magnuss 0 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Er enig med potter og en ting til som ødelegger noe sykt er gjengen til høyre i support, kanskje 20% av de som står der som synger fullt ut! Prøvde å plassere meg litt til høyre for å få igang syngingen, jeg og 6-7 andre kompiser! Var 6-7 stk som heiv seg på oss og resten bare stod å tjatta.. Er for forslaget å dele oss opp i de ivrige og de ikke ivrige! Over til Mortimer, syntes det er litt av sjarmen at det alltid er noen som er litt beruset, selvfølgelig til en viss grad.. (og selvfølgelig gjelder det ikke deg, du er jo aldri full ) Men den 10-9-8 f.eks må jo gjøres ved en viss grad, kan dyttes forsiktig, ikke drepe.. Mange interessante synspunkter du kommer med der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Men hvordan kan vi få eventuelt delt oss opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Oktober 2007 Del Skrevet 8. Oktober 2007 teensa? Syns det heller var (og er) en spesiell klynge med alkoholpåvirkede oppi-20-årene som er verst.. men folk tar jo etter de "mer rutinerte".. Vet du mener meg m/fler så vil bare legge til at jeg var klinkende edru på match i går som så mange ganger før. Enkelte er blitt altfor opptatt å være "sjef" på tribunen og konsentrerer seg mer om å snu seg bakover å for å kritiserere "de alkoholpåvirkede" istedet for å konsentrere om det som skjer på banen.. Hva godt kommer det ut av det? annet enn drittslenging fram og tilbake? Så hva skal gjøres med de gale alkoholpåvirkede uregjerlige folka? skal enkelte av dem trues med utkastelse igjen? For meg blir det helt latterlig at man ikke skal kunne synge "solgt seg som ei hore" for å ta hensyn til de sarte ørene til tantene på raden foran som såvidt er kapable til å klappe. Hvis det fortsetter i den retningen her, hvor man må stå som sild i tønne ved siden av og rundt folk som står på ståplass fordi det er så latterlig billig kan jeg likesågodt kjøpe meg sesongkort på hovis neste år. Ingen som nevnte solgt seg som ei hore her Mortimer.. Men den utrolig duste sangen 10,9,8. Sånn som dere stod og dreit dere ut med han stakkars fyren igår sømmer seg ikke syns jeg. Var jo faen meg på grensen til mobbing av karen jo! Dritfett å dytte en gang, kanskje til og med to ganger er tøft og fett og rått. Men dere ga dere jo ikke? Han måtte rett som det var støtte seg i de foran, bl.a. meg, for ikke å fly med tenna først i betongen. Og det var til og med etter sangen var ferdig! Ikke nok med det så var det kjempefestlig å gjøre narr av håret hans. At jeg, og andre med meg, da tillater oss å påpeke at det er helt unødvendig og dust oppførsel kan dere neppe bli særlig fornærmet for. Tror svært mange er enig med meg her.. Forøvrig gjør dere en kjempejobb i klacken!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Og så etterpå skrtyte av at man var edru..... hjelpes!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Og så etterpå skrtyte av at man var edru..... hjelpes!! 'bra innlegg...' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 tar den og legger det bak meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Støtte Stabæk kan man gjøre på hovis og... Står man på ståplass har man e plikt til å gjøre noe mer enn å bare stå der og nynne med på sangene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Jaja! Men vi trenger ikke å ta av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) teensa? Syns det heller var (og er) en spesiell klynge med alkoholpåvirkede oppi-20-årene som er verst.. men folk tar jo etter de "mer rutinerte".. Vet du mener meg m/fler så vil bare legge til at jeg var klinkende edru på match i går som så mange ganger før. Enkelte er blitt altfor opptatt å være "sjef" på tribunen og konsentrerer seg mer om å snu seg bakover å for å kritiserere "de alkoholpåvirkede" istedet for å konsentrere om det som skjer på banen.. Hva godt kommer det ut av det? annet enn drittslenging fram og tilbake? Så hva skal gjøres med de gale alkoholpåvirkede uregjerlige folka? skal enkelte av dem trues med utkastelse igjen? For meg blir det helt latterlig at man ikke skal kunne synge "solgt seg som ei hore" for å ta hensyn til de sarte ørene til tantene på raden foran som såvidt er kapable til å klappe. Hvis det fortsetter i den retningen her, hvor man må stå som sild i tønne ved siden av og rundt folk som står på ståplass fordi det er så latterlig billig kan jeg likesågodt kjøpe meg sesongkort på hovis neste år. Ingen som nevnte solgt seg som ei hore her Mortimer.. Men den utrolig duste sangen 10,9,8. Sånn som dere stod og dreit dere ut med han stakkars fyren igår sømmer seg ikke syns jeg. Var jo faen meg på grensen til mobbing av karen jo! Dritfett å dytte en gang, kanskje til og med to ganger er tøft og fett og rått. Men dere ga dere jo ikke? Han måtte rett som det var støtte seg i de foran, bl.a. meg, for ikke å fly med tenna først i betongen. Og det var til og med etter sangen var ferdig! Ikke nok med det så var det kjempefestlig å gjøre narr av håret hans. At jeg, og andre med meg, da tillater oss å påpeke at det er helt unødvendig og dust oppførsel kan dere neppe bli særlig fornærmet for. Tror svært mange er enig med meg her.. Forøvrig gjør dere en kjempejobb i klacken!! Hva denne 'mobbingen' angår var det såvidt meg bekjent mer å karakterisere som vennskapelige sprell... På ståplass er nettopp der man kan/bør/skal ta av Endret 9. Oktober 2007 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Hørte ikke hva som ble sagt og jeg så ikke hva som ble gjort! Men etter hva Anders C skriver syntes jeg det høres rimlig idiotisk ut! Med da at jeg mener at vi skal ta av, mener jeg at vi ikke skal ta så mye av at folk blir skadet, såret eller andre ting som gjør at de føler seg uønsket på feltet! Ja, jeg syntes det er greit med hopping og sånt! Men dyttingen syntes jeg ikke noe om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Hørte ikke hva som ble sagt og jeg så ikke hva som ble gjort! Men etter hva Anders C skriver syntes jeg det høres rimlig idiotisk ut! Med da at jeg mener at vi skal ta av, mener jeg at vi ikke skal ta så mye av at folk blir skadet, såret eller andre ting som gjør at de føler seg uønsket på feltet! Ja, jeg syntes det er greit med hopping og sånt! Men dyttingen syntes jeg ikke noe om! Er det nødvendig å hyle og skrike i hvert eneste innlegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Helt enig, det er bedre at vi kutter det ut nå, før det skjer noe alvorlig. Blir for dumt å risikere bøter, personskader og politianmeldelser for en lek få synes er morsom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) teensa? Syns det heller var (og er) en spesiell klynge med alkoholpåvirkede oppi-20-årene som er verst.. men folk tar jo etter de "mer rutinerte".. Vet du mener meg m/fler så vil bare legge til at jeg var klinkende edru på match i går som så mange ganger før. Enkelte er blitt altfor opptatt å være "sjef" på tribunen og konsentrerer seg mer om å snu seg bakover å for å kritiserere "de alkoholpåvirkede" istedet for å konsentrere om det som skjer på banen.. Hva godt kommer det ut av det? annet enn drittslenging fram og tilbake? Så hva skal gjøres med de gale alkoholpåvirkede uregjerlige folka? skal enkelte av dem trues med utkastelse igjen? For meg blir det helt latterlig at man ikke skal kunne synge "solgt seg som ei hore" for å ta hensyn til de sarte ørene til tantene på raden foran som såvidt er kapable til å klappe. Hvis det fortsetter i den retningen her, hvor man må stå som sild i tønne ved siden av og rundt folk som står på ståplass fordi det er så latterlig billig kan jeg likesågodt kjøpe meg sesongkort på hovis neste år. Ingen som nevnte solgt seg som ei hore her Mortimer.. Men den utrolig duste sangen 10,9,8. Sånn som dere stod og dreit dere ut med han stakkars fyren igår sømmer seg ikke syns jeg. Var jo faen meg på grensen til mobbing av karen jo! Dritfett å dytte en gang, kanskje til og med to ganger er tøft og fett og rått. Men dere ga dere jo ikke? Han måtte rett som det var støtte seg i de foran, bl.a. meg, for ikke å fly med tenna først i betongen. Og det var til og med etter sangen var ferdig! Ikke nok med det så var det kjempefestlig å gjøre narr av håret hans. At jeg, og andre med meg, da tillater oss å påpeke at det er helt unødvendig og dust oppførsel kan dere neppe bli særlig fornærmet for. Tror svært mange er enig med meg her.. Forøvrig gjør dere en kjempejobb i klacken!! Hva denne 'mobbingen' angår var det såvidt meg bekjent mer å karakterisere som vennskapelige sprell... På ståplass er nettopp der man kan/bør/skal ta av Sikker på at han følte/føler det på samme måte, mens han klamret seg fast i Anders C`s rygg? Endret 9. Oktober 2007 av Spettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Endre Toth knakk en fot under enten den sangen eller en tilsvarende for noen år siden. Derfor beveger han seg ikke med i det hele tatt - hvilket egentlig er verre. Bare spør meg - jeg står ofte i nærheten av ham. Og han er ikke lett å skyve på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Endre Toth knakk en fot under enten den sangen eller en tilsvarende for noen år siden. Derfor beveger han seg ikke med i det hele tatt - hvilket egentlig er verre. Bare spør meg - jeg står ofte i nærheten av ham. Og han er ikke lett å skyve på... Trenger denne diskusjonen virkelig fortsette nå? Da tar vi Alberts kommentar som at sangen er droppet, ihvertfall håper jeg det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 teensa? Syns det heller var (og er) en spesiell klynge med alkoholpåvirkede oppi-20-årene som er verst.. men folk tar jo etter de "mer rutinerte".. Vet du mener meg m/fler så vil bare legge til at jeg var klinkende edru på match i går som så mange ganger før. Enkelte er blitt altfor opptatt å være "sjef" på tribunen og konsentrerer seg mer om å snu seg bakover å for å kritiserere "de alkoholpåvirkede" istedet for å konsentrere om det som skjer på banen.. Hva godt kommer det ut av det? annet enn drittslenging fram og tilbake? Så hva skal gjøres med de gale alkoholpåvirkede uregjerlige folka? skal enkelte av dem trues med utkastelse igjen? For meg blir det helt latterlig at man ikke skal kunne synge "solgt seg som ei hore" for å ta hensyn til de sarte ørene til tantene på raden foran som såvidt er kapable til å klappe. Hvis det fortsetter i den retningen her, hvor man må stå som sild i tønne ved siden av og rundt folk som står på ståplass fordi det er så latterlig billig kan jeg likesågodt kjøpe meg sesongkort på hovis neste år. Ingen som nevnte solgt seg som ei hore her Mortimer.. Men den utrolig duste sangen 10,9,8. Sånn som dere stod og dreit dere ut med han stakkars fyren igår sømmer seg ikke syns jeg. Var jo faen meg på grensen til mobbing av karen jo! Dritfett å dytte en gang, kanskje til og med to ganger er tøft og fett og rått. Men dere ga dere jo ikke? Han måtte rett som det var støtte seg i de foran, bl.a. meg, for ikke å fly med tenna først i betongen. Og det var til og med etter sangen var ferdig! Ikke nok med det så var det kjempefestlig å gjøre narr av håret hans. At jeg, og andre med meg, da tillater oss å påpeke at det er helt unødvendig og dust oppførsel kan dere neppe bli særlig fornærmet for. Tror svært mange er enig med meg her.. Forøvrig gjør dere en kjempejobb i klacken!! Hva denne 'mobbingen' angår var det såvidt meg bekjent mer å karakterisere som vennskapelige sprell... På ståplass er nettopp der man kan/bør/skal ta av Sikker på at han følte/føler det på samme måte, mens han klamret seg fast i Anders C`s rygg? ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det at folk gjør narr av noen som står i Stabæk Supporter er jo helt på jordet! Vi er alle tilsted for en grunn, nemlig å støtte Stabæk! Ikke for å gjøre narr av andre! Jeg er enig med Anders C at den 10,9,8,7 osv. sangen er teit! Mulig at det ikke har skjedd noen skade, men la oss slutte mens leken er god! Endre Toth knakk en fot under enten den sangen eller en tilsvarende for noen år siden. Derfor beveger han seg ikke med i det hele tatt - hvilket egentlig er verre. Bare spør meg - jeg står ofte i nærheten av ham. Og han er ikke lett å skyve på... hmmm... du bør kanskje sjekke kildene dine bedre her. Dette skjedde vel strengt tatt da den store kroppen skulle hoppe over ett reklameskilt og storme banen etter en seier mot RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Og så etterpå skrtyte av at man var edru..... hjelpes!! Flott at styret bidrar til en bra diskusjon. Hvis du hadde giddi å lest hele sammenhengen istedet for å ta muligheten til å "ta" meg hadde det sikkert hjulpet. Det her tar jo litt vel av.. bøter? hva faen? Personskader? Er det noen som har pådratt seg "personskade" ved 10, 9, 8 sangen så er det jo en av de som starter den oftest, fordi alle skal "ta" han.. Tror egentlig vi må droppe over alt fra nord til sør også, er jo rimelig trangt og har selv opplevd når vi står på midten så blir man presset sammen og tilslutt detter alle bakover, en gang fikk jeg til og med to staute karer på fanget. Hva om jeg hadde hatt dårlig kne? da hadde jeg antagelig vært yrkesinvalid nå.. Det gjelder forresten skjerfet jeg fikk i øyet under en av sangene vi vifter med skjerf til, vi bør også juble mer forsiktig så vi ikke dulter borti sidemannen så han kan komme ut av balanse og dette ned den uberbratte tribuneseksjonen vår. Tror hjelm, maske, vernebriller, albuebeskyttere, knebeskyttere og tannbeskytter er det tryggeste på ståplass framover. Vi er jo nesten blitt helt tyrkiske i galskapen og ingen har kontroll. Når det gjelder "mobbingen" så synes jeg det er flott at du bryr deg om de rundt deg anders og at det sikkert kunne oppfattes sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Og så etterpå skrtyte av at man var edru..... hjelpes!! Flott at styret bidrar til en bra diskusjon. Hvis du hadde giddi å lest hele sammenhengen istedet for å ta muligheten til å "ta" meg hadde det sikkert hjulpet. Det her tar jo litt vel av.. bøter? hva faen? Personskader? Er det noen som har pådratt seg "personskade" ved 10, 9, 8 sangen så er det jo en av de som starter den oftest, fordi alle skal "ta" han.. Tror egentlig vi må droppe over alt fra nord til sør også, er jo rimelig trangt og har selv opplevd når vi står på midten så blir man presset sammen og tilslutt detter alle bakover, en gang fikk jeg til og med to staute karer på fanget. Hva om jeg hadde hatt dårlig kne? da hadde jeg antagelig vært yrkesinvalid nå.. Det gjelder forresten skjerfet jeg fikk i øyet under en av sangene vi vifter med skjerf til, vi bør også juble mer forsiktig så vi ikke dulter borti sidemannen så han kan komme ut av balanse og dette ned den uberbratte tribuneseksjonen vår. Tror hjelm, maske, vernebriller, albuebeskyttere, knebeskyttere og tannbeskytter er det tryggeste på ståplass framover. Vi er jo nesten blitt helt tyrkiske i galskapen og ingen har kontroll. Når det gjelder "mobbingen" så synes jeg det er flott at du bryr deg om de rundt deg anders og at det sikkert kunne oppfattes sånn. Nå er det snart på tide at vi tar en avgjørelse på om vi skal være en familietribune med lokal klapping og synging når man gidder eller om vi skal bli den supporterklubben som støtter klubben og synger 90 minutter, hvor ALLE tar i ett tak. Kvalitet framfor kvantitet. Skru opp prisene på sesongkortet neste år, kom til enighet med inferno igjen(jada jeg vet det er to parter) og bli kvitt alle som bare står på ståplass fordi det er billig. De kommer aldri til å synge/hoppe/ralle uansett og da kunne de likesågodt sitti ett annet sted på stadion istedet for å ta opp plass på vårt felt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Nå må det vel sies at å få en albue i bakhodet fra en som lager "tribuneras" er litt værre, enn at man klart of tydelig er forberedt på "fra nord til sør" hvor man bare kan plassere seg slik at man ikke står med den gjengen som hopper frem og tilbake.. Legger ikke noe skyld på akkuratt DEG mortimer, men mener at denne "sangen" har tatt av litt for mye og folk på tribunen har tolket den feil.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Og så etterpå skrtyte av at man var edru..... hjelpes!! Flott at styret bidrar til en bra diskusjon. Hvis du hadde giddi å lest hele sammenhengen istedet for å ta muligheten til å "ta" meg hadde det sikkert hjulpet. Det her tar jo litt vel av.. bøter? hva faen? Personskader? Er det noen som har pådratt seg "personskade" ved 10, 9, 8 sangen så er det jo en av de som starter den oftest, fordi alle skal "ta" han.. Tror egentlig vi må droppe over alt fra nord til sør også, er jo rimelig trangt og har selv opplevd når vi står på midten så blir man presset sammen og tilslutt detter alle bakover, en gang fikk jeg til og med to staute karer på fanget. Hva om jeg hadde hatt dårlig kne? da hadde jeg antagelig vært yrkesinvalid nå.. Det gjelder forresten skjerfet jeg fikk i øyet under en av sangene vi vifter med skjerf til, vi bør også juble mer forsiktig så vi ikke dulter borti sidemannen så han kan komme ut av balanse og dette ned den uberbratte tribuneseksjonen vår. Tror hjelm, maske, vernebriller, albuebeskyttere, knebeskyttere og tannbeskytter er det tryggeste på ståplass framover. Vi er jo nesten blitt helt tyrkiske i galskapen og ingen har kontroll. Når det gjelder "mobbingen" så synes jeg det er flott at du bryr deg om de rundt deg anders og at det sikkert kunne oppfattes sånn. Nå er det snart på tide at vi tar en avgjørelse på om vi skal være en familietribune med lokal klapping og synging når man gidder eller om vi skal bli den supporterklubben som støtter klubben og synger 90 minutter, hvor ALLE tar i ett tak. Kvalitet framfor kvantitet. Skru opp prisene på sesongkortet neste år, kom til enighet med inferno igjen(jada jeg vet det er to parter) og bli kvitt alle som bare står på ståplass fordi det er billig. De kommer aldri til å synge/hoppe/ralle uansett og da kunne de likesågodt sitti ett annet sted på stadion istedet for å ta opp plass på vårt felt. Hahaha:D Liker ironien din. Men tilbake til alvoret her. Mortimer har helt rett.(mener jeg) Vi må skjerpe oss når det gjelder synging, klapping og hopping på tribunen. Det har vært altfor dårlig i det siste. Om folk i $$ ikke gidder/vil/tør være med på hopp og sang så finnes det andre steder på tribunen man kan være. Vi har nok av plass! Når Stabæk har en dårlig dag på banen betyr det vel ikke at vi skal gjøre likedan? Vi må gjør det vi kan og støtte gutta slik at de muligens gidder å gjøre en innsats. Vi burde se litt mer på våre naboer lenger syd som f.eks. Italia(bortsett fra trommer,bjeller og alt slags annet tull) De synger i 90 min og vel så det. Litt engasjement trengs og hvis sidemannen bare står og ikke gidder synge er det klart en blir demotivert. La oss prøve å gjøre noe med dette. Et annet godt forslag Mortimer hadde var å øke sesongkort prisene for å slippe de få som kjøper sesongkort i $$ bare fordi det er billig. Da får vi tafatt liv på tribunen og det er det forhåpentligvis ingen som ønsker. Mer penger til klubben og "bedre" supportere. Ta i et tak for klubben vi elsker. Klag mindre og lag mer liv! Alltid-Uansett ps. Jeg er ikke bikkja til Mortimer! Endret 9. Oktober 2007 av Ulle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Nå er ikke jeg spesielt solid bygget, og heller ingen kjempe. Men jeg tåler å bli dytta, få en albue i hodet, falle, lande oppå eller under noen. Jeg har et hakk i neserota etter en ivrig flagger som sender vifteflagget i halvsirkler bak seg når han står foran ved gjerdet. Jeg whacka Finn i trynet med Alltid-Uansett-flagget på søndag. Og jeg synes det er slik det kan være blant de heteste av oss. Vi kan gjerne være altinkluderende, men ikke så mye at vi har "dagning" på ståplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Nå er ikke jeg spesielt solid bygget, og heller ingen kjempe. Men jeg tåler å bli dytta, få en albue i hodet, falle, lande oppå eller under noen. Jeg har et hakk i neserota etter en ivrig flagger som sender vifteflagget i halvsirkler bak seg når han står foran ved gjerdet. Jeg whacka Finn i trynet med Alltid-Uansett-flagget på søndag. Og jeg synes det er slik det kan være blant de heteste av oss. Vi kan gjerne være altinkluderende, men ikke så mye at vi har "dagning" på ståplass. Thats the spirit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Kan ikke skjønne hva som er så vanskelig med å lære seg sangene.. De fleste går vel på skolen eller har gått. Der måtte man lære mye kjpere pensum enn dette og de fleste sangene er strengt talt maks fire korte linjer per idag. Jeg kan ikke skryte på meg å ha vært på så alt for mange kamper i år. Første sesongen på veldig mange år grunnet annet. Men å lære seg sangene er ikke vanskelig om man er interessert nok. Synge er heller ikke noe problem og burde være en selvfølge på ståtribunen. Skjønner godt de som ikke åpner kjeften fordi personer i 1,5 meters omkrets gjør det samme. Slik jeg ser det er det to måter å gjøre det på: 1. De som synger må da stå "strategisk" utplassert for å kunne dra med andre 2. Vi lager ett skille mellom de som har lyst å være med å synge og lage liv, og de som ikke ønsker det. Endret 9. Oktober 2007 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Kan ikke skjønne hva som er så vanskelig med å lære seg sangene.. De fleste går vel på skolen eller har gått.Der måtte man lære mye kjpere pensum enn dette og de fleste sangene er strengt talt maks fire korte linjer per idag. Jeg kan ikke skryte på meg å ha vært på så alt for mange kamper i år. Første sesongen på veldig mange år grunnet annet. Men å lære seg sangene er ikke vanskelig om man er interessert nok. Synge er heller ikke noe problem og burde være en selvfølge på ståtribunen. Skjønner godt de som ikke åpner kjeften fordi personer i 1,5 meters omkrets gjør det samme. Slik jeg ser det er det to måter å gjøre det på: 1. De som synger må da stå "strategisk" utplassert for å kunne dra med andre 2. Vi lager ett skille mellom de som har lyst å være med å synge og lage liv, og de som ikke ønsker det. Eller vi kan si høyt oppi trynet deres: "syng da!" samtidig som flere av dine kompiser snur seg mot han karen og sier : " ja syng da, er du ikke supporter?" hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Det er sikkert noe å lære av Italia. Men det er også noe å lære av England. Eller ta gjerne en titt til Bergen på mandag. Det viktig for å skape godt lydtrykk på en stadion er i mine øyne IKKE den marginale gruppen Mortimer representerer. Den store stemningen, og det de store mengdene vil oppleve er å være en del av den. For en middels fotballinteressert pappa er det å kunne ta med seg guttungen til Old Trafford å synge solskjærsangen som han kan så godt mye større enn å se på klin gale italienere prøve å ta livet av hverandre. For å oppnå dette trenger vi, som Stabæk Support, Stabæk Fotball og bæringer å få med oss alle. Vi må få hovedtribunen med å synge. Det er vel ikke uten grunn at det lydbilde vi hører i hodet vårt når vi hører ordene Champions League og Rosenborg er en litt langrtrukken og dyster Roo-sen-booorg. 15 enkeltmennesker som vil ha kaos kan synge så høyt de vil, men 4000 mennesker på sittetribunen er så sinnsykt mye mer trykk. Jeg tror ikke på julenissen og vet jo at det ikke er lett å få med hovis. Men hvorfor ikke forsøke? Kasterop har fungert på et vis, fordi de er enkle og nøytrale. De enkleste sangene fra $ følges til en viss grad fra tribunene på samme siden. Sanger som "solgt seg som ei hore" vil vi aldri få med hele stadion på. På Nadderud er dette vanskelig eller umulig. Men la oss legge grunnlaget for en fantastisk førstesesong i en akustisk perfekt ramme på Fornebu. Få med litt fler og litt fler. Dra med hovedtribunen enda mer slik at de som sitter der vender seg til det, og det å være med på ropene blir litt mer selvfølgelig enn det er i dag. Om gutta fortsetter å gjøre jobben kommer vi til å selge ut Fornebu Arena. Det er mange mange tusen potensielle stemmer. La oss satse på dem istedetfor de som ønsker å leve ut en forlenget russetid i blå dress. Å skru opp prisen på sesongkort er jo det samme som å skru igjen alle former for rekruttering. Er det virkelig det Mortimer ønsker? Helt til slutt noen flere tanker om "solgt seg som ei hore" og andre sanger mot dommern. Er det virkelig ikke mulig å gjøre det mer rafinert? Terje Hauge klapp-klapp-klapp! Dommern vil umiddelbart få med seg at vi er uenig (han har jo tross alt dømt mot oss), og vil komme i en vanskelig situasjon med en hel stadion som roper navnet hans. Målet til dommern er jo som alltid at ingen skal legge merke til han. Å bruke navnet øker fokuset på han som person. Å drøye tiden møter vi ofte med piping. Problemet er at når vi begynner å pipe uforholdsmessig tidlig, gjør vi det vanskelig for dommern å gi gult, fordi han da vil bli redd for å ha blitt påvirket. Kan vi rope 1 -2 - 3 - 4 - 5 - 6 (7 -8 - 9) når keeperen har ballen? (med referanse til 6-sekundersreglen)? Sikkert vanskelig å få begynt riktig, og om noen setter opp tempoet blir hele greia meningsløs. Men ved å bruke den vil vi om dommeren oppfatter det direkte signalisere at noen faktisk ser hva han gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Kanskje vi skal ta opp dette med inndeling av feltet og andre saker på årsmøtet som ikke er altfor mange måneder frem i tid...? Det er her man kan bruke stemmen sin aktivt. Jeg tar gjerne en konstruktiv debatt på hvordan vi skal ta ståfeltet tilbake og gjeninnføre en viss kvalitet på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2007 (endret) Kan ikke skjønne hva som er så vanskelig med å lære seg sangene.. De fleste går vel på skolen eller har gått.Der måtte man lære mye kjpere pensum enn dette og de fleste sangene er strengt talt maks fire korte linjer per idag. Jeg kan ikke skryte på meg å ha vært på så alt for mange kamper i år. Første sesongen på veldig mange år grunnet annet. Men å lære seg sangene er ikke vanskelig om man er interessert nok. Synge er heller ikke noe problem og burde være en selvfølge på ståtribunen. Skjønner godt de som ikke åpner kjeften fordi personer i 1,5 meters omkrets gjør det samme. Slik jeg ser det er det to måter å gjøre det på: 1. De som synger må da stå "strategisk" utplassert for å kunne dra med andre 2. Vi lager ett skille mellom de som har lyst å være med å synge og lage liv, og de som ikke ønsker det. Eller vi kan si høyt oppi trynet deres: "syng da!" samtidig som flere av dine kompiser snur seg mot han karen og sier : " ja syng da, er du ikke supporter?" hehe pass på, du må ikke skrike opp i trynet til en supporter.. du så jo hva som skjedde i Fredrikstad der capoen deres ropte en rett i trynet.. men synes vi kan dele det inn i to: de som har litt sydlandsk kultur, ikke noe "ultras" gruppe eller noe, men de som faktisk er villig til å stå bak et flagg under kamp der, de som synger og helst vil se hele kampen et annet sted. ps. hovis er ikke så verst de på syngingen. synes de har blitt bedre gjennom hele sesongen. drar ofte i gang stabæk, og i det siste har de faktisk startet "kom igjen stabæk" ropene noen ganger, og sist gang hørte jeg "beste laget!!? STABÆK!" Endret 9. Oktober 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå