Anders C 6 569 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Skuffet over trøkket fra SS igår, feltet var jo stapp fullt, men var jo ikke akkurat noe trøkk å skryte av, vinden og prestasjonene på banen må vel kanskje ta noe av skylden, men alt i alt var det labert niva på syngingen! Alltid.Uansett. Vet ikke hvem du er, men håper at siden du tar opp temaet, med denne vinklingen, selv bidro med ditt og gjerne litt til. Jeg vet hvem han er og kan bekrefte at han som regel bidrar veldig bra. Hva han gjorde i går vet jeg ikke, da jeg selv ikke var tilstede, men utifra tidligere opplevelser finner jeg det sannsynlig at han bidro mer enn de fleste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Det hørtes bra ut på TV i går, til tider måtte de mikke dere ned for å ikke overdøve kommentatorene. De måtte også mikke ned Plankehaugen fordi de sang samme sang absolutt hele kampen, med tromma sånn *bonk* *bonk* *bonk*. Med en gang de starta opp igjen den sangen skrudde de ned lyden derfra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Er kanskje bare når man står midt i feltet man tror at syngingen ikk høres så bra, men det kan jeg ikke uttale meg om i og med at jeg alltid står på feltet. Men samme det, det som er viktig er å få alle til å synge for da blir det bedre enn det det blir når ikke alle synger. skal selvfølgelig være lov til å stå der uten å synge, men det er jo noe man må håpe på i fremtiden at fler folk "tørr" å synge med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Er kanskje bare når man står midt i feltet man tror at syngingen ikk høres så bra, men det kan jeg ikke uttale meg om i og med at jeg alltid står på feltet. Men samme det, det som er viktig er å få alle til å synge for da blir det bedre enn det det blir når ikke alle synger. skal selvfølgelig være lov til å stå der uten å synge, men det er jo noe man må håpe på i fremtiden at fler folk "tørr" å synge med! Ja skal det egentlig være lov til å stå der uten å synge? Igår var stemningen heller laber, og det hjelper ikke når 20% er tilsynelatende uinterresert i å synge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Er kanskje bare når man står midt i feltet man tror at syngingen ikk høres så bra, men det kan jeg ikke uttale meg om i og med at jeg alltid står på feltet. Men samme det, det som er viktig er å få alle til å synge for da blir det bedre enn det det blir når ikke alle synger. skal selvfølgelig være lov til å stå der uten å synge, men det er jo noe man må håpe på i fremtiden at fler folk "tørr" å synge med! Ja skal det egentlig være lov til å stå der uten å synge? Igår var stemningen heller laber, og det hjelper ikke når 20% er tilsynelatende uinterresert i å synge... ståplassen er for de syngende. vil du se på kamp kan du finne deg et sete og sette deg ned istedenfor å gjøre feltet vårt trangt som pokker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Det hørtes bra ut på TV i går, til tider måtte de mikke dere ned for å ikke overdøve kommentatorene. De måtte også mikke ned Plankehaugen fordi de sang samme sang absolutt hele kampen, med tromma sånn *bonk* *bonk* *bonk*. Med en gang de starta opp igjen den sangen skrudde de ned lyden derfra. Jeg må også si det hørtes bra ut periodevis i går. Og det varmer et blått hjerte som ikke har anledning til å være på stadion sjøl! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Er kanskje bare når man står midt i feltet man tror at syngingen ikk høres så bra, men det kan jeg ikke uttale meg om i og med at jeg alltid står på feltet. Men samme det, det som er viktig er å få alle til å synge for da blir det bedre enn det det blir når ikke alle synger. skal selvfølgelig være lov til å stå der uten å synge, men det er jo noe man må håpe på i fremtiden at fler folk "tørr" å synge med! Ja skal det egentlig være lov til å stå der uten å synge? Igår var stemningen heller laber, og det hjelper ikke når 20% er tilsynelatende uinterresert i å synge... Litt vrien den der, jeg mener at ståplass KUN skal være for syngende supportere. Men å kaste vekk folk med medlemskort, som ikke synger er vel heller ikke lett. Samme problemet har jo klanen og, hvor medlemmene har måtte skrive under på sangkontrakter, fordi de har blitt invadert av "turister" som kun står der fordi det er "kult". En idè kan jo være å plassere en liten klack på 5-6mann ytterst på feltet. Så kanskje man får med disse og.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Jeg la faktisk merke til på mandag at synginga har flyttet seg 5 meter lenger mot høyre enn i starten av sesongen, og det er jo et godt tegn. Sto et stykke ut mot trappa på mandag, og nå synges det jo faktisk jevnt og trutt helt fra midtgangen og til trappa. Så vi blir flere, får bare håpe den trenden fortsetter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 En idè kan jo være å plassere en liten klack på 5-6mann ytterst på feltet. Så kanskje man får med disse og.. Og akkurat dette gjorde vi i starten av sesongen også. Inntrykket var at det fungerte noe, men det er ikke alles som vil være med på en slik ordning. Vi får male opp reservert-feltet på nytt og plassere folk igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Jeg la faktisk merke til på mandag at synginga har flyttet seg 5 meter lenger mot høyre enn i starten av sesongen, og det er jo et godt tegn. Sto et stykke ut mot trappa på mandag, og nå synges det jo faktisk jevnt og trutt helt fra midtgangen og til trappa. Så vi blir flere, får bare håpe den trenden fortsetter Sangen har flyttet seg ja. Men, det er færre som synger på venstre siden enn før synes jeg. Kanskje man skulle utplassere "forsangere" på alle ender og fange inn alle som står i melllom og legge litt "press" på de som foreløpig velger å spare stemmen..?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Jeg la faktisk merke til på mandag at synginga har flyttet seg 5 meter lenger mot høyre enn i starten av sesongen, og det er jo et godt tegn. Sto et stykke ut mot trappa på mandag, og nå synges det jo faktisk jevnt og trutt helt fra midtgangen og til trappa. Så vi blir flere, får bare håpe den trenden fortsetter Sangen har flyttet seg ja. Men, det er færre som synger på venstre siden enn før synes jeg. Kanskje man skulle utplassere "forsangere" på alle ender og fange inn alle som står i melllom og legge litt "press" på de som foreløpig velger å spare stemmen..?! Det har vært plasssert ut forsangere på kamper tidligere i år, nå siden i sommer og etter ferien har vi alltid vært litt i manko på ordentlige forsangere. Sykdom, ferie. Hverdagskamper som gjør at man ikke får dratt på kamp o.l. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. September 2007 (endret) Del Skrevet 6. September 2007 (endret) Var på klassetur i dag. Da fant en venn av meg, som er en ganske nybakt Stabæk-supporter på denne sangen: Vi står på og synger. Mel: Die Hard. Vi står paa og synger for de mørkeblaa Vi står paa og synger for de mørkeblaa Vi er både store og smaa, som reiser oss å synger naa, Vi står paa og synger - for de mørkeblaa. Hva synes dere? Forslag til endringer? Endret 6. September 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 kan ikke den melodien, men ville funnet på noe annet enn store og små... blir litt ´søtt og bløtt´til supportersang å være, eller? Kommer ikke på noe i farten som kan være bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Her kan du høre Norge's versjon: http://www.oljeberget.no/sanger/vireiseross.mp3 Jeg synes store og smaa passer bra jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 6. September 2007 Del Skrevet 6. September 2007 Her kan du høre Norge's versjon: http://www.oljeberget.no/sanger/vireiseross.mp3Jeg synes store og smaa passer bra jeg. store og små passer ikke inn, hvertfall ikke i en supportersang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. September 2007 Del Skrevet 7. September 2007 Her kan du høre Norge's versjon: http://www.oljeberget.no/sanger/vireiseross.mp3Jeg synes store og smaa passer bra jeg. store og små passer ikke inn, hvertfall ikke i en supportersang. Neiviell, noen som har et annet forslag da? Hva med: Vi er alle mørkeblaa, som reiser oss å synger naa. Eller noen andre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 7. September 2007 Del Skrevet 7. September 2007 Blir litt dumt å rime mørkeblaa med mørkeblaa da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. September 2007 Del Skrevet 7. September 2007 Blir litt dumt å rime mørkeblaa med mørkeblaa da... Det er jo ikke det vi gjør... Vi rimer mørkeblaa med naa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. September 2007 Del Skrevet 7. September 2007 Vi bruker den melodien allerede.... "Stabæk skal til europa, hurra hurra" - ganske aktuell til høsten får man jo håpe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Vi står paa og synger for de mørkeblaaVi står paa og synger for de mørkeblaa Vi er alle mørkeblaa, som reiser oss å synger naa, Vi står paa og synger - for de mørkeblaa. Jeg synes nå det blir vel mye "mørkeblaa". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Flere forslag: Vi er alle med på å faa, god-stemning i denne kampen naa. Vi er alle fan av de blaa, som reiser oss å synger naa. Vi holder alle med de blaa, vi som synger sammen naa. Vi er alle kjempe blaa, som reiser oss og synger naa. Ja, noen andre som har forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Flere forslag:Vi er alle med på å faa, god-stemning i denne kampen naa. Vi er alle fan av de blaa, som reiser oss å synger naa. Vi holder alle med de blaa, vi som synger sammen naa. Vi er alle kjempe blaa, som reiser oss og synger naa. Ja, noen andre som har forslag? Jeg føler nå fortsatt at det repeterer seg selv til det kjedsommelige, egentlig. Ikke for å virke demotiverende altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Jeg føler nå fortsatt at det repeterer seg selv til det kjedsommelige, egentlig. Ikke for å virke demotiverende altså. Støttes, men cred til Jan Fredrik for at han forsøker. Hadde ingen prøvd hadde vi ikke hatt en eneste sang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Jeg føler nå fortsatt at det repeterer seg selv til det kjedsommelige, egentlig. Ikke for å virke demotiverende altså. Støttes, men cred til Jan Fredrik for at han forsøker. Hadde ingen prøvd hadde vi ikke hatt en eneste sang.. tenk så mye annet digg vi kunne gjort da a...hihi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 8. September 2007 (endret) Del Skrevet 8. September 2007 (endret) Forslag til sang.. ååå vi er STABÆK herfra herfra herfra nadderud\fornebu. første sangen de synger.. Endret 8. September 2007 av MortenK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Prøvd på denne tidligere uten respons, men synes fortsatt den er genial, så slenger ut forslaget. Refrenget på Ottawans "Hands up". Fant ingen ordentlige musikkvideoer til denne, men viser til et show i Tyskland, der de spilte sangen: http://youtube.com/watch?v=fhsaoQOYNAQ Melodien kunne vært noe slikt som: Stabæk, elsker Stabæk Elsker Stabæk, elsker, elsker Stabæk Elsker, elsker Stabæk, elsker Stabæk Elsker Stabæk, elsker, elsker Stabæk Elsker, elsker.. Lalala åå ÅÅÅÅ, Elsker Sta`abæk. osv. Kan jo varieres mye mer enn det, men jeg bare slang ut en tekst som hadde funket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Det synes ikke jeg passet så godt, man må synge så utrolig fort og det passer ikke helt inn. Men MortenK sin versjon var kjempebra! Den må vi jo bare begynne å bruke. Likte din og chelsea, men ikke så godt, føler at det blir litt rart å synge. Men hvis jeg hører noen synge det på ekte endrer jeg sikkert mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Etter å ha sett den filmen er det liten tvil om hvor pip-pipene fra Romerike henter sin inspirasjon fra i alle fall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 80% av alle sangene til lsk kommer fra bajen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå