Latmann 4 389 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 Nå kan ikke jeg, men er ikke 18.20 ca 10 minutter for sent om godset kommer 18.15? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 38 minutter siden skrev Petter: Skrevet her i gjenåpningstråden, samme i mail og i poster på sosiale medier. Men kunne selvfølgelig skrevet det tydeligere. Planen er å sende ut mail om det i morgen tidlig. Jeg rakk ikke i kveld dessverre. Vi møter opp på feltet 18:20 i morgen! Veldig bra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 Alle mann til Bergen! Helvete til viktig match. Billett bestilt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 2 minutter siden skrev Forza: Alle mann til Bergen! Helvete til viktig match. Billett bestilt. Vi er typ 40 studenter allerede. Dette blir jævlig bra! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 642 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 1 minutt siden skrev Peter: Vi er typ 40 studenter allerede. Dette blir jævlig bra! Søke om å få et felt til på Brann stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 Kjempegøy for oss i eksil å høre trykket gjennom hele kampen! BB etter Wangberg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2021 På 28.9.2021 den 16.17 skrev Nephilim13: .. Og et banner med "illsinte baller!" Ble ikke banner, men… 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nephilim13 41 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 57 minutter siden skrev gwestlund: Ble ikke banner, men… Sweet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 30. September 2021 Del Skrevet 30. September 2021 Deilig stemning igår! La oss holde det gående med minst like mange på feltet ut sesongen a! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 30. September 2021 Del Skrevet 30. September 2021 Banens beste i går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Godt å se Yaw komme å fylle opp et syltynt SS felt. Hilsen fra et usedvanlig syltynt Hovis. Har hele Bærum tatt høstferie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Huffda.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Oktober 2021 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Vi er vel lindre en 1000 Stabæk fans på tribunene i dag og kanskje 500 glimt supportene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Del Skrevet 3. Oktober 2021 48 minutter siden skrev Nr14: Vi er vel lindre en 1000 Stabæk fans på tribunene i dag og kanskje 500 glimt supportene Hm. Merkelig når det spilles sånn festfotball… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 3. Oktober 2021 Del Skrevet 3. Oktober 2021 3 timer siden skrev Blanzinho: Hm. Merkelig når det spilles sånn festfotball… Satt på hovis som vanlig i dag, men gikk over til support i pausen for å bidra. Alltid uansett osv.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 4. Oktober 2021 Del Skrevet 4. Oktober 2021 12 timer siden skrev fyR: Satt på hovis som vanlig i dag, men gikk over til support i pausen for å bidra. Alltid uansett osv.. All ære til dere som var på kamp i går. Var selv på reise og rakk ikke. Dessverre har Stabæk blitt et lag som bare vi innbitte tilhengere interesserer seg for. Fotballen som spilles er nitrist og resultatene likeså. Det mest interessante er at vi har hentet inn et tosifret antall spillere den siste tiden uten at noen av disse har løftet prestasjonene nevneverdig. Ser ikke hvordan dette skal bedre seg fremover heller, men vi får håpe på at et mirakel kan hjelpe oss å holde plassen i ES. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2021 «Vi trenger all støtte vi kan få fra dere her no! Hver eneste en av dere, i hver eneste kamp utover høsten.» sa en tydelig engasjert Simen Wangberg til de gjenstående supporterene etter kampen i går. Det gnistret av øynene hans. To illsinte baller som søkte etter svar oppover et glissent ståfelt. Han har helt rett, og det skal ikke være nødvendig å si det engang. Selv om mange av oss kanskje kjenner på en følelse av resignasjon, så må vi ikke gi opp. Som ultra-Stabæk er vi de siste som skal gi opp. Vi må jobbe med oss selv, stille opp og gi jernet fra tribunen. Vi må vise mentalitet og karakter, og satsa alt på at dette smitter over på spillere og trenere. Dette gjelder alle supportere; på ståfeltet og på Hovis. Vi har mentaliteten alle sammen, vi må bare grave den frem i oss selv. Begynn nå, så kan vi se hverandre i øynene etter sesongen og si at vi i hvert fall ga alt. 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Oktober 2021 Del Skrevet 4. Oktober 2021 Helt enig med deg Robinho, viktig at så mange som mulig møter opp og støtter laget, spesielt nå i motgang. Men manglende support fra tribunen er ikke problemet, det er bare symptomet på problemet i denne klubben. Og jeg ser vel ingen seriøse forsøk på å fikse problemet. Det vet jeg for jeg ser ingen forsøk på å innrømme at man har gjort noe feil. Det er kun snakk om at vi skulle ønske vi hadde vunnet flere kamper/ligger høyere på tabellen. Det er ingen innrømmelse av at man har gjort noe feil, det er klaging på at egne feil har slått tilbake på eget lag. Er Stabæks bygdas lag nå? Ja, det må man fortsatt kunne si. Er det bygdas lag om ti år? Det kan fort avhenge av hva som skjer i den nærmeste tiden. Og da mener jeg ikke før og fremst på banen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 5. Oktober 2021 Del Skrevet 5. Oktober 2021 15 timer siden skrev geirti:Er Stabæks bygdas lag nå? Ja, det må man fortsatt kunne si. Er det bygdas lag om ti år? Det kan fort avhenge av hva som skjer i den nærmeste tiden. Og da mener jeg ikke før og fremst på banen. Når jeg leser om opplevelsene klubber i nærmiljøet har med Stabæk blir jeg redd for hvor liten vekt Stabæk legger på omdømme i nærmiljøet, som er en helt grunnleggende faktor hvis man ønsker å tiltrekke seg tilskuere og aksept blant politikere og velgere for å bruke penger på nytt stadion. Jeg hadde egentlig trodd at klubben hadde lært av reaksjonene etter at de beklaget nedleggelsen av breddefotballen for noen år siden, men måten de nå ødelegger for seg selv med respektløs adferd ovenfor andre klubber i nabolaget tyder ikke på det. De aller fleste stabæksupporterne har spilt fotball i andre breddeklubber, og hadde Stabæk oppført seg på den måten tidligere er det ikke sikkert jeg hadde vært blaa i dag. Jeg sitter nå på hovis ikke langt fra Junior Support, og har nå også lurt litt på hvem som er med der nå. Da Stabæk rykket opp for første gang var vel nesten halve årgangen min i Helset med i Tommy og tigern-klubben, vi er nok milevis derfra nå. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 On 9/29/2021 at 9:09 PM, Peter said: Vi er typ 40 studenter allerede. Dette blir jævlig bra! Tips/bønn til dere. Stå på bortefeltet! De selger studentbiletter på Brann stadion. Sist jeg var der som student med mange folk, skulle resten absolutt spare 70 kr på å sitte på studenplasser. Disse er rett under Brann support og på andre siden av resten av Stabæk support. Bedre å stå samlet alle mann!! Vi ses på Brann stadion 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 8 timer siden skrev Larzza: Tips/bønn til dere. Stå på bortefeltet! De selger studentbiletter på Brann stadion. Sist jeg var der som student med mange folk, skulle resten absolutt spare 70 kr på å sitte på studenplasser. Disse er rett under Brann support og på andre siden av resten av Stabæk support. Bedre å stå samlet alle mann!! Vi ses på Brann stadion Liten avsporing jeg kom på når du skrev studentpris som ikke gjelder bortetribune. Rosenborg hadde en kampanje da vi møtte dem på Lerkendal for to år siden, "50 kr for studenter på hele stadion". "Hele stadion" gjaldt selvfølgelig ikke bortesupport. Kranglet en stund uten å komme noen vei, så ble fullpris på bortesupport. Sur som jeg var etter tapet klagde jeg dem inn til Forbrukertilsynet og fikk medhold. "Villedende markedsføring". Trodde ikke de kom til å gidde å lese gjennom 10% av klagen min en gang, så det moret meg godt da e-posten fra forbrukertilsynet tikket inn. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2021 9 timer siden skrev Larzza: Tips/bønn til dere. Stå på bortefeltet! De selger studentbiletter på Brann stadion. Sist jeg var der som student med mange folk, skulle resten absolutt spare 70 kr på å sitte på studenplasser. Disse er rett under Brann support og på andre siden av resten av Stabæk support. Bedre å stå samlet alle mann!! Vi ses på Brann stadion Vi skal selvfølgelig få samlet alle på bortefeltet!! Gleder meg til å miste stemmen. Ses! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Litt forbitret over at vi mister seieren på slutten, men jeg må bare ta av meg alle hatter jeg noen gang har fått på hodet for den klacken som Peter og gjengen har samlet i Bergen i kveld. Helt fantastisk. Synging, hopping og flagging over hele linja. Det må være det beste vi har hatt i Bergen siden 2008 og kanskje noen sinne. Jeg håper mange som er bosatt i Bærum, Stavanger, Trondheim og alle andre steder vi spiller blir inspirert av dette. Rett og slett 10/10! 66 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 JEG ER SÅ JÆVLIG STOLT! Vi holder det gående hele matchen, full trøkk selv etter branns scoring. Usikker på Godset away 2016 eller idag er tidenes prestasjon på en tribune fra oss. Tusen takk til alle som var med!! 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Det er bare rått det som er på bortefeltet idag. Lenge siden vi har hatt så mange på bortefeltet og i Bergen. Imponerende. Tidvis kunne man høre dere også på TV-en samt gode bilder fra bortesvingen. Dette inspirerer og bør gi blod på tann for andre i de kommende matchene som kommer. Alle mann til Nadderud mot Molde på lørdag. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Blir moro på tribunen de siste fire bortekampene. Onsdagsmatch mot Lillestrøm og full overtenning. Lørdagsmatch mot Sarpsborg og full overtenning. Årets tur mot Tromsø og full overtenning. Serieavslutning og fornyet kontrakt mot Odd og full overtenning. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Det her må gjøres til en fast greie. Studenter får dempet hjemlengselen ved å møte masse kjente, ta noen øl og synge seg hese. Med mer markedsføring fra klubb og support, samt ivrige blaa studenter som drar folk med slik som i dag, så kan man fylle bortetribunene i både Bergen og Trondheim. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 Ingen ord kan beskrive hvor sinnsykt gøy vi hadde det på feltet i dag. Det var faktisk ikke måte på. Det startet på Metz klokken 15. Du spør om det var trøkk ja? Da kan jeg pent svare med at det var trøkk ja. Jævlig bra trøkk og. Hva tenkte jeg i hode mitt da? Jo nemlig: AT VI HAR ET SINNSYKT POTENSIALE FOR Å FÅ MED FOLK PÅ KAMP, men det hjelper jo ikke en dritt at jeg og 5 andre gjør det. Alle må bidra. Brann var 13k+ på stadion, men vi hørte de ikke litt engang. Vi hørte de faktisk ikke. Vi kjørte de så sinnsykt på feltet at det er til å le av. Vi var 200, de var 13000. Tenk på det. De var 13000. Vi var 200!!!!!! Kan ikke huske sist jeg ble rørt av å se så mange Blaa på et BORTEFELT. Vi fikk masse skryt av både politiet og vekterne på stadion. De sa jo selv: «Skulle trodd at dere var på hjemmebane». Tenk det. Politet i Bergen sier det til oss etter match. Det er creds. Vi var jævlig bra på tribunen i dag at ingenting kan svare på det. Det er faen ikke over. Folk må slutte å tro at vi har rykket ned. Vi har faen ikke rykket ned. Håpet er der. Det kommer til å ordne seg til slutt. Som vanlig. Vent å se. Bare vent. Det er ikke over. Jeg mener det. 49 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 Fantastisk kveld! Kommer aldri i mitt liv til å glemme den bybane turen heller! Hele vogna ristet. Årets kamp (for min del) på stemningsfronten 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 2021 Vanket skryt til SS for oppmøte og stemningen i Bergen, fra Jokke i Indre Bane podcasten 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå