sexxes 3 618 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Det blir ikke noe av. link? Medlemsmøtet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Det blir ikke noe av. link? Medlemsmøtet. Kan du utdype hva som ble sagt der ? Ettersom det i en link postet over stod at de fremdeles var i forhandlinger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 Sportsdirektøren i Stabæk var rimelig klar på det ikke blir noen RL. Det stemmer forsåvidt overens med det han sa i Budstikka i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 2. November 2007 Del Skrevet 2. November 2007 Sportsdirektøren i Stabæk var rimelig klar på det ikke blir noen RL. Det stemmer forsåvidt overens med det han sa i Budstikka i går. Tok han da høyde for et mulig nytt konsept? http://www.fxt.no/royalleague/article1422204.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 Sportsdirektøren i Stabæk var rimelig klar på det ikke blir noen RL. Det stemmer forsåvidt overens med det han sa i Budstikka i går. Tok han da høyde for et mulig nytt konsept? http://www.fxt.no/royalleague/article1422204.ece hmm.. Tror ikke det hjelper så mye å flytte til Februar.. kan da bare føre til en enda mer laber interesse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. November 2007 Del Skrevet 3. November 2007 hmm.. Tror ikke det hjelper så mye å flytte til Februar.. kan da bare føre til en enda mer laber interesse? Er ikke sikker på det. Du slipper at det begynner rett etter at klimakset med serien har nått toppen og cupfinalen. I februar begynner folk å bli fotballhungrige igjen. Samtidig kan det være god oppkjøring til tippeligaen Jeg er som vanlig optimistisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. November 2007 Del Skrevet 23. November 2007 Merkelig så stille det ble om det nå. Skulle vel komme et svar på om det ville bli oppstart i februar innen to uker. Nå har det gått tre, og fortsatt like stille (eneste jeg har sett er at i oppsettet for La Manga ble det bemerket at det kunne bli endringer hvis lag skulle spille RL). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Merkelig så stille det ble om det nå. Skulle vel komme et svar på om det ville bli oppstart i februar innen to uker. Nå har det gått tre, og fortsatt like stille (eneste jeg har sett er at i oppsettet for La Manga ble det bemerket at det kunne bli endringer hvis lag skulle spille RL). Dette er en turnering som ikke trekker tilskuere, som ikke trekker seere til TV. Tror det hadde tatt mange år å bygge opp en tradisjon som skaper interesse for dette, og det regner jeg ikke med at det er mange sponsorer som ville være med på. Blir overrasket om ikke denne turneringen allerede er histore. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Merkelig så stille det ble om det nå. Skulle vel komme et svar på om det ville bli oppstart i februar innen to uker. Nå har det gått tre, og fortsatt like stille (eneste jeg har sett er at i oppsettet for La Manga ble det bemerket at det kunne bli endringer hvis lag skulle spille RL). Dette er en turnering som ikke trekker tilskuere, som ikke trekker seere til TV. Tror det hadde tatt mange år å bygge opp en tradisjon som skaper interesse for dette, og det regner jeg ikke med at det er mange sponsorer som ville være med på. Blir overrasket om ikke denne turneringen allerede er histore. Sant. personlig syns jeg det er veldig synd. Ideen om en nordisk champions league syns jeg er god, men ikke midt på vinteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 Dette er en turnering som ikke trekker tilskuere, som ikke trekker seere til TV. Tror det hadde tatt mange år å bygge opp en tradisjon som skaper interesse for dette, og det regner jeg ikke med at det er mange sponsorer som ville være med på. Blir overrasket om ikke denne turneringen allerede er histore. Det henger i stor grad sammen med TvNorge. De har intet ry for å være en fotballkanal og en kan vel ikke si at de hadde gode kommentatorer heller. De gangene jeg fikk med meg en av RL kampene på TVN var det tilfeldig ettersom kanalen ellers bare sender søppel. Hadde kampen derimot gått på en kanal folk ser på og de hadde reklamert for det (feks nrk eller tv2) hadde nok folk fått med seg at kampen blir spilt. Er ikke mange 'normale' folk som tenker på at det spilles kamper en onsdag midt på vinteren.. Om flere får det med seg på tv er det også større sjans for at folk får det med seg på stadion. Jeg mener en del av fiaskoen skyldes at det var nettopp TVN som hadde konsesjonen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. November 2007 Del Skrevet 29. November 2007 TVN klarte jo også det kunststykke å avslutte sendingen før kampen var slutt. Tilfeldigvis en av kampene jeg så. Fikk hakeslepp da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 11. Desember 2007 Del Skrevet 11. Desember 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189813 Da var det offisielt lagd ned. Synd egentlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 11. Desember 2007 Del Skrevet 11. Desember 2007 håper likevel det kan bli en treningskamp mot ett eller flere av topplagene i danmark eller sverige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. Desember 2007 Del Skrevet 11. Desember 2007 Blir vel muligens en kamp mot Halmstad på La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 12. Desember 2007 Del Skrevet 12. Desember 2007 Vi får satse på at Brasil blir et nytt sted å måle seg som kan bli en tradisjon Det er ingen tvil om at La Manga er stort sett en treningsleir for norske klubber, men hvis vi kan få til en tradisjon for å reise til brasil på turnering er vell det fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. Desember 2007 Del Skrevet 12. Desember 2007 Vi får satse på at Brasil blir et nytt sted å måle seg som kan bli en tradisjon Det er ingen tvil om at La Manga er stort sett en treningsleir for norske klubber, men hvis vi kan få til en tradisjon for å reise til brasil på turnering er vell det fint Med tanke på lommeboka håper jeg ikke at Stabæk reiser til Brasil hvert år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 12. Desember 2007 Del Skrevet 12. Desember 2007 Vi får satse på at Brasil blir et nytt sted å måle seg som kan bli en tradisjon Det er ingen tvil om at La Manga er stort sett en treningsleir for norske klubber, men hvis vi kan få til en tradisjon for å reise til brasil på turnering er vell det fint Med tanke på lommeboka håper jeg ikke at Stabæk reiser til Brasil hvert år. Problemet oppstår vel ikke dersom de spiller på de samme banene hver gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 Royal League lever : http://www.fxt.no/article1529518.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2008 (endret) Royal League kommer trolig til å gjenoppstå Da er det bare til å begynne å glede seg til Køben 2009. Endret 11. Mars 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 Royal League kommer trolig til å gjenoppstå Da er det bare til å begynne å glede seg til Køben 2009. Høres veldig fornuftig ut at man skal ta hensyn til klubbenes egne ønsker. Det burde være mulig å få til et opplegg som er mer atraktivt både for klubb og fans. Det er jo ikke til å stikke under en stol at RL ikke har fått særlig oppmerksomhet fra publikum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 på dårlige baner midt på vinteren og start spiller på åråsen osv? nei seff ikke! inne på fornebu på vinteren når man har fotballabstinenser? mye bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 11. Oktober 2010 Del Skrevet 11. Oktober 2010 Men Royal Leage var ikke død og begravet likevel Etter 3 sesonger er det på nytt initiativ for å få til en ny Royal Leage. Dvs at 4. plassen som vi bare er 3 poeng bak vil bety matching mot de beste lagene i Sverige og Danmark frem til seriestart. Det betyr kanskje også at det er vanskeligere å få topp skandinavisk matching frem mot seriestart om man ikke havner i RL. Vi får gå for 4. plassen, men det hadde jo vært typisk om de tre årene vi var på medaljeplass samsvarte med de 3 årene RL lå nede med brukket rygg. Personlig synes jeg at Stabæk burde ta initativ til en "Telenor cup" før sesongstart med 3 inviterte lag som spiller 2 kamper hver over en langhelg, noe ala det Arsenal får til før sesongstart 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2010 (endret) Royal League og Stabæk: 2003 Stabæk i topp 4? JA. Royal League arrangert? NEI. 2004 Stabæk i topp 4? NEI. Royal League arrangert? JA. 2005 Stabæk i topp 4? NEI. Royal League arrangert? JA. 2006 Stabæk i topp 4? NEI. Royal League arrangert? JA. 2007 Stabæk i topp 4? JA. Royal League arrangert? NEI. 2008 Stabæk i topp 4? JA. Royal League arrangert? NEI. 2009 Stabæk i topp 4? JA. Royal League arrangert? NEI. Man skal ikke behøve være matematiker for å se et mønster her. Med bakgrunn i disse fakta velger jeg å konkludere 2010 Royal League arrangert? Hvis Stabæk ikke kvalifiserer seg. Edit: dumt å kopiere opp skrivefeil Endret 11. Oktober 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå