Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, ja - værre enn dette kan det vel umulig bli:

Vålerenga

Brann

Montebello

Strømsgodset

Rosenborg

Start

Lillestrøm

Viking

Odd Grenland

Tromsø

Fredrikstad

Sandefjord

Aalesund

Stabæk

Dette er noe du har diktet opp? Dette er jo den verste tabellen som tenkes kan, Enga på topp og vi på bunn. Neitakk du, vil heller være litt mer optimist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja - værre enn dette kan det vel umulig bli:

Vålerenga

Brann

Montebello

Strømsgodset

Rosenborg

Start

Lillestrøm

Viking

Odd Grenland

Tromsø

Fredrikstad

Sandefjord

Aalesund

Stabæk

Dette er noe du har diktet opp? Dette er jo den verste tabellen som tenkes kan, Enga på topp og vi på bunn. Neitakk du, vil heller være litt mer optimist.

Nei, han kan virkelig se inn i fremtiden, slik som alle andre som skriver i akkurat denne tråden...yeez :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosenborg

Lillestrøm

Start

Brann

Viking

Stabæk

Vålerenga

Montebello(Liiiiin)

Fredrikstad

Odd Grenland

Tromsø

Strømsgodset

Aalesund

Sandefjord

Om jeg skulle satset på noe..... :ph34r:

Men jeg har faktisk veddet en flaske vin med en kollega på at vi kommer topp 3. Så det er best at jeg tar feil..... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- En skadefri Daniel Nannskog får med seg årets siste seriekamp for Stabæk, og tar selvkritikk på at han ikke klarte å score et tosifret antall mål denne sesongen.

dummeste jeg har hørt! selvsagt scorer han tosifret!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Daniel Nannskog er helt fra seg over at han ikke har vært i en eneste landslagstropp de siste tre månedene. Det at han har vært ute med beinbrudd siden mars er bare en billig bortforklaring, hevder svensken.
Denne var spesielt bra. Mer i strid med hans faktiske holdninger til landslaget kan man neppe formulere det. Godt jobba, de har fulgt med.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Unibet så ender serien slik (med oddsen i parantes)

Tippeligaen 2007 - Vinnerspilll

Hvem vinner?

Rosenborg (2.25)

Lillestrøm (5.00)

Vålerenga (5.50)

Brann (7.50)

Viking (12.50)

Start (20.00)

Stabæk (25.00)

Montebello (30.00)

Fredrikstad (40.00)

Strømsgodset (40.00)

Odd Grenland (100.00)

Aalesund (100.00)

Tromsø (125.00)

Sandefjord Fotball (200.00)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Unibet så ender serien slik (med oddsen i parantes)

Tippeligaen 2007 - Vinnerspilll

Hvem vinner?

Stabæk (25.00)

Jeg har satt penger hos Unibet, men så nå at NordiBet gir oss høyere odds

Rosenborg 2.50

Brann 5.00

Lillestrøm 5.50

Vålerenga 7.00

Viking 12.00

Start 20.00

Lyn 25.00

Stabæk 30.00

Strømsgodset 40.00

Fredrikstad FK 45.00

Tromsø 50.00

Odd Grenland 60.00

Sandefjord 90.00

Aalesund 100.00

Noen bedre enn 30 på Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bedre enn 30 på Stabæk?

Går ut i fra at du mener bedre i form av høyere odds og mer penger å vinne...

Playit har 43 i odds på Stabæk, dvs etter at Chelsea, Arsenal og ManU vant sine kamper forrige helg, økte jeg oddsen på seriemesterskap til Stabæk fra 25 til 43. Fordelen med Playit er at du kan putte inn et slikt veddemål i en langodds-kupong

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

"Konklusjonen er at vi ser på det som realistisk og fornuftig å sette seg som mål å ende opp blant de syv beste"

Topp 7?

Er egentlig enig i det Bohinen sier, andre lag får skrike om medalje, så får vi se utover sesongen hvordan vi ligger ann. Personlig går jeg vel egentlig mest og venter på Fornebu, og deretter gull :D

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Konklusjonen er at vi ser på det som realistisk og fornuftig å sette seg som mål å ende opp blant de syv beste"

Topp 7?

Er egentlig enig i det Bohinen sier, andre lag får skrike om medalje, så får vi se utover sesongen hvordan vi ligger ann. Personlig går jeg vel egentlig mest og venter på Fornebu, og deretter gull :D

Hepp,

Det står jo også i stil til jobben som er gjort i forkant av sesongen. Men hvordan påvirker denne målsetningen publikumsoppslutningen?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 7?

Enig. På papiret ser det kanskje litt passivt ut å ha en målsetning som er dårligere enn plasseringen i fjor, men glem ikke at målsetningen i fjor var å overleve og etablere oss igjen. Femteplassen var et meeeget bra resultat i så måte. I forhold til bredden i stallen og ressurser, så er det logisk at Stabæk plasserer seg bak de nevnte fire, men det er ikke dermed sagt at vi gjør det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 7?

Veigar sikter høyere

- Målet mitt for denne sesongen er å score mer mål enn i fjor. Og som lag har Stabæk som mål å ende høyere på tabellen, forteller Gunnarsson til Nettavisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 7?

Enig. På papiret ser det kanskje litt passivt ut å ha en målsetning som er dårligere enn plasseringen i fjor, men glem ikke at målsetningen i fjor var å overleve og etablere oss igjen. Femteplassen var et meeeget bra resultat i så måte. I forhold til bredden i stallen og ressurser, så er det logisk at Stabæk plasserer seg bak de nevnte fire, men det er ikke dermed sagt at vi gjør det...

Husk også at vi i fjor spilte uavgjort i en rekke kamper hvor vi dominerte totalt, samtidig som vi ikke "stjal" så mange poeng på dårlige dager. Spiller vi like bra som i fjor og er litt dyktigere til ikke å slippe inn enkle mål, blir dette bra. På den annen side; blir Jon, IAO/Mike, Tommy og Daniel/Veigar skadet ofte og/eller samtidig, kan det bli mye neglebiting.

Uansett kan jeg ikke skjønne annet enn at vi er (mye) bedre enn Aalesund, Sandefjord, Tromsø, Odd, FFK og Godset og sannsynligvis bedre enn Liin (særlig om/når Edu blir borte) og Start. Heller ikke (P)Enga og LSK skremmer meg. Vi har også den fordelen at vi neppe vil miste nøkkelspillere i sommer, noe som gir en klar fordel i kontinuiteten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 7?

Husk også at vi i fjor spilte uavgjort i en rekke kamper hvor vi dominerte totalt, samtidig som vi ikke "stjal" så mange poeng på dårlige dager. Spiller vi like bra som i fjor og er litt dyktigere til ikke å slippe inn enkle mål, blir dette bra. På den annen side; blir Jon, IAO/Mike, Tommy og Daniel/Veigar skadet ofte og/eller samtidig, kan det bli mye neglebiting.

Uansett kan jeg ikke skjønne annet enn at vi er (mye) bedre enn Aalesund, Sandefjord, Tromsø, Odd, FFK og Godset og sannsynligvis bedre enn Liin (særlig om/når Edu blir borte) og Start. Heller ikke (P)Enga og LSK skremmer meg. Vi har også den fordelen at vi neppe vil miste nøkkelspillere i sommer, noe som gir en klar fordel i kontinuiteten.

Jeg er faktisk mer nervøs for hva som vil skje dersom Jon eller Nannskog/Pall blir skadet enn dersom Mike, IAO eller Tommy blir det. Vi har tynt med erstatninger på topp, og har ikke erstatning i det hele tatt helt bakerst...

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke vi skal glemme at de pengesterke-klubbene ofte intensiverer innkjøpene i sommervinduet. Se på Brann, Viking og RBK i fjor. Vi har nok et godt lag vi også, men for oss, i større grad enn de som normalt er topplassert, trenger vi den berømte flyten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk mer nervøs for hva som vil skje dersom Jon eller Nannskog/Pall blir skadet enn dersom Mike, IAO eller Tommy blir det. Vi har tynt med erstatninger på topp, og har ikke erstatning i det hele tatt helt bakerst...

Tanken på at Jon kan bli skadet er definitivt ikke god sovemedisin. Når det gjelder spissene er jeg ikke like bekymret, både PFO og Somen kan skyves et hakk opp hvis nødvendig. Viktigere er det at Henning og Bjørnar tar et skritt til og etablerer seg på et høyt og stabilt nivå. Bjørnar har potensialet men det blir for mange piruetter og tapte dueller defensivt til at han kan brukes fast på venstre backen ennå. Tom er heller ikke stabil nok og da mener jeg det må forsøkes med andre. Jeg innser vel at JJ kommer til å bruke enten Bjørnar eller Tom på den plassen men hadde følt meg tryggere med Mike eller Pontus.

Tror dette er vårt beste lag men det forblir nok uprøvd..

Jon

MMS IA Pontus Mike

PFO Somen Henning Alan

Daniel Veigar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Menn Fotball er ute, og vi er tippet på en 5.plass. Bombe...

Tipset;

1. RævBK

2. LSK

3. Brann

4. VIF

5. Stabæk

6. Viking

7. Start

8. Lyn

9. Odd

10. Godset

11. TIL

12. FFK

13. Sandefjord

14. AaFK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Menn Fotball er ute, og vi er tippet på en 5.plass. Bombe...

Tipset;

1. RævBK

2. LSK

3. Brann

4. VIF

5. Stabæk

6. Viking

7. Start

8. Lyn

9. Odd

10. Godset

11. TIL

12. FFK

13. Sandefjord

14. AaFK

Mitt tips.

1. Rbk

2. Viking

3. Lsk

4 Brann

5. Vif

6. Lyn

7. Stabæk

8. Start

9. Tromsø

10.Godset

11.Sandefjord

12.Aalesund

13.Odd

14.Ffk :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7. Plass.......

herregud for noen skrøpelige ambisjoner.

ikke rart det har blitt tyst om nye kjøp.

Synes det er imponerende feigt når vi har så spennende navn som vi faktisk har i troppen vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror årets sesong kan bli en enten/eller sesong, enten så blir vi årets hit, minst topp tre, ellers så blir det en aldri så liten nedtur på nedre halvdel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7. Plass.......

herregud for noen skrøpelige ambisjoner.

ikke rart det har blitt tyst om nye kjøp.

Synes det er imponerende feigt når vi har så spennende navn som vi faktisk har i troppen vår.

I 2004 var målet topp 3. Målene spiller ingen rolle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
TL 2007
  • Opprett ny...