PhunxZtar 828 Del Skrevet 10. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2008 (endret) Kampdatoer er da vel klart, terminlista på stabak.no sier 14.8 og 28.8 for kvalikrunden. Endret 10. Juni 2008 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 mao virkelig ingen grunn til å somle med å få på plass forsterkningene...eller hva Bohinen og Tom S.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Trekningen er 1. august, og tidligst 26. juli vil vi få vite om Stabæk vil bli seedet takk. godt a vite. (det skjer uansett ingenting för em er ferdigspilt) saa vidt jeg vet har man gjort det slik: trekningen til de neste rundene som skal spilles fant sted like etter en runde var fertigspilt. dvs at man ikke visste fra för hvem man kunne möte. husker veldig godt at jeg satt foran pcen min og fulgte trekningen live og saa ble det anderlecht. litt dumt for de som skal arrangere tur - 2 uker för kampene skal spilles er det ike saa lett aa finne rimelige fly/hotel osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Jeg lar Frode Møll sjekke ut dette: I følge UEFA sine hjemmesider vil trekningen av 1. kvalifiseringsrunde foregå den 27. juni. Det står ingenting om når trekningen av 2. kvalifiseringsrunde vil finne sted. Men jeg husker fra tidligere trekninger at man har trukket for to runder av gangen. Det vil si at Stabæk har fått vite at de skal møte vinneren av ett bestemt oppgjør i 1 kvalikrunde. Det har gjort det lettere for turansvarlig å jobbe med to forskjellige turalternativer. Blir dette tilfellet i år også? Det jeg lurer på er hvor du har det fra. Med tanke på de tidligere årenes kvalik mener du at vi visste på forhand at Stabæk skulle møte Haka eller et lag fra Luxembourg? Og at vi før kampen mot Linfield visste at Stabæk skulle møte Anderlecht om man avanserte? Det kan ikke jeg huske, og såvidt meg bekjent er det i CL-kvaliken dette har vært benyttet + at i intertoto er oppsettet for alle rundene klare. Trekningen er 1. august, og tidligst 26. juli vil vi få vite om Stabæk vil bli seedet (det kan bli klart tidligere om man ikke blir seedet avhengig av hva som skjer i intertoto. Vi er avhengig av at et av de tre intertotolagene som kommer inn i nordisk gruppe er ranket bak oss. Ser det ikke som veldig sannsynlig). Dvs. at enten må vinneren av Ekranas Panevezys og Trans Narva slå ut Rosenborg og NAC Breda, eller vinneren av TPS Turku og Lisburn Distillery slå ut OB Odense og Aston Villa, eller vinneren av FK Riga og Bohemians Dublin slå ut Elfsborg og Hibernian. Er et alternativ til også. Da må enten Manchester City, Hertha Berlin!, FC København, Brøndby eller Viking ryke ut i 1. kvalrunde. Litt usikker på Hertha siden laget flyttes fra en geografisk sone til en annen. Hva hvis laget blir slått av et lag fra Kazaksthan? Brøndby er kanskje det laget som er i stand til å ryke. Ser ut at jeg har oversett noe angående intertoto. Er feil ved det siste jeg skrev der, eller rettere sagt flere alternativer. Alternativ 1 er at HB Tórshavn slår ut Elfsborg og Hibernian. Alternativ 2 er at vinneren av FK Riga/Fylkir og Bohemians Dublin/Rhyl slår ut vinneren av Elfsborg/Hibernian. Det gjør ihvertfall at alternativ 2 er litt mindre usannsynlig, all den tid det kun er et seedet lag man må slå ut. Regner vel ellers med at Slum sitter med full oversikt over Bohemians Dublin, mens Albert og/eller enda en jævla islending har kunnskap om Fylkir. Rhyl ble vel slaktet av et norsk lag for noen år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Slenger da med resultater fra de aktuelle intertotokampene fra i går: Bohemian Dublin-Rhyl 5-1 Lisburn Distellery TPS Turku 2-3 FK Riga-Fylkir 1-2 HB Tórshavn-Elfsborg og Ekranas Panevezys-Trans Narva spilles i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Resultatene der ble: HB Tórshavn-Elfsborg 1-4 Ekranas Panevezys-Trans Narva 1-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 kunnskap om Fylkir. Jeg så dem på trening under sesongoppkjøringen, og hadde vel ikke vært alt for redd for å bli med selv... Forøvrig stod de for min fotballskole så de okkuperer nok en avsidesliggende krok i hjertet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2008 Del Skrevet 25. Juni 2008 Her var det noen spennende alternativer. Kan bli tøft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Juni 2008 Del Skrevet 25. Juni 2008 Her var det noen spennende alternativer. Kan bli tøft. vi får satse på det skotske laget gitt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Hørte i går at Nadderud kommer til å bli godkjent for kampene i Europacupen. Men det koster oss dyrt. Noen som vet om dette faktisk stemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Hørte i går at Nadderud kommer til å bli godkjent for kampene i Europacupen. Men det koster oss dyrt. Noen som vet om dette faktisk stemmer? jeg vet at de jobber med saken hvertfall at UEFA har vært der og greier. Problemet er vist at det ikke finnes alternative spillesteder. Ullevaal har sagt nei, bislet er ikke godkjent, Åråsen skal LSK bruke, Fredrikstad har også sagt nei, Marienlyst er ikke godkjent heller vistnok... så da er vel gøteborg eller Kristiansand neste?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Resultatene fra dagens kamper i intertoto av interesse for oss: Elsborg-HB Tórshavn 0-0 4-1 sammenlagt Rhyl-Bohemians 2-4 3-9 sammenlagt Trans Narva-Ekranas 0-3 sammenlagt 0-4 Fylkir-FK Riga og TPS Turku-Lisburn Distellery spilles i morgen Oppsettet for 2. runde: Hibernian-Elfsborg FK Riga/Fylkir-Bohemians Ekranas-Rosenborg TPS Turku/Lisburn Distellery-Odense BK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Men det koster oss dyrt. Hva er det som koster? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Men det koster oss dyrt. Hva er det som koster? Personen fra UEFA som skal godkjenne anlegget formoder jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. Juni 2008 Del Skrevet 29. Juni 2008 Hørte i går at Nadderud kommer til å bli godkjent for kampene i Europacupen. Men det koster oss dyrt. Noen som vet om dette faktisk stemmer? jeg vet at de jobber med saken hvertfall at UEFA har vært der og greier. Problemet er vist at det ikke finnes alternative spillesteder. Ullevaal har sagt nei, bislet er ikke godkjent, Åråsen skal LSK bruke, Fredrikstad har også sagt nei, Marienlyst er ikke godkjent heller vistnok... så da er vel gøteborg eller Kristiansand neste?? Eller Bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. Juni 2008 Del Skrevet 29. Juni 2008 Brann er sikkert ikke så interessert heller siden de skal spille CL kval der. Kampene i dag endte: Fylkir-FK Riga 0-2 sammenlagt 2-3 TPS Turku-Lisburn Distellery 3-1 sammenlagt 6-3 Oppsettet for 2. runde: Hibernian-Elfsborg FK Riga-Bohemians Ekranas-Rosenborg TPS Turku-Odense BK Da er det et av disse lagene vi får sette vår lit til: vinner FK Riga/Bohemians, Ekranas, eller TPS Turku. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 1. runde kvaliken er trukket med følgende interessante kamper for Stabæk: Vetra Vilnius-Viking Brøndby-B36 Tórshavn EB Streymur-Manchester City Cliftonville-FC København Hertha Berlin-Nistru Otaci Hvis ikke useedet lag kommer med fra intertoto må enten Vetra, B36, EB eller Cliftonville avansere. Om Hertha Berlin blir slått ut vet jeg ikke hva som skjer. Hertha spiller nemlig i central-east i 1. kvalik, men flyttes så til nordisk. Kan ikke helt se for meg at Nistru Otaci blir det, og da kan det bl erstattet av et seedet lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Vil vel være merkelig dersom ikke Viking, Brøndby, Man. City, FCK og Herta går videre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Hørte i går at Nadderud kommer til å bli godkjent for kampene i Europacupen. Men det koster oss dyrt. Noen som vet om dette faktisk stemmer? jeg vet at de jobber med saken hvertfall at UEFA har vært der og greier. Problemet er vist at det ikke finnes alternative spillesteder. Ullevaal har sagt nei, bislet er ikke godkjent, Åråsen skal LSK bruke, Fredrikstad har også sagt nei, Marienlyst er ikke godkjent heller vistnok... så da er vel gøteborg eller Kristiansand neste?? hvorfor har ullevaal sagt nei? de er jo vant med aa ha forskjellige klubber paa banen, er jo baade vaalerengas og lyns hjemmebane og i tillegg nasjonalarenaen - skjönner ikke hvorfor de har noe imot stabaek naa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 går vel i såfall ut på antall kamper, ikke hvem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Juli 2008 Del Skrevet 7. Juli 2008 Resultatene fra 2. runde intertoto: Hibernian-Elfsborg 0-2 FK Riga-Bohemians 1-0 Ekranas-Rosenborg 1-3 TPS Turku-Odense BK 1-2 Ser ut til at det er vinneren av FK Riga/Bohemians vi må stole på fra intertoto. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Juli 2008 Del Skrevet 12. Juli 2008 Da er de første returkampene spilt: Elfsborg-Hibernian 2-0 Bohemians-FK Riga 2-1 Fk Riga og Elfsborg møtes i 3. runde, og for vår del bør FK Riga vinne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 12. Juli 2008 Del Skrevet 12. Juli 2008 Som spilles når? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 13. Juli 2008 Del Skrevet 13. Juli 2008 Som spilles når? 19. - 27. juli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juli 2008 Del Skrevet 13. Juli 2008 Kampene i dag endte: Rosenborg-Ekranas 4-0 OB-TPS 2-0 Ikke noe hjelp der Da er det 1. kvalifiseringsrunde til uken vi får håpe på. Det er følgende kamper (og jeg trenger vel ikke å bemerke hvilke lag som bør vinne): EB Streymur-Manchester City Hertha Berlin-Nistru Otaci Cliftonville-FC København Brøndby-B36 Torshavn Vetra Vilnius-Viking I tillegg er det 3. runde i intertotocupen: Elfsborg-FK Riga Stabæk er avhengig av at et av de useedete lagene avanserer (litt usikker på hva som skjer hvis Nistru Otaci avanserer, da de i utgangspunktet er i annen geografisk gruppe, og det ikke er naturlig at laget flyttes til nord i motsetning til Hertha Berlin). Hadde håpet på litt tøffere motstand for Brøndby, som var svake sist sesong. Vil tippe at Elfsborg er det mest nærliggende til å ryke, fulgt av FC København og Viking. Den store troen har jeg dessverre ikke. Antar at noen med litt sure kommentarer vil si at Stabæk pr. i dag uansett vil ryke, og da er det bedre å ryke mot Manchester City enn B36. Dem om det. Rundt halvparten av de seedete lagene skal uansett være overkommelig hvis man finner tilbake til litt bedre spill. Finner man tilbake til godspillet er alle overkommelige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 takk for oppdateringen. jeg tenker ikke på hva som kunne skje før jeg vet hvem vi skal møte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 spör du meg, kan vi like så godt drite i hele europa. vi er ikke gode nok til det der nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 spör du meg, kan vi like så godt drite i hele europa. vi er ikke gode nok til det der nå. sorry meg, men hva er det for en uttalelse, laget kan komme til å vise seg bra fram i Europa med ett par forsterkninger, er bare det at vi har en lite form nedgang, vil ikke si at vi spiller dårlig når Europaspillet starter. Enkelte som har blitt ekstremt bortskjemte av den gode starten og ikke ser helheten i prestasjonene i år. Forza Stabæk, alltid uansett (imotgang og medgang) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 spör du meg, kan vi like så godt drite i hele europa. vi er ikke gode nok til det der nå. Jeg gleder meg til Europacup. Det er på utenlandsturene med Stabæk moroa skjer og du husker i årevis etterpå. Ikke turer til Tromsø, Bodø eller Drammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 oh ja anderlecht og sochaux - kommer aldri til aa glemme det. jeg krysser fingrene at stabaek faar spille mot gent i belgia. fin by, mange studenter og en haug koselige utesteder, og enkelt aa naa med bil, tog eller fly. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå