gwestlund 2 765 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Nettavisen har også snakket med Posse om pyro påtribunenhttps://www.nettavisen.no/sport/nff-sier-viking-fansens-bruk-av-pyroteknikk-var-fin-pa-arasen-var-det-en-sikkerhetsrisiko/3423871211.html 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Deilig med pyro!!!! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knuterik 41 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 29 minutter siden skrev Morriz: Deilig med pyro!!!! Og jeg som spiste taco i dag og! ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 A0AB01C9-406B-4CD1-B7F6-C226B7054432.MOV 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Mye fokus på stillongs her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Bra oppmøte av SS i dag kudos! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Ikke bare oppmøte. Super innsats også! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Enda mer pyro !! Herlig å se SS på sitt beste ❤️ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Herlig at SS viser at det går an med pyro uten at det utarter slik som det gjør i VIF-Brann nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Både Enga- og Brann-folk gjør alt de kan for et totalforbud mot bluss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 3. November 2019 Del Skrevet 3. November 2019 Faen er det mulig av brann fansen? Nå som folket hadde stått imot Nff og snakket opp bluss?! Ren idioti 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Det som imponerte 31-åringen mest i Trondheim, var uansett supporterne fra Bærum som hadde tatt turen til Extra Arena i Ranheim.– Det viktigste er uansett å bidra med det å gjøre det best mulig selv, da er alt mye lettere, sier han. – Det var fem minusgrader og de sto og sang og vi følte det som om vi spilte på hjemmebane. Det var fantastisk, sier Yaw Amankwah. 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2019 Stor supporteridrett levert på bortefeltet i dag. Enorm cred til de som bidro på en fantastisk måte og viste hvordan pyro skal brukes! Stabæk er bra både på banen og tribunen om dagen! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November 2019 Takk til alle som var der. For en historisk bra stemning vi har hatt på VIF, Ranheim og LSK away den sesongen her. Deilig når alle bare bryter ut av den rigide og konforme NFF-greia og bare lager kjempestemning, med fantastisk synging både fra SS, frivillige og JR Support, med røyk, bluss og flagg høyt hevet, og uten ulykker eller dårlig stemning. Dere er en drømmegjeng! Fy faen jeg er stolt av dere! 67 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 10. November 2019 Del Skrevet 10. November 2019 På 3.11.2019 den 21.38 skrev msp: Stor supporteridrett levert på bortefeltet i dag. Enorm cred til de som bidro på en fantastisk måte og viste hvordan pyro skal brukes! Stabæk er bra både på banen og tribunen om dagen! Ctrl+c Ctrl+v 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 10. November 2019 Del Skrevet 10. November 2019 Fikk ikke sett kampen siden jeg er på jobb. Men fy Satan så fett det ser ut på div snapstories og facebookbilder! Gåsehud! Godt jobba folkens! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November 2019 Selv om blussingen i dag var ulovlig så føler jeg at den foregikk på en sikker og velkontrollert måte. Kanskje skyldes det at man er vant til å gjøre det på Nadderud i lovlige former, og så gjør man det på samme måte nå. Nå stod jeg noen få meter unna der blussingen foregikk og ble ikke rammet av røyken, noe jeg ofte har blitt på Nadderud, dermed ble det en enda bedre opplevelse. Litt morsomt var det at man hadde klart å smugle inn bluss, men glemt lighter til å tenne på med.... 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. November 2019 Del Skrevet 10. November 2019 En ting jeg oppriktig lurer på. Et argument jeg stadig vekk møter på er at folk som har angst, astma o.l. synes bluss er veldig ubehagelig, og noen av disse har slutta å gå på kamp blant annet på grunn av pyro. De biter vanligvis ikke på argumentet om at man kan sette seg langt unna blussene. Hva skal man møte dem med? Vennligst ingen argumenter a la "vi trenger dem ikke" eller "de må manne seg opp". Fotballen er for alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 Det er naturligvis bare skinnargument, for folk som av andre høyst legitime grunner ikke orker å gå å se kamp (døv stemning, slett fotball på knallharde baner i minusgrader, PL-kræsj, etc). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 4 timer siden skrev Offside: Det er naturligvis bare skinnargument, for folk som av andre høyst legitime grunner ikke orker å gå å se kamp (døv stemning, slett fotball på knallharde baner i minusgrader, PL-kræsj, etc). Dette ble skrevet med en del promille, håper jeg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
olafur92 14 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 8 timer siden skrev kkh94: En ting jeg oppriktig lurer på. Et argument jeg stadig vekk møter på er at folk som har angst, astma o.l. synes bluss er veldig ubehagelig, og noen av disse har slutta å gå på kamp blant annet på grunn av pyro. De biter vanligvis ikke på argumentet om at man kan sette seg langt unna blussene. Hva skal man møte dem med? Vennligst ingen argumenter a la "vi trenger dem ikke" eller "de må manne seg opp". Fotballen er for alle. Personlig er det heller røykpatronene som er plagsomme enn bluss, men nå er jeg astmatiker da 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 Støtter det med røykpatroner, det kan være plagsomt for mange, meg inkludert, som er ganske anti-røyk selv omjeg ikke er astmatisk. Ble ikke spesielt plaget på søndag, selv om jeg stod rett bak blusserne. På Nadderud er det sitteplasser på begge sider av support, og de vil nok plages av røyk, uavhengig av vindretning, og kan være vanskelig å sikre seg mot. På de fleste stadioner er det jo mulig å kjøpe billetter andre steder hvor det aldri er blussing, men neppe med samme stemning som hos support. Har du angst, så er vel ikke supporterfeltet uansett blussing eller ikke, det beste stedet å være Så vanskelig å si hvordan man skal løse det. Planlagt blussing kan jo varsles, verre med den «spontane». Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 5 timer siden skrev kkh94: Dette ble skrevet med en del promille, håper jeg? Synes det er helt greit å skrive jeg. Kan man ikke flytte seg de få minuttene pyroen gjelder, så tror jeg også det ligger mer bak det enn bare røyk. Eller så liker man bare ikke pyro, finnes noen av de og. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 Nå ba vel kkh om gode råd for å overtale folk til å komme på kamp, og svarene er at han skal drite i det, de er uansett ikke interessert? Det blir selvsagt vanskelig hvis de har prøvd å holde seg å siden, men likevel opplever det som ubehagelig. Nå om vinteren er det kanskje et alternativ med en diskré buff rundt halsen? Kan trekkes opp de minuttene røyken blir for ille. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 12 timer siden skrev kkh94: En ting jeg oppriktig lurer på. Et argument jeg stadig vekk møter på er at folk som har angst, astma o.l. synes bluss er veldig ubehagelig, og noen av disse har slutta å gå på kamp blant annet på grunn av pyro. De biter vanligvis ikke på argumentet om at man kan sette seg langt unna blussene. Hva skal man møte dem med? Vennligst ingen argumenter a la "vi trenger dem ikke" eller "de må manne seg opp". Fotballen er for alle. Et av problemene er jo nettopp det at man skal møte argumenter med mot-argumenter i stedet for å diskutere eventuelle løsninger. Ja fotballen er for alle - men supporterfeltet er ikke det nødvendigvis. Det er derfor det er aldersgrenser og krav om medlemskap, at det skal synges osv. Hadde Kjernen vært strengere på at ikke hvem som helst kan løse inn billett på feltet sitt hadde kanskje situasjonen der igår sett annerledes ut(jeg vet at "vi er fra politiet" kan få dem inn såogsi hvorsomhelst og at det nok ikke er mange som hadde svart "javel, men har du medlemskap?"). Jeg har aldri hørt om pyrotrigget angst. Pyrofobi (jepp, it's a thing) er kanskje ikke forenlig med å stå på et supporterfelt, men da også må det være mulig å argumentere for at det er ulovliggjøringen som skaper det største risikomomentet. Jeg klarer heller ikke å forstå hvordan man på den ene siden kan si at man har sluttet å gå på kamp utelukkende pga astma og pyro, men samtidig ikke være enig at hvis man kommer vekk fra røyken eller trekker skjerfet over munnen/nesa kan man gå på kamp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Litt flere bilder fra kampen i går! Foto Kristian Bjerke 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 Takk for igår ! Om noen sitter på video fra feltet igår vil jeg gjerne ha de klippene! Send meg en melding❤❤ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Klar og tydelig melding fra klubben, signert Tunold: https://www.stabak.no/nyheter/ønsker-mer-bruk-av-pyro-i-regulerte-former 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Her leverer du til 20 i stil, @Jon 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 11. November 2019 Del Skrevet 11. November 2019 https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/nff-slukker-lyset-i-fotball-norge-1.1616266 denne er fin 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå