I A Hagen 19 Del Skrevet 2. Januar 2007 Del Skrevet 2. Januar 2007 hva skjer a TVnorge? http://www.fxt.no/royalleague/article849537.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 8. november skal visstnok være startdato for Royal League. Ikke lange tiden lagene har å forbedrede seg på. Kun fem dager etter seriestart. Får nesten håpe på hjemmekamp først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 8. november skal visstnok være startdato for Royal League. Ikke lange tiden lagene har å forbedrede seg på. Kun fem dager etter seriestart. Får nesten håpe på hjemmekamp først. I tilfelle, hvor skal kampene så spilles utover for stabæks del? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Oktober 2007 Del Skrevet 9. Oktober 2007 8. november skal visstnok være startdato for Royal League. Ikke lange tiden lagene har å forbedrede seg på. Kun fem dager etter seriestart. Får nesten håpe på hjemmekamp først. I tilfelle, hvor skal kampene så spilles utover for stabæks del? Så langt jeg har forstått så vil man forsøke å få til å spille kampene på Nadderud. Men det kommer vel litt an på hvordan været utvikler seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Med det nye format vil Stabæk spille 4 kamper i gruppespillet. Begge hjemmekampene og bortekampen mot det svenske laget blir unnagjort i november/desember, bortekampen mot det danske laget vil bli spilt i løpet av februar. Dette for å unngå spill på potetåkere. De to beste lagene i hver gruppe går videre til kvartfinale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Fra Aftenposen: Datoer Det er satt opp en foreløpig liste med datoer for kampene i Royal League 2007/2008 (se faktaboks). Denne kan endres av tv-kanalene som skal sende kampene. - Forslaget innebærer at svenske eller danske lag spiller hjemmekamp 15. desember, og vi ønsker også å unngå at kampene 16.februar spilles i Norge på grunn av værforholdene, sier Skistad. ROYAL LEAGUE Hvem: De fire beste lagene i Norge, Sverige og Danmark er klar for Royal League. Lagene deles inn i fire puljer med tre lag i hver - ett lag fra hvert land. I gruppespillet er det dobbel serie, mens finalespillet er enkeltkamper. Kvalifisert: Fra Danmark er allerede FC København, FC Midtjylland, Aalborg og Odense klar. Ender tabellene i Norge og Sverige som nå, får de følge av Brann, Stabæk, Viking og Lillestrøm (Norge) og IFK Göteborg, Djurgården, Kalmar og AIK (Sverige). Gruppespill: Lørdag 24. november Lørdag 1. desember Lørdag 8. desember Lørdag 15. desember Lørdag 16. februar Lørdag 23. februar Kvartfinale: Lørdag 1. mars Semifinale: Lørdag 8. mars Finale: Lørdag 29. mars Kampstart er altså 24. november, ikke 8. som det er nevnt tidligere i denne tråden. Det rimer mer i forhold til å avslutte sesongen før man starter på noe nytt. Men datoene og opplegget for øvrig er altså ikke helt satt enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Bare lørdagsmatcher? Kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 jeg tror det ikke før jeg ser det. Jeg er selvfølgelig opptatt både 1 og 8 desember... F#¤% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 jeg tror det ikke før jeg ser det. Jeg er selvfølgelig opptatt både 1 og 8 desember... F#¤% Snakk om å planlegge i god tid! wow Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Vil bare bemerke at 8. november var hentet fra Svensk Text-TV. Mulig de ikke hadde tenkt på at den norske serien avsluttes senere enn den svenske. Lørdagskamper er jo glimrende. Hadde vært fint med en tur til Kalmar før jul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Da skal jeg på bortetur til sweden!! Kamp og billig snus = himmel for meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
taxt 0 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Da skal jeg på bortetur til sweden!! Kamp og billig snus = himmel for meg! da er det lett en kule på hytten din fredagen ass!!! vi kan bare ikke vise oss i byen HAHA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Del Skrevet 10. Oktober 2007 Hvorfor får ikke svinesund et lag blandt de topp 4? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Oktober 2007 Del Skrevet 12. Oktober 2007 Kamp på bursdagen min 1. Desember. Får se hvor det er og deretter vurdere om jeg drar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Kamp på bursdagen min 1. Desember. Får se hvor det er og deretter vurdere om jeg drar Vil vel enten være hjemmekamp, eller kamp et sted i Sverige. Danskene har seriekamper de to første datoene, så regner med at kampene her vil bli spilt mellom det norske og svenske laget i gruppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Kamp på bursdagen min 1. Desember. Får se hvor det er og deretter vurdere om jeg drar Vil vel enten være hjemmekamp, eller kamp et sted i Sverige. Danskene har seriekamper de to første datoene, så regner med at kampene her vil bli spilt mellom det norske og svenske laget i gruppen. Trodde det enten var i Sverige eller Danmark jeg... Men hvis det er på hjemmebane SKAL jeg være der. (Er alene hjemme kvelden på bursdagen min nemlig ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Kamp på bursdagen min 1. Desember. Får se hvor det er og deretter vurdere om jeg drar Vil vel enten være hjemmekamp, eller kamp et sted i Sverige. Danskene har seriekamper de to første datoene, så regner med at kampene her vil bli spilt mellom det norske og svenske laget i gruppen. Trodde det enten var i Sverige eller Danmark jeg... Men hvis det er på hjemmebane SKAL jeg være der. (Er alene hjemme kvelden på bursdagen min nemlig ) Hjemmekampene skal forhåpentligvis spilles i Norge Stusselig at du er alene hjemme på bursdagen din da. I såfall fint å ha en kamp man kan se på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Royal League starter 8. november står det i artikkelen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Hmmm, nå kan man jo lure på hva de holder på med. Programmet med seks helgekamper som ble lagt ut for kort tid siden så jo ganske logisk ut, og med gode forklaringer på hvilke klubber som skulle spille når. Eneste var vel om hjemme kampene til de danske lagene skulle være i omgang 4 og 5, eller 5 og 6. 8. november, som jeg forøvrig var den første som kom i skade for å nevne her er jo bare fem dager etter serieavslutningen, og tre dager før cupfinalen. I tillegg er det jo europacup denne uken. Det gjør jo uansett at Brann, København og Aalborg ikke kan spille på denne datoen. Er jo også mulig at Elfsborg (Helsingborg gjør det vel neppe) kvalifiserer seg for RL, og da er det ennå et lag som er opptatt denne uken. Rosenborg, om laget mot formodning skulle havne på topp fire, er jo opptatt med CL den uken, og tviler på at Lillestrøm godtar RL-match så tett opptil cupfinalen. Kan jo tenke meg hva slags lag man sender til RL da. Mente også å huske at UEFA ikke satte særlig pris på at det ble spilt RL på kampdatoene med E-cup. Så har vel egentlig mest tro på at helgeoppsettet er det korrekte, og at 8. november er noe man har funnet i et eldre oppsett. Dog intet overrasker meg med RL-ledelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle145282.ece Visstnok usikkert om det i det hele tatt blir noe Royal League... noe tull med tv avtalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Mulig jeg ber om å få noen imot meg når jeg sier dette, men jeg syntes egentlig at Royal League er noe tull. Ekstra lang sesong, med mer slitasje på spillerne osv. Personlig vil jeg ikke ha Stabæk i Royal League. Men jeg kan selvsagt legge skjul på at jeg håper de gjør det bra og vinner hele shiten. Det er jo heller ikke veldig mange som gidder å gå å se på kampene, pluss at vi kanskje ikke får spille på Nadderud. Start fikk jo ikke lov til å spille på sin forrige stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Mulig jeg ber om å få noen imot meg når jeg sier dette, men jeg syntes egentlig at Royal League er noe tull. Ekstra lang sesong, med mer slitasje på spillerne osv. Personlig vil jeg ikke ha Stabæk i Royal League. Men jeg kan selvsagt legge skjul på at jeg håper de gjør det bra og vinner hele shiten. Det er jo heller ikke veldig mange som gidder å gå å se på kampene, pluss at vi kanskje ikke får spille på Nadderud. Start fikk jo ikke lov til å spille på sin forrige stadion. Synes det er greit. Den norske sesongen er så kort at "slitasjen" ikke er noe problem. Greie treningskamper om ikke annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Mulig jeg ber om å få noen imot meg når jeg sier dette, men jeg syntes egentlig at Royal League er noe tull. Ekstra lang sesong, med mer slitasje på spillerne osv. Personlig vil jeg ikke ha Stabæk i Royal League. Men jeg kan selvsagt legge skjul på at jeg håper de gjør det bra og vinner hele shiten. Det er jo heller ikke veldig mange som gidder å gå å se på kampene, pluss at vi kanskje ikke får spille på Nadderud. Start fikk jo ikke lov til å spille på sin forrige stadion. JA til fler kamper, JA til bedre matching, JA til mer medieomtale, JA til mer penger i klubbkassa... Bottomline: JA til Royal League! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2007 (endret) Mulig jeg ber om å få noen imot meg når jeg sier dette, men jeg syntes egentlig at Royal League er noe tull. Ekstra lang sesong, med mer slitasje på spillerne osv. Personlig vil jeg ikke ha Stabæk i Royal League. Men jeg kan selvsagt legge skjul på at jeg håper de gjør det bra og vinner hele shiten. Det er jo heller ikke veldig mange som gidder å gå å se på kampene, pluss at vi kanskje ikke får spille på Nadderud. Start fikk jo ikke lov til å spille på sin forrige stadion. Jakob er først ut! Er allikevel enig med at Royal League ikke har blitt helt suksess, men det du sier med ekstra lang sesong og slitasje på spillerne er ikke noe å bry seg om. Slik jeg har forstått det, blir det bare færre treningskamper hvis man er i Royal League. Det som er positivt er jo at det er morsommere å se en kamp som betyr litt, uten en treningskamp på kunstgresset hvor resultatet er ganske tilfeldig (Odd vintern07) EDIT: Rett skal være rett Jakob. Endret 17. Oktober 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Mulig jeg ber om å få noen imot meg når jeg sier dette, men jeg syntes egentlig at Royal League er noe tull. Ekstra lang sesong, med mer slitasje på spillerne osv. Personlig vil jeg ikke ha Stabæk i Royal League. Men jeg kan selvsagt legge skjul på at jeg håper de gjør det bra og vinner hele shiten. Det er jo heller ikke veldig mange som gidder å gå å se på kampene, pluss at vi kanskje ikke får spille på Nadderud. Start fikk jo ikke lov til å spille på sin forrige stadion. Jeg er først ut! kremt kremt:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Jeg er enig i at Royal league er en flopp. Som turnering. Rosenborg og Brann neste år(om de skulle klare å kvalifisere seg for CL eller UC) syntes sikkert det er noe dritt. Men for Stabæk betyr det både mer penger og bedre matching. Og litt erfaring utenfor Norge. Jeg er derfor positiv til RL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Brorskapsløfte blant supporterne: Jeg lover (med høyre hånd på hjertet) at jeg skal reise på alle bortekampene til SF i RL 2007-08. De som har lovet: Gsk Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Jeg er enig i at Royal league er en flopp. Som turnering. Rosenborg og Brann neste år(om de skulle klare å kvalifisere seg for CL eller UC) syntes sikkert det er noe dritt. Men for Stabæk betyr det både mer penger og bedre matching. Og litt erfaring utenfor Norge. Jeg er derfor positiv til RL! De som styrer Royal League har tabbet seg en del ut på det arrangementsmessige. En annen ting er at det er tungt å etablere en liga helt fra bunnen av som de gjør med Royal League. Jeg har tro på at det vil ta seg opp. Jeg mener at turneringen muligens burde spilles innendørs. I alle tilfeller bør Royal League ha stoppet munnen på alle de som mener at norsk serie bør gå vinterstid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Jeg er enig i at Royal league er en flopp. Som turnering. Rosenborg og Brann neste år(om de skulle klare å kvalifisere seg for CL eller UC) syntes sikkert det er noe dritt. Men for Stabæk betyr det både mer penger og bedre matching. Og litt erfaring utenfor Norge. Jeg er derfor positiv til RL! De som styrer Royal League har tabbet seg en del ut på det arrangementsmessige. En annen ting er at det er tungt å etablere en liga helt fra bunnen av som de gjør med Royal League. Jeg har tro på at det vil ta seg opp. Jeg mener at turneringen muligens burde spilles innendørs. I alle tilfeller bør Royal League ha stoppet munnen på alle de som mener at norsk serie bør gå vinterstid. Det ble vel i sin tid sagt at RL skulle være nordens svar på CL, i såfall må det i beste fall kunne kalles en flopp. Synes allikevel det er moro med kamper som "betyr noe" også vinterstid. I bunn og grunn er det jo ikke annet enn organiserte treningskamper med tellende resultater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Jeg er enig i at Royal league er en flopp. Som turnering. Rosenborg og Brann neste år(om de skulle klare å kvalifisere seg for CL eller UC) syntes sikkert det er noe dritt. Men for Stabæk betyr det både mer penger og bedre matching. Og litt erfaring utenfor Norge. Jeg er derfor positiv til RL! De som styrer Royal League har tabbet seg en del ut på det arrangementsmessige. En annen ting er at det er tungt å etablere en liga helt fra bunnen av som de gjør med Royal League. Jeg har tro på at det vil ta seg opp. Jeg mener at turneringen muligens burde spilles innendørs. I alle tilfeller bør Royal League ha stoppet munnen på alle de som mener at norsk serie bør gå vinterstid. Det ble vel i sin tid sagt at RL skulle være nordens svar på CL, i såfall må det i beste fall kunne kalles en flopp. Synes allikevel det er moro med kamper som "betyr noe" også vinterstid. I bunn og grunn er det jo ikke annet enn organiserte treningskamper med tellende resultater. nettopp, det + mer penger i klubbkassa. Da kan det vel ikke være negativt at Stabæk deltar, uansett hvor "dårlig" man mener turneringen er? Enkel matte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå