Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neste år tar vi trippel. Veigar, Nanne og Tom :P

Tom faktisk :P men veigar sa at nanne skulle bli toppscorer, men det er sikkert litt bittert at Tom ikke ga den scoreringen til Veigar. uansett jessda!

ps. stakars per nilsson. han scored selvmålet slik at odd kom på kvallik. årets beste oddspiller kan ødelegge tl for dem. det er synd på han ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skulle sett opp og sendt en liten pasning til Veigar på blank der da :angry:

Hadde blitt for dumt mener jeg... Det er Tom som bryter igjennom etter en pasning fra Bjørnar, og det er Tom som scorer målet. Det hadde blitt for dumt om han skulle bare sende ballen bort for at Veigar skulle være nær ballen før den gikk i mål. For at man skal bli toppscorer må man score målene selv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skulle sett opp og sendt en liten pasning til Veigar på blank der da :angry:

Hadde blitt for dumt mener jeg... Det er Tom som bryter igjennom etter en pasning fra Bjørnar, og det er Tom som scorer målet. Det hadde blitt for dumt om han skulle bare sende ballen bort for at Veigar skulle være nær ballen før den gikk i mål. For at man skal bli toppscorer må man score målene selv!

For dumt å gi målet til en lagkamerat som har hatt en supersesong og absolutt også fortjener titelen... jaja det får nå være din mening :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hørte intervjuet med Nanne? Jævla møkkalag ass, nå er jeg bare enda gladere vi ikke ser dem neste år!!!

Kienast blir aldri å se i stabækdrakt for å si det slik..

Uansett, Stabæk begynner å ligne et topplag. Herlig!

Å ha de to øverste på toppskårertabellen er som en våt drøm..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hørte intervjuet med Nanne? Jævla møkkalag ass, nå er jeg bare enda gladere vi ikke ser dem neste år!!!

Nei, hva sa han?

Han hadde aldri hørt noe sånt på en fotballbane før.. men han ville ikke si hva som ble sagt, han mente at de rykket ned var straff nok.. Nevnte noe om en merkelig stemning gjennom hele kampen fra både spillerne og publikum på Hamar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel ble hetset av Kienast og var fly forbannet tpå der. Etter kampen ville han ikke si hva det gjaldt, men bare at det var noe veldig upassende, og noe han aldri hadde hørt på banen før. Han ville ikke kommentere det ytterligere, men han var veldig fornøyd med å score etter den episoden, og han mente at det å rykke ned var straff nok....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Det var Toms mål. Tom er konge og får som "vanlig" to mål i en kamp i løpet av en sesong..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd Veigar brant returen på tverrligger skuddet. Der skulle han fått målet han trengte. Men en utrolig artig avslutning på sesongen. Gleder meg til neste år. Blir medalje da! :)

Dette har vært en fantastisk avslutning på sesongen, bare så synd at det er over nå :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd Veigar brant returen på tverrligger skuddet. Der skulle han fått målet han trengte. Men en utrolig artig avslutning på sesongen. Gleder meg til neste år. Blir medalje da! :)

Dette har vært en fantastisk avslutning på sesongen, bare så synd at det er over nå :P

Er enig der, en kjempesesong gratulerer alle gutta pluss JJ :D

Statue av Nannskog?? første mann som er toppscorer i to sesonger!!!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hamkam - Stabæk
  • Opprett ny...