odd 18 696 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai I gamle dager gikk «vi har Islands store stolthet» på rundgang mellom spillere. Hva med å dra frem den (eller en annen) som en sang som kun brukes for akademispillere? En sang 14-åringer på akademiet kan forbanne seg på at de en gang skal få høre selv? Nevnte klassiker kan jo fint kombineres med hyllester til nærmiljøet for de som har en annen barneklubb. «Vi har Askers store stolthet, vi har Spiten Nysæter» osv. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Oskar Spiten er en av oss, hater enga og banker moss 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 1 minutt siden skrev Blaakækse: Oskar Spiten er en av oss, hater enga og banker moss Den sangen synes jeg for alltid bør være reservert Hanche. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai Det er jo ikke lenge siden at SS brukte nesten halve omgangen på å synge / rope "Vi elsker Vinge" og mange flere utsagn som jeg ikke kommer på nå. Vinge var langt nede, noe Budstikka også brukte en helside på, og SS tok det alvorlig, og backet ham i kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Endelig satt den! Så fortjent, og gratulerer til alle som følger dette laget! I dag var et prakteksempel på samhold mellom spillerne og oss supportere. 44 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni Nils! ❤️ 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni 48 minutter siden skrev Fjodor: Nils! ❤️ Denne funker ikke. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni 14 timer siden skrev Slum: Denne funker ikke. Fair enough det, var bare et herlig nostalgisk øyeblikk å høre den igjen! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 💙💙💪💪👏👏👏👏 de beste alltid uansett 💙💙 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ptr fra Rykkinn 25 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August Om det ikke er så mye annet positivt å ta meg seg fra søndag, får vi i hvert fall ta denne støyklagen sendt inn til Bydel St. Hanshaugen fra en nabo som et stort kompliment 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. August Del Skrevet 7. August 40 minutter siden skrev Ptr fra Rykkinn: Om det ikke er så mye annet positivt å ta meg seg fra søndag, får vi i hvert fall ta denne støyklagen sendt inn til Bydel St. Hanshaugen fra en nabo som et stort kompliment @msp får ta mye av skylden her. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 7. August Del Skrevet 7. August 7 timer siden skrev Ptr fra Rykkinn: Om det ikke er så mye annet positivt å ta meg seg fra søndag, får vi i hvert fall ta denne støyklagen sendt inn til Bydel St. Hanshaugen fra en nabo som et stort kompliment HAHA! De har jo selv valgt å bosette seg ved siden av selveste Bislett Stadion da! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 26. August Del Skrevet 26. August Høres VELDIG bra ut for oss som sitter i utlendighet og ser kampen på stream. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 26. August Del Skrevet 26. August Har det noen gang vært større forskjell på støtten fra tribunen og prestasjonene på banen enn i denne kampen? Noen vil sikkert si Lyn, men jeg vet ikke... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 602 Del Skrevet 26. August Del Skrevet 26. August Synd $$ ikke var på banen i dag, for da hadde vi vunnet lett. NB (Nadderuds Beste) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September For en fantastisk tur med SS i dag. Vi koser oss veldig og bussen er på jobb. Veldig gøy med quiz i regi av klubben og kule premier. Vi er alle enige om å lage et vanvittig trøkk på bortefeltet og ta med oss 3 poeng hjem til Bærum! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September 4 minutter siden skrev Peter: For en fantastisk tur med SS i dag. Vi koser oss veldig og bussen er på jobb. Veldig gøy med quiz i regi av klubben og kule premier. Vi er alle enige om å lage et vanvittig trøkk på bortefeltet og ta med oss 3 poeng hjem til Bærum! Her har dere kampprogrammet, imponerende utgave fra EIK.Masse Stabækstoff. http://eik-historie.no/kampprogrammer_2024/13-stabaek.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September 26 minutter siden skrev Peter: For en fantastisk tur med SS i dag. Vi koser oss veldig og bussen er på jobb. Veldig gøy med quiz i regi av klubben og kule premier. Vi er alle enige om å lage et vanvittig trøkk på bortefeltet og ta med oss 3 poeng hjem til Bærum! Absolutt. Fornøyd med premien fra quizen. Signert 2024 Piggy-drakt. Ikke match worn. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September 5 minutter siden skrev Slum: Absolutt. Fornøyd med premien fra quizen. Signert 2024 Piggy-drakt. Ikke match worn. Kler du egentlig gult? Ble den da plukket opp på veien i Kristiansand? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September Kudos til de som tok turen midt i uken for å rekke kampstart kl. 16. synd resultatet ikke gikk veien. Hadde fortjent bedre. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September Ikke lov å le på hytta, bussturen er pyntet med Stabæk stickers. Liker det. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Godt lydnivå i dag. Ikke veldig mange i dag, men godt med lyd! Kudos til forsanger i dag som tar frem gamle sanger og sanger vi ikke synger like ofte! Mye kasterop med hovis og i dag, herlig! Nå må folk skaffe seg billett på feltet til cupkampen! 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober Ikke helt sikker på hvilken tråd jeg skulle bruke, men jeg håper det er innafor å poste i denne. Sender ut en liten bønn til de med en kunstnerisk sjel. Kjenner at det blir litt for drøyt om vi lar disse stå🙏 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober 2 timer siden skrev Trusty: Ikke helt sikker på hvilken tråd jeg skulle bruke, men jeg håper det er innafor å poste i denne. Sender ut en liten bønn til de med en kunstnerisk sjel. Kjenner at det blir litt for drøyt om vi lar disse stå🙏 For de som kan tegne, ser det er plass til å tegne en liten gutt på venstre side som kan stå å pisse på LYN! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober 3 timer siden skrev Trusty: Ikke helt sikker på hvilken tråd jeg skulle bruke, men jeg håper det er innafor å poste i denne. Sender ut en liten bønn til de med en kunstnerisk sjel. Kjenner at det blir litt for drøyt om vi lar disse stå🙏 Jeg som trodde hærverk hørte til på østkanten, men det har tydeligvis snekket seg inn også i oslo vest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober 17 minutter siden skrev Latmann: Jeg som trodde hærverk hørte til på østkanten, men det har tydeligvis snekket seg inn også i oslo vest. En god piece har da aldri vært hærverk. Selv om dette selvsagt ikke hører hjemme på Bekkestua. Det finnes vel forhåpentlig noen i randsonene av miljøet her som kan ta på seg litt ryddejobb. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober 2 timer siden skrev PhunxZtar: En god piece har da aldri vært hærverk. Helt enig i det, men de to der faller ikke inn i den kategorien. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. Oktober Del Skrevet 9. Oktober 7 minutter siden skrev Latmann: Helt enig i det, men de to der faller ikke inn i den kategorien. Absolutt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Oktober Årets prank fra tifo-gjengen. 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 31. Oktober Del Skrevet 31. Oktober Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå