Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veldig bra spill av gutta, men synd ikke byttene blir foretatt tidligere, det var mange slitne ben der ute mot slutten. Johan Andersson jobbet mye bedre enn vanlig, men han trekker seg for tidlig i veldig mange dueller...

Og Mike, gratulerer så mye med en veldig bra kamp!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 604
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg må bare trekke inn Veigar som en utrolig viktig brikke i denne kampen..

fy feite som han spilte, på min skala var han nærme en 9/10...

Pontus har også kommet igang bra ser det ut som og løste mange oppgaver på en overbevisende måte:D

Edit: Har allerede kommet 3 filmer fra kampen på youtube..

1-0

2-0

2-1

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er mange spillere som står frem i dag, da særlig Veigar, Pontus, Morten og Annan. Alan spiller seg opp, mens Johan spiller en av sine beste kamper i blaatt. I dag utfordret han en-mot-en på kant, og lykkes, noe vi ikke har sett mye til før.

Synd at Daniel er ute av form dog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av stabæks beste kamper i år uten tvil. Tror sjangsen vår til videre europaspill sank fra ca 60% til 20% (uten å være noen stabil matematiker) med den siste scoringen. Ellers er jeg jævlig irritert over at Veigar ikke plasserte ballen enkelt til siden for keeper i stedet for å druse ballen rett på etter den fantastiske finten/dragningen midt i 2 omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar var jo HELT SYYK idag, letter i steget har jeg aldri sett mannen! Fortjener en 10'er for dagens match, outstanding og mer enn som så! VEEEEEIGAR!!!!!!! Best det ikke var noen klubber på spissjakt på Nadderud idag for da kan det for komme noen rimlig heftige bud på dagens Stjerne :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser på Rennes formuet at de er positivt overrasket over det norske laget.

Ellers er de fulle av lovord om Alanzinho, Gunnarson og dels også Knudsen. Morsomt ;)

Det eneste positive(!) med 2-1-scoringen til Rennes er at Stabæk blir, om mulig, enda mer skjerpet i bortekampen enn om de hadde vunnet 2-0.

Håper mange bestiller flybilletter til Frankrike nå, gutta trenger all den støtten de kan få.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer hvis vi skulle slå Rennes, er det gruppespill neste eller er det enda en en runde med kvallik?

Slår vi ut Rennes kommer vi til første ordinære runde i UEFA-cupen. Deretter er det gruppespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer hvis vi skulle slå Rennes, er det gruppespill neste eller er det enda en en runde med kvallik?

Slår vi ut Rennes kommer vi til første ordinære runde i UEFA-cupen. Deretter er det gruppespill.

Med fare for å virke sikker på at vi går videre: 1.runde trekkes 29.august (dagen etter bortekampen), og spilles 18.september og 2.oktober. Skader jo ikke å plotte inn datoene i kalenderen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne posten i kamptråden på Rennes-forumet. Tolker jeg det riktig at det historisk sett er en 44% sjanse for avansement med tanke på resultatet i den første kampen? Eller er det omvendt...Snakker ikke baguette...

Statistiques du club qualifié après une victoire des locaux 2-1 au match aller (UEFA et Champion's league depuis 1957):

Tirs aux buts : 5%

Qualification du club se déplacant au match retour : 44%

Qualification du club recevant au match retour : 51%

C'est quasiement du 50 50 !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fransk

translate.google.com:

Statistikk klubben kvalifiserte etter en 2-1 seier for den lokale kamp for å gå (og UEFA Champion's league siden 1957):

Firing målene: 5%

Kvalifisering klubb flytte tilbake kamp: 44%

Kvalifisering av klubben får tilbake kamp: 51%

Det quasiement av 50 50!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet fra Rennes sitt forum:

prozac_photo.jpg

Tror de venter seg en nervepirrende kamp :)

Tilsvarende Fontex, Indikasjon:

Depressiv episode. Tvangslidelser. Bulemia nevrosa.

Hjelper vel lite under kampen, men kan hende et blått resultat fører de inn i en depressiv episode

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fransk

translate.google.com:

Statistikk klubben kvalifiserte etter en 2-1 seier for den lokale kamp for å gå (og UEFA Champion's league siden 1957):

Firing målene: 5%

Kvalifisering klubb flytte tilbake kamp: 44%

Kvalifisering av klubben får tilbake kamp: 51%

Det quasiement av 50 50!

???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt tenke meg at direct 8 (fransk tv) viser kampen

de viste ihvertfall stabaek-rennes her: http://direct8.directmedia.fr/live

gratis og i god kvalitet - eneste problem var at de snakket fransk og uttalte navnene til vaare gutter heeeelt galt ;)

Not the match will not be broadcast in France on direct8 but on Canal + Sport and unfortunately there is no streaming for Canal + Sport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Europa-cup
  • Opprett ny...