Lycke 2 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Fy faen så stygt Rennes spiller. Bevisst sabotering, gang på gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 og klar corner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
krisking 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 NEEEEEEEEEEEEEI :( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 og klar corner soleklar, men kan ikke forvente det av russerhelvete. men nanne skulle scoret der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Kjenner at jeg blir riktig SUR nå! :angry: :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Huff huff! Det her burde vi uansett avgjort hjemme.. Håper bare gutta reiser seg til serieinnspurten. Det er tross alt det aller viktigste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
krisking 0 Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Jaja, er stolt av gutta for det de viste i 2 omgang. Fikk til spill mot et godt lag, kan bygge videre på dette. Irriterer meg bare den feile offsiden når nannskog og veigar var alene med keeper Endret 28. August 2008 av krisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 fy faen, maken til kaosdommer har jeg aldri sett! men taper vel for et bedre lag, men jævlig surt at vi ikke får lov til å spille videre når nannskog og gunnarsaon er alene med keeper! soleklar onside! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Kjenner at jeg blir riktig SUR nå! :angry: :angry: Vi taper fortjent ikke en tvil om det men hva er det vi gjør? møter bedre motstand ja men når man har fyllesjuke dommere kan det ikke gå veien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Ser avisoverskriftene: Stabæk Rennet i senk! Rennes kunne de fleste tjuvtriksene i boka. Selv om LB fronter fair play, ser det ut til at man må være hakket mer kyniske i Europa enn i TL. Synd at dommeren dømmer feil på sjansen der Nannskog scorer i 49 av 50 tilfeller. Ikke det at Rennes ikke vant fortjent, men det er j**** surt når kampen avgjøres på dommerfeil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Ohh, bye UEFA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Rennes styrer store deler av kampen. Stabæk sliter...første målsjans etter 73 minutter. Linjemann flagget ialle fall offside mot Stabæk tre ganger som ikke var riktig. Uansett - tapte for ett bedre lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Litt trist at en internasjonal Linjedommer klarer å se onside baller Offside gang på gang. telte 3 ganger feilblåsing på Daniel og 2 på veigar. I første omgang synes jeg dommeren var korrupt dårlig. andre omgang er han faktisk like dårlig begge veier. Vi blir desverre slått av ett bedre lag gutta viser litt av hva de kan i 2 omgang. Tristest av ALT er at MIKE er ute med Kragebeinsbrudd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Fy faen så stygt Rennes spiller. Bevisst sabotering, gang på gang... Fin generalprøve til mandagens kraftprøve på Åråsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Ohh, bye UEFA Pero en el año que viene somos en el Champions Leage! Edit: Leif Endret 28. August 2008 av Siempre Azul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Tristest av ALT er at MIKE er ute med Kragebeinsbrudd WHAT?? Pokker! :angry: :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Tapte fortjent i dag, på en dårlig dag. Og det er surt å se linjemannen vinke av feilaktig og ta fra oss et par enorme sjanser. I tillegg begynner det å bli tynt i forsvarsrekka vår nå med alle skadene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Bratt nedtur at halve forsvaret er langtidsskadet. Sandberg gjorde uansett en god figur etter min mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 MMS banens beste. Helt sjef i forsvaret. Synd han ikke putter på den store sjansen. Resten av laget er vel noget under pari Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 MMS banens beste. Helt sjef i forsvaret. Synd han ikke putter på den store sjansen. Resten av laget er vel noget under pari Synes ikke Jon var under pari.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Værste jævla dommertrio jeg har sett noen gang!!! Hadde det vært dommere med øynene i behold hadde vi hatt ett mål og ekstraomganger, samma hvor ufortjent det hadde vært. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Skuffende! Mener ærlig talt at dette Rennes-laget burde vi kunne slått ut. Det var absolutt ikke noe storlag vi møtte. Synes hele laget virket veldig preget av omstendighetene og ikke var til å kjenne igjen. Vi får kanskje sette det på kontoen for manglende internasjonal erfaring og håpe at vi leverer mer respektable prestasjoner i Europa i fremtiden. Forsåvidt ingen skam å tape for et fransk toppserielag, men måten det skjer på synes jeg er, om ikke pinlig, så i hvert fall fryktelig skuffende. Tør påstå ganske skråsikkert at f.eks. Rosenborg ikke ville hatt store problemer med å slå ut det laget der. Skuffa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 MMS banens beste. Helt sjef i forsvaret. Synd han ikke putter på den store sjansen. Resten av laget er vel noget under pari Synes ikke Jon var under pari.. Enig. Resten av laget minus Jon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 hmmm Next season in Champions League Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Vi taper fortjent i dag. Rennes var best, men jeg mener uansett at det er dommeren har en del av skylden for at vi er ute av UEFA. maken til fløyteblåsing er lenge siden jeg har sett. Også første gangen jeg har sett at et lag får gult kort for å ta et frispark for tidlig (nannskog). Hvertfall 3 feilaktige offside avgjørelser som går mot oss. Men må innrømme at jeg bekymrer meg for skadesituasjonen i forsvaret, selv om jeg synes Sandberg gjorde en god figur den tiden han spilte. Synes Alanzinho skuffet og beviste at de agentene som mener han ikke er god nok for en større liga muligens har rett. Han holder ballen for lenge og det går rett og slett ikke fort nok. Annan var tidvis bra, men hadde en del farlige feilpasninger. Farnerud var veldig anonym. Synes Nannskog viser en del positive tendenser og at løpene så ut til å sitte. Dagens mann: Jon Knudsen. synes han gjorde en kjempekamp. Gjorde mange gode redninger, og virket trygg i alt. Kanskje han får sin debut mot island siden Jarstein ble skadet idag. Synes ikke gutta gjorde seg bort idag, og at vi ryker ut med hevet hode. Vi får legge dette tapet bak oss å rette fokus mot serieinnspurten og cuppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 MMS banens beste. Helt sjef i forsvaret. Synd han ikke putter på den store sjansen. Resten av laget er vel noget under pari Synes ikke Jon var under pari.. For en måte å si det på, ja han redda et mål men han satt vel oftere på stumpen når Franskmenna lekte? Setter igang et poeng system: Jon 3 Mm 2 Mike 2 Keller 3 Bh 1 Annan 2 Pontus 1 Anderson1 Alan 1 Nan 1 veigard 1 Værre er det ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 hmmm Next season in Champions League sant, men skulle gjerne kommet videre her, så vi kom litt høyere på uefacup ranking = lettere motstand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Nå har vi absolutt ikke noe mer backup i forsvaret, Gromstad er ikke på TL nivå enda. Kragebeinsbrudd tar vel også rimlig lang tid å lege. Etter det jeg fant ut på internett tar det 4 uker før han kan begynne å trene igjen, og 2-4 måneder før han kan begynne å spille kamp igjen. Ikke bra! Nå har det gått noen minutter, så kan jo prøve å se det positive i at vi er ute da. Vi kan nå fokusere fullt og helt på serie og cup, så vi satser mot double. Det blir også mindre sjanse for at storklubber får opp øynene for noen av våre nøkkelspillere, og at vi dermed kan beholde de lenger. Det blir jo heller ikke så tett kampprogram... Noen som ser noe mer positivt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Dagens mann: Jon Knudsen. synes han gjorde en kjempekamp. Han gjorde vel strengt tatt en relativt stor blemme på straffensparket, selv om han reddet i første omgang. Straffen var så elendig at det var umulig ikke å redde den dersom man satset til riktig side. Det gjorde Jon, og det er bra, men han burde enten holdt den eller i det minste bokset den rett til siden, iallfall ikke slippe den rett ut igjen. Skuddet var såpass svakt og dårlig plassert at en retur i farlig område er en keepertabbe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 MMS banens beste. Helt sjef i forsvaret. Synd han ikke putter på den store sjansen. Resten av laget er vel noget under pari Synes ikke Jon var under pari.. For en måte å si det på, ja han redda et mål men han satt vel oftere på stumpen når Franskmenna lekte? Setter igang et poeng system: Jon 3 Mm 2 Mike 2 Keller 3 Bh 1 Annan 2 Pontus 1 Anderson1 Alan 1 Nan 1 veigard 1 Værre er det ikke! Ikke for å være pedant, eller jo egentlig er det for å være pedant; Veigar heter han, IKKE Veigard. Eller er jeg enig i BH med en 1'er. Resten av karakterene dine er håpløse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå