Larseno 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Det er altså ikke bare bønder på Hamar, men en hel del rasistpakk. Måtte det bli et langt opphold i Adecco ligaen. Laget med kanskje flest utlendinger på laget i denne sesongen som var er rasister. Den var god Abiodun liker seg nok siden det bare er rasister der. Skulle hatt en diplom du, mangel på IQ diplomen. Suveren førsteplass til deg. Nannskog cries just like a baby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Det er altså ikke bare bønder på Hamar, men en hel del rasistpakk. Måtte det bli et langt opphold i Adecco ligaen. Laget med kanskje flest utlendinger på laget i denne sesongen som var er rasister. Den var god Abiodun liker seg nok siden det bare er rasister der. Skulle hatt en diplom du, mangel på IQ diplomen. Suveren førsteplass til deg. Nannskog cries just like a baby Mindreverdighetskomplekser. Du skal få en diplom som bekrefter noe, flest antall touch på ball uten at den er i bakken.... Grodås cries just like a baby... :D Håper 2.etasje spillet deres passer bedre i 1 div... Endret 5. November 2006 av Andersblaa<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larseno 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Genialt morsomt synd det ikke er noen intervjuer med en sutrette bartesteffen, det kaller jeg konge intervju Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. Det er forskjell på sint (Nannskog) og sutrende gråtende (Grodås). Kanskje du skal konsentrere deg om ditt eget Adecco lag istedenfor alle andre. Forsvare usportslighet hører forøvrig ingensteds hjemme. Om det er det dere står for håper jeg veien ned til 2,3 og 4 div blir svært kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larseno 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. Det er forskjell på sint (Nannskog) og sutrende gråtende (Grodås). Kanskje du skal konsentrere deg om ditt eget Adecco lag istedenfor alle andre. Forsvare usportslighet hører forøvrig ingensteds hjemme. Om det er det dere står for håper jeg veien ned til 2,3 og 4 div blir svært kort. Dere har jo Stenersen som var sportslig i media, tror du burde slutte å snakke jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Stenvoll kunne nå ha latt Veigar fått siste målet da... Hadde vært fint om så hadde skjedd, men det var tross alt en mann i mellom, og jeg vet heller ikke om Tom hadde oversikten der. Når du står på blankt mål er ikke passningsalternativer det første du ser etter. Veigar ble veldig skuffet med en gang, men jeg regner med at det går fort over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Dere har jo Stenersen som var sportslig i media, tror du burde slutte å snakke jeg Var det andre som la merke til at publikum pep mot Keller også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. Det er forskjell på sint (Nannskog) og sutrende gråtende (Grodås). Kanskje du skal konsentrere deg om ditt eget Adecco lag istedenfor alle andre. Forsvare usportslighet hører forøvrig ingensteds hjemme. Om det er det dere står for håper jeg veien ned til 2,3 og 4 div blir svært kort. Dere har jo Stenersen som var sportslig i media, tror du burde slutte å snakke jeg Uansett hva du sier, Steners sier bare sannheten. Ham kam er ræva, uansett, rasisme hører ikke hjemme noen steder. selv ikke på Hamar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. lukter jeg misunnelse?? Dere ble pissa på i dag. Dra ut på åkern og spa no møkk eller noe Endret 5. November 2006 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Stabæk banker alle bønda Flott punktum på sesongen, toppscorertittel og Hamkam ned der de hører hjemme. Forza Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
baltazar 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Vi har 6 poeng og 9-1 mot Ham-Kam i år. Jeg syns det er synd at julenissene rykker ned :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Bortimot årets høydepunkt; en hulkende Grodås på TV2 etter kampen. For en mann - for et lag. Du så kanskje ikke Nannskog hylgråte der? kommer kanskje i Sporten. Kienast sa vel bare "Du er dum", er jo nok det for å få se en gråtende Nannskog. Det er forskjell på sint (Nannskog) og sutrende gråtende (Grodås). Kanskje du skal konsentrere deg om ditt eget Adecco lag istedenfor alle andre. Forsvare usportslighet hører forøvrig ingensteds hjemme. Om det er det dere står for håper jeg veien ned til 2,3 og 4 div blir svært kort. Dere har jo Stenersen som var sportslig i media, tror du burde slutte å snakke jeg Tror du egentlig bare skal holde kjeft selv jeg, og dra deg til helvete vekk fra dette forumet. At dere støtter et lag som kommer med så lavpannede og idiotiske kommentar er er en ting, at du er såpass kjørt i skallen at du forsvarer det istedenfor å beklage det beviser bare at den stumme supportergjengen deres er like usportslig som det jævla møkkalaget dere heier på. Håper dere får et kort opphold i Adeccoligaen, før 2.divisjon står for tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Det er altså ikke bare bønder på Hamar, men en hel del rasistpakk. Måtte det bli et langt opphold i Adecco ligaen. Laget med kanskje flest utlendinger på laget i denne sesongen som var er rasister. Den var god Abiodun liker seg nok siden det bare er rasister der. Skulle hatt en diplom du, mangel på IQ diplomen. Suveren førsteplass til deg. Nannskog cries just like a baby Å så hissig! Bilde av lemmen er på vei i posten! Kos dere i Adeccoligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Tror det blir vanskeligere ta 6 poeng fra Viking enn Nedrykkskameratene neste år, men likevel er det fantastisk slippe tomsingene fra Hamar. Ellers er det skandale at det ble bronse på sosialklientene fra Enga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Hvor deilig det er å sende HamKam ned! Er det ett lag i Norge jeg har et tilnærmet hatforhold til, er det HamKam, pga spillestilen, treneren og publikummet. Norges styggeste lag og Norges styggeste publikum. Det er sikkert et mindretall av gjødselskadde tilskuerne som står bak drapstruslene og rasismen, brorparten er nok helt normale fotballtilhengere, men like fullt fortjener HamKam en stygg skjebne pga det stygge, stygge mindretallet som markerer seg som fotballnorges desidert største idioter. Møkkalag, møkkafolk! Fem mål i dag og opp i 53 mål totalt i sesongen lar seg høre. Da nådde vi det magiske snittet på to scorede mål per kamp. Neste sesong skal vi ned mot den andre magiske grensen på ett innsluppet per kamp også, så tar vi garantert medalje. Endret 5. November 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Dette er kanskje som å banne i kirka; men heller bronse til kålenga enn Møkkakameratene i TL. Fytti helvete for drittlag. Laget fra oslos bakgård spiller ihvertfall fotball og de hetser ikke spillere pga hudfarge etc. Det skal de tross alt ha. Hvorfor skal alle lag med -kameratene i navnet være så idiotisk dumme. Ham-Kam er rasister og spiller dårlig fotball. Mandalskameratene drøyer tid og spiller dårlig fotball. Stålkameratene jukser med økonomien og spiller dårlig fotball (etter det jeg har hørt). Endret 5. November 2006 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 For en festkveld, smilte i bilen hele veien hjem!!! Og enda deiligere at vi fikset "the double" i år, ved å sende ned to lag! Gleder meg til neste sesong, da skal vi enda høyere på tabellen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Var nettopp inne på Briskebybandens forum og er utrolig skuffa over Ham-Kam supporterne. Har aldri hatt noe forhold til Ham-Kam som lag på hverken godt eller ondt. Det som inspirerer meg til å skrive dette innlegget, er mangel på respekt for både seg selv og motstandere som de gir utrykk for på forumet deres. De fleste meldingene som har blitt lagt inn etter kampen inneholder nesten bare dritt om Daniel Nannskog. "Nannskog er en hore, han begynner å grine av ingenting" etc... Fy faen så lite intellegente folk i briskebybanden er! De har rykket ned og begynner å slenge dritt til Daniel fordi "det er ikke bevist at det er sagt noe dritt til han". Daniel sa på intervjuet etter kampen at han skulle ikke stresse noe med det fordi han andre spiller(husker ikke navnet) sa unnskyld til han. Briskebybanden og Ham-Kam burde heller takke Daniel for å ikke anmelde det og lag en stor sak ut av det som mange andre TL-spillere ville ha gjort! Istede hetser de han for absolutt ingenting! Hva har Daniel gjort? Stabæk grusa hamkam 5-1 og jeg har mistet all respekt for supporterne deres. De burde heller konse om neste år, og hva som kan få dem tilbake i tippeligaen. Jeg blir rett og slett kvalm av sånne folk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. November 2006 (endret) Del Skrevet 5. November 2006 (endret) La nå Briskebybanden holde på som de vil på eget forum. Det har ikke vi noe med, og en del av det som er skrevet av Stabæk-folk som har registrert seg der kun for å slenge med leppa er ikke stort bedre. Det var en sånn Kamma-tulling her inne og skrev mye teit i dagene før kampen. Vi holder våre utblåsninger her, så kan de holde på der. Å registrere seg på andre supporterklubbers sider bare for å være frekk er like teit uansett hvor man kommer fra. Endret 5. November 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Enig med deg at registrering blir for dumt, men det er artig se hva andre skriver. Har lest litt på sidene til den banden der oppe, det skinner ganske klart igjennom at snittet på de menneskene er noe lavere enn i andre deler av landet. Vet ikke om det er noe med luften på Hamar eller hva det er. Uansett er det meget sannsynlig at vi slipper tur dit neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 La nå Briskebybanden holde på som de vil på eget forum. Det har ikke vi noe med, og en del av det som er skrevet av Stabæk-folk som har registrert seg der kun for å slenge med leppa er ikke stort bedre. Det var en sånn Kamma-tulling her inne og skrev mye teit i dagene før kampen. Vi holder våre utblåsninger her, så kan de holde på der. Å registrere seg på andre supporterklubbers sider bare for å være frekk er like teit uansett hvor man kommer fra. Jess, har ikke registrert meg og har ingen planer om det, blir bare skuffa over hvordan supportere kan opptre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 HAr heller ikke registret meg og vil heller aldri gjøre det=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Slutter meg til tidligere talere. Som stabæksupportere bær vi være voksne nok til å ikke registrere oss for å slenge dritt på andre forum. Husk hvordan slikt blir mottatt her. Alta hadde noen innom som var positive, og jeg har siden likt Alta som lag. Sandefjord hadde mange innom før sesongstart, og var mest opptatt av å skryte av Sandefjord og rakke på Stabæk. Jeg begynte å mislike Sandefjord. Ham Kam hadde noen innom her som bare slang dritt før kampen. Slikt får man ikke venner av! Alle som misliker det som blir skrevet på dette forumet bør lese på http://forum.briskebybanden.com. Det er et ufattelig lavmål som går gjennom sidene, og jeg forstår at Daniel kan ha opplevd at det generelt var en rar atmosfære på Briskeby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 HAr heller ikke registret meg og vil heller aldri gjøre det=) Men godt du har fått registrert deg her da Larsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Denne er jo litt søt: "de la jo sei ned, så fort noern kom borti tåa dems." Joda, den godstog taklingen til dansken mot Daniel var såvidt borti han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Lurer så sykt på hva kienast sa til nannskog... det må være jævla rasistisk, er eng runn til at han freeker ut sånn, jævla nazi svin fra østerrike! jeg sto og ventet på kienast etter kampen,menne den drittsekken forsvant ut bakdøren, snakka med mike kjølø etter kampen, spurte han om hva som ble sagt, han bare ristet på hodet og sa at det var noe som ikke hører hjemme på en fotballbane... uansett vi har hvertfall tippeligaens beste spiss og toppscorer=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Dette var deilig! Men en ting: ble det bråk utenfor bussen etter kampen med banden? Vi pisset på kamma i dag!!! Hyllest til alle spillere og trener/ledere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Ja, menne vet ikke hva som skjedde,menne uansett, mens jeg sto utenfor spillerutgagene tter kampen, så kom politiet forbi og snakket noe om noe supporter bråk ett eller annet sted, så det avr noe trumulter et eller annet sted! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå