Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som ve t hvorfor Ia ikke spiller?:angry:

Skal se kampen på FXT og stussa over det jeg også! Klarer ikke å finne noe positiv vinkling på det ihvertfall.. Æsj.. Skal være en ganske god grunn for å ikke bruke vår/tippeligaens beste midstopper.

Enig, det som er helt sikkert er at Kamma kommer til å pumpe inn baller foran målet og der er vi veldig avhengig av IA!

Ikke bra det der, får bare håpe han ikke er på vei bort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som ve t hvorfor Ia ikke spiller?:angry:

Skal se kampen på FXT og stussa over det jeg også! Klarer ikke å finne noe positiv vinkling på det ihvertfall.. Æsj.. Skal være en ganske god grunn for å ikke bruke vår/tippeligaens beste midstopper.

Enig, det som er helt sikkert er at Kamma kommer til å pumpe inn baller foran målet og der er vi veldig avhengig av IA!

Ikke bra det der, får bare håpe han ikke er på vei bort!

Blir kvalm av tanken. 5 minutter til kampstart nå.. Kom igjen Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et mål, to mål, tre mål, fire mål fem mål, heia stabæk, vinner kampen, heia stabæk flere mål(8) digg ass:D håper ham-kam går rett ned nå. men iversen må ikke score mere:S

Faen for et jævla møkkalag. Ikke bare spiller de gampefotball, de er også en gjeng med grisespillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et mål, to mål, tre mål, fire mål fem mål, heia stabæk, vinner kampen, heia stabæk flere mål(8) digg ass:D håper ham-kam går rett ned nå. men iversen må ikke score mere:S

Faen for et jævla møkkalag. Ikke bare spiller de gampefotball, de er også en gjeng med grisespillere.

hvilke lag reffererer du til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ham-Kam naturligvis. Hvem ellers?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ham-Kam naturligvis. Hvem ellers?

hehe :P nei ikke vet jeg. Men siden viking scorte nå ligger de på nedrykk og jeg sitter her hjemme å gliser :D jess ass!!! mål av nanne ell veigar nå er bare toppen av kvelden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hamkam - Stabæk
  • Opprett ny...