tommyboy 0 Del Skrevet 26. Juli 2003 Del Skrevet 26. Juli 2003 hei alle sammen! håper dere tar meg i mot med glede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 26. Juli 2003 Del Skrevet 26. Juli 2003 Ja, her kan du sikkert få mange venner. Dersom du er interessert i brevvenner, så send meg gjerne en mail..(har du hund?) trals, _____________________ ForZa Viking trals@vikinghordene.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 26. Juli 2003 Del Skrevet 26. Juli 2003 Velkommen skal du være. Men pass på at du ikke ender opp som en debattforum-junk, uten venner og interesser, kun hvileløst rallende fra forum til forum - slik som Trals Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. Juli 2003 Del Skrevet 27. Juli 2003 ja jeg tror ikke det er så greit å være trals Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 27. Juli 2003 Del Skrevet 27. Juli 2003 hei tommyboy! gjett vem...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg