numb_nut 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Så det som foreslås er å ha et lukket "sangstyre" for folk over 18 år. Folk under kan komme med så mange gode forslag de bare vil, men det blir ikke tatt opp til betraktning fordi vedkommende er under 18 år? @msp: Var posten din rettet mot meg, eller var det bare dine generelle betraktninger over forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Alder har selvfølgelig ingenting å si, men mye av det som kommer er lite gjennomtenkte innlegg, fra det som virker som urutinerte undommer... Har du noe lurt å komme med så kom med det, men bruk hodet litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Så det som foreslås er å ha et lukket "sangstyre" for folk over 18 år. Folk under kan komme med så mange gode forslag de bare vil, men det blir ikke tatt opp til betraktning fordi vedkommende er under 18 år? Er'e mulig...? Jeg har ikke sagt noen om 18års grense eller forkaste forslag fra folk under 18. Vær så snill å ikke ødelegg denne tråden med flere slike innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
numb_nut 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Så det som foreslås er å ha et lukket "sangstyre" for folk over 18 år. Folk under kan komme med så mange gode forslag de bare vil, men det blir ikke tatt opp til betraktning fordi vedkommende er under 18 år? Er'e mulig...? Jeg har ikke sagt noen om 18års grense eller forkaste forslag fra folk under 18. Vær så snill å ikke ødelegg denne tråden med flere slike innlegg. Ok, min forrige post var satt på spissen. Det jeg mener er at med din forrige post så skriver du: Her kan vi også komme opp med nye sanger, da slipper vi nemlig å høre på alle mulige tåplige forslag som kommer via forumet fra fjortisser osv. Dette tyder jeg dithen at man da slipper å høre på alle forslagene som kommer inn over forumet, og heller vil ha en "lukket" samling som styrer retningslinjene helt og holdent alene. Du foreslår også at det skal drikkes øl på disse samlingene, noe som utelukker/hindrer/blir mindre attraktivt for noen å komme på disse møtene av forskjellige grunner (under 18år, er det en fest eller et konstruktivt møte osv.) Poenget mitt helt til slutt er at det er ikke så viktig hvem forslaget kommer fra, bare det er godt og fornuftig. Et annet poeng er at det er også lettere å komme med et forslag over et delvis anonymt forum, enn å tale "gamlekara" midt imot på et møte. Jeg er opptatt av at Stabæk Support skal være inkluderende og ha en takhøyde andre supporterklubber misunner oss. Og til sist, jeg er ikke interessert i en opphetet drittslengingsdebatt, bare så det er klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dette tyder jeg dithen at man da slipper å høre på alle forslagene som kommer inn over forumet, og heller vil ha en "lukket" samling som styrer retningslinjene helt og holdent alene. Du foreslår også at det skal drikkes øl på disse samlingene, noe som utelukker/hindrer/blir mindre attraktivt for noen å komme på disse møtene av forskjellige grunner (under 18år, er det en fest eller et konstruktivt møte osv.) Poenget mitt helt til slutt er at det er ikke så viktig hvem forslaget kommer fra, bare det er godt og fornuftig. Et annet poeng er at det er også lettere å komme med et forslag over et delvis anonymt forum, enn å tale "gamlekara" midt imot på et møte. Jeg er opptatt av at Stabæk Support skal være inkluderende og ha en takhøyde andre supporterklubber misunner oss. Og til sist, jeg er ikke interessert i en opphetet drittslengingsdebatt, bare så det er klart. "Gamlekara", som du kaller dem, er de som driver supporterklubben i den retningen de ønsker og slik håper jeg det også blir i framtiden. Det ser jeg på som en selvfølge. Så får de nye og unge supporterne bruke noen år på ståtribunen for å få seg erfaring, før de krever innflytelse i hvordan supporterkulturen på ståtribunen skal være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Tror hovedpoenget her er at vi skal ha takhøyde for at folk kan komme med forslag til sanger på forumet. Det er bare bra, selvom noen forslag er bedre enn andre. Når forslagene først er kommet så er det viktig at vi har en gruppe som kanskje har litt erfaring fra ståplass til å sile ut de sangene som passer, i og med at disse vet hva som fenger. Så må man bli enige om hvordan de skal synges osv. Til dette kan det være lurt å ha en sanggruppe som Slum snakker om. Og på kampene er det helt riktig som det blir sagt at noen har en stemme som ikke passer til å dra i gang og noen har ikke særlig sans for tone og begynner konsekvent for lavt eller høyt. Det fører til at sangen enten dør ut eller høres latterlig ut. Forsangere er derfor lurt, noe vi også til en viss grad har i dag. Det betyr ikke at andre ikke får dra igang sanger, men at det hovedsaklig er noen få som gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Forsangere er selvfølgelig helt nødvendig. Og jeg er selvfølgelig med på sangmøtet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Forsangere er selvfølgelig helt nødvendig. Og jeg er selvfølgelig med på sangmøtet.. Er det noen øvre aldersgrense....??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Forsangere er selvfølgelig helt nødvendig. Og jeg er selvfølgelig med på sangmøtet.. Er det noen øvre aldersgrense....??? Fisker du etter honnørrabatt, Albert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Forsangere er selvfølgelig helt nødvendig. Og jeg er selvfølgelig med på sangmøtet.. Er det noen øvre aldersgrense....??? Fisker du etter honnørrabatt, Albert? Hva!?! Jeg?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Forsangere er selvfølgelig helt nødvendig. Og jeg er selvfølgelig med på sangmøtet.. Er det noen øvre aldersgrense....??? Fisker du etter honnørrabatt, Albert? Hva!?! Jeg?!? Jeg tror han mente studentrabatt, Albert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Han numb nut typen har jo helt klart et godt poeng. selvfølgelig kan ikke bare alle være forsangere osv men det virker jo her litt som det er "gutta/mennene" med erfaringen som står for det meste her. (ikke no stygt ment) men hvis numb nut har så lyst så kan han jo være med på det møtet å, eller er det uaktuellt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Han numb nut typen har jo helt klart et godt poeng. selvfølgelig kan ikke bare alle være forsangere osv men det virker jo her litt som det er "gutta/mennene" med erfaringen som står for det meste her. (ikke no stygt ment) men hvis numb nut har så lyst så kan han jo være med på det møtet å, eller er det uaktuellt? Selvfølgelig kan han være med på det. Jeg tror ikke han må ha en stemme egnet til å være forsanger for å fiske opp en melodi og litt tekst opp av hatten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Han numb nut typen har jo helt klart et godt poeng. selvfølgelig kan ikke bare alle være forsangere osv men det virker jo her litt som det er "gutta/mennene" med erfaringen som står for det meste her. (ikke no stygt ment) men hvis numb nut har så lyst så kan han jo være med på det møtet å, eller er det uaktuellt? Selvfølgelig kan han være med på det. Jeg tror ikke han må ha en stemme egnet til å være forsanger for å fiske opp en melodi og litt tekst opp av hatten. hehe:P men med slike sterke utsagn som han har graver han sin egen grav enda dypere hvis han forsetter. (if u know what I mean?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 15. November 2006 (endret) Del Skrevet 15. November 2006 (endret) "Ungløvanj utfordrsje gamlekara, det ligg kamp om terrsjitoria, æsje å resjpekt i luffta". Nei, men alvorlig talt, ganske interessant debatt egentlig. Selv kommer jeg fra Oslo, og kjente ingen Stabæk-fans da jeg begynte å heie på dem for ørten år siden. Har faktisk fortsatt ingen veldig gode stabæk-venner. Har vært på masse kamper, men da har det faktisk vært enten med folk jeg har overbevist om at "Stabæk er et fantastisk lag du elsker med en gang du ser dem" (til mine mindre fotballengasjerte venner, som foreløbig ikke har blitt mere engasjert desverre) eller med kompiser som heier på Start, Brann, Vålerenga e.l., som har blitt med når vi møter disse lagene. Skulle gjerne ha kjent noen Stabæk-fans, men dem er det ikke så mange av på Nordstrand, eller København for den saks skyld, hvor jeg bor nå. Og det er absolutt ingens feil, synes faktisk folk på det forumet her (som er den eneste måten jeg kommer i kontakt med stabæk-folk om dagen på, trist nok) er åpne og ålreite, sammenlignet med inntrykket jeg får av andre supportergjenger. Saklig/usaklig-kvotienten (lest litt for mye skole i dag) er bra, lite drittslenging osv. Men ting kan gjøres annerledes, absolutt, støtter "numbnut" på det. Mere arrangementer fra $$, og jeg er sikker på at det er mange arrangementer allerede, men folk som ikke kjenner kjernen godt får aldri vite om det, og selvfølgelig kan alle som vil, synge hva de vil på Nadderud. Hvis en "jypling" starter på feil sang til feil tid, er det ikke verre enn at sangen faller igjennom, og at han driter seg litt ut. Et hvert forsøk på å lage stemning burde jo gis støtte. At folk ikke har "sterk nok" stemme, starter til feil tidspunkt e.l. er jo bare piss for å være helt ærlig, hva så liksom? Men selvsagt, man skal ha respekt for folk som har vært i gamet lengre, det mener jeg og, og jeg synes også usaklig piss fra en bruker med 1 innlegg er døvt, men det er ikke noe problem blant stabæk-fans så vidt jeg vet, og det hadde, for meg som jypling, vært schpaa (lø kæbe sådan), som alle vi fra Oslo øst sier, å drikke seg over bord med noen av de mere rutte $$-folka. På sjokomelk selvfølgelig, så også barn kan være med. PS! Teit kåring egentlig, men vi ligger flaut langt nede uansett.. http://www.alltidfotball.no/?module=articl...mp;tournament=1 Endret 16. November 2006 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Mere arrangementer fra $$, og jeg er sikker på at det er mange arrangementer allerede, men folk som ikke kjenner kjernen godt får aldri vite om det. Vi har tidligere hatt mange medlemsmøter hvor synging tifo o.l har vært tema, spiller har også vært til stede. Vi har hatt lite av det i år rett og slett fordi det er så få som møter opp at det ikke inspirerer til å arrangere dem. Det er de samme som møter hver gang og det er jo de som er mest engasjerte fra før og som bidrar med sitt allerede. Dette skyldes ikke at andre ikke får vite om det, det sendes ut SMS til medlemmene og info om treffene har stått på www.stabaek.no. PS! Teit kåring egentlig, men vi ligger flaut langt nede uansett.. http://www.alltidfotball.no/?module=articl...mp;tournament=1 Stem i vei, jeg har stemt, men føler det er ganske poengløst, alle "vet" jo at klanen er best i alt.... og kommer til å vinne kåringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 litt offtopic men siden dere har begynnt å disktuere alltidfotballkåringen... sjekk årets lag på samme side... sier litt om hvor useriøs den siden er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 litt offtopic men siden dere har begynnt å disktuere alltidfotballkåringen... sjekk årets lag på samme side... sier litt om hvor useriøs den siden er Det er bare til å melde seg hvis man vil skrive på Alltidfotball, det er med andre ord ikke journalister som står bak. De som startet det har bakgrunn fra online-managerspillet Hattrick. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 1. Hvorfor har det blitt slik at man må klappe så fordømt mye i enhver jævla sang? 2. Burde man ikke snart innse at en fast forsanger på en av de nedre radene kan være til stor hjelp?. 1. Helt enig! Det er så forbanna irriterende når vi ender opp med å synge så fort at ingen hører hva vi synger! Klapping bør brukes varsomt.. 2. Støttes! Jeg tar gjerne ansvaret. Potter har nesten helt rett: 1: Klapping er (som oftest) en uting. Eneste måten å få klapping i fast og riktig takt er at ALLE SYNGER I JEVNT TEMPO eller at man har en tromme som folk kan bruke som metronom. Jeg vil ikke at vi skal ha tromme på tribunen. Vi hadde det da vi var små. 2: Det beste er forsanger(e) feilvendt på nederste rad. Ulempen er at forsangeren ikke ser matchen, som i fx. mitt tilfelle er lite interessant da jeg er vel så interessert i å se matchen som de andre på tribunen. Deretter er det beste at forsanger(e) står bak (midt på) slik at alle hører hva som dras i gang. Verre er å dra i gang sangene på nederste rad vendt mot banen. De bak hører fint lite og få synger. Det aller verste er å dra i gang nederst og ute på den ene kanten. Da er sangen ferdig når de som står diagonalt motsatt evt. begynner å synge, eller man får kanon-varianter (alle synger i utakt) og det blir graut uten trøkk. Uten å konkludere for mye men kunne vi vært fx 9 forsangere som delte seg i 3 grupper og tok hver sine 15 minutter i hver omgang feilvendt nederst og spredd ville vi fått best trøkk. Men ulempen med å være feilvent er at synginga blir totalt kokos i forhold til begivenheter på banen (som å starte blø for drakta i det vi blir snytt for tidenes klareste straffe) Til dere som tror det er fint om "alle" starter sanger. Det har aldri fungert. Spesielt ille er det med folk som er dritings. Verst er det når sanger startes 4 toner for lyst så vi høres ut som et kastratkor. Men det er selvsagt bare å prøve seg. Er du god får du respekt. Fx har Anders C vært fantastisk bra i år. Armando er like ivrig og synger bra med, men forsanger tror jeg aldri han blir uten sangpedagogisk trening. (no offence..) Ellers har jeg til gode å høre gode forsangere i stemmeskifteperioden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 "Ungløvanj utfordrsje gamlekara, det ligg kamp om terrsjitoria, æsje å resjpekt i luffta". Nei, men alvorlig talt, ganske interessant debatt egentlig. Selv kommer jeg fra Oslo, og kjente ingen Stabæk-fans da jeg begynte å heie på dem for ørten år siden. Har faktisk fortsatt ingen veldig gode stabæk-venner. Har vært på masse kamper, men da har det faktisk vært enten med folk jeg har overbevist om at "Stabæk er et fantastisk lag du elsker med en gang du ser dem" (til mine mindre fotballengasjerte venner, som foreløbig ikke har blitt mere engasjert desverre) eller med kompiser som heier på Start, Brann, Vålerenga e.l., som har blitt med når vi møter disse lagene. Skulle gjerne ha kjent noen Stabæk-fans, men dem er det ikke så mange av på Nordstrand, eller København for den saks skyld, hvor jeg bor nå. Og det er absolutt ingens feil, synes faktisk folk på det forumet her (som er den eneste måten jeg kommer i kontakt med stabæk-folk om dagen på, trist nok) er åpne og ålreite, sammenlignet med inntrykket jeg får av andre supportergjenger. Saklig/usaklig-kvotienten (lest litt for mye skole i dag) er bra, lite drittslenging osv. Men ting kan gjøres annerledes, absolutt, støtter "numbnut" på det. Mere arrangementer fra $$, og jeg er sikker på at det er mange arrangementer allerede, men folk som ikke kjenner kjernen godt får aldri vite om det, og selvfølgelig kan alle som vil, synge hva de vil på Nadderud. Hvis en "jypling" starter på feil sang til feil tid, er det ikke verre enn at sangen faller igjennom, og at han driter seg litt ut. Et hvert forsøk på å lage stemning burde jo gis støtte. At folk ikke har "sterk nok" stemme, starter til feil tidspunkt e.l. er jo bare piss for å være helt ærlig, hva så liksom? Men selvsagt, man skal ha respekt for folk som har vært i gamet lengre, det mener jeg og, og jeg synes også usaklig piss fra en bruker med 1 innlegg er døvt, men det er ikke noe problem blant stabæk-fans så vidt jeg vet, og det hadde, for meg som jypling, vært schpaa (lø kæbe sådan), som alle vi fra Oslo øst sier, å drikke seg over bord med noen av de mere rutte $$-folka. På sjokomelk selvfølgelig, så også barn kan være med. PS! Teit kåring egentlig, men vi ligger flaut langt nede uansett.. http://www.alltidfotball.no/?module=articl...mp;tournament=1 Bra sagt! men det er ikke bare å komme på slike møter osv når du er helt ny. blir jo litt for dumt og flaut så det virker jo ikke så fristende. men er det liksom en bestemt rekkefølge man skal synge sangene siden bare noen få kan dra de igang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Bra sagt! men det er ikke bare å komme på slike møter osv når du er helt ny. blir jo litt for dumt og flaut så det virker jo ikke så fristende. men er det liksom en bestemt rekkefølge man skal synge sangene siden bare noen få kan dra de igang? Ingen fast rekkefølge nei, men det er jo en fordel at man tar sanger som passer nogenlunde med kampbildet(jeg hadde en fin en i Sandefjord der jeg dro i gang "vi skal vinne serien i år" på 3-1 til Sandefjord. Den sangen døde raskt og jeg fikk velfortjent kjeft ) Videre er det en fordel å spre sangene jevnt utover, så ikke samme sang repeteres 4-5 ganger på en omgang, slik enkelte gjerne gjør når promillen runder 1,5. Bare dra igang du, men prøv å ta en som passer og som ikke er tatt hundre ganger fra før.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Jeg synes ikke det er ne problem å få med meg kampen fra min posisjon på første rad, og man trenger ikke stå med ryggen til lenge på hver sang... Forsangere på første rad er absolutt å foretrekke, og det har vi jo også i en viss grad, det som kanskje trengs mer er folk på kantene som tar ansvar, da det er der det er mest problem med syngingen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Jeg synes ikke det er ne problem å få med meg kampen fra min posisjon på første rad, og man trenger ikke stå med ryggen til lenge på hver sang... Forsangere på første rad er absolutt å foretrekke, og det har vi jo også i en viss grad, det som kanskje trengs mer er folk på kantene som tar ansvar, da det er der det er mest problem med syngingen.. En annen ting jeg har lagt merke til flere ganger, er de som snur seg å ser rart på en dersom man står i et felt med "stumme" supportere og brøler med når alle de andre begynner å synge. Hva faen er det folk forventer når de stiller seg på et supporterfelt?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Videre er det en fordel å spre sangene jevnt utover, så ikke samme sang repeteres 4-5 ganger på en omgang, slik enkelte gjerne gjør når promillen runder 1,5. Tenker du tilfeldigvis på "Over alt fra nord til sør..." som ofte synges når promillen er som værst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Eller ''Elsker Stabæk, Bærums stolthet, er de blaa..........'' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Videre er det en fordel å spre sangene jevnt utover, så ikke samme sang repeteres 4-5 ganger på en omgang, slik enkelte gjerne gjør når promillen runder 1,5. Tenker du tilfeldigvis på "Over alt fra nord til sør..." som ofte synges når promillen er som værst? Helt korrekt Gjerne 5 ganger også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 17. November 2006 Del Skrevet 17. November 2006 Bra sagt! men det er ikke bare å komme på slike møter osv når du er helt ny. blir jo litt for dumt og flaut så det virker jo ikke så fristende. men er det liksom en bestemt rekkefølge man skal synge sangene siden bare noen få kan dra de igang? Ingen fast rekkefølge nei, men det er jo en fordel at man tar sanger som passer nogenlunde med kampbildet(jeg hadde en fin en i Sandefjord der jeg dro i gang "vi skal vinne serien i år" på 3-1 til Sandefjord. Den sangen døde raskt og jeg fikk velfortjent kjeft ) Videre er det en fordel å spre sangene jevnt utover, så ikke samme sang repeteres 4-5 ganger på en omgang, slik enkelte gjerne gjør når promillen runder 1,5. Bare dra igang du, men prøv å ta en som passer og som ikke er tatt hundre ganger fra før.. hehe den er roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at folk drar igang sanger, men tror nok det er best om det blir litt organisert...for eksempel i form av en forsangergruppe. Det er nå engang slik at de som har vært i gamet en stund vet best - det betyr selvsagt ikke at "nye" folk ikke kan være med. Vi sitter tross alt på kunnskap og vilje til å gjennomføre en så enkel operasjon som dette neste sesong. Det er nok av folk som kan "oppskriften" på god synging til at dette ikke blir en kjempeutfordring. Når dette er sagt så tror jeg man kanskje skal begrense en eventuell gruppe med forsangere til en 5-6 stykker, ettersom det med for mange kokker kan bli litt for meget søl... PS: er vel en fordel om man som forsanger er villig til å oppholde seg på en av de nedre radene, og tidvis med ryggen vendt mot matchen... og når det gjelder folka på sidene som ikke synger kan man drite i de. Endret 18. November 2006 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 18. November 2006 Del Skrevet 18. November 2006 Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at folk drar igang sanger, men tror nok det er best om det blir litt organisert...for eksempel i form av en forsangergruppe. Det er nå engang slik at de som har vært i gamet en stund vet best - det betyr selvsagt ikke at "nye" folk ikke kan være med. Vi sitter tross alt på kunnskap og vilje til å gjennomføre en så enkel operasjon som dette neste sesong. Det er nok av folk som kan "oppskriften" på god synging til at dette ikke blir en kjempeutfordring. Når dette er sagt så tror jeg man kanskje skal begrense en eventuell gruppe med forsangere til en 5-6 stykker, ettersom det med for mange kokker kan bli litt for meget søl... PS: er vel en fordel om man som forsanger er villig til å oppholde seg på en av de nedre radene, og tidvis med ryggen vendt mot matchen... og når det gjelder folka på sidene som ikke synger kan man drite i de. Det å være forsanger. skal man være vendt mot publikum? HVis det er tullfelle er det noen som villle ofret å se kampen for å få liv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Det å være forsanger. skal man være vendt mot publikum? HVis det er tullfelle er det noen som villle ofret å se kampen for å få liv? Som Potter sa: Forsangere står tidvis med ryggen til kampen. Ikke noe i veien for å se stort sett ele kampen. Bare snu deg mot tribunen når du starter sangene Endret 18. November 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå