Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse;

Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål.

Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!!

Link

Hehe, han Morten Enger klarer visst ikke se forskjell på Tommy Og tchoy heller. han skriver:

Etter en halvtimes spill hadde de grønn-hvite en eventyrlig mulighet til å utligne, da Tommy Øren ble dyttet over ende av Tommy Stenersen inne i Stabæks 16-meter. Var vel Tchoy som lagde straffen:P

De er jo veldig like da!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Skulle nesten tro de var brødre :)

var vel abre en ønsketenking fra hamar at tommy lagde straffen:P

»

Hehe skogsheim til ham-kam?? tviler på at denne mannen kan gjøre noe forskjell på det patetiske laget, menne burde vel kanskje klare gjøre en bedere jobb en hamar:P

http://www.hamar-dagblad.no/apps/pbcs.dll/.../1064/HDNYHETER

Lenke til innlegg
Del på andre sider

»

Hehe skogsheim til ham-kam?? tviler på at denne mannen kan gjøre noe forskjell på det patetiske laget, menne burde vel kanskje klare gjøre en bedere jobb en hamar:P

http://www.hamar-dagblad.no/apps/pbcs.dll/.../1064/HDNYHETER

Skogheim er sikkert en bedre trenger en Grodås, men måtte Gud forby at han klarer ta Kamma opp igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på FXT at NøFF skal ha møte kl 13 i dag, der de skal gå gjennom hendelsene fra siste serierunde... Noen som tror HamKam får straff? Selv tviler jeg sterkt...

Jeg tviler sterkt, menne sånn oppførsel fra kienast er forkastelig, og aksepteres absolutt ikke! når jeg ser bildene av hvor forbanna nannskog blir, så kjenner jeg det bare vrenger seg inni meg, Kienast fortjener straff hvertfall, og håper han får det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på FXT at NøFF skal ha møte kl 13 i dag, der de skal gå gjennom hendelsene fra siste serierunde... Noen som tror HamKam får straff? Selv tviler jeg sterkt...

Jeg tviler sterkt, menne sånn oppførsel fra kienast er forkastelig, og aksepteres absolutt ikke! når jeg ser bildene av hvor forbanna nannskog blir, så kjenner jeg det bare vrenger seg inni meg, Kienast fortjener straff hvertfall, og håper han får det!

Så lenge han har bedt om unnskyldning OG Nannskog har sagt det er greit bør det være ute av verden. Nannskog har det med å juble foran motstandernes supportere i stedet for oss, og fortjener litt pepper for det. Jeg har fortsatt ikke hørt hva tilskuerne har ropt, men vi har jo selv jobbet for å legge lista høyt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge han har bedt om unnskyldning OG Nannskog har sagt det er greit bør det være ute av verden. Nannskog har det med å juble foran motstandernes supportere i stedet for oss, og fortjener litt pepper for det. Jeg har fortsatt ikke hørt hva tilskuerne har ropt, men vi har jo selv jobbet for å legge lista høyt.

Enig dette her, - som nevnt har Kienast bedt om unnskyldning og Nannskog akseptert, så den saken burde være ute av verden. Når det gjelder supporternes ytringer, synes jeg at Herr Selvjustis kan få forsøke seg først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig lesning... hmm...

Jeg kommenterte Vålerenga mot Tromsø på Ullevaal sammen med Harald Bredeli - fra Hamar. Han hadde bursdag i går og måtte rett hjem etter kampen, for å trøste sønnen som gråt etter Kammas nedrykk. Jeg skjønte tidlig at det gikk galt for Harald og Kamma: Midt i første omgang tok han av seg headsettet, slo av mikrofonen, slo i bordet og bannet. Det var 2-0 til Stabæk.

http://sveinmathisen.nettblogg.no/

Endret av I A Hagen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommenterte Vålerenga mot Tromsø på Ullevaal sammen med Harald Bredeli - fra Hamar. Han hadde bursdag i går og måtte rett hjem etter kampen, for å trøste sønnen som gråt etter Kammas nedrykk. Jeg skjønte tidlig at det gikk galt for Harald og Kamma: Midt i første omgang tok han av seg headsettet, slo av mikrofonen, slo i bordet og bannet. Det var 2-0 til Stabæk.

Herlig lesning!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som så sporten på TV2 akkurat, der de starter innslaget med Frode Grodås som går SKIKKELIG på trynet på vei bort til bilen din... Høy, ond latter fulgte i stuen!!! Litt skadefro, men likevel.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nannskog har det da ikke med å juble foran motstandersupporterne. Tåplig påstand. Han gjorde det på Åråsen - det synes jeg var teit, og på Hamar - noe som var greit fordi publikum hadde hetset han hele kampen. De øvrig 17 målene har han da ikke feiret foran motstandersupporterne.

Noen som så sporten på TV2 akkurat, der de starter innslaget med Frode Grodås som går SKIKKELIG på trynet på vei bort til bilen din... Høy, ond latter fulgte i stuen!!! Litt skadefro, men likevel.......

Stengt alt gikk han vel mer på trynet i går...Burde holdt seg til å selge bananer. Det behersket han

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nannskog har det da ikke med å juble foran motstandersupporterne. Tåplig påstand. Han gjorde det på Åråsen - det synes jeg var teit, og på Hamar - noe som var greit fordi publikum hadde hetset han hele kampen. De øvrig 17 målene har han da ikke feiret foran motstandersupporterne.

Der tar du nok feil, selv på hjemmebane har han oppsøkt bortefeltet og jublet der. Det betyr på ingen måte at jeg ikke vil ha ham, men han er ikke perfekt han heller - i likhet med alle oss andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der tar du nok feil, selv på hjemmebane har han oppsøkt bortefeltet og jublet der. Det betyr på ingen måte at jeg ikke vil ha ham, men han er ikke perfekt han heller - i likhet med alle oss andre.

Det der har jo tatt helt av. Vi står jo på den andre siden av banen. Han gidder da vel ikke løpe dit før han feirer. Hvem bryr seg egentlig om det. For min egen del er jeg så i ekstase at jeg knapt enser hva spillerne holder på med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der har jo tatt helt av. Vi står jo på den andre siden av banen. Han gidder da vel ikke løpe dit før han feirer. Hvem bryr seg egentlig om det. For min egen del er jeg så i ekstase at jeg knapt enser hva spillerne holder på med.

Mulig det men i motsatt tilfelle, altså når vi står på bortebane og hjemmelaget scorer og vedkommende finenr det korrekt å feire forran oss. DA legger hvertfall jeg merke til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det men i motsatt tilfelle, altså når vi står på bortebane og hjemmelaget scorer og vedkommende finenr det korrekt å feire forran oss. DA legger hvertfall jeg merke til det.

Det var vel en LSK supporter som var innom her og gnålte fælt om dette og etter dette har alle hengt seg på. Du har et poeng her Tonje, det er nok det andre lagets supportere som synes dette er verst og bryr seg om det, åstedet for scoringsfeiringen er det eneste argumentet mot Nannskog de har å slå i bordet med. Latterliggjort av en lilleputtt-angriper iår, det er nok tøft for noen av dem å svelge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der tror jeg du har treffer spikeren, tipper det ligner ganske mye for spillerre også. Du er ekstatisk, du feirer, og det uansett hvem du står foran eller hvor du er. Å kaste vekk tiden med å kritisere Daniel eller andre for det blir bare dumt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Men dette må da være tidenes hjemmepatriotiske presse;

Det endte med sifrene 5-1 til bortelaget etter at HamKam hadde vært det beste laget kampen gjennom, men ikke klarte å sette sjansene i mål.

Tape 5-1 og allikevel være best? Hei, Morten Enger, hei!!!

Link

Som journaliststudent og vitne til Stabæks andre dumpingsydmykelse for sesongen, synes jeg dette var såpass oppsiktsvekkende at jeg sendte redaksjonen en mail i går kveld. Fikk nettopp svar:

Hei!

Jeg var desverre ikke på kampen selv, men jeg forstår at denne

formuleringen var i overkant.

Takk for tilbakemeldingen. Sender den videre til vår frilanser, som har

skrevet saken.

mvh

Tore Svensrud

Ansvarlig redaktør

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. og der var Grodås sparket.

Jeg synes ikke det var noen bombe.

Alle visste jo at han ville bli sparket før eller siden :P

Grodås tror jeg er den verste treneren man kan ha! Det er nødt til å gå nedover!

Tja.. Liten tvil om at han ikke er noen god trener, men jeg tror også det har litt med klubben å gjøre. Utrolig at så mange ubrukelige folk kan finne veien til det møkkalaget der. Både spillere, støtteapparat og publikum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Stavrum er kanskje ille, men Grodås var / er helt uten noen bra trenererfaringer på topnivå.

Stavrum hadde faktisk gode nok spillere til å beholde plassen i TL (stian ohr, hoset osv...) , men han klarte det ikke :P

Digger meg at HamKam og molde gikk ned :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grodås tror jeg er den verste treneren man kan ha!

Ikke glem A.Stavrum..

Snakker om sola :D

Stavrum har gått av som trener for molde.... :lol: Stavrum og Grodås har gått :P

Virker det som en overraskelse for noen av dere??

Stavrum går av

(Ps: Sorry for dobbelpost & ikke helt om temaet Hamkam :unsure: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er helt utrolig er at alle Kamma-folk har jo helt mistet gangsynet. Det er KUN Vegard Skogheim som gjelder - og det har det i og for seg vært en stund. Det tok bare helt av på - og etter søndag.

Skjønner ikke hvorfor alle absolutt vil ha en trener, som i 1 av 4 sesonger i kongsvinger har greid kvalik. Utenom det har han vel ingenting å vise til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er helt utrolig er at alle Kamma-folk har jo helt mistet gangsynet. Det er KUN Vegard Skogheim som gjelder - og det har det i og for seg vært en stund. Det tok bare helt av på - og etter søndag.

Skjønner ikke hvorfor alle absolutt vil ha en trener, som i 1 av 4 sesonger i kongsvinger har greid kvalik. Utenom det har han vel ingenting å vise til...

"Skogen" har heltestatus på Hamar på linje med Solbakken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hamkam - Stabæk
  • Opprett ny...