Peter 7 449 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan man melde fra før det brukes tromme slik at vi kan bli hjemme. Sitte på hovis og hører stort sett bare trommer når bortelaget bruker det. Hahah bra supporter. Latterlig. Hold deg hjemme Hvis det er sånn vi skal behandle supportere som kommer med motsigelser er det seriøst ikke håp om at vi skal vokse. Uansett ganske så latterlig å bli igjen hjemme bare pga trommer. Møt opp på Ullevaal folkens! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud.Jævlig?? Jeg satt 20 meter bortenfor på langsiden og hørte den nesten aldri. Ubegripelig for meg hvordan du kan mene noe sånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud. Utdyp. Hvorfor var den så jævelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Er ganske sikker på at det var flere trommer på Ullevål den kampen. NSA lagde sjukt bra stemning hele kampen, og gjorde det til den beste opplevelsen jeg har hatt på Ullevål noen gang - på tross av resultatet. Men tror den andre supportergjengen hadde en tromme og trompet og noe greier som var ganske så irriterende... Så mye tyder på at det er med tromme som med visse andre ting: det kommer an på hvordan du bruker den:-P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Den andre gjengen, Oljeberget er det vel, hadde en hel rekke med folk som sto og slo på trommer. Det var ganske jævlig. Men sånn oppfører jo ikke vanlige folk seg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Case closed. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Stengt og stengt. Det er vel to kriterier å måle suksess etter: 1. Blir vi mer samstemt? 2. Er tromma jævlig irriterende? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 1. Ja 2. Ja 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 I dette tilfellet siktet jeg altså til diskusjonen rundt tromme på landskampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud. Utdyp. Hvorfor var den så jævelig? Når man slår på en tromme lager det lyd, av og til jævlig høy lyd, som for noen kan virke veldig forstyrrende dersom en f.eks. skal følge med på en fotballkamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud.Jævlig?? Jeg satt 20 meter bortenfor på langsiden og hørte den nesten aldri. Ubegripelig for meg hvordan du kan mene noe sånt. Ubegripelig for meg hvordan du kan mene det du mener. Dersom du ikke hørte trommene på landskampen må du være døv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Hvis alle mener å sitte på fasiten i denne diskusjonen er det vel også ganske ufarlig å prøve dette èn match, så kan man sitte på hver sin tue og glede seg til å få bevist at man har rett? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Jeg synes det bør settes ned ett utvalg slik at vi kan granske oss selv først. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Kan noen bare forklare dette trommebehovet en gang til? Jeg er nemlig litt treig. Tromme er vel noe man trenger for å styre store felt, og feltet vårt er mindre enn det har vært på 10 år. Så hvorfor trenger vi tromme nå? Hvilket problem er det man tror at en tromme kan løse? Min vurdering: Jeg står noen ganger ganske sentralt i feltet, og andre ganger litt mer i utkanten. Jeg synes det er lettere å synge når "alle" rundt meg synger (altså sentralt), men innser jo at ikke alle kan stå der. De gangene jeg står litt i utkanten, tar jeg meg stadig sammen og synger selv om det kan føles litt "snodig". Jeg har ikke akkurat så mye sangstemme å skryte av, for å si det forsiktig. Poenget mitt er at jeg overhodet ikke ser for meg at det hadde vært lettere å synge bare fordi noen spiller tromme nede ved forsangeren(e). Kanskje tvert imot. Dersom vi skal prøve, og det virker jo å være en hel del her inne som synes det, så må det i så fall være for en kort periode, f.eks. resten av sesongen. Det blir to (eller tre) hjemmekamper. En stund etter det har vi årsmøtet, og debatten/evalueringen kan tas der? Det er vel generelt for å bli bedre til å holde takt, synge da man skal, så man ikke får disse velkjente utaktene vi har mye problemer med på feltet. Vi som var på landskampen mot Tyskland fikk oppleve hvordan tromma fungerte å bruke i en gruppe. Gjengen der var ikke noe større enn vi er på vårt felt, men tromma hjalp så til de grader, og tenningsnivået ble også litt høyere fordi alle visste når man skulle synge hva. Og jeg har ikke vært på mange landskamper og kan ikke de sangene som synges særlig godt. Ett eksempel her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154365145035499&id=679495498 Denne sangen er veldig enkel, men ble holdt gående med godt trykk i minst 25 minutter i strekk. Var også på Tysklandkampen, og synes den tromma var alldeles jævlig. Ikke begynn med noe sånt på Nadderud.Jævlig?? Jeg satt 20 meter bortenfor på langsiden og hørte den nesten aldri. Ubegripelig for meg hvordan du kan mene noe sånt. Ubegripelig for meg hvordan du kan mene det du mener. Dersom du ikke hørte trommene på landskampen må du være døv.Tror du snakker om feil trommer. Trommingen fra Oljeberget var helt jævlig, den fra NSA var knapt hørbar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Som en simpel hovisrotte kan jeg i hvert fall komme med følgende observasjon: De bortesupporterne som har med tromme høres ofte mye bedre ut enn SS, både når det gjelder volum og takt. Flere av sangene SS synger hadde etter min mening egnet seg sammen med en tromme. Og til slutt: kan dere slutte å synge "Sammen skal vi kjempe" 50 ganger pr. kamp? Den høres ut som en sørgemarsj og skaper null stemning. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Som en simpel hovisrotte kan jeg i hvert fall komme med følgende observasjon: De bortesupporterne som har med tromme høres ofte mye bedre ut enn SS, både når det gjelder volum og takt. Flere av sangene SS synger hadde etter min mening egnet seg sammen med en tromme. Og til slutt: kan dere slutte å synge "Sammen skal vi kjempe" 50 ganger pr. kamp? Den høres ut som en sørgemarsj og skaper null stemning. Legg til hvem er denne klubben som ingen penger har også, og bruk heller de som er livlige og gir mer spirit, som f.eks horto magico, hei hå hei hå! Så er jeg enig med du C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 818 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Et annet forslag: Vi har i år prøvd å holde sangene lengre og det har fungerte relativt bra, men ta hintet når en sang er i ferd med å dø ut. Ingen vits i å forsøke å holde den lengre da og det blir bare krampaktig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Som en simpel hovisrotte kan jeg i hvert fall komme med følgende observasjon: De bortesupporterne som har med tromme høres ofte mye bedre ut enn SS, både når det gjelder volum og takt. Flere av sangene SS synger hadde etter min mening egnet seg sammen med en tromme. Og til slutt: kan dere slutte å synge "Sammen skal vi kjempe" 50 ganger pr. kamp? Den høres ut som en sørgemarsj og skaper null stemning. Legg til hvem er denne klubben som ingen penger har også, og bruk heller de som er livlige og gir mer spirit, som f.eks horto magico, hei hå hei hå! Så er jeg enig med du CJa til å prøve (med to streker under prøve) tromme, Anders C! Ja til horto magico, blaasoldat! MEN angående sammen skal vi kjempe (som jeg er enig høres ut som et kor i en begravelse hvor samtlige av kormedlemmes foreldre og besteforeldre skal begraves) så synes jeg at det er lurt å legge ved denne linken nok en gang... Samme melodi. Mer trøkk. Ender på en lysere tone. Syng med og kos dere ved tanken Endret 18. Oktober 2016 av Sebastian Hassfjell 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Jeg skal prøve å si dette så diplomatisk som jeg klarer. Det er ikke nødvendigvis slik at en sang som fungerer godt i en innendørshall med flere tusen gale grekere, fungerer like godt på ståfeltet på Nadderud hvor det er maks et par hundre på feltet og ikke tak over feltet en gang. For all del, det er bra med engasjement og gode forslag, men ARIS er kanskje ikke den supportergruppen vi helst bør sammenlikne oss med. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Jeg skal prøve å si dette så diplomatisk som jeg klarer. Du trenger ikke ha gresk pass for å synge raskere eller ende sangen en tone lysere. Endret 18. Oktober 2016 av Sebastian Hassfjell 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2016 Jeg skal prøve å si dette så diplomatisk som jeg klarer. Du trenger ikke ha gresk pass for å synge raskere eller ende sangen en tone lysere. Men det kan sikkert være lurt at du noen ganger lytter når folk som har vært på tribunen siden før du ble født prøver å fortelle deg noe på en pen måte. haha 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) ^Way to get new $$-members, ja.^ Men rådet til hdaniels tatt Stemmer i klagesangen neste kamp, jeg. Endret 18. Oktober 2016 av Sebastian Hassfjell 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 tone lysere. En skal vite at Stabæk support er et tenor/bass kor. En tone lysere er lik 4 toner surere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2016 Den tonen på slutten har jeg irritert meg over at folk ikke klarer. Det er latskap bare. Hadde vi dratt på med den riktige tonen på slutten hadde ikke sangen blitt så trist. ARIS sang forøvrig den sangen der i rådhuset et sted i Hellas for noen år siden. Det var fett da også. Dette handler om mer enn bare tromme (som jeg er for, når den brukes riktig). Det handler om at mange folk enten synger lite selv, eller synger så ufortrødent at de speeder opp i et annet tempo selv om de er 4-5 plasser bortenfor forsangeren. Dét er sprøtt at vi får til, alternativt ikke får til lenger. Kanskje trenger vi å løfte forsangeren opp på en kasse eller noe, begynne med megafon igjen eller noe annet. Folk må følge med på forsangeren. Han er ikke der bare for å velge hvilken sang vi skal synge, men for å hjelpe alle med å holde tempo og starte riktig tone så vi yter best som gruppe. Ny eller gammel Sebastian; velkommen i en rar gjeng. Det er mange års erfaring som er verd å lytte til. Håper vi ser deg på en tifodugnad snart, vi vil gjerne ha energien din inn i tribunelivet så vi som er over 30 og har feeden full av babybilder kan få tid til å pleie gikta. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2016 Dette er siste sjanse. https://www.facebook.com/StabaekSupport/videos/10154102277511801/ 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 1. November 2016 Del Skrevet 1. November 2016 Dette er siste sjanse. https://www.facebook.com/StabaekSupport/videos/10154102277511801/ Det der er faen meg klasse. Se og lær, TV2... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 http://mobil.ba.no/brannbloggen/sport/fotball/bortestatistikken/s/5-8-463399 Vi var visst 512 borte mot Brann 16. Mai. Vet ikke om det tallet kan stemme, men hvis det gjør det var det flere der enn mot VIF på Ullevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Er jo flere av de tallene som virker tvilsomme. De påstår bl.a. at 76 var det laveste antallet bortesupportere på Nadderud stadion... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. November 2016 (endret) Del Skrevet 18. November 2016 (endret) Er jo flere av de tallene som virker tvilsomme. De påstår bl.a. at 76 var det laveste antallet bortesupportere på Nadderud stadion...Er dét så tvilsomt da? Endret 18. November 2016 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå