stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Ikke akkurat noen bombe, etter at han ble ferska sammen med Mjelde på et hotell i Oslo i August. Kjipt ass. Hei IA! Les dette: Miller: - Mjelde årsak til at jeg drar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Del Skrevet 1. November 2006 (endret) IA forsvinner. Hørte noe på en radio kanal her i bergen at han er i "samtaler" med brann NEI NEI NEI!! Edit: Hvem som helst, bare ikke Brann eller VIF!! Endret 1. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 IA forsvinner. Hørte noe på en radio kanal her i bergen at han er i "samtaler" med brann Latterlig at Stabæk aksepterer slike samtaler FØR sesongslutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Er ikke det ulovlig? Han har over 1 år igjen av kontrakten. Noen der ute burde faenmeg skjerpe seg! Nå må Stabæk se å stramme inn tøylene og så kommer med et tilbud til IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 IA forsvinner. Hørte noe på en radio kanal her i bergen at han er i "samtaler" med brann Latterlig at Stabæk aksepterer slike samtaler FØR sesongslutt. Syns ærlig talt at IA har opptredd rimelig kjipt siste halvdel av sesongen.. Hadde det ikke vært for at han er så forbanna god, hadde jeg syns det var helt greit at han forsvant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Er ikke det ulovlig? Han har over 1 år igjen av kontrakten. Noen der ute burde faenmeg skjerpe seg! Nå må Stabæk se å stramme inn tøylene og så kommer med et tilbud til IA. Det er ikke ulovlig hvis Stabæk har akseptert at Brann kan ta kontakt med IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Jeg deler din oppfatning der. Men dersom Ulrik ikke forsvinner, er det ikke så usannsynlig at Håkon lånes ut, var det jeg mente. Tviler på at vi beholder begge i neste års stall med mindre IA blir solgt. Med IA og Mike som førstevalg, forhåpentlig en forsterkning som er på omtrent samme nivå som disse eller muligens god nok til å ta plassen til Mike, blir det ikke plass til både Ulrik og Håkon når vi i tillegg har både Markus og Jokke som backup. Er det ikke slik at Håkon er veldig versatil ift både høyreback og stoppeplass? Jeg tror det kan borge for at begge blir. I følge KSWH så var Ulrik et stykke unna førstelagsspill for en liten stund tilbake, og det var da også Håkon som fikk sjansen sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Jeg deler din oppfatning der. Men dersom Ulrik ikke forsvinner, er det ikke så usannsynlig at Håkon lånes ut, var det jeg mente. Tviler på at vi beholder begge i neste års stall med mindre IA blir solgt. Med IA og Mike som førstevalg, forhåpentlig en forsterkning som er på omtrent samme nivå som disse eller muligens god nok til å ta plassen til Mike, blir det ikke plass til både Ulrik og Håkon når vi i tillegg har både Markus og Jokke som backup. Er det ikke slik at Håkon er veldig versatil ift både høyreback og stoppeplass? Jeg tror det kan borge for at begge blir. I følge KSWH så var Ulrik et stykke unna førstelagsspill for en liten stund tilbake, og det var da også Håkon som fikk sjansen sist. Håkon blir nok helt sikkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Er ikke det ulovlig? Han har over 1 år igjen av kontrakten. Noen der ute burde faenmeg skjerpe seg! Nå må Stabæk se å stramme inn tøylene og så kommer med et tilbud til IA. Det er ikke ulovlig hvis Stabæk har akseptert at Brann kan ta kontakt med IA. Jeg velger foreløpig å tro at IA ikke er i samtaler med Brann: - Jeg tror ikke at IA vil gjøre noe ulovlig etter at han ble "fersket" med Mjelde på et hotell i Oslo. - Jeg nekter å tro at klubben har godkjent slike samtaler før sesongen er over og før klubben har snakket seriøst med IA om en ny kontrakt. De hadde ihvertfall ikke gjort det inntil forrige fredag, ifølge IA på Stabæk spesial. IA virket der åpen for å forlenge kontrakten; han var ihvertfall ikke direkte avvisende. Den eneste grunnen jeg kan se til at klubben skulle ha godkjent slike samtaler, er at de kan ha snakket sammen om en eventuell ny kontrakt denne uken, at IA har vurdert tilbudet som (alt) for dårlig og at klubben ikke har villet imøtekomme IAs krav. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Er ikke det ulovlig? Han har over 1 år igjen av kontrakten. Noen der ute burde faenmeg skjerpe seg! Nå må Stabæk se å stramme inn tøylene og så kommer med et tilbud til IA. IA så på TVBudsikka at han ikke kom til å prate med noen før Stabæk hadde godkjent det, ergo.... Brann tapte seriegullet og kommer til å satse hardt for å styrke stallen før neste år. Dvs at vi selger IA for 8mill og henter inn en enda bedre midtstopper for en slikk og ingen ting fra utlandet og sitter igjen med masse gryn... Endret 1. November 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Hvis IA blir solgt kan vi igjen prøve oss på Peter Máté. Han har fått lite spilletid i Reading og vil tro han er åpen for en klubb han får spille mer i. Som SuperTerje sier; skulle vi miste IA, men få Máté og sitte igjen med en del penger vil det sikkert være en god deal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Hvis IA blir solgt kan vi igjen prøve oss på Peter Máté. Han har fått lite spilletid i Reading og vil tro han er åpen for en klubb han får spille mer i. Som SuperTerje sier; skulle vi miste IA, men få Máté og sitte igjen med en del penger vil det sikkert være en god deal. Spillere fra Premier League må god ned veldig mye i lønn hvis de skal til en norsk klubb, så jeg tror man må lete etter spillere fra andre land. Men ingen tvil om at Peter Màtè hadde vært en fin spiller for Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 IA burde iallefall ikke gå for mindre enn et 8sifret beløp thats for sure.... når lyn henter Brink for 5 millioner... haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 HALLO! Ingen må snakke om at IA går (bank ibordet mange ganger). IA er kongen av harde "skulder mot skulder" taklinger, ser ut som en rabiesbitt Amstaff på banen og spiller trygt og stabilt godt. Ligg unna IA, han blir hos oss. (Dessuten er den dialekten hans morsom..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Del Skrevet 1. November 2006 (endret) enig. tanken på at han skulle måtte spille MOT oss gjør meg utrolig trist Endret 1. November 2006 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Del Skrevet 1. November 2006 (endret) Liker ikke dette!!! Endret 1. November 2006 av Tasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Liker ikke dette!!! bildeteksten var jo også av det pussige slaget.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Liker ikke dette!!! bildeteksten var jo også av det pussige slaget.... Det kalles hurtigjournalistikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Liker ikke dette!!! Tja, det kunne ha vært verre: - Det er vel ikke noe nytt her i forhold til det IA har sagt tidligere og i forhold til det som tidligere har vært omtalt i media? - Det står ikke noe om konkrete samtaler med Brann Men, det hadde jo vært mye bedre om han hadde sagt noe ala "jeg elsker Stabæk og blør for Stabæk". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Liker ikke dette!!! Tja, det kunne ha vært verre: - Det er vel ikke noe nytt her i forhold til det IA har sagt tidligere og i forhold til det som tidligere har vært omtalt i media? - Det står ikke noe om konkrete samtaler med Brann Men, det hadde jo vært mye bedre om han hadde sagt noe ala "jeg elsker Stabæk og blør for Stabæk". fullstendig mulig at dette bare er en taktikk fra IAs agent for å sørge for at Stabæk blir stresset og tilbyr mest mulig. Mye slik Nannskog gjorde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 fullstendig mulig at dette bare er en taktikk fra IAs agent for å sørge for at Stabæk blir stresset og tilbyr mest mulig. Mye slik Nannskog gjorde. Jeg sier nå bare: Pung ut. Etter min mening er IA utrolig viktig i dette laget og veldig vanskelig og erstatte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 fullstendig mulig at dette bare er en taktikk fra IAs agent for å sørge for at Stabæk blir stresset og tilbyr mest mulig. Mye slik Nannskog gjorde. Jeg sier nå bare: Pung ut. Etter min mening er IA utrolig viktig i dette laget og veldig vanskelig og erstatte. Hør hør! IA er jo selve fundamentet i forsvarsrekken vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 enig! IA er super viktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Hepp, Samtidig er det sånn at jo mer penger Stabæk må bruke på IAO desto mindre penger blir det igjen til nye spillerforsterkninger... Det er en balansegang! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 petur er på vei vekk fra hammarby, kanskje vi skal prøve oss på han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 petur er på vei vekk fra hammarby, kanskje vi skal prøve oss på han. Da har jeg mer tro på Máté. Først og fremst fordi han er ung, men også fordi han er mer duellsterk siden han er stor og tung. Tror vi kan gi han lønn også, viktig å huske at han bare er på lån i Reading. Lønnsnivået i ungarsk fotball bør vi matche greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 petur er på vei vekk fra hammarby, kanskje vi skal prøve oss på han. Da har jeg mer tro på Máté. Først og fremst fordi han er ung, men også fordi han er mer duellsterk siden han er stor og tung. Tror vi kan gi han lønn også, viktig å huske at han bare er på lån i Reading. Lønnsnivået i ungarsk fotball bør vi matche greit. Muri var også ganske stor, men fortsatt den dårligste duelspilleren vi hadde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 "– Jeg er i dialog med Stabæk. Enten blir det ny kontrakt, eller så skifter jeg klubb. Jeg regner med at Stabæk vil prøve å få penger for meg dersom jeg ikke forlenger, sier 28-åringen" Nei, IA, vi lar deg gå gratis... We get it, IA, du vil til Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 "– Jeg er i dialog med Stabæk. Enten blir det ny kontrakt, eller så skifter jeg klubb. Jeg regner med at Stabæk vil prøve å få penger for meg dersom jeg ikke forlenger, sier 28-åringen" Nei, IA, vi lar deg gå gratis... We get it, IA, du vil til Brann. Æsj! Føler meg uvel nå. Kvalm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Jeg er faktisk ikke så bekymret for dette. i har gang på gang nå sett at ledelsen har en plan med alt de foretar seg. Det er jo ikke utenkelig at de har en plan nå også og at de velger å se ann situasjonen litt. Spille gjennom sesongen og så ta dette senere. Jeg er enig i at I.A er viktig for laget, men en ny kontrakt til han må ikke gå på bekostning av nye spillere til klubben, slik ringo påpeker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå