Peter 7 449 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 http://mobil.ba.no/brannbloggen/sport/fotball/bortestatistikken/s/5-8-463399 Vi var visst 512 borte mot Brann 16. Mai. Vet ikke om det tallet kan stemme, men hvis det gjør det var det flere der enn mot VIF på Ullevaal. Var der selv, men det var neppe 512 der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Trodde jeg og noen til var på bortekampen mot Tromsø. Husker tydeligvis feil. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 http://mobil.ba.no/brannbloggen/sport/fotball/bortestatistikken/s/5-8-463399 Vi var visst 512 borte mot Brann 16. Mai. Vet ikke om det tallet kan stemme, men hvis det gjør det var det flere der enn mot VIF på Ullevaal. Var der selv, men det var neppe 512 der? ganske raskt så ble det jo 511 i så fall 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Var det ikke 4 i Stavanger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Trodde jeg og noen til var på bortekampen mot Tromsø. Husker tydeligvis feil. Står spesifikt i artikkelen at Tromsøs tall trolig er litt unøyaktige, til deres forsvar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Joda, men selv med litt unøyaktighet må da det være mulig å se at feltet ikke er tomt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august. Mulig de som var på sponsorturen er medregnet også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Er jo flere av de tallene som virker tvilsomme. De påstår bl.a. at 76 var det laveste antallet bortesupportere på Nadderud stadion...Er dét så tvilsomt da? Det var neppe 76 Start-supportere på bortefeltet. Mulig de tar med de billettene klubben får utdelt på hovis, men ellers går det ikke opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 18. November 2016 Del Skrevet 18. November 2016 Trodde jeg og noen til var på bortekampen mot Tromsø. Husker tydeligvis feil. De fleste av oss fikk vel billetter fra klubben, så det er mulig at det ikke ble solgt noen bortebilletter. Ellers så har noen telt antallet på den gamle bortetribunen på kortsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 19. November 2016 Del Skrevet 19. November 2016 Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august. Mulig de som var på sponsorturen er medregnet også. Var fortsatt ikke i nærheten av 61 personer. Som du vet hadde jeg billetter fra flere forskjellige kilder, og tviler på at det var over 30 billetter som ble brukt totalt. Vi var fire fra $$, maksimalt 10 andre på bortefeltet (inkludert Birgers venner) og garantert ikke flere enn 15 på hovedtribunen på sponsortur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 19. November 2016 Del Skrevet 19. November 2016 Tulletall. Vi var garantert ikke 61 personer på Viking stadion i august. Mulig de som var på sponsorturen er medregnet også.Var fortsatt ikke i nærheten av 61 personer. Som du vet hadde jeg billetter fra flere forskjellige kilder, og tviler på at det var over 30 billetter som ble brukt totalt. Vi var fire fra $$, maksimalt 10 andre på bortefeltet (inkludert Birgers venner) og garantert ikke flere enn 15 på hovedtribunen på sponsortur. Jeg opplevde at vi godt kan ha vært 30-40 på bortefeltet, mange som satt rundt omkring, ute på siden og høyere opp. Vi brukte jo en del energi på å dra i gang litt stemning, og på enkle ting som Stabæk klapp-klapp-klapp fikk vi jo til litt. Vi kastet vel også rop med "hovis", som vel var sponsorer. Tror godt de kan ha vært ca. 20 mennesker også. For meg gir 61 mening. 0 i Tromsø derimot... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2016 Det er når vi er nervøse at vi ofte er på vårt dårligste i å støtte laget. Og mer nervøse enn vi er nå går det vel knapt an å bli. Utrolig viktig at vi kauker på i fulle 90 minutter i dag. Om halsen blir sår er det uansett fire måneder til du trenger den igjen. Syng, for faen! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 (endret) Om noen - en eller annen gang - spør deg om hvorfor du bruker livet ditt på fotball, er det denne videoen du skal vise dem. Takk, Stabæk! Endret 5. Desember 2016 av Posse 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2016 Jeg er mest glad for at en så fantastisk filmskaper som Posse velger å bruke så mye av tiden sin på Stabæk. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Fantastisk video Posse! Deiligste gåsehuden i dette århundre. Tusen takk fra en som ikke fikk vært der 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Takk for i går, og sjuk video! Forresten, noen som vet omtrent hvor mange som var på SS-feltet i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Hei. Jeg har ikke hatt sesongkort i år, men har lyst til å dra på flere kamper neste sesong. Hvis jeg er medlem i SS, er det da mulig å kjøpe enkeltbilletter til supporterfeltet, eller må jeg kjøpe sesongkort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Du kan kjøpe enkeltbilletter til feltet. Men vi anbefaler naturligvis sesongkort uansett 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Hei. Jeg har ikke hatt sesongkort i år, men har lyst til å dra på flere kamper neste sesong. Hvis jeg er medlem i SS, er det da mulig å kjøpe enkeltbilletter til supporterfeltet, eller må jeg kjøpe sesongkort?Ja det er mulig å kjøpe enkelt billetter på SS feltet 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Mon tro om det hadde hjulpet med tromme? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/den-norske-kirke/etterlyser-forsangere-etter-skamfullt-daarlig-kirkesang-i-aasnes/a/23908137/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Har ikke SS noen megafonanister de kan avse hver søndagsmorgen som forsangere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Mon tro om det hadde hjulpet med tromme? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/den-norske-kirke/etterlyser-forsangere-etter-skamfullt-daarlig-kirkesang-i-aasnes/a/23908137/ Antagelig ikke nok folk i kirken til å ha tromme. Men det skal bli testet hos oss nå fremover. Så får vi se om det fungerer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Mon tro om det hadde hjulpet med tromme? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/den-norske-kirke/etterlyser-forsangere-etter-skamfullt-daarlig-kirkesang-i-aasnes/a/23908137/ Jeg tro det hadde hjulpet vel så mye om de hadde hat litt alkohol i blodet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 27. Januar 2017 Del Skrevet 27. Januar 2017 Mon tro om det hadde hjulpet med tromme? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/den-norske-kirke/etterlyser-forsangere-etter-skamfullt-daarlig-kirkesang-i-aasnes/a/23908137/ Antagelig ikke nok folk i kirken til å ha tromme. Men det skal bli testet hos oss nå fremover. Så får vi se om det fungerer Så det blir testet tromme frammover, Konge. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 16. Februar 2017 Del Skrevet 16. Februar 2017 Det er godt vi kan stole på Stabæk-supporter Øystein Olsen, også omtalt som landets sentralbanksjef. Som vanlig avsluttet han sin årstale med klubbens slagord. Slik ble sammenhengen i år: "Tegnene til økt proteksjonisme er urovekkende. I en verden preget av felles problemer er alenegang ikke løsningen. Børen blir lettere hvis vi løfter i lag. Alltid. Uansett." 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Februar 2017 Del Skrevet 16. Februar 2017 Spørsmålet er jo om talens omtale av viktigheten av frihandel og åpne markeder var en skjult kritikk av satsningen på akademiet og fokuset på å "produsere" alle fremtidige spillere selv. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2017 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. Mars 2017 Del Skrevet 1. Mars 2017 Sykt bra, Posse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå