Bjørn 9 Del Skrevet 2. August 2008 Del Skrevet 2. August 2008 I og med steners var tilbake på trening kan du vel sette opp en til i backrekka?? Bare å lure tilbake Holter og Finstad nå... Kommer aldri til å glemme det uttaket. hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. August 2008 Del Skrevet 2. August 2008 Sikkert noe av dette som har blitt nevnt før, men uansett: Rennes har hentet noen spillere til klubben i år, og av de som er verdt og nevne er det Gyan Asamoah, Nicolas Douchez og Carlos Bocanegra. De har også solgt Etienne Didot og John Mensah som er de mest markante salgene som klubben har gjort i sommer. De har jo ett godt nok lag til å være med å kjempe om europacup-plassene i den franske serien, og det var vell slik at de også kjempet om tredjeplassen i 2005/2006, men misset på målstreken da fyrtårnet Nicolas Fauvergue headet inn en scoring som ødela Rennes sine håp om Champions Leauge spill. Her er den forventede lagoppstillingen: Nicolas Douchez - Rod Fanni - Petter Hansson - Guillaume Borne - Carlos Bocanegra - Jimmy Briand - Bruno Cheyrou - Sylvain Marveaux - Olivier Thomert (Eller Jerome Leroy) - Sylvain Wiltord - Gyan Asamoah Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Noen som vet når/hvor man kan kjøpe billetter til hjemmekampen mot Rennes? Og om man slipper inn/får rabatt med sesongkort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hvor kjøper vi billetter til kampen. Noen som vet???? Sikkert postet tidligere, men jeg gidder ikke bla gjennom gammel tråd. Går kampen på Nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hvor kjøper vi billetter til kampen. Noen som vet???? Sikkert postet tidligere, men jeg gidder ikke bla gjennom gammel tråd. Går kampen på Nadderud? Det spilles to kamper, én på Nadderud og én i Frankrike. Billetter får du sikkert kjøpt i butikken når kampen nærmer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Kan ikke si at jeg husker at denne har blitt postet: Hva møter Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Stabæk-Rennes vises på Zumo for de som ikke kan være på Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Stabæk-Rennes vises på Zumo for de som ikke kan være på Nadderud Men tafatte Brann klarte de å vise på vanlig tv i sin håpløse kamp mot ventspils Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Stabæk-Rennes vises på Zumo for de som ikke kan være på Nadderud Her står det iallefall at hjemmekampen går på Zebra http://www.liveonsat.com/08_foot_uefa_cup_toto.php Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 7. August 2008 Del Skrevet 7. August 2008 Bortekampen da? Vises den på tv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 7. August 2008 (endret) Del Skrevet 7. August 2008 (endret) Hvem bryr seg om hjemmekampen går på TV?? Alle mann til Nadderud! Edit: ...og hvem bryr seg om bortekampen går på TV? Alle mann til Frankreich..! Endret 7. August 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 7. August 2008 Del Skrevet 7. August 2008 Hjemmekampen vises på TV2zebra: 18.55: UEFA-cupen: Stabæk - Rennes 1. omgang - TV 2 ZEBRA Direktesending fra Nadderud stadion på Bekkestua og første kamp mellom Stabæk og franske Rennes i 2. kvalifiseringsrunde i UEFA-cupen. 1. omgang. Kommentatorer: Morten Langli og Petter Myhre. 19.50: UEFA-cupen: I pausen - TV 2 ZEBRA Høydepunkter fra 1. omgang, kommentarer og analyser. 20.00: UEFA-cupen: Stabæk - Rennes 2. omgang - TV 2 ZEBRA Direktesending fra Nadderud stadion på Bekkestua og første kamp mellom Stabæk og franske Rennes i 2. kvalifiseringsrunde i UEFA-cupen. 2. omgang. Kommentatorer: Morten Langli og Petter Myhre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 7. August 2008 Del Skrevet 7. August 2008 Noen fransktalende her som kan sjekke hva Rennes-supporterne sier om at vi slo Rosenborg på Lerkendal i går Eventuelt poste Alans mål på forumet deres, litt skremsel kan da ikke skade, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Rennes møter Marseillie i morgen kl. 21.00. Kampen vises på Viasat2. Dommer oppsettet for hjemmekampen: Referee Michael Leslie Dean (ENG) Assistant referee Mo Matadar (ENG) Stephen Child (ENG) Fourth official Lee Probert (ENG) UEFA Delegate Pat Quigley (IRL) UEFA Referee observer Franz Wöhrer (AUT) Dommeroppsettet for bortekampen: Referee Stanislav Sukhina (RUS) Assistant referee Vitali Drozdov (RUS) Viktor Kulagin (RUS) Fourth official Vladimir Pettai (RUS) UEFA Delegate Balázs Makray (HUN) UEFA Referee observer Gevorg Hovhannisyan (ARM) Returkampen spilles kl. 20.30 på Route de Lorient Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Men var det ikke snakk om at vi måtte spille på Marienlyst, fordi Nadderud ikke holder mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 239 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Men var det ikke snakk om at vi måtte spille på Marienlyst, fordi Nadderud ikke holder mål? Marienlyst er enda verre, den holder såvidt tippeligastandard. Nadderud funker så lenge vi stenger ståtribuner pluss noen andre småting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Det var da veldig, da. - Parkering langs småveiene rundt Nadderud vil trolig bli bøtelagt, da det vil hindre utrykningskjøretøy. Skal vi i krigen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Hvor skal $$ kjøpe billetter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Det var da veldig, da. - Parkering langs småveiene rundt Nadderud vil trolig bli bøtelagt, da det vil hindre utrykningskjøretøy. Skal vi i krigen? Og hva skjer med forkjøpsrett? Jeg vil ha plassen min på Q-feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Glad jeg har egen nøkkel til parkeringsplassen under biblioteket jeg, hihi.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Glad jeg har egen nøkkel til parkeringsplassen under biblioteket jeg, hihi.. Her skal det ikke kjøres bil for her skal det drekkes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Glad jeg har egen nøkkel til parkeringsplassen under biblioteket jeg, hihi.. Her skal det ikke kjøres bil for her skal det drekkes! Gratis parkering til kompis = shotgun for meg = drekkes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Forvirrende...: På den norske siden står det at bortesupporterne skal plasseres på felt Å (som vanlig), men på den engelske informasjonssiden står det at de skal plasseres på Mix-tribunen. Litt sløvt at det ikke står noe om hvor $$ skal stå, men det kommer vel kanskje noe informasjon i løpet av helgen fra noen i $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Det var da veldig, da. - Parkering langs småveiene rundt Nadderud vil trolig bli bøtelagt, da det vil hindre utrykningskjøretøy. Skal vi i krigen? Og hva skjer med forkjøpsrett? Jeg vil ha plassen min på Q-feltet. Hvis du kjøper i Stabæk-butikken (eller kanskje også Posten, Narvesen eller 7-11) får du sikkert velge den plassen du vil, men faren er jo der at noen allerede har kjøpt den plassen. På Billettservice.no er det bare mulig å velge felt, ikke enkeltseter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 Forvirrende...: På den norske siden står det at bortesupporterne skal plasseres på felt Å (som vanlig), men på den engelske informasjonssiden står det at de skal plasseres på Mix-tribunen. Litt sløvt at det ikke står noe om hvor $$ skal stå, men det kommer vel kanskje noe informasjon i løpet av helgen fra noen i $$? Jeg har tatt tak i saken og regner som deg med at vi får info om kort tid. Antagelig en misforståelse mellom den som har skrevet teksten og den som har tenkt den. Mulig det er vi som skal på Å eller Mix?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 Ser jo ut som MIX tribunen er stengt også, men var innom Stabæk butikken istad, skulle visst komme info om hvor vi skulle stå på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 9. August 2008 Del Skrevet 9. August 2008 Rennes - Marseille 4 - 4 !!! 5' [1 - 0] M. Pagis 13' [1 - 1] B. Kone 15' [1 - 2] H.B. Arfa 27' [1 - 3] M. Niang 50' [2 - 3] O. Thomert 89' [3 - 3] S. Mandanda (o.g.) 90' [4 - 4] B. Cheyrou E. Grandin Sterk opphenting, men vanskelig å si ut av denne oversikten hvem som scoret 4-3 målet først.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. August 2008 (endret) Del Skrevet 9. August 2008 (endret) Ser jo ut som MIX tribunen er stengt også, men var innom Stabæk butikken istad, skulle visst komme info om hvor vi skulle stå på mandag. Det er den norske versjonen som er riktig. Mix-tribunen, svingen og feltet til $$ er stengt på den kampen. Overhørte på jr.cup-kampen at noen i ledelsen i Stabæk ville ha Jens til å sette av et annet felt for $$ og selge billetter der. Håper det blir noe av det Endret 9. August 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. August 2008 Del Skrevet 10. August 2008 Rennes - Marseille 4 - 4 !!! 5' [1 - 0] M. Pagis 13' [1 - 1] B. Kone 15' [1 - 2] H.B. Arfa 27' [1 - 3] M. Niang 50' [2 - 3] O. Thomert 89' [3 - 3] S. Mandanda (o.g.) 90' [4 - 4] B. Cheyrou E. Grandin Sterk opphenting, men vanskelig å si ut av denne oversikten hvem som scoret 4-3 målet først.. Fra Dagbladet: "Men dramatikken var langt fra over. I det 88. minutt utlignet Rennes til 3-3 på et selvmål av Steve Mandana. Minuttet senere sendte Elliot Grandin Marseille tilbake i ledelsen, men Rennes hadde ikke gitt opp. På overtid sørget Bruno Cheyrou for at poengene måtte deles med 4-4." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 10. August 2008 Del Skrevet 10. August 2008 Brann.no har også omtalt kampen : http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6719 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå