulig å si ifra på feltet om man er misfornøyd også, da får man ta tak i det på kamp. Sees på mandag mot Egersund! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 35 minutter siden skrev Maggs: Ufattelig svak kamp av gutta på banen, enda svakere på tribunen. Det må være noe av det dårligste support har levert på lang tid? Idiot. Vi har fått opp engasjement blant supportere som ikke har noe særlig forhold til stadion. Gleder seg til nadderud i sommerferien. Kudos til SS for å synge seg hese hver uke, men grasroten er minst like viktig. Idiot. Stryker på eksamen imorgen for det driter her jeg 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Fra tv-skjermen var det i hvert fall kun et lag jeg hørte gjennom hele kampen. Tror ikke det er veldig mange lag som ville holdt det gående såpass bra med 0-3 i sekken mot fuckings Ranheim. Kudos til alle som jobbet og bidro for å skape et slikt oppmøte på en onsdag (!) i Obos. 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Var forferdelig dårlig lyd på sendingen. Hørte lite fra tribunen og banen. Det lille vi hørte over han kråka som kommenterte var i alle fall $$ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 1 minutt siden skrev manglerudgutt2507: Fra tv-skjermen var det i hvert fall kun et lag jeg hørte gjennom hele kampen. Tror ikke det er veldig mange lag som ville holdt det gående såpass bra med 0-3 i sekken mot fuckings Ranheim. Kudos til alle som jobbet og bidro for å skape et slikt oppmøte på en onsdag (!) i Obos. Ja, all ære til SS. Den bussturen på en onsdag er blytung. Ny busstur mot Sogndal. Sees på den. Digger dere! Så stoler vi på @Slum som har lovet opprykk. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Support var banens beste, som alltid! All ære til dere som tok turen! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kudos til SS som tok turen midt i uken med jobb og eksamen på en onsdag kl. 19:00. Banens beste i dag. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Hvor mye koster det egentlig for Tv2 å flytte en mikrofon forran feltet? er under en hver kritikk av tv2, hva de leverer av stemning fra Nadderud om dagen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 14 minutter siden skrev blaasoldat: Hvor mye koster det egentlig for Tv2 å flytte en mikrofon forran feltet? er under en hver kritikk av tv2, hva de leverer av stemning fra Nadderud om dagen. Jeg har vært i kontakt med TV2 Play, ang lyden fra publikum, at den må opp, og lavere på kommentator Robin Haugen. Så da får vi se om det skjer noe i løpet av kampen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 48 minutter siden skrev h1912: Jeg har vært i kontakt med TV2 Play, ang lyden fra publikum, at den må opp, og lavere på kommentator Robin Haugen. Så da får vi se om det skjer noe i løpet av kampen. Mer lyd fra TV2 nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 4 minutter siden skrev h1912: Mer lyd fra TV2 nå Men ikke så mye mer fra publikum... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Akkurat nå skrev Latmann: Men ikke så mye mer fra publikum... Bedre lyd fra SS i alle fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Hovisfolk tåler ikke at support sier ifra idag? Verste prestasjonen i moderne tid, og man skal ikke få si ifra? Dette blir to fine år. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Uakseptabelt av både spillere og trenere. Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Akkurat nå skrev Stb_nostalgi: Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting. Da tenker jeg det forteller fryktelig mye om ambisjonene man har. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai 11 timer siden skrev Stb_nostalgi: Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. Heat of the moment? Alle kjenner på tomheten. Hvordan var det mulig osv. Men ikke overdramatiser det! Man kan feks sammenlikne det mot da vi var på det aller, aller høyeste vi har vært. Cupfinalen 2008. At det laget klarte å rote bort cupseieren på Ullevaal er egentlig ufattelig. Men da gikk ting på skinner ellers. Nå er vi i en motgangsperiode, og da er det så alt for lett å rope om skandaler. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai 11 timer siden skrev Stb_nostalgi: Uakseptabelt av både spillere og trenere. Verste Stabækopplevelsen min på 34 år. Hvis det ikke er møte på brakka ikveld om hva som forventes av å representere Stabæk - da skjønner jeg ingen ting. Hos meg er 8-1 tapet mot Brann i Bergen i mai 2001 i samme kategori, og det sier litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Du kan ikke sammenligne cupfinalen og gårsdagen.. enga hadde jo egentlig et ganske allright lag. Igår møtte vi et nyopprykket oboslag, og slipper inn 5(!!!) mål på 30 minutter. 100% det pinligste som er levert så lenge jeg har fulgt med. Hvor er den offentlige beklagelsen fra alle som var involvert? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Er det bare meg eller har SS helt sluttet å lage/synge spillerspesifikke sanger? Er det i såfall noen grunn til det? Ingen kritikk, bare genuint nysgjerrig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai 13 minutter siden skrev Fjodor: Er det bare meg eller har SS helt sluttet å lage/synge spillerspesifikke sanger? Er det i såfall noen grunn til det? Ingen kritikk, bare genuint nysgjerrig. Mye rotasjon i spillergruppa kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Har vel litt med at kule melodier gjerne prioriteres til sanger man kan bruke over lang tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Siste jeg kommer på er Hanche. Ellers er det jo hyllestene til Kasper og Sondre på Intility Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Personlig tror jeg at spillere kan bli veldig motivert av å høre eget navn fra tribunen. Trenger ikke være mer enn et enkelt rop 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå