solli 0 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Hey, nå har jeg lastet opp bilder fra kveldens kamp. For de som ikke har adressen så er den. www.norpixel.com ENJOY ;-) (Dette blir mine siste bilder denne sesongen, men lover flere neste år) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Hey, nå har jeg lastet opp bilder fra kveldens kamp. For de som ikke har adressen så er den. www.norpixel.com ENJOY ;-) (Dette blir mine siste bilder denne sesongen, men lover flere neste år) Halvparten av bildene er at Stabækspillere som jubler jo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 29. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2006 (endret) Hey, nå har jeg lastet opp bilder fra kveldens kamp. For de som ikke har adressen så er den. www.norpixel.com ENJOY ;-) (Dette blir mine siste bilder denne sesongen, men lover flere neste år) Halvparten av bildene er at Stabækspillere som jubler jo! Jubler ikke du.... eller var det ment som en klage? Endret 29. Oktober 2006 av solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Unnskyld hvis du oppfattet det som en klage Var ikke ment sånn. Synes bare det var gøy å se bilder fra en kamp med så mye jubelbilder. Derfor alle smilefjesene jeg skrev. Synes det var kjempeflotte bilder jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Del Skrevet 29. Oktober 2006 Unnskyld hvis du oppfattet det som en klage Var ikke ment sånn. Synes bare det var gøy å se bilder fra en kamp med så mye jubelbilder. Derfor alle smilefjesene jeg skrev. Synes det var kjempeflotte bilder jeg! Var veldig mye jubelbilder, skal være enig i det, med hyppige scoringer pluss at jeg luka ut de mindre bra bildene, ble jeg stående med de 111 jeg lasta opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.norpixel.com/newpics/displayima...m=89&pos=18 Hehe, kunne ikke dy meg. Forslag til tekst på bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.norpixel.com/newpics/displayima...m=89&pos=18 Hehe, kunne ikke dy meg. Forslag til tekst på bilde? HEHE, vurderte og ikke ta med dette bilde, men det var jo litt artig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) http://www.norpixel.com/newpics/displayima...m=89&pos=18 Hehe, kunne ikke dy meg. Forslag til tekst på bilde? Faen heller somen, det er jeg som skal score her. Endret 30. Oktober 2006 av Latmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Nydelige bilder Solli. Særlig likte jeg det hvor du får frem bomtreffen på Daniels andre og bildeserien av hans tredje. Bra jobbet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Nydelige bilder Solli. Særlig likte jeg det hvor du får frem bomtreffen på Daniels andre og bildeserien av hans tredje. Bra jobbet. Takker for hygglig tilbakemelding klodrik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 tusen hjertelig takk thomas! så fine bilder! alltid en glede å se på bildene dine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 tusen hjertelig takk thomas! så fine bilder! alltid en glede å se på bildene dine! takk takk Maren ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Veldig bra bilder! Edit: Det var et meget formsterkt Molde som entret gressmatta på Nadderud i dag. Molde hadde alt og kjempe for, og det gjorde de til gangs. Stabæk slet virkelig med og finne nettmaskene, det skulle ta hele 20 minutter før Somen setter ballen i Molde målet. Ingen tvil om at det var en uhyre gjevnspilt kamp på Nadderud i kveld. Kampen endte forøverig 8-0. Hehe, glimrende oppsummering Endret 1. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Veldig bra bilder! Edit: Det var et meget formsterkt Molde som entret gressmatta på Nadderud i dag. Molde hadde alt og kjempe for, og det gjorde de til gangs. Stabæk slet virkelig med og finne nettmaskene, det skulle ta hele 20 minutter før Somen setter ballen i Molde målet. Ingen tvil om at det var en uhyre gjevnspilt kamp på Nadderud i kveld. Kampen endte forøverig 8-0. Hehe, glimrende oppsummering ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Takk for mange bra bilder i år, ser frem mot like mye bra neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 Takk for mange bra bilder i år, ser frem mot like mye bra neste år! ;-) lover flere neste sesong... (gleder meg alerede) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå