Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi venter på avklaring fra Stabæk angående sesongkort. Hadde håpet å starte salget denne uken, men blir desverre ikke før neste uke. Info kommer på forsiden (og sms).

Vi får bedre plass i år, men det er helt uaktuellt å henvise noen hit eller dit. Vi forutsetter at alle som vil stå har et ønske om å bidra og at de aller fleste faktisk gjør det også bare de blir litt varme i trøya. Andre forslag som er nevnt i denne tråden vil antagelig foretrekkes for å få flere til å synge. Å henvise folk til visse steder på feltet vil bare stigmatisere de som fra før ikke synger, det blir ikek bedre trøkk og flere sangere av denn grunn!

bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får bedre plass i år, men det er helt uaktuellt å henvise noen hit eller dit.

Hvis vi får bedre plass, så skal man ikke se bort ifra at de som ikke er de ivrigste til å synge, naturlig plasserer seg på setene. Så da løser "problemet" seg av seg selv, og alle er fornøyd. Det lover bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får bedre plass i år, men det er helt uaktuellt å henvise noen hit eller dit.

Hvis vi får bedre plass, så skal man ikke se bort ifra at de som ikke er de ivrigste til å synge, naturlig plasserer seg på setene. Så da løser "problemet" seg av seg selv, og alle er fornøyd. Det lover bra!

Det kan fort føre til at de da ikke synger i det hele tatt! Det er viktig å mikse de som synger veldig bra og de som ikke alltid er med, de lærer lettere sangene og blir med mer og mer etterhvert...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan fort føre til at de da ikke synger i det hele tatt! Det er viktig å mikse de som synger veldig bra og de som ikke alltid er med, de lærer lettere sangene og blir med mer og mer etterhvert...

Jeg ønsker alle nye velkommen til ståfeltet. Har selv ikke stått på feltet i mer enn 2 år, selv om jeg har fulgt Stabæk på Nadderud lenge før 95-sesongen, og forventer ikke at de nye skal være med på alle sangene fra første strofe.

De jeg ønsker vekk (alternativet plassert på feltet ved siden av) er de som har stått der i mange år, og som fortsatt aldri bidrar.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker alle nye velkommen til ståfeltet. Har selv ikke stått på feltet i mer enn 2 år, selv om jeg har fulgt Stabæk på Nadderud lenge før 95-sesongen, og forventer ikke at de nye skal være med på alle sangene fra første strofe.

De jeg ønsker vekk (alternativet plassert på feltet ved siden av) er de som har stått der i mange år, og som fortsatt aldri bidrar.

Det tar egentlig ikke så lang tid å lære seg alle sangene :) var ny på ståfeltet i år og kunne vel omtrent nesten alle sangene sånn ca til sommeren!

forresten om sånn forsanger og sånn, det må jo være utrolig kjipt for en å måtte stå med ryggen til banen store deler av kampen bare for å få folk til å synge i takt osv. Jeg synes det er mer enn nok når for eks. "Kapteinen" snur seg litt mot massen og får alle til å få opp henda osv. Han har forresten gjort en dritbra jobb og har vært en stor faktor for at jeg faktisk kunne alle sangene etter ikke så alt for mange kamper! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar egentlig ikke så lang tid å lære seg alle sangene :) var ny på ståfeltet i år og kunne vel omtrent nesten alle sangene sånn ca til sommeren!

forresten om sånn forsanger og sånn, det må jo være utrolig kjipt for en å måtte stå med ryggen til banen store deler av kampen bare for å få folk til å synge i takt osv. Jeg synes det er mer enn nok når for eks. "Kapteinen" snur seg litt mot massen og får alle til å få opp henda osv. Han har forresten gjort en dritbra jobb og har vært en stor faktor for at jeg faktisk kunne alle sangene etter ikke så alt for mange kamper! :D

Du er stor Anders..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstår at det for noen kan være vanskelig å se poenget i å ha forsangere på match - nå er det engang slik at vi til dels har hatt dette for inntil noen sesonger siden og dette tror jeg alle synes fungerte meget godt.

Noen synes kanskje det er masete at dette temaet tar opp mye av tråden, men jeg er overbevist om at dette kan gjøre mye for volumet og for hvor mange som synger. Jeg synes ihvertfall vi skal prøve litt organiserte former med forsangere fremfor å presse ut de som ikke synger mye eller høyt(potensielle sangere mao).

Vi har ikke stor nok størrelse på klacken til å sette samme krav til hverandre som i klanen, altså ideen med å jobbe seg innover ettersom man blir bedre vant, dette betyr nok at vi heller burde tørre å dra folk vi ikke kjenner med oss i sangen.

Tror at et utvidet felt, dvs at ss disponerer endel seter, hjelper godt når man ønsker å luke ut de som ikke er innstilt(og aldri kommer til å bli det) på å synge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en tanke som slår meg når det gjelder synging er at en person kan skrike ut hvilken sang vi synger, så begynner alle samtidig, sånn som Anders gjør når alle løfter hendene i været...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en tanke som slår meg når det gjelder synging er at en person kan skrike ut hvilken sang vi synger, så begynner alle samtidig, sånn som Anders gjør når alle løfter hendene i været...

Det er vel sånn det er som oftest og, er det ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel sånn det er som oftest og, er det ikke?

tror du er inne på noe der ja... eller jeg er inne på noe... noen er inne på noe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som står på $$-feltet skal ikke ha stemme igjen etter en stabækmatch! Sånn er det med den saken..!

Hmmm, jeg har alltid stemme igjen jeg, bortsett fra de aller første kampene da.. Gjør det meg til en dårlig supporter? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som står på $$-feltet skal ikke ha stemme igjen etter en stabækmatch! Sånn er det med den saken..!

Hmmm, jeg har alltid stemme igjen jeg, bortsett fra de aller første kampene da.. Gjør det meg til en dårlig supporter? ;)

gjør deg vel mer til en rutinert supporter!

Hvis det derimot er en skikkelig dårlig dommer, da har jeg ikke stemme igjen når jeg kommer hjem etter kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jeg har bare stått på $$-feltet noen få ganger. De gangene klarte jeg ikke å få fram en eneste lyd på vei hjem fra match.. =) Det klarer jeg forøvrig ikke etter å ha sittet på hovedtribunen heller men:P hehe Satser på å bli litt mer rutinert når det gjelder dette neste år. Da verver jeg meg inn i $$, og blir vel med det mer "rutt" når det gjelder å ikke miste stemmen. Noen tips?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mener jeg vil passe til neste møte med Brann (forutsatt at Jokke fortsetter hos oss). Den er litt inspirert av Pippi-sangen som ble introdusert på stadion på slutten av sesongen.

Mel: Emil sangen (snickarbu?)

Du stakkars lille bergens-gutt,

nå kommer vi igjen.

Nå blir det morsomt kan du tro,

Nå takler han igjen.

Jokke Persson hoppfalleri

Ååå Jokke Persson hoppfallera

Er bra å ha hoppfalleri

Åååå stakkars Bakke hoppfallera.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mener jeg vil passe til neste møte med Brann (forutsatt at Jokke fortsetter hos oss). Den er litt inspirert av Pippi-sangen som ble introdusert på stadion på slutten av sesongen.

nå kommer vi igjen.

Nå takler han igjen.

Er bra å ha hoppfalleri

Hehe, støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(I A Hagen @ 8. Dec 2006, 10:01)

(Posse @ 8. Dec 2006, 05:53)

Fisherman's Friend!

Bruker alltid en hel pakke til hver kamp

Jasså! Jeg får ønske meg et par pakker Fishermans Friend til jul da!

Er ikke ff avførende...? En hel pakke...hmm, hjem fra match med stemmen i behold og kanskje en liten voksen-bleie på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(I A Hagen @ 8. Dec 2006, 10:01)

(Posse @ 8. Dec 2006, 05:53)

Fisherman's Friend!

Bruker alltid en hel pakke til hver kamp

Jasså! Jeg får ønske meg et par pakker Fishermans Friend til jul da!

Er ikke ff avførende...? En hel pakke...hmm, hjem fra match med stemmen i behold og kanskje en liten voksen-bleie på?

hehe, det er verdt det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå kommer vi igjen.

Nå takler han igjen.

Er bra å ha hoppfalleri

Eller hva med

Takle her og takle der

med knottene i dine knær

du skal bli så rød og fin

akkurat som drakten din....

(mel: Vaske vesle brumlemann)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mer liv fra $$
  • Opprett ny...