gsk 495 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Et forslag fra det tomme 'rommet': Leie inn dirigent? Ja jeg vet det er tåpelig, men kor har som regel en dirigent som veiver og visualiserer takten. Poenget mitt er at man ikke nødvendigvis trenger lyd i form av tromme eller megafon for å få en gjeng urytmiske nordmenn til å holde takten. Hehe, fottis er såpass folkelig at vi kaller det forsanger. Dessuten så har vi flere som står på første rad og veiver med hendene sånn passe riktig. Og hvis noen nå spør om ikke folk kan stå på indre bane for å veie/rope, så nei. Dette har vi spurt om å få lov til, men $$ får ikke adgangskort til indre bane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 poenget med megafon er jo ikke å synge med den konstant, men kun å starte, slik at alle starter samtidig, slik at man unngår at det blir altofr tostemt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Men, som så mange har nevnt tidligere: På tide å få noen nye sanger, som kanskej er litt lengre slik at vi får med ALLE under hele sangen. Endret 1. Juli 2007 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Mye av grunnen til at ikke alle står å synger, er vel fordi også "vanlige" supportere som pleier å stelle seg på hovis har meldt seg inn i Stabæk Support pga. de gode prisene.. Tror kanskje det er grunnen, også jeg er ny for året, men jeg syntes det er morsommere å sitte inne i "kjernen" å synge, enn blandt de som ikke sier noen ting på kanten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 poenget med megafon er jo ikke å synge med den konstant, men kun å starte, slik at alle starter samtidig, slik at man unngår at det blir altofr tostemt... Jeg vet, jeg vet... Syntes fortsatt at det er et dårlig grep for å synkronisere syngingen rett og slett fordi det høres "fake" ut når man bruker megafon. Var på Lyn-RBK sist mandag og jeg klarte ikke å slutte å irritere meg over mannen med megafonen i Bastionen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Mye av grunnen til at ikke alle står å synger, er vel fordi også "vanlige" supportere som pleier å stelle seg på hovis har meldt seg inn i Stabæk Support pga. de gode prisene..Tror kanskje det er grunnen, også jeg er ny for året, men jeg syntes det er morsommere å sitte inne i "kjernen" å synge, enn blandt de som ikke sier noen ting på kanten! Bare kjeft litt på folka, virker som mange av dem ikke tørr synge av en eller annen grunn.. Da tørr de iafall ikke å ikke synge hvis folk ber dem om dt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maja 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Jeg tror kanskje jeg kunne trengt en megafon hvis jentene skal svare alene på "Beste laget" en gang til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 når han fyren til e. frankfurt gjør det høres det helt gret ut syns jeg, men liker ikke helt megafon jeg heller, men det gjør syngingen bedre og høyere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 når han fyren til e. frankfurt gjør det høres det helt gret ut syns jeg, men liker ikke helt megafon jeg heller, men det gjør syngingen bedre og høyere. Nå er det litt forskjell på Eintracht Frankfurt sin fanskare og vår.. De er såpass mange at de må ha megafon for at folk på ytterkantene skal høre hva som dras igang.. Hos oss er det neppe behov for det foreløpig. Dog skal det sies at vi nesten alltid synger bedre de gangene vi står på tribuner der det er smalt og høyt(Fredrikstad, Ullevål etc) enn på Nadderud. Det er fordi vi blir mer samstemt iom at alle står bak hverandre og derfor lettere hører hva som dras i gang. Men jeg mener likevel det er litt rart at en supporterklubb med noen hundre syngende skal behøve megafon for å bli samstemt. Vi som er forsangere kan nok bli flinkere til å koordinere oss i mellom hva som startes når osv slik at man kan dra i gang samtidig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Satt på hovis i går, og syngingen var til tider meget bra - Pippisangen er i en klasse for seg hva gjelder volum. Men det er tydelig at de som står nærmest spillerinngangen ikke synger en dritt. det hender til og med at de ikke er med på "stabæk, klapp, klapp, klapp". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 i 1.omgang i gaar stilte jeg med bevist ttil hoyre paa feltet, og gjorde mitt beste for aa synge og faa folk der til aa synge med, men var overraskende tamt paa siden der... For ovrig boer vi roe ned 10/9/8 sangen litt, blir lettere kaotisk naar folk blir dyttet nedover tribunen, farlig kan det ogsa bli. mye bedre hvis man bare dulter borti naboen i skulderen, istedet for aa ta rennefart og kjoere han nedover mot gresset... Men ellers var det fantastisk bra stemning paa tribunen i gaar, og jeg synes vi sang skikkelig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensCM 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 synger bra gjør vi, men det er dumt når folk synger i "kano" og på den hoppe sidelengsbortoversaken den lalalalalala så går det altfor fort. og kan folk slutte å stå stille, det er bare å ta tak i han ved siden av deg, forhåpentligvis biter han/hun ikke. det ser mye bedre ut også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 synger bra gjør vi, men det er dumt når folk synger i "kano" og på den hoppe sidelengsbortoversaken den lalalalalala så går det altfor fort. og kan folk slutte å stå stille, det er bare å ta tak i han ved siden av deg, forhåpentligvis biter han/hun ikke. det ser mye bedre ut også Jaja, mn dt blir litt rart når folk begynner å hoppe opp og ned så plutselig begynner noen og hoppe fra siden til siden og masse annet rart.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Er vel i og for seg poenget å hoppe til siden..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) Kan ikke vi også begynne å synge ? den er så sykt fet! bare bytt ut "vi er lillestrøm" med "forza stabæk" så blir det konge! synes det er en kjempeide. kanskje den ble postet for lenge siden, men bedre sent enn aldri=P men du, Anders C, er jo sånn som drar i gang sanger og da kan vel du kanskje prøve å få en i gang? Endret 6. Juli 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 Tok med en av sangene som en la inn her. Vi er bedre enn de fleste tror! VI har en tropp(klapp klapp) Som spiller bra(klapp klapp), Forza Stabæk Fotball jaaa(klapp klapp) Bare dra hjem(klapp klapp) fra Nadderud(klapp klapp) For dette her blir skrekk og gru(klapp klapp) VI rykket ned(klapp klapp) men bare se(klapp klapp) Vi tar seiern her i dag(klapp klapp) Ole Ole (klapp klapp) Ole ole (klapp klapp) Nå er det 3 poeng på g!!(klapp klapp) IDEMYLDRING! hva skjedde med denne sangen? jævlig bra forlsag og god respons,men den er jo ikke brukt, hvorfor ikke dra den i gang en gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 syns vi burde ¨å til noe med horto magiko. for en god stund siden haddde Anders C et bra forslag Fra Nadderud (fra nadderud) Kommer vårt lag (kommer vårt lag) Som knuser Godset, Lyn og Enga her i dag (her i dag) Og vi er blå (og vi er blå) Og mørkeblå (og mørkeblå) Og for vårt Stabæklag skal vi alltid stå på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 239 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 syns vi burde ¨å til noe med horto magiko. for en god stund siden haddde Anders C et bra forslag Fra Nadderud (fra nadderud) Kommer vårt lag (kommer vårt lag) Som knuser Godset, Lyn og Enga her i dag (her i dag) Og vi er blå (og vi er blå) Og mørkeblå (og mørkeblå) Og for vårt Stabæklag skal vi alltid stå på! Vi er de blaa! (vi er de blaa) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå (ja slik som nå) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå) Og aldri gå! (og aldri gå) For bakom skyene er himmel'n alltid blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) syns vi burde ¨å til noe med horto magiko. for en god stund siden haddde Anders C et bra forslag Fra Nadderud (fra nadderud) Kommer vårt lag (kommer vårt lag) Som knuser Godset, Lyn og Enga her i dag (her i dag) Og vi er blå (og vi er blå) Og mørkeblå (og mørkeblå) Og for vårt Stabæklag skal vi alltid stå på! Vi er de blaa! (vi er de blaa) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå (ja slik som nå) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå) Og aldri gå! (og aldri gå) For bakom skyene er himmel'n alltid blaa! jævlig bra forslag http://www.youtube.com/watch?v=oTx3NDvRQJ8&NR=1 ser ut som de har no ala vår 10,9,8,7 osv. tar litt tid da,skjer før rundt 5:40 Endret 6. Juli 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 är det nån som kollat på fyrverkeri och rök som kan skjutas inomhus? tänker på fornebuarena nu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2007 (endret) är det nån som kollat på fyrverkeri och rök som kan skjutas inomhus?tänker på fornebuarena nu. det fins innendørsbluss hvis det er det du lurer på hva betyr kollat? Endret 6. Juli 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 7. Juli 2007 Del Skrevet 7. Juli 2007 är det nån som kollat på fyrverkeri och rök som kan skjutas inomhus?tänker på fornebuarena nu. det fins innendørsbluss hvis det er det du lurer på hva betyr kollat? Sjekket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 30. Juli 2007 Del Skrevet 30. Juli 2007 plankehaugen synger "åååå vi er fredrikstad!" med denne melodien : http://www.youtube.com/watch?v=labtTHyjLVw den kunne vært med " ååå forza staabæk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. Juli 2007 Del Skrevet 30. Juli 2007 = denne melodien er så sykt fet. kunne se for meg "forza staaaabæk" som tekst. hva synes dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 30. Juli 2007 Del Skrevet 30. Juli 2007 LSK har jo den allerede. "Vi er Lillestrøm".. Skal det være noe nytt bør det helst (selvfølgelig med unntak) være noe realitivt nytt. "pippi sangen" har jeg aldri likt, og skjønner ikke hvorfor vi har den når halve Norge har den. (FFK er jo ekstreme på denne). Ellers.. bra synging i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 239 Del Skrevet 30. Juli 2007 Del Skrevet 30. Juli 2007 At stavelsene i sangene bør passe. "Sta-a-a-abæk" høret jævla teit ut, spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. Juli 2007 Del Skrevet 30. Juli 2007 At stavelsene i sangene bør passe. "Sta-a-a-abæk" høret jævla teit ut, spør du meg. ja, når du sier det på den måten skjønner jeg at det var et dårlig forslag fra min side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 31. Juli 2007 Del Skrevet 31. Juli 2007 Den FFK-Melodien er jo så og si fin, men har gått meg lei av den siden ffk kun synger den sangen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Juli 2007 Del Skrevet 31. Juli 2007 Var ikke vi en av de første med Pippi-sangen da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 31. Juli 2007 Del Skrevet 31. Juli 2007 Var ikke vi en av de første med Pippi-sangen da? visst. Bayern Munchen sang den i 1995 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå