Buss1 Marius 854 Del Skrevet 29. Mai 2019 Del Skrevet 29. Mai 2019 11 timer siden skrev Posse: Vi har ikke mottatt noen anmeldelse i hvert fall. Utrolig om man skulle bli anmeldt fordi man ikke husker at det heter kystsamer, og sier fiskesamer i stedet. Innlandssamene lever av reindrift og kystsamene lever av fiske. Hvorfor er det så mye være å si Fiskesame enn Reindriftssame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 30. Mai 2019 Del Skrevet 30. Mai 2019 Vi har jo en i klubben som spiller på Samelandslaget. Kommer jo fra en øy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 31. Mai 2019 Del Skrevet 31. Mai 2019 På 20.5.2019 den 7.48 skrev Bolivar: Gratis øl og adgang til hjemmekampene. Vi trenger flere supportere. Slik gjør de i Danmark - noe for Stabæk. Er kommunal støtte mulig ????????? https://www.nrk.no/sport/lokkar-med-gratis-ol-for-a-fa-meir-publikum_-_-god-stemning-er-svaert-viktig-1.14555682 På Norge - Honduras i går kostet en 0,5 Øl 8 pln, tilsvarer ca 16 kroner! Var fritt å ta med hvor en du ville, og det funket som bare det. Som supporter følger du med på kampen, og da rekker du ikke drikke deg dritings mens kampen pågår. Gjelder bare å ha bittelitt selvdisiplin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 31. Mai 2019 Del Skrevet 31. Mai 2019 52 minutter siden skrev blaasoldat: På Norge - Honduras i går kostet en 0,5 Øl 8 pln, tilsvarer ca 16 kroner! Var fritt å ta med hvor en du ville, og det funket som bare det. Som supporter følger du med på kampen, og da rekker du ikke drikke deg dritings mens kampen pågår. Gjelder bare å ha bittelitt selvdisiplin. Dette går igjen i all regulering av rusmidler, gambling osv. Folk flest greier fint å styre seg selv, og bør derfor få gjøre mest mulig som de vil, mens andre sliter veldig om de ikke får noen ytre begrensninger. Så blir spørsmålet hvordan du skal finne en god balanse mellom de to hensynene. Man kan argumentere for å bevege seg den ene eller den andre veien, men de fleste vil være enige i at begge ytterpunktene er uheldige. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni 2019 På 31.5.2019 den 12.39 skrev enda en jævla islending: Dette går igjen i all regulering av rusmidler, gambling osv. Folk flest greier fint å styre seg selv, og bør derfor få gjøre mest mulig som de vil, mens andre sliter veldig om de ikke får noen ytre begrensninger. Så blir spørsmålet hvordan du skal finne en god balanse mellom de to hensynene. Man kan argumentere for å bevege seg den ene eller den andre veien, men de fleste vil være enige i at begge ytterpunktene er uheldige. Nå er det jo ikke sånn at en fotballkamp varer veldig lenge, slik at det avgjør ruspolitikken om folk får ta seg en halvliter eller to. På hockeykamper i Stavanger serveres det alkohol og jeg betalte meg en gang inn på VIP-inngang på Nadderud og fikk tilgang til lunken billig hvitvin og harskt potetgull i 2. etg i brakka. (Ikke verdt penga). Hyggeligere var det i Parken for mange år siden da vi spilte mot FC. Synes det er godt med en pils eller to på kamp. Forstår ikke helt hvorfor sponsorer skal kunne ta en øl på kamp, men ikke vi supportere ?? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 812 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 Ølen i parken var lettøl, men antar at det var ølen i Nyhavn og ikke placebo som hevet stemningen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 2 timer siden skrev Hanse: Ølen i parken var lettøl, men antar at det var ølen i Nyhavn og ikke placebo som hevet stemningen Kun lettøl i europa-kamper. I Superligaen får de servere alminnelig øl 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Juni 2019 Del Skrevet 2. Juni 2019 4 timer siden skrev Hanse: Ølen i parken var lettøl, men antar at det var ølen i Nyhavn og ikke placebo som hevet stemningen Jeg skal være den første til å innrømme at lettølen i Parken var mer enn nok. Det er smaken av pils på kamp, ikke stigende rus, som jeg mener er behovet. At polakker og dansker er mer liberale enn nordmenn når det gjelder tilgang på alkohol overrasker vel ingen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 17. Juni 2019 Del Skrevet 17. Juni 2019 Fikk bare sett 2 omgang, men er det sommerferie på feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Juni 2019 Del Skrevet 30. Juni 2019 https://www.facebook.com/stabakfotball/photos/a.130959871034/10156101371286035/?type=3&theater Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Juni 2019 Del Skrevet 30. Juni 2019 Med tanke på kampen i dag - vi er stort sett alltid på vårt dårligste når det er jevnt - så var vel ikke innsatsen i dag så verst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juli 2019 Del Skrevet 1. Juli 2019 Jeg syntes det var litt dødt ass, vi har mye å gå på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juli 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juli 2019 Bra levert i går! Fra både stående og sittende. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Juli 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Juli 2019 Ferie, dårlig oppmøte, dårlig med synging. Alt det der er én ting. Men at folk ikke gidder å gå ut på tribunen igjen etter pause fordi det regner litt? Faen så slapt. Skjerp dere! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Juli 2019 Del Skrevet 16. Juli 2019 På hovis var det for sikkerhets skyld mange som gikk hjem i/rett etter pausen. Håpløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 16. Juli 2019 Del Skrevet 16. Juli 2019 1 time siden skrev kkh94: På hovis var det for sikkerhets skyld mange som gikk hjem i/rett etter pausen. Håpløst. Folk gikk og sto under taket da det begynte å regne. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Juli 2019 Del Skrevet 16. Juli 2019 At folk står under taket har jeg forsåvidt ingenting imot. Men så også mange som tok straka vegen mot porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. Juli 2019 Del Skrevet 16. Juli 2019 45 minutter siden skrev kkh94: At folk står under taket har jeg forsåvidt ingenting imot. Men så også mange som tok straka vegen mot porten. Jeg vet at noen av dem gikk til bilen for å hente jakke og var tilbake i andre omgangen. Kanskje kontainer og kiosker bør ta inn regnponcho ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2019 Vi har allerede sjekka ut priser på ponchoer, det fikser vi. Vi vil også bruke den heftige låsen fra fyrverkericontaineren på inngangsporten så ingen stikker av neste gang. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Vi er en liten gjeng som skal jobbe litt med tifo imorgen, kult om fler ønsker å bidra! Om det virker interessant er det bare å sende meg en PM, så skal dere få tid og sted. -tifogruppen 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. August 2019 Del Skrevet 9. August 2019 Kjip dag og kort varsel, men vi i tifogruppen trenger enda flere hender imorgen i 18tiden. Samme fremgangsmåte som sist, send meg en melding om du kunne tenke deg å bidra, så tar vi det derfra. - tifogruppen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. August 2019 Del Skrevet 9. August 2019 Av over 500 betalende medlemmer, så er det ingen som kan avse et par timer lørdag kveld, skjønner at det er kort varsel og alt det der.... Men likevel.. Men vær så snill å slutt og kall oss for lite inkluderende, dette er én av flere tifoer de siste årene hvor vi har bedt om hjelp og et fåtall stiller. Vi har opptredt på en annen side på tribunen og at vi har vært mindre inkluderende og anerkjennende ovenfor yngre gutter og jenter som elsker Stabæk.... Nå har vi igjen prøvd uten særlig respons. Så kan vi diskutere om det er holdninger eller engasjement som er problemet.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2019 12 minutter siden skrev Torres: Av over 500 betalende medlemmer, så er det ingen som kan avse et par timer lørdag kveld, skjønner at det er kort varsel og alt det der.... Men likevel.. Men vær så snill å slutt og kall oss for lite inkluderende, dette er én av flere tifoer de siste årene hvor vi har bedt om hjelp og et fåtall stiller. Vi har opptredt på en annen side på tribunen og at vi har vært mindre inkluderende og anerkjennende ovenfor yngre gutter og jenter som elsker Stabæk.... Nå har vi igjen prøvd uten særlig respons. Så kan vi diskutere om det er holdninger eller engasjement som er problemet.... -tifogjengen Dere gir da opp etter 9 timer med under 1 dags varsel! Og attpåtil med en slik melding? Hvordan tror du det evt skal hjelpe til med å få flere til å stille/ønske å bidra i Tifo gruppen? Både i morgen og i fremtiden? Prøv heller med en litt annen strategi, planlegg litt i forkant, evt spør folk personlig på feltet kampen i forveien eller hva med å lage ett lukket forum (som alt eksisterer for alt jeg vet?) hvor folk som har lyst til å engasjere seg kan søke om å bli med! Det å gå til frontalangrep på alle og en hver er helt feil vei å gå @Torres 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 43 minutter siden skrev Torres: Av over 500 betalende medlemmer, så er det ingen som kan avse et par timer lørdag kveld, skjønner at det er kort varsel og alt det der.... Men likevel.. Men vær så snill å slutt og kall oss for lite inkluderende, dette er én av flere tifoer de siste årene hvor vi har bedt om hjelp og et fåtall stiller. Vi har opptredt på en annen side på tribunen og at vi har vært mindre inkluderende og anerkjennende ovenfor yngre gutter og jenter som elsker Stabæk.... Nå har vi igjen prøvd uten særlig respons. Så kan vi diskutere om det er holdninger eller engasjement som er problemet.... -tifogjengen Hei. Bor 15 mil unna granske kreativ skulle gjerne hjulpet! Er Stabæk gutt av hele meg. Flyttet for noen år siden til et annet sted i Norge. Hvor jeg begynner å jobbe med det jeg jobbet med i Bærum.. Flaks for meg traff jeg en ung gutt som elsket Stabæk. Denne unge mannen som kan mer om resultater og statistiker enn noen her inne. Han har ett syndrom og sosial angst. Jobbet mrd han i mange mnd for at han skulle tørre å dra på kamp. Overtaler han til å dra og vi drar på em bortekam. 20 min ut i kampen snur en av febrilsk flaggvifter seg opp til denne unge mannen og meg og skriker SYNG MED A FOR FAEN JÆBLA GRATIS PASSASJERE. Hadde jeg ikke vært jobb den dagen så hadde jeg vætt utestengt fra Nadderud og de fleste stadioner i Norge! Hei, han er fortsatt Stsbæk Supporter vi har vært fkere kamper.mem ikke på $$ tribunen Og han har en jævlig god sangstemme.... 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ancvik 107 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 Torres var nok litt for krass i innlegget sitt, men jeg forstår frustrasjonen. Som han nevner har de ved flere anledninger spurt om hjelp og mottatt laber til ingen respons. Siden diskusjonen om frivillighet har gått her på forumet de siste dagene hadde han sikkert håpet på at iallefall et par nye hadde hatt mulighet til å delta, selv om en det er kort varsel. Selv om det fleste sikkert har planer i morgen, eller av andre grunner ikke kan delta så er det sikkert noen som ikke har meldt seg fordi det frister mer å slappe av hjemme enn å gå ut i regnværet for å jobbe på Bekkestua med tifo i morgen. Skal ikke putte ord i munnen på Torres, men tror det er disse han sikter til. 1 time siden skrev greatone: Hei. Bor 15 mil unna granske kreativ skulle gjerne hjulpet! Er Stabæk gutt av hele meg. Flyttet for noen år siden til et annet sted i Norge. Hvor jeg begynner å jobbe med det jeg jobbet med i Bærum.. Flaks for meg traff jeg en ung gutt som elsket Stabæk. Denne unge mannen som kan mer om resultater og statistiker enn noen her inne. Han har ett syndrom og sosial angst. Jobbet mrd han i mange mnd for at han skulle tørre å dra på kamp. Overtaler han til å dra og vi drar på em bortekam. 20 min ut i kampen snur en av febrilsk flaggvifter seg opp til denne unge mannen og meg og skriker SYNG MED A FOR FAEN JÆBLA GRATIS PASSASJERE. Hadde jeg ikke vært jobb den dagen så hadde jeg vætt utestengt fra Nadderud og de fleste stadioner i Norge! Hei, han er fortsatt Stsbæk Supporter vi har vært fkere kamper.mem ikke på $$ tribunen Og han har en jævlig god sangstemme.... Jeg har også opplevd å få skreket SYNG MED FOR FAEN JÆVLA GRATIS PASSASJERER til det jeg trodde var meg. Det kom som en stor overraskelse da jeg følte jeg sang alt det lungene mine maktet. Innså at den meldingen ikke var rettet til meg, men heller noen bak meg som var totalt uinteressert og hadde en samtale om en eller annen ferie de skulle på. De som står på de første radene og drar igang sangene har ikke full kontroll på alle bak seg på feltet. Så når de da prøver å dra igang en sang, og istedenfor å høre at de bak begynner å synge hører at noen bak bruker tiden på å snakke om tilfeldige ting så er det lett å bli frustrert. Om dette skjer gjentatte ganger kommer det fort slike meldinger som du opplevde. Om dere sang føler jeg meg 100 % sikker på at meldingen ikke var ment til dere, men heller noen andre bak dere som ikke bidro. Ingen av forsangerne bryr seg om hvor fin sangstemme du har, det eneste som betyr noe er at du bidrar med den stemmen du har. Om det mot formodning skulle være noen som har tid til å hjelpe til med tifo i morgen, men har valgt å ikke melde seg fordi de føler seg fullstending inkompetente når det kommer til alt som har med kreativt arbeid så kan jeg fortelle at jeg i lang tid var i samme båt. Har ved tidligere anledninger hvor det har vært etterspurt hjelp til tifo valgt å ikke melde meg for jeg tenkte at jeg kom til være mer i veien enn jeg ville være til hjelp. Jeg var med å jobbe med tifoen nå på torsdag og krav til å kunne tegne eller lignende er ikke eksisterende. Bare det å ha noen ekstra sett med hender gjør deler av jobben så mye enklere at det er masse tid å spare. Håper jeg ser noen nye fjes i morgen. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 10. August 2019 Del Skrevet 10. August 2019 5 timer siden skrev Ancvik: Torres var nok litt for krass i innlegget sitt, men jeg forstår frustrasjonen. Som han nevner har de ved flere anledninger spurt om hjelp og mottatt laber til ingen respons. Siden diskusjonen om frivillighet har gått her på forumet de siste dagene hadde han sikkert håpet på at iallefall et par nye hadde hatt mulighet til å delta, selv om en det er kort varsel. Selv om det fleste sikkert har planer i morgen, eller av andre grunner ikke kan delta så er det sikkert noen som ikke har meldt seg fordi det frister mer å slappe av hjemme enn å gå ut i regnværet for å jobbe på Bekkestua med tifo i morgen. Skal ikke putte ord i munnen på Torres, men tror det er disse han sikter til. Om det mot formodning skulle være noen som har tid til å hjelpe til med tifo i morgen, men har valgt å ikke melde seg fordi de føler seg fullstending inkompetente når det kommer til alt som har med kreativt arbeid så kan jeg fortelle at jeg i lang tid var i samme båt. Har ved tidligere anledninger hvor det har vært etterspurt hjelp til tifo valgt å ikke melde meg for jeg tenkte at jeg kom til være mer i veien enn jeg ville være til hjelp. Jeg var med å jobbe med tifoen nå på torsdag og krav til å kunne tegne eller lignende er ikke eksisterende. Bare det å ha noen ekstra sett med hender gjør deler av jobben så mye enklere at det er masse tid å spare. Håper jeg ser noen nye fjes i morgen. Jeg forstår frustrasjonen kjempe godt selv, og jeg svarte mest for å sette fingeren på at det ikke er slik en tiltrekker seg hjelp/vilje til å hjelpe til! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2019 -Enkelte folk lover å ikke være for krasse når de mener å hausse opp engasjement -Enkelte folk lover å ikke anta at en negativ kommentar er rettet mot dem -Alle som finner veien ut døra og veien hjem selv innser at de ER en ressurs på tifo og annet SS trenger -Alle sjekker medlem.stabaek.no og melder seg på lista over ting styret trenger hjelp til -Alle forteller minst én venn at det er gøy å gå på Stabækkamp og aller morsomst å stå med oss -Alle på første rad flagger med kortere flagg og er flinke til å ta dem ned når det skjer noe så også råd 2 ser noe -Alle synger med den stemmen de har -William og faren hans ser kampen og fornyer medlemskapene sine, og får i tillegg med seg noen flere neste år Da blir vi slik vi var i 2009! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 10. August 2019 Del Skrevet 10. August 2019 14 timer siden skrev blaasoldat: Dere gir da opp etter 9 timer med under 1 dags varsel! Og attpåtil med en slik melding? Hvordan tror du det evt skal hjelpe til med å få flere til å stille/ønske å bidra i Tifo gruppen? Både i morgen og i fremtiden? Prøv heller med en litt annen strategi, planlegg litt i forkant, evt spør folk personlig på feltet kampen i forveien eller hva med å lage ett lukket forum (som alt eksisterer for alt jeg vet?) hvor folk som har lyst til å engasjere seg kan søke om å bli med! Det å gå til frontalangrep på alle og en hver er helt feil vei å gå @Torres Det er en del sannhet i innlegget til Torres. Selvom han kanskje burde gått enda litt roligere ut. Det er også godt poeng at det bør planlegges bedre. Men helt ærlig, av så mange medlemmer må det være 3-4 stk ekstra som kan være med en lørdag ettermiddag, er du ikke enig? lukket forum finnes, som jeg gjentatte ganger har bedt folk ta kontakt med meg om de ønsker å være med i. Fortsatt ikke mottatt EN eneste melding. Men vi får prøve igjen etterhvert. Nå får vi ikke til det som var planen til neste kamp, så vi får gjøre et nytt forsøk snart. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2019 Helt enig i at posten min ble fryktelig krass, men synes en del her ikke ser poenget i posten, men heller måten det skrives på.. Beklager utskjellingen, det var absolutt ikke poenget. Nå har jeg skrevet to poster den siste uken om tifodugnader, så at vi avlyste etter 9 timer stemmer vel streng talt ikke heller.. Det er to stk som har tatt kontakt etter begge disse postene, av alle medlemmer og forumbrukere/lesere synes jeg det er fryktelig lite.. Vi har klart å skrape sammen et par folk og jobber på spreng for å få ferdig en OH idag, som skal brukes på onsdag. Vi kan jo fortsette diskusjonen, på en saklig måte mens vi jobber med tifoen. Ring meg på 45424240, så skal dere få plasseringen på hvor vi holder på. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. August 2019 I dag synes jeg vi gjør en god figur! Greit med folk på feltet, og de som var der bidro reelt, godt å se! La oss bidra minst like godt i den minst like viktige kampen på søndag! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå