El Stabæk 738 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Dette var deilig! Men en ting: ble det bråk utenfor bussen etter kampen med banden? Vi pisset på kamma i dag!!! Hyllest til alle spillere og trener/ledere det ble litt bråk ja, noen litt eplekjekke Stabæksupportere som dissa noen gærne bønder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 -"Jaja, jeg veit du er født med det!" -"Hva, kaller du mej fitte?!" Dagens ass! Åh, som du løp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Sånn som jeg har forstått det kom det visst rasistiske bemerkninger fra tribunen også, er det ikke noe for NFF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Sånn som jeg har forstått det kom det visst rasistiske bemerkninger fra tribunen også, er det ikke noe for NFF? NFF gidder ikke bry seg med sånt lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Lurer så sykt på hva kienast sa til nannskog... det må være jævla rasistisk, er eng runn til at han freeker ut sånn, jævla nazi svin fra østerrike! jeg sto og ventet på kienast etter kampen,menne den drittsekken forsvant ut bakdøren, snakka med mike kjølø etter kampen, spurte han om hva som ble sagt, han bare ristet på hodet og sa at det var noe som ikke hører hjemme på en fotballbane... uansett vi har hvertfall tippeligaens beste spiss og toppscorer=) Hårreisende at et innlegg som dette kan komme i samme tråd som lavmålet fra Briskebybanden blir diskutert. Skjerp deg Las$a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Stian Ohr er vel egentlig en spiller som hadde passet et nedrykksugent Ham-Kam ganske bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Var nettopp inne på Briskebybandens forum og er utrolig skuffa over Ham-Kam supporterne. Har aldri hatt noe forhold til Ham-Kam som lag på hverken godt eller ondt. Det som inspirerer meg til å skrive dette innlegget, er mangel på respekt for både seg selv og motstandere som de gir utrykk for på forumet deres. De fleste meldingene som har blitt lagt inn etter kampen inneholder nesten bare dritt om Daniel Nannskog. "Nannskog er en hore, han begynner å grine av ingenting" etc... Fy faen så lite intellegente folk i briskebybanden er! De har rykket ned og begynner å slenge dritt til Daniel fordi "det er ikke bevist at det er sagt noe dritt til han". Daniel sa på intervjuet etter kampen at han skulle ikke stresse noe med det fordi han andre spiller(husker ikke navnet) sa unnskyld til han. Briskebybanden og Ham-Kam burde heller takke Daniel for å ikke anmelde det og lag en stor sak ut av det som mange andre TL-spillere ville ha gjort! Istede hetser de han for absolutt ingenting! Hva har Daniel gjort? Stabæk grusa hamkam 5-1 og jeg har mistet all respekt for supporterne deres. De burde heller konse om neste år, og hva som kan få dem tilbake i tippeligaen. Jeg blir rett og slett kvalm av sånne folk. For å være ærlig så mener jeg den ballen ble lagt død idet Kienast ba Nannskog om unnskyldning på banen. Ikke noe vits i å rippe opp i en avsluttet sak. Herlig sesongavslutning! Virker som gutta virkelig får spillet til å flyte når de ikke lenger har noe å spille for. Synd at denne formen traff så sent i sesongen. Noen kamper tidligere og vi hadde kanskje klart Royal League . Også glad på Tom Stenvolls vegne. To flotte mål. Gutten får altfor lite kred av oss supportere. Registrerer at mange synes han bør slippes, men Tom Stenvoll holder et greit TL-nivå, klager ikke på mye benketid, gir alt når han er på banen og kan brukes på mange plasser. Dette er egenskaper vi burde vite å sette pris på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Det var rimelig tydelig på TV2's innslag fra kampen hva Daniel mente Kienast sa. Og det er sånn man burde bli utestengt i lang tid for. Endret 6. November 2006 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Er det betimelig å komme med forslag på TIFO til neste kamp mot Ham-Kam (når det måtte være) "REMEMBER, REMEMBER THE 5TH OF NOVEMBER" :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Nå er det vel supporterne til Ham-Kam som fortsetter å dra den videre.. hvis du leser så ser du at det er ikke Kienast jeg er særlig sur på det er supporterne deres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Nå er det vel supporterne til Ham-Kam som fortsetter å dra den videre.. hvis du leser så ser du at det er ikke Kienast jeg er særlig sur på det er supporterne deres. Ja ja, skjønner det. Det er først og fremst kommentaren din om Kienast/kammasupporterne burde takke Nannskog for at han ikke anmelder forholdet. Jeg mener det ville være tåpelig av Nannskog å anmelde det etter at Kienast har sagt unnskyld. Vi har jo selv vært gjennom noen runder pga ting som er sagt i kampens hete, og bør vise forståelse når den det gjelder ber om unnskyldning mens kampen fortsatt pågår. Nå vet jeg ikke hva Kienast sa til Nannskog, og Nannskogs harme på banen var nok berettiget. Men spilleren ba om unnskyldning, og da bør man være villig til å legge den ballen død. At kammasupporterne hakker løs på Nannskog pga dette er pinlig, og slår mest tilbake på dem selv. Bare å ignorere. Hvorfor kaste bort tid på å ergre seg over idioter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Your f****** m******* skal være ordene som fikk Nanne til å tenne, i følge Hamar Dagblad i følge Stabæk-spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Snakk om å rykke ned med skam! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Snakk om å rykke ned med skam! Fy søren.. Sykt drøy kommentar å komme med. Han burde fått svi noe så jævlig for det. Vi kan jo ordne opp alà Briskebybanden, og publisere adresse og telefonnummer til svinet med påfølgende oppfordring til å ta han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Snakk om å rykke ned med skam! Fy søren.. Sykt drøy kommentar å komme med. Han burde fått svi noe så jævlig for det. Vi kan jo ordne opp alà Briskebybanden, og publisere adresse og telefonnummer til svinet med påfølgende oppfordring til å ta han. At de avslutter i skam bør ikke bety at vi også skal det. La denne saken droppe. Som Nannskog sa, det er straff nok at de rykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Og så kom unnskyldningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Snakk om å rykke ned med skam! Fy søren.. Sykt drøy kommentar å komme med. Han burde fått svi noe så jævlig for det. Vi kan jo ordne opp alà Briskebybanden, og publisere adresse og telefonnummer til svinet med påfølgende oppfordring til å ta han. At de avslutter i skam bør ikke bety at vi også skal det. La denne saken droppe. Som Nannskog sa, det er straff nok at de rykket. Det var aldri noen oppfordring fra min side til å publisere adresse og telefonnummer, det var bare enda et spark til pakket på Hamar og deres evne til å se, og ikke minst løse ting, på en svært lite rasjonell måte. Endret 6. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pelicko 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Og så kom unnskyldningen Er i dag en slagen Kammasupporter. Måtte bare si at det er tragisk at sånne ting kan forekomme, selv i kampens hete. Det er flaut og fælt!! En takk til deres superspiss Nannskog som har håndtert dette på en veldig profesjonell måte. Lykke til i 2007, så håper i alle fall vi på Hamar at vi ses igjen til neste år. Selv om dere nok driter i det ;-) Skogheim kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Det var aldri noen oppfordring fra min side til å publisere adresse og telefonnummer, det var bare enda et spark til pakket på Hamar og deres evne til å se, og ikke minst løse ting, på en svært lite rasjonell måte. Jepp, skjønte det. Men folk lar seg fort rive med. Skjønte at du mente det retorisk, men noen kunne jo komme til å misoppfatte og gjøre akkurat det. Hadde vært pinlig om noen i SS la ut adresse og tlfnummer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Pelicko: Takk for voksen og hyggelig hilsen oppe ialt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Er i dag en slagen Kammasupporter. Måtte bare si at det er tragisk at sånne ting kan forekomme, selv i kampens hete. Det er flaut og fælt!! En takk til deres superspiss Nannskog som har håndtert dette på en veldig profesjonell måte. Lykke til i 2007, så håper i alle fall vi på Hamar at vi ses igjen til neste år. Selv om dere nok driter i det ;-) Skogheim kommer! Takk. Ønsker dere velkommen tilbake med ny trener og forhåpentligvis en mer spillende stil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Har vært inne å lest Kammas supportsider. Er overrasket over hvor negative de er til sine egne supportere. Dette lille knippe med idioter som hørtes så tydelig under kampen. Om deres forumsider viser sann holdning, aksepterer jeg unskyldningene som det finnes mange av der. Bra Kamma. MEN dere rykket ned fortjent. Lykke til i 1 div. :-) Forca Stabæk. Todo Siempre. Nå er det vel supporterne til Ham-Kam som fortsetter å dra den videre.. hvis du leser så ser du at det er ikke Kienast jeg er særlig sur på det er supporterne deres. Ja ja, skjønner det. Det er først og fremst kommentaren din om Kienast/kammasupporterne burde takke Nannskog for at han ikke anmelder forholdet. Jeg mener det ville være tåpelig av Nannskog å anmelde det etter at Kienast har sagt unnskyld. Vi har jo selv vært gjennom noen runder pga ting som er sagt i kampens hete, og bør vise forståelse når den det gjelder ber om unnskyldning mens kampen fortsatt pågår. Nå vet jeg ikke hva Kienast sa til Nannskog, og Nannskogs harme på banen var nok berettiget. Men spilleren ba om unnskyldning, og da bør man være villig til å legge den ballen død. At kammasupporterne hakker løs på Nannskog pga dette er pinlig, og slår mest tilbake på dem selv. Bare å ignorere. Hvorfor kaste bort tid på å ergre seg over idioter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Og så kom unnskyldningen Er i dag en slagen Kammasupporter. Måtte bare si at det er tragisk at sånne ting kan forekomme, selv i kampens hete. Det er flaut og fælt!! En takk til deres superspiss Nannskog som har håndtert dette på en veldig profesjonell måte. Lykke til i 2007, så håper i alle fall vi på Hamar at vi ses igjen til neste år. Selv om dere nok driter i det ;-) Skogheim kommer! Fint innlegg. Lykke til i Adecco-ligaen. Er ikke så fælt som alle skal ha det til. Vi hadde det moro vi!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Finnes det noen bilder av banneret før kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver: Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver: Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P Egentlig en utrolig prestasjon å se feil på Tommy og Somen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver: Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P Er vel ganske riktig det ja.. Vi var vel ikke så veldig mye bedre enn dem sånn spillemessig egentlig, men 5-1 taler for seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver: Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P De er jo veldig like da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse; Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål. Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!! Link Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver: Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P De er jo veldig like da!! Skulle nesten tro de var brødre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå