Potter 2 494 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Heller 10,9,8 enn det greiene der... folk løper jo rundt og slår hverandre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Heller 10,9,8 enn det greiene der... folk løper jo rundt og slår hverandre? enig, det så ikke koselig ut i det hele tatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Heller 10,9,8 enn det greiene der... folk løper jo rundt og slår hverandre? enig, det så ikke koselig ut i det hele tatt... Aha, nå skjønner jeg agendaen til Alz. Foreslå noe som er langt voldsommere enn 10, 9, 8, .... for at den skal fremstå som rene barnehagen. (noe det i og for seg også er...) De som vil får holde på med den så mye de vil for meg, men jeg plasserer meg så jeg får med meg kampen i tillegg til å bidra med sang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Tror kanskje dette er litt i farligste laget på en tribune, men det var fett på Rockefeller. med tanke på alt det farlige som foregår på ståfeltet for tiden så burde det vel snart utdeles tannbeskyttere i stabæk farger... Velkommen tilbake til forumet Mortimer, vi har savnet deg.. Mistenker deg for "skjult ironi" i det innlegget der... Tilbake til tråden.. Ett mål sangen er jo mer lavmål enn alle suger kukk i..... Det mest latterlige med den er fingerbevegelsen. Vi ser jo ut som en gjeng med downs som prøver å telle til 5. Melodien går ann, så de med sanghjernen i seg kan jo foreslå en ny tekst som ikke innebærer telling til 5 med fingrene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Har Mortimer vært borte fra forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 tekst: forza Lotta Vincerai non ti lascieremo mai Vi er Stabæk ifra Bærum, vinner serien i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) tekst: forza Lotta Vincerai non ti lascieremo mai Vi er Stabæk ifra Bærum, vinner serien i år? bedre enn den som er nå hvertfall.. Vi er Stabæk ifra Bærum funker, men får ikke "år" til å passe inn, ellers funker det.. Milano siamo? noi er fet den, capoen var litt vel glad i megafonen sin.. Endret 15. Oktober 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Med tanke på den sangen... Stiller JJ opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Med tanke på den sangen... Stiller JJ opp? får da håpe det Inter Er den i starten av filmen noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Det er treneren sin det!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Med tanke på den sangen... Stiller JJ opp? får da håpe det Inter Er den i starten av filmen noe? Chi siamo noi? Grisefet nok den! men innebærer mye capo da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2007 (endret) Med tanke på den sangen... Stiller JJ opp? får da håpe det Inter Er den i starten av filmen noe? feltet vårt er lite nok til at forsangerenikke trenger megafon når han roper ut det, tror jeg.. Chi siamo noi? Grisefet nok den! men innebærer mye capo da.. feltet vårt er lite nok til at forsangeren ikke trenger megafon når han roper ut det, tror jeg.. ellers har vi moonlight shadow som blaapaatur kom med for litt siden, som rant vekk, som nesten bør lages..! Endret 15. Oktober 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 det er på grensen, til neste år er det nok fort stort blitt... sånn som mot lsk i semin var det jo ganske umulig å få til noe ordentlig uten megafon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Går å tenker på moonlight ofte, men har ikke klart å komme opp med tekst. Forslag mottas med takk! Men jeg tenker videre jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 link? Tok det opp i tidligere i tråden for en stund siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 tenkte meg det, men gaadd ikke rote rundt:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 grublet litt på moonlight nå.. kommet fram til: STABÆK STABÆK trallinga.. Vi er Stabæk ifra Bærum, ? ? finner ikke noe bra på de nederste linjene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 16. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2007 (endret) Var ute på et fuktig lag med jobben nylig, da endte vi opp med ca 60stk som sang på en griseversjon av Edit Piafs Milord... Ble høy stemning, samtidg som sangen begynner rolig, og så tar seg opp, gjerne med klapping, før den roer seg litt ned. Her kan det fort lages flere vers. Skal få tak i griseversjonen, så kan dere se hva jeg mener... Her er griseversjonen: Vi vil ha flere kvinns Vi vil ha alt som fins Vi vil ha freske, frekke, fagre, flotte kvinns! For vi er menn med gryn, Som tar deg med på byn, Og når du kler av deg er du et herlig syn! Ref: la la la la Vi vil ha flere menn Som vi kan ta med hjem Vi vil ha store, sterke, velformede menn! Vi vil ha menn med smil, Vi vil ha menn med stil, Som vi kan kose med, og gjøre som vi vil! ref Til alle damer her, Som vekker vårt begjær, Vi elsker dere både med og uten klær! Vi vil ha kvins som klår, Litt godt på kjeppen vår, Og vi gir faen i hvor hen du var i går! ref Vi vil ha menn med gryn, Som tar oss med på byn, Som ikke bryr seg om vi flørter med en kar Som er litt elegant Og kanskje Don Juan! Vi vil ha menn med stå, som får det til å gå! Ref: la la la Hei damer, jeg er klar Hvis du vil ha en kar Som tenker bedre tidlig snar enn etter far. For jeg er eplekjekk Med åpen buksesmekk Og har du ikke cash, så tar jeg kryssa sjekk! Synspunkter? edit: la til teksten Endret 16. Oktober 2007 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Ser ved første øyekast ut som noe Godsetunionen sikkert kunne likt.... har du link til melodien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Litt problemer med video/lyd på jobben, men denne burde funke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Vel, virker om en melodi vi kan bruke som utgangspunkt til mye morsomt, men kan egentlig ikke uttale meg før jeg hører hvordan melodien går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Håper vi aldri vurderer å ta i bruk trompet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 jeg er for trompet, hvertfall hvis den kombineres med ansikts-/kropps-maling, parykker og artige hodeplagg, gjerne vikinghjelmer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Kubjelle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Trompet OG kubjelle er tingen:):) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sandra 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Så lenge trommene aldri kommer er jeg fornøyd:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Så lenge trommene aldri kommer er jeg fornøyd:) Så lenge en tromme brukes riktig, kan det bli riktig så bra, men feilmarginen er veldig stor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 jeg er for trompet, hvertfall hvis den kombineres med ansikts-/kropps-maling, parykker og artige hodeplagg, gjerne vikinghjelmer! og synger "seier'n er vår" når vi vinner.. kaffe og vaffler i pausen er heller ikke å forakte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) jeg er for trompet, Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!! Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen... Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg??? Endret 17. Oktober 2007 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå