Anders C 6 569 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Jeg stormer brainen min som bare det Det burde jo ikke ta lange tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Noen små endringer fra Anders, som falt meg inn helt i starten..: Nå er vi her og vi skal sloss Ja vi er Stabæk's blaa soldater, skål for oss Vi drikker øl og lager bøll For her i Bærum er det Stabæk som er boss (Jeg er tilhenger av at siste linja skal rime med det første verset, føler det passer bedre. Så regner jeg med at teksten er så enkel at den kan kastes mellom sangene, slik;) Nå er vi her! Nå er vi her! Og vi skal sloss! Og vi skal sloss! Ja vi er Stabæk's blaa soldater, skål for oss! Ja skål for oss! Vi drikker øl! Vi drikker øl! Og lager bøll! Og lager bøll! For her i Bærum er det Stabæk som er boss! Egentlig er den siste linja litt nødrim\nørdrim, men jeg baserte meg mest på teksten til AndersC. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 eller denne som Posse foreslo for en god stund siden: horto magiko Vi er de blaa! (vi er de blaa!) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa!) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå! (ja slik som nå!) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå!) og aldri gå! (og aldri gå!) for bakom skyene er himmel'n alltid blaa ellers synes jeg det forslaget Posse kom med nettopp også funker bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Jeg stormer brainen min som bare det Det burde jo ikke ta lange tiden frekkeste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 eller denne som Posse foreslo for en god stund siden: horto magiko Vi er de blaa! (vi er de blaa!) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa!) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå! (ja slik som nå!) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå!) og aldri gå! (og aldri gå!) for bakom skyene er himmel'n alltid blaa ellers synes jeg det forslaget Posse kom med nettopp også funker bra. Enkel tekst og passer bra til melodien, hva med å gå for den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 eller denne som Posse foreslo for en god stund siden: horto magiko Vi er de blaa! (vi er de blaa!) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa!) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå! (ja slik som nå!) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå!) og aldri gå! (og aldri gå!) for bakom skyene er himmel'n alltid blaa ellers synes jeg det forslaget Posse kom med nettopp også funker bra. Enkel tekst og passer bra til melodien, hva med å gå for den? Syns den var fet, vi kan vel prøve å få slengt ut teksten på stabaek.no og prøve å få den igang på søndag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 eller denne som Posse foreslo for en god stund siden: horto magiko Vi er de blaa! (vi er de blaa!) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa!) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå! (ja slik som nå!) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå!) og aldri gå! (og aldri gå!) for bakom skyene er himmel'n alltid blaa ellers synes jeg det forslaget Posse kom med nettopp også funker bra. Enkel tekst og passer bra til melodien, hva med å gå for den? Syns den var fet, vi kan vel prøve å få slengt ut teksten på stabaek.no og prøve å få den igang på søndag!! ja, er ikke ulovlig med en liten jukselapp i lomma, selvom det kanskje ser dumt ut så kommer hvertfall sangen til å funke og vi får øvd inn teksten, sålenge folk ikke står med hodet rett ned og stirrer konstant på den lappen da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 eller denne som Posse foreslo for en god stund siden: horto magiko Vi er de blaa! (vi er de blaa!) Og mørkeblaa! (og mørkeblaa!) Vi står i snø og regn og solskinn slik som nå! (ja slik som nå!) Ja vi skal stå! (ja vi skal stå!) og aldri gå! (og aldri gå!) for bakom skyene er himmel'n alltid blaa ellers synes jeg det forslaget Posse kom med nettopp også funker bra. Enkel tekst og passer bra til melodien, hva med å gå for den? Syns den var fet, vi kan vel prøve å få slengt ut teksten på stabaek.no og prøve å få den igang på søndag!! ja, er ikke ulovlig med en liten jukselapp i lomma, selvom det kanskje ser dumt ut så kommer hvertfall sangen til å funke og vi får øvd inn teksten, sålenge folk ikke står med hodet rett ned og stirrer konstant på den lappen da Kan vel bli delt ut lapper på stadion men er vel bra og legge den ut og presentere den som en ny sang sånn at folk får tatt en titt på teksten før de ankommer stadion på søndag, da slipper man kanskje også at folk stirrer ned når vi drar den i gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Hvis de som leser denne tråden rett og slett lærer seg sangen sånn nogenlunde allright skal vi vel klare og dra igang under matchen - vi får bare synge den mye under matchen slik at folk lærer seg den. Noen som er keene på å lage tostangs med teksten på kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vi har siste linja på tostangsen vi malte i Bergen ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 noen som har en link til melodien? Hvis vi skal lage en sak på weben er det nesten en nødvendighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 noen som har en link til melodien? Hvis vi skal lage en sak på weben er det nesten en nødvendighet. http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Her er en slags melodi, hvertfall noen som synger den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. September 2007 (endret) Del Skrevet 18. September 2007 (endret) Om vi får til Horto Magiko er det sykt fett, men jeg frykter at det kan bli litt puslete om ikke alle er med.. Men for all del, jeg gir 100% om den forsøkes på en kamp jeg er på. Edit: Den øverste i linken til fyR er bra, der er det ok kvalitet og enkelt å få med seg melodien. Endret 18. September 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Om vi får til Horto Magiko er det sykt fett, men jeg frykter at det kan bli litt puslete om ikke alle er med.. Men for all del, jeg gir 100% om den forsøkes på en kamp jeg er på. Edit: Den øverste i linken til fyR er bra, der er det ok kvalitet og enkelt å få med seg melodien. Den er bein fet!! får vi den til er blir det bra!! Vålerdenga bruker den jo og når de drar den igang høres det jo drit fett ut! Og ikke minst panathinaikos(aner ikke hvordan det skrives) drar den igang... Kommer du på søndag henrik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Lager nyhet nå med tekst og melodi på forsiden. tar også med "Can't take my eyes off of you" Vi elsker Stabæk lalalala osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Om vi får til Horto Magiko er det sykt fett, men jeg frykter at det kan bli litt puslete om ikke alle er med.. Men for all del, jeg gir 100% om den forsøkes på en kamp jeg er på. Edit: Den øverste i linken til fyR er bra, der er det ok kvalitet og enkelt å få med seg melodien. Den er bein fet!! får vi den til er blir det bra!! Vålerdenga bruker den jo og når de drar den igang høres det jo drit fett ut! Og ikke minst panathinaikos(aner ikke hvordan det skrives) drar den igang... Utfordringen blir å ikke synge sangen for fort, særlig hvis vi klapper samtidig. - Da går det alltid fortere og fortere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Lager nyhet nå med tekst og melodi på forsiden. tar også med "Can't take my eyes off of you" Vi elsker Stabæk lalalala osv. uff da...jeg nekter aa singe denne sangen. men det er sikkert nok folk som kommer til aa elske den - saa dere trenger ikke meg. (har enda ikke forstaatt hva som er saa bra og kul med denne sangen - misliker den naar st.pauli synger den, naar dresden synger den, og det blir ikke bedre med at stabæk skal synge den ogsaa...) den andre er ihvertfall bra - melodi og tekst funker bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Genial melodi.. den må vi få til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Sitter du på en kaktus eller noe eller synes du bare det er så jævlig fett å disse Pauligirl?.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Sitter du på en kaktus eller noe eller synes du bare det er så jævlig fett å disse Pauligirl?.. msp har jo et poeng da! greit at et møkkalag i Tyskland sang den en hel kamp så hun fikk noja, men vi synger sanger for å støtte laget og når flesteparten synes melodien er grise fet så tar vi ikke høyde for en persons ønsker. vi kommer jo ikke utenom at melodien er konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Can´t take my eyes er digg melodi å synge. Jeg tror det automatisk vil bli trøkk hvis vi synger den. Har personlig ingenting i mot lalala men det er jo like enkelt å synge: "Vi er de mørkeblaa" eller "Syng for de mørkeblaa" Ordet mørkeblå tenner alltid en patriotisk gnist i meg. (for å unngå misforståelser nevner jeg at dette kun gjelder fotball) Vi elsker Stabæk Syng for de mørkeblaa Vi elsker Stabæk Syng for de mørkeblaa eller: Vi elsker Stabæk Vi er de mørkeblaa Vi elsker Stabæk Vi er de mørkeblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Can´t take my eyes er digg melodi å synge. Jeg tror det automatisk vil bli trøkk hvis vi synger den. Har personlig ingenting i mot lalala men det er jo like enkelt å synge: "Vi er de mørkeblaa" eller "Syng for de mørkeblaa" Ordet mørkeblå tenner alltid en patriotisk gnist i meg. (for å unngå misforståelser nevner jeg at dette kun gjelder fotball) Vi elsker Stabæk Syng for de mørkeblaa Vi elsker Stabæk Syng for de mørkeblaa eller: Vi elsker Stabæk Vi er de mørkeblaa Vi elsker Stabæk Vi er de mørkeblaa Det kan bli litt for mye mørkeblaaaaaaaaaa for meg til tider...dessuten er vel vi de blaa og mørkeblaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 For 8-9 år siden hørte jeg Atletico Madrid fansen synge "Moonlight shadow".. det var sinnsykt kult å høre på. Klarte ikke finne den på youtube, men fant Porto sin: Ett forslag iallefall. Kan ikke huske å ha hørt noen i Norge bruke den før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) For 8-9 år siden hørte jeg Atletico Madrid fansen synge "Moonlight shadow".. det var sinnsykt kult å høre på. Klarte ikke finne den på youtube, men fant Porto sin: Ett forslag iallefall. Kan ikke huske å ha hørt noen i Norge bruke den før. Stabæk! klapp klapp klapp Stabæk klapp klapp lalalalalallalalalalalalalalala osv Vi elsker Stabæk -? - ? Stabæk klapp klapp klapp x2 fant ikke på noe som passet i midten. Synes også lambada er en grise fet sang, Synes forøvrig også tetris sangen bør få nytt forsøk. PS: der ser man jo også hvor mye fetere sydlandsk tribunekultur er enn engelsk kultur, selv om det er en smaksak.. Endret 23. September 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 For 8-9 år siden hørte jeg Atletico Madrid fansen synge "Moonlight shadow".. det var sinnsykt kult å høre på. Klarte ikke finne den på youtube, men fant Porto sin: Ett forslag iallefall. Kan ikke huske å ha hørt noen i Norge bruke den før. Jævlig kult! Dersom det funker med de nye idag foreslår jeg at dette er neste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 For 8-9 år siden hørte jeg Atletico Madrid fansen synge "Moonlight shadow".. det var sinnsykt kult å høre på. Klarte ikke finne den på youtube, men fant Porto sin: Ett forslag iallefall. Kan ikke huske å ha hørt noen i Norge bruke den før. Helt klart en melodi som tar seg godt ut! Den kunne jeg tenke meg at vi fikk gjort noe med, men vi får kanskje lære oss de to nye først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 For 8-9 år siden hørte jeg Atletico Madrid fansen synge "Moonlight shadow".. det var sinnsykt kult å høre på. Klarte ikke finne den på youtube, men fant Porto sin: Ett forslag iallefall. Kan ikke huske å ha hørt noen i Norge bruke den før. Helt klart en melodi som tar seg godt ut! Den kunne jeg tenke meg at vi fikk gjort noe med, men vi får kanskje lære oss de to nye først... Ja, den var jævlig fét!! Den MÅ vi få til engang. Forøvrig var det store flagget med 12-tallet på dritkult det også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Jeg gleder meg til å høre og se dere i kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå