Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 604
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pcen min klikka helt ihvertfall... hjemmekamp først etter hva jeg kunne skjønne.

tror ikke dette er så ille. Rennes er visstnok ikke det de engang var.. Noen som vet hvordan de kom seg til uefa cupen? En kompis mente de holdt på å rykke ned ifjor.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

pcen min klikka helt ihvertfall... hjemmekamp først etter hva jeg kunne skjønne.

tror ikke dette er så ille. Rennes er visstnok ikke det de engang var.. Noen som vet hvordan de kom seg til uefa cupen? En kompis mente de holdt på å rykke ned ifjor.

Hepp,

Ble nummer 6....

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, Sylvain Wiltord er i Rennes jo.

Å faen, der er Asamoah Gyan også. Hvordan i alle dager havnet han der? Sammen med nevnte Jimmy Brian blir det tøft.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å være på høyde med Rennes er vel omtrent der gutta må være for å kunne ha noen forhåpninger om å ta seg til og videre fra gruppespillet. Like greit å få testet nivået med en gang, så får de heller konsenterere seg om the double om det ikke skulle lykkes.

Får håpe at vi tar med en ledelse ned til Frankrike, da tror jeg faktisk at det er en liten mulighet med kontringskåte Stabækspillere. Om Rennes tar lett på oppgaven, kan det jo hende at de får seg en liten overraskelse...

Edit: Rennes ble nr 6 i Frankrike i fjor

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Europa-cup
  • Opprett ny...