Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Hvor har det blitt av trommen? Og hva skjedde med meget lite liv idag? Ihvertfall det som ble hørt på hovedtribunen var ikke mye. Hørtes bra ut på TV, var vel bra mic'a opp da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Ikke SS-relatert direkte, men: med kveldens kamp, står vi med et tilskuersnitt på 3991. Vi bør vel regne med fullt hus mot Enga, og godt over 4000 mot Godset, og da blir snittet trolig over 4000 for første gang siden 2012. Det til tross for at vi avslutter med to ganske kjipe hjemmekamper mot Tromsø og Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Hvor har det blitt av trommen? Og hva skjedde med meget lite liv idag? Ihvertfall det som ble hørt på hovedtribunen var ikke mye. Hørtes bra ut på TV, var vel bra mic'a opp da. Mulig, på hovis hørte vi så og si aldri $$ idag, spesielt ikke i 2 omgang. Jeg savner trommen og jeg savner sangene som er litt lenger! Men det kommer kanskje tilbake etterhvert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Hvor har det blitt av trommen? Og hva skjedde med meget lite liv idag? Ihvertfall det som ble hørt på hovedtribunen var ikke mye.Hørtes bra ut på TV, var vel bra mic'a opp da. Mulig, på hovis hørte vi så og si aldri $$ idag, spesielt ikke i 2 omgang. Jeg savner trommen og jeg savner sangene som er litt lenger! Men det kommer kanskje tilbake etterhvert? Trommen var der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Det slo meg på det første kasteropet at det var sjeldent lite trøkk. Måtte be ungene om å holde kjeft for å klare å time tilbakeropet riktig... Det slo meg også på "fra nord til sør..." at det var utrolig få som hoppet. 25-30 pers kanskje? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Jevnt over veldig dårlig nivå på feltet etter at vi var i Drammen i mai.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Mulig å komprimere feltet med et sperrebånd? Trøkke oss sammen nærmere midtstreken. Lettere å hoppe med dersom eneste måte å ikke få skulderen til sidemannen i siden er å hoppe selv. Lettere å synge med dersom sidemannen kauker deg i øret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Synes også det var dårlig trøkk på feltet i dag. Mot et lag som Molde bør man klare å få til bedre. Men får håpet det blir bedre utover høstsesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Det var bedre trøkk på bortefeltet i Haugesund sist enn på Nadderud i dag 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Sitter og ser på Nice-Napoli. Her synger bortefansen (tror jeg) vår egen "en gang var vi laget". De har holdt sangen gående LENGE også. Absolutt nydelig å høre på! Så glad for at vi har denne sangen på feltet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Var vel nettopp Napoli som var inspirasjonen til vår versjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Det vi gjør etter kampen er grunnen til at jeg elsker Stabæk. Bærums stolthet er de blaa? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. September 2017 Del Skrevet 16. September 2017 Passer lørdagskamp klokken 18.00 veldig dårlig ... ser utrolig tynt ut med folk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. September 2017 Del Skrevet 16. September 2017 Hva er greia med at det ser ut som om det er over dobbelt så mange fra Godsetunionen på Nadderud ikveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. September 2017 Del Skrevet 16. September 2017 I dag var halve feltet borte ti min før kampslutt. For dumt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. September 2017 Del Skrevet 16. September 2017 I dag var halve feltet borte ti min før kampslutt. For dumt! Fra Hovis så det ut som halve feltet var tomt fra start. Har noe skjedd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. September 2017 Del Skrevet 16. September 2017 Hvor mange medlemmer er vi egentlig i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Del Skrevet 17. September 2017 Del Skrevet 17. September 2017 Hvor mange medlemmer er vi egentlig i år? 20% flere enn i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 17. September 2017 Del Skrevet 17. September 2017 Vi lider kanskje av at laget er godt plassert i ingenmannsland? Ellers holder vi det vel litt vel lenge gående med en del sanger. Det dreper intensiteten. Ja til mer variasjon og kortere sanger ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. September 2017 Del Skrevet 17. September 2017 Jeg liker at noen av sangene varer litt lenger. I går var en av de trausteste opplevelsene jeg har hatt på Nadderud på evigheter, minnet meg om hjemmekampen mot Skeid i 05. Lite folk, lite intensitet, lite interesse. Vi får snu trenden i KSU Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 17. September 2017 Del Skrevet 17. September 2017 Kortere sanger? Det er ikke vits. Da blir det stille i 5 minutter her og der, folk må heller bli med å synge, så dør ikke intensiteten.. står jo 50 stykker og mumler sangene på feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. September 2017 (endret) Del Skrevet 17. September 2017 (endret) Vet dette ble diskutert da vi spilte på TA, men hadde det vært mulig å hatt forsanger pluss noen ivrige medsangere litt lenger bak på feltet. Jeg tror mange halvdaffe er lettere å få med hvis de opplever trøkket (og det gjør du lettere hvis det står flere bak deg som drar på skikkelig). Det er jo også en mulighet å krympe feltet (f.eks. spenne opp et Stabækflagg som dekker den delen av ståtribunen som er nærmest felt 302), slik vi holdt på med da det var sperrebånd pga dårlig fundemantering for et par år siden. Enig i at korte sanger blir det lite trøkk av. Vi må klare å holde det gående lenger enn "happy birthday" (for å ta en kort sang alle kjenner). Endret 17. September 2017 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. September 2017 Del Skrevet 17. September 2017 Jeg liker at noen av sangene varer litt lenger. I går var en av de trausteste opplevelsene jeg har hatt på Nadderud på evigheter, minnet meg om hjemmekampen mot Skeid i 05. Lite folk, lite intensitet, lite interesse. Vi får snu trenden i KSU Den kampen huskes vel best for bortefeltet til Skeidoksene - hvor det stod en enslig okse. Som attpåtil viste seg å være ei ku. Rart hva man husker. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 18. September 2017 Del Skrevet 18. September 2017 Jeg synes starten av årets sesong var veldig bra på tribunen, med lange sanger OG en tromme. Vet det bare er 2 som kan/vil tromme på feltet, her må flere hjem å øve så vi kan stille sterkere til neste år.Lengre sanger er desidert bedre enn trykk i 5-10 sekunder hvor hver enkelt vrenger lungene for så å ha pustepause i de neste 5 minuttene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. September 2017 (endret) Del Skrevet 29. September 2017 (endret) Til neste gang vi får en billig straffe mot oss... (tipper det blir lettere å få med publikum på et rop med bare to stavelser ) Endret 29. September 2017 av kkh94 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men flere som savner den gamle målsangen? Altså digger den sangen vi har nå men passer kanskje ikke like bra som målsang? Merket dette spesielt da den gamle ble spilt av etter kampslutt mot enga, hvor god stemning det ble av den sangen Endret 11. Oktober 2017 av tobb 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Oktober 2017 Del Skrevet 11. Oktober 2017 Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men flere som savner den gamle målsangen? Altså digger den sangen vi har nå men passer kanskje ikke like bra som målsang? Merket dette spesielt da den gamle ble spilt av etter kampslutt mot enga, hvor god stemning det ble av den sangen Grisedansen til Middlesboro? Den har jo ca ingenting med Stabæk å gjøre, i motsetning til Stabæk-Lars-rocknroll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Ser poenget ditt, men den har fort blitt en del av oss etter å ha bli brukt i flere år. Endret 11. Oktober 2017 av tobb 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2017 (endret) Målsang er et onde, jeg synes vi ikke burde ha noen ting. Den nye er bedre enn den gamle, den var det flaut for klubben at vi hadde. Endret 11. Oktober 2017 av msp 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Del Skrevet 12. Oktober 2017 Del Skrevet 12. Oktober 2017 Det er rart det der, hvis man spiller noe nesten utelukkende i det øyeblikket folk er så glade at de nesten kliner med hverandre over flere år, så synes man sangen er fin Nå er vel jeg inhabil i om den nye låta er bra eller ikke, men som tommelfingerregel synes jeg scoringslåta ikke skal overdøve jubel. Det var ille på TA der vi hadde 2 sek med publikumsjubel og så lyden av Orange scene på Roskilde som sprenger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå