kkh94 8 096 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Nå begynner dette poenget å bli gjentatt til det kjedsommelige, men likevel: Er det virkelig nødvendig for gutte å måtte oppleve at LSK har full støtte på oppvarmingen, mens de selv bare hører buing fordi det er maks fem stk på SS-tribunen når de kommer utpå? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 183 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Bra jobbet på feltet idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Jeg synes dette var en fin start på sesongen jeg, vi har alltid en del å gå på, men mye sitter bra. Også enig i at det er kult om folk kommer på stadion litt tidligere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 14. April 2019 Del Skrevet 14. April 2019 Idag var det dritbra stemning på feltet. Sangene ble dratt i gang relativt fort når sangene døde ut. De få gangene man hørte Kjernen var det kun trommene. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Utrolig varme pølser og kalde brød, men ellers behersket stemning på feltet i dag. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Hvordan er teksten på den nye sangen? Vi vil alltid være med, uansett om vi går ned, står vi her med STB? Deilig med en ny sang, som synges lenge. Og med Tromme! Deilige toner 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 762 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 31 minutter siden skrev blaasoldat: Hvordan er teksten på den nye sangen? Vi vil alltid være med, uansett om vi går ned, står vi her med STB? Deilig med en ny sang, som synges lenge. Og med Tromme! Deilige toner Bærumspøbler Vi vil alltid være med Uansett om vi går ned Står vi her med STB 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Akkurat nå skrev RedWhiteandBlaa: Bærumspøbler Vi vil alltid være med Uansett om vi går ned Står vi her med STB Takk. Mangler bare at Bakom skyene er himmelen alltid blaa synges mer, nå som trommen er på plass! Så har vi 2 Sanger en kan synge lenge på uten å ebbe ut i det kjedsommelige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 29. April 2019 Del Skrevet 29. April 2019 15 timer siden skrev blaasoldat: Takk. Mangler bare at Bakom skyene er himmelen alltid blaa synges mer, nå som trommen er på plass! Så har vi 2 Sanger en kan synge lenge på uten å ebbe ut i det kjedsommelige. Har «en gang var vi laget» og. Tror det straks kommer noen fler nye også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 29. April 2019 Del Skrevet 29. April 2019 Fryktelig lite kreativ selv, men hadde vært gøy om noen klarte å lage en sang som ikke handler om at vi rykker ned og. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 29. April 2019 Del Skrevet 29. April 2019 Siden $$ er blitt en av dem med stortromme som gjaller, skulle vi kanskje fjernet denne klassikeren? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 30. April 2019 Del Skrevet 30. April 2019 Blir det litt ekstra tifo til Brann-kampen a? savner litt budskap og pyro si.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 30. April 2019 Del Skrevet 30. April 2019 8 minutter siden skrev nichb: Blir det litt ekstra tifo til Brann-kampen a? savner litt budskap og pyro si.. Jeg er helt sikker på at tifo-sjef hadde satt pris på hjelp til tifo og annet slikt arbeid. Bare og ta kontakt med han. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 1. Mai 2019 Del Skrevet 1. Mai 2019 10 timer siden skrev nichb: Blir det litt ekstra tifo til Brann-kampen a? savner litt budskap og pyro si.. Det er mulig. Ikke noe vi går ut med offentlig og bekrefter til hvilken kamp osv planene for pyro og tifo. 9 timer siden skrev Daigo nr 10: Jeg er helt sikker på at tifo-sjef hadde satt pris på hjelp til tifo og annet slikt arbeid. Bare og ta kontakt med han. Det stemmer Daigo. Så Nichb om du, eller andre ønsker å bidra, så har jeg skrevet et langt innlegg tidligere for og prøve å få rekruttert flere til tifogruppen. Vil veldig gjerne ha fler folk med så vi kan få til tifoer klubben vår verdig. Per dags dato er dette et stort problem. Så gi en lyd om folk vil bidra, så skal jeg adde til tifogruppen på facebook! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. Mai 2019 Del Skrevet 4. Mai 2019 Jeg synes vi gjør en god første omgang, men taper oss litt i andre. Er det der vi taper kampen? Ikke vet jeg, men litt surt at vi gir fra oss momentum i tribunekampen i andre, vi har fortsatt mye å gå på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Gratis øl og adgang til hjemmekampene. Vi trenger flere supportere. Slik gjør de i Danmark - noe for Stabæk. Er kommunal støtte mulig ????????? https://www.nrk.no/sport/lokkar-med-gratis-ol-for-a-fa-meir-publikum_-_-god-stemning-er-svaert-viktig-1.14555682 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Du tror gratis øl er mulig i norge? Og attpåtil på en fotballkamp? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Jeg er også skeptisk til hvor godt tiltaket i Horsens fungerer. Vi får se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Er vel også et spørsmål om dette er folk man vil ha på kamp? Tilskuere som er på plass for å se Stabæk > Tilskuere som er på plass for å drikke 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Er vel begrenset hvor drita man kan bli på 90min.... Har vel heller mer å si hvor mye du dytter i deg 2-4 timer på vors før kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Nå si ikke det. Ganske sikker på at jeg kan bli usympatisk snydens på 90 minutter med gratis øl... Kan til og med finne på å se på oppvarmingen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 Var på kamp i går med gratis inngang, gratis mat og gratis øl. Alle studenter i København-området var invitert – så helt uvanlig er det ikke. Virker som om danskene klarer å ha kontroll på det – selv når det er gratis. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Mai 2019 Del Skrevet 20. Mai 2019 7 timer siden skrev nichb: Er vel begrenset hvor drita man kan bli på 90min.... Har vel heller mer å si hvor mye du dytter i deg 2-4 timer på vors før kamp... Da kjenner du få av oss.... ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2019 15 timer siden skrev Jan Fredrik: Var på kamp i går med gratis inngang, gratis mat og gratis øl. Alle studenter i København-området var invitert – så helt uvanlig er det ikke. Virker som om danskene klarer å ha kontroll på det – selv når det er gratis. hvor mange politi bar deg ut denne gangen da? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2019 45 minutter siden skrev stephanois: hvor mange politi bar deg ut denne gangen da? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 22. Mai 2019 Del Skrevet 22. Mai 2019 På 20.5.2019 den 16.41 skrev Jan Fredrik: Var på kamp i går med gratis inngang, gratis mat og gratis øl. Alle studenter i København-området var invitert – så helt uvanlig er det ikke. Virker som om danskene klarer å ha kontroll på det – selv når det er gratis. Jeg tror kanskje forskjellen mellom Danmark og Norge går mest på hva som defineres som å ha kontroll. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lennypenny 26 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mai 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mai 2019 Kjære Stabæk Support, her kommer en liten forespørsel! Dere er en fantastisk gjeng som står mannssterke i tykt og tynt, men jeg savner sanger som «Vi har Pontus Farnerud» og «Vi har Jon, Super-Jon» fra tiden rundt gullsesongen. Med andre ord flere sanger direkte rettet mot enkeltspillere etter f. eks. en god prestasjon fra vedkommende. Jeg ser for meg at ungguttene som Hugo, Ola, Emil, Hanche og Tobias ville blitt ekstra gira av et blaakledd kor som synger navnene deres! På forhånd takk. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 879 Del Skrevet 25. Mai 2019 Del Skrevet 25. Mai 2019 16 minutter siden skrev Lennypenny: Kjære Stabæk Support, her kommer en liten forespørsel! Dere er en fantastisk gjeng som står mannssterke i tykt og tynt, men jeg savner sanger som «Vi har Pontus Farnerud» og «Vi har Jon, Super-Jon» fra tiden rundt gullsesongen. Med andre ord flere sanger direkte rettet mot enkeltspillere etter f. eks. en god prestasjon fra vedkommende. Jeg ser for meg at ungguttene som Hugo, Ola, Emil, Hanche og Tobias ville blitt ekstra gira av et blaakledd kor som synger navnene deres! På forhånd takk. Helt enig! Det ble vel argumentert for at det ikke var verdt å lage sanger for disse leiesoldatene. Men unggutta fortjener sanger. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 26. Mai 2019 Del Skrevet 26. Mai 2019 Hmm. Håper det går bedre med han som ropte fiskesame. #notforasbergers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 29. Mai 2019 Del Skrevet 29. Mai 2019 På 26.5.2019 den 23.46 skrev mbh: Hmm. Håper det går bedre med han som ropte fiskesame. #notforasbergers Vi har ikke mottatt noen anmeldelse i hvert fall. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå